Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον => Εξετάσεις 2009-2010 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Σπύρος Δουκάκης στις 22 Μάι 2010, 08:27:31 μμ

Τίτλος: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 22 Μάι 2010, 08:27:31 μμ
Τα θέματα των Εσπερινών ανακοινώθηκαν
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μάι 2010, 08:32:41 μμ
Κάτι δεν μου αρέσει στο διάγραμμα ροής!
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μάι 2010, 08:35:19 μμ
Θα κάνουμε σχολιασμό ή να περιμένουμε το τέλος της εξέτασης;  :police:
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: andreas_p στις 22 Μάι 2010, 08:38:16 μμ
Ας κάνουμε τα σχόλιά μας μετά τις 21.30
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: meteo_xampos στις 22 Μάι 2010, 09:25:41 μμ
ΝΑΙ και ΟΧΙ αγνοούνται... Η νέα σειρά του ΜΕΓΚΑ από το υπουργείο παιδείας... :))
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 22 Μάι 2010, 09:31:14 μμ
λογικά θα έχει σταλεί διευκρίνηση
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μάι 2010, 09:36:48 μμ
Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις:

1. Στα θετικά βάζω ότι δεν υπήρχε ερώτηση ανάπτυξης!

2. Πολλά Σ - Λ (20 μονάδες). Βέβαια τα μισά από αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένο τμήμα αλγορίθμου. Στο ίδιο μοτίβο πέρυσι είχαν πέσει πολλά Σ- Λ στα Ημερήσια (τα μισά αναφέρονταν σε συγκεκριμένο πρόβλημα) (για όποιον θέλει να ρίξει γρήγορες ματιές: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-gel.php#aepp)

3. Είδα μία επιμονή με το DIV και MOD (Α3 και Β1)

4. Είδα επίσης μία επιμονή στη ΓΛΩΣΣΑ (Α3 και Γ) και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν υποπρογράμματα (εκτός ύλης). Εγώ το αποδίδω στα εξής: α) στο Α3 ώστε να μη θεωρούνται σωστές διατυπώσεις του στυλ:  -1<χ<=10 (θα θυμούνται αρκετοί τις σχετικές συζητήσεις στο ΣΤΕΚΙ) β) στο Γ ώστε να μην είναι δυνατή η χρήση πίνακα (λέτε οι θεματοδότες να διάβαζαν τις συζητήσεις από το ΣΤΕΚΙ περί της δυνατότητας χρήσης πινάκων στους αλγορίθμους όταν δεν είναι γνωστό το μέγιστο πλήθος των στοιχείων τους  ::) ).

5. Καθιερώθηκε πλέον η συγκεκριμένη μορφή του πίνακα μεταβλητών (θέμα Β)

6. Φαίνεται μια προχειρότητα: α) στο Α4 αφού στο διάγραμμα ροής, οι δύο έξοδοι του ρόμβου δεν χαρακτηρίζονται με το Αληθής - Ψευδής ή το ΝΑΙ - ΟΧΙ. Άραγε δεν δόθηκε διευκρίνηση; Αν όχι τότε το θεωρώ επιστημονικό σφάλμα...
β) Επίσης στο Θέμα Β δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει η ένδειξη Β1 αφού δεν υπάρχει Β2  . Λέτε να υπήρχε Β2 και να το αφαίρεσαν τελευταία στιγμή;  :P

7. Στο Α3-4, για να γραφεί λογική έκφραση για το: "Ο ακέραιος χ είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3", με προβληματίζει το πώς στην ίδια έκφραση θα υπάρχει το ενδεχόμενο αρνητικού αριθμού ο οποίος θα εμπλέκεται και με το MOD.
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 22 Μάι 2010, 09:43:34 μμ
Επίσης Νίκο, σχεδόν όλα τα θέματα είναι του στυλ

να γράψετε, να χαρακτηρίσετε, να μετατρέψετε, να αναπτύξετε

ενώ στο Α3 είναι να μετατραπούν

και στο Δ είναι να γραφεί αλγόριθμος... (από ποιόν;;;)
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 22 Μάι 2010, 09:51:21 μμ
Επίσης στο θέμα Β, χρησιμοποιεί ως μεταβλητή το όνομα της συνάρτησης Ε.

Άλλη μία απομυθοποίηση ή ένα ακόμα ατόπημα;

Σ
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: andreas_p στις 22 Μάι 2010, 09:57:19 μμ
ΘΕΜΑ Α
  Α2.  Ωραίο !
  Α4.  ΑΛΗΘΗΣ / ΨΕΥΔΗΣ ?   Άραγε δόθηκε η διευκρίνιση έγκαιρα ?  Είναι πολλές οι 10 μον. !
ΘΕΜΑ Β
   Β1.  ....  Είναι πάρα πολλές οι 20 μον. !
   Υπάρχει και Β2 ;
   Επίσης το Ε είναι αποδεκτό όνομα μεταβλητής; Όχι βέβαια ! Βλέπε βιβλίο Κεφ. 7 σελ. 153
ΘΕΜΑ  Γ
  Γ3.  Είναι πολλές οι 3 μον.
  Γ4.  Είναι λίγες οι 5 μον.
  Γ5. Είναι πολλές οι  4 μον.
ΘΕΜΑ  Δ 
  Δ1.α  Είναι πολλές οι 4 μον. ( 2 είναι αρκετές)
  Δ1.β        >>             2         (1 είναι αρκετή)

Γενικά τα θέματα είναι πολύ τυποποιημένα με μόνη εξαίρεση   το ΘΕΜΑ Γ και συγκεκριμένα το Γ4.   
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μάι 2010, 10:09:25 μμ
7. Στο Α3-4, για να γραφεί λογική έκφραση για το: "Ο ακέραιος χ είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3", με προβληματίζει το πώς στην ίδια έκφραση θα υπάρχει το ενδεχόμενο αρνητικού αριθμού ο οποίος θα εμπλέκεται και με το MOD.
... εννοώ το εξής:

Υποθέτω ότι η ζητούμενη έκφραση είναι η:  x>0 KAI x MOD 3=0 ...

Αν το x είναι αρνητικός τι γίνεται; Θυμίζω το: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf όπου αναφέρει: "Επομένως, ασκήσεις ή προβλήματα που δίνονται στους μαθητές για επεξεργασία και απαιτείται η χρήση της MOD πρέπει πάντοτε να αναφέρονται σε θετικούς ακέραιους αριθμούς."

Μήπως με αυτό έχουμε νομιμοποίηση (όπως με τους ημιυπαίθριους και τα αυθαίρετα  ;) ) των λογικών εκφράσεων μερικής αποτίμησης; Αν ναι, μου φαίνεται ότι έτσι ανοίγει ο Ασκός του Αιόλου...   >:D
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 22 Μάι 2010, 10:19:22 μμ
Τελικά δόθηκε διευκρίνηση για το διάγραμμα ροής; Γνωρίζει κανείς;
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 22 Μάι 2010, 10:22:31 μμ

Γενικά τα θέματα είναι πολύ τυποποιημένα με μόνη εξαίρεση   το ΘΕΜΑ Γ και συγκεκριμένα το Γ4.   

Μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε Εσπερινά Λύκεια.
Πιστεύω ότι και στα επόμενα χρόνια δύσκολα να αλλάξει το στυλ των θεμάτων στο συγκεκριμένο τύπου λυκείου
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: manpap στις 22 Μάι 2010, 10:40:05 μμ
Στο Α3 "... μετατραπούν σε σύνθετες εκφράσεις (συνθήκες)..."
Αν δεν έδινε τη διευκρίνηση (συνθήκες) νομίζω θα μπέρδευε κάπως το πράγμα.
Δηλαδή είναι απόλυτο αυτό που λέει το βιβλίο στις σελ 165-166 περί Λογικών ( χρήση σύγκρισης) και σύνθετων (χρηση λογικής πράξης) εκφράσεων;
Προσωπικά δεν του είχα δώσει τόση σημασία. Θεωρούσα τις συγκρισεις απλές λογικές εκφράσεις και τις λογικές πράξεις σύνθετες λογικές εκφράσεις όχι σκέτο σύνθετες εκφράσεις.
Προφανώς τα ζητούμενα ήταν εύκολα και καταλαβαινε κάποιος τι εννοεί αλλά με προβλημάτισε έντονα η εκφώνηση.....
Δηλαδή αν ρωτούσε ... εντοπίσετε σε ένα τμήμα αλγορίθμου τις σύνθετες εκφράσεις.  ... Έπρεπε να καταλάβουμε ότι εννοεί σύνθετες ΛΟΓΙΚΕΣ εκφράσεις;

Θέμα Γ
Πάλι "τιμή φρουρό". Στα ημερήσια αλήθεια πότε επιτέλους θα βάλουν τέτοια άσκηση; Δεν είναι και του πεταμού η μεθοδολογία αυτή και έχει πολύ ωραίες ασκήσεις...

Τώρα σχετικά με το θέμα με τη μεταβλητή Ε στο Β1, πιστέυω ότι δεν είναι λάθος στη ψευδογλώσσα, καθότι εκεί έχεις δικαίωμα να χρησιμοιήσεις ότι συνάρτηση θέλεις αλλά δίνοντας το όνομα που θες εσύ και όχι απαραίτητα της ΓΛΩΣΣΑΣ (βλέπε ριζα() αντί για Τ_Ρ() του Τετραδίου Μαθητή)...

Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 22 Μάι 2010, 11:37:52 μμ
Μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε Εσπερινά Λύκεια.
Πιστεύω ότι και στα επόμενα χρόνια δύσκολα να αλλάξει το στυλ των θεμάτων στο συγκεκριμένο τύπου λυκείου

Δεν νομίζω ότι φταίει αυτό! Τα θέματα των εσπερινών ήταν πολλές φορές καλύτερα. Νομίζω ότι έγκειται στιυς θεματοδότες. Θα πρόσθετα ότι φέτος στις εξετάσεις αυτές συμμετέχουν και τα ΕΠΑΛ. Μπορεί να παίζει και αυτό ρόλο...


Τώρα σχετικά με το θέμα με τη μεταβλητή Ε στο Β1, πιστέυω ότι δεν είναι λάθος στη ψευδογλώσσα, καθότι εκεί έχεις δικαίωμα να χρησιμοιήσεις ότι συνάρτηση θέλεις αλλά δίνοντας το όνομα που θες εσύ και όχι απαραίτητα της ΓΛΩΣΣΑΣ (βλέπε ριζα() αντί για Τ_Ρ() του Τετραδίου Μαθητή)...


Νομίζω ότι έτσι είναι. Στο επίπεδο της ψευδογλώσσας δεν υπάρχει αυστηρότητα...

Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μάι 2010, 11:42:54 μμ
Στο Α3 "... μετατραπούν σε σύνθετες εκφράσεις (συνθήκες)..."
Αν δεν έδινε τη διευκρίνηση (συνθήκες) νομίζω θα μπέρδευε κάπως το πράγμα.
Δηλαδή είναι απόλυτο αυτό που λέει το βιβλίο στις σελ 165-166 περί Λογικών ( χρήση σύγκρισης) και σύνθετων (χρηση λογικής πράξης) εκφράσεων;
Προσωπικά δεν του είχα δώσει τόση σημασία. Θεωρούσα τις συγκρισεις απλές λογικές εκφράσεις και τις λογικές πράξεις σύνθετες λογικές εκφράσεις όχι σκέτο σύνθετες εκφράσεις.

Συμφωνώ! Και εμένα μου χτύπησε κάπως αυτό! Οι σύνθετες λογικές εκφράσεις είναι λογικές εκφράσεις που περιέχουν και λογικούς τελεστές...

Σελ. 165: Λογική έκφραση: "Για τη σύνταξη μιας λογικής έκφρασης ή συνθήκης χρησιμοποιούνται σταθερές, μεταβλητές, αριθμητικές παραστάσεις, συγκριτικοί και λογικοί τελεστές, καθώς και παρενθέσεις. .."

Όμως στην επόμενη σελίδα πράγματι έχει επικεφαλίδα "Σύνθετες εκφράσεις" στο ίδιο επίπεδο διάρθρωσης με την επικεφαλίδα "Λογική έκφραση". !!!

Αυτό το βιβλίο δεν σταματά να μας εκπλήσσει...! Είναι πραγματικά ανεξάντλητο στην αλίευση ασαφειών...  :D
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: tropheus στις 23 Μάι 2010, 10:17:40 πμ
Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις:

1. Στα θετικά βάζω ότι δεν υπήρχε ερώτηση ανάπτυξης!


Συνάδελφε θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω με αυτή την άποψη...
Αυτή τη στιγμή, στην αναφορά της εξεταστέας ύλης δε λέει κάπου ότι στις εξετάσεις "δε θα υπαρχουν ερωτήσεις ανάπτυξης".
Έτσι ο σωστός και επιμελής μαθητής κάθεται και διαβάζει ατελείωτες ώρες για να "πιάσει" έστω και αυτά τα λίγα μόρια που τα τελευταία χρόνια καταλαμβάνουν "τα θέματα ανάπτυξης".
Όλοι οι μαθητές που αναζητούν μια θέση στις καλές σχολές πραγματικά ταλαιπωρούνται από τη θεωρία έτσι όπως δίνεται από αυτό το απαράδεκτο βιβλίο.

Και εγώ θα συμφωνούσα σε μια λογική που θα έλεγε όχι στη στείρα αποστήθηση και την παπαγαλία αλλά αυτό να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή του παιχνιδιού...
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Μάι 2010, 01:31:35 μμ
Αυτή τη στιγμή, στην αναφορά της εξεταστέας ύλης δε λέει κάπου ότι στις εξετάσεις "δε θα υπαρχουν ερωτήσεις ανάπτυξης".
Έτσι ο σωστός και επιμελής μαθητής κάθεται και διαβάζει ατελείωτες ώρες ...
Δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται κάπου το τι δεν θα πέσει!

Ούτε λέει κανείς να μη διαβάζουν οι μαθητές τη θεωρία, γιατί τότε πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα θεωρίας ή/και πώς θα είναι σε θέση να λύνουν σωστά τις ασκήσεις;

Αλλά και από την άλλη, δεν υπάρχει πουθενά (αν δεν κάνω λάθος) καθορισμένο ότι θα πρέπει να πέφτουν και ερωτήματα ανάπτυξης...

Αντιγράφω από το ΠΔ 60/2006 (Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου.), Άρθρο 15:
ΙΑ. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ...
Η γραπτή εξέταση στα μαθήματα αυτά περιλαμβάνει θέματα θεωρίας και ασκήσεων ή προβλημάτων και είναι κλιμακούμενης δυσκολίας.
α) Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.
β) Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
1. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Η γραπτή εξέταση στο μάθημα αυτό περιλαμβάνει ένα (1) θέμα θεωρίας και τρεις (3) ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του. Η βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το θέμα της θεωρίας και κατά 60% (3x20%) από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα.
...


Έτσι ο σωστός και επιμελής μαθητής κάθεται και διαβάζει ατελείωτες ώρες για να "πιάσει" έστω και αυτά τα λίγα μόρια που τα τελευταία χρόνια καταλαμβάνουν "τα θέματα ανάπτυξης".
Όλοι οι μαθητές που αναζητούν μια θέση στις καλές σχολές πραγματικά ταλαιπωρούνται από τη θεωρία έτσι όπως δίνεται από αυτό το απαράδεκτο βιβλίο.

Και εγώ θα συμφωνούσα σε μια λογική που θα έλεγε όχι στη στείρα αποστήθηση και την παπαγαλία αλλά αυτό να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή του παιχνιδιού...
Ας μην κρυβόμαστε λοιπόν: Τα θέματα που πέφτουν κάθε χρόνο είναι αυτά που κυρίως καθοδηγούν τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, και αντίστοιχα τον τρόπο μελέτης των μαθητών, ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση των μαθητών. Όπως γίνεται και με τις εξετάσεις οδήγησης. Μαθαίνουν όλοι να κάνουν με μηχανικές κινήσεις αριστερό - δεξιό παρκάρισμα, οπισθογωνίες, αναστροφές, αλλά τελικά οδήγηση δεν μαθαίνουν...!

Αφού λοιπόν πέφτουν ερωτήσεις ανάπτυξης, τότε κάθονται οι μαθητές και μαθαίνουν παπαγαλία τη θεωρία για να είναι καλυμμένοι... Οπότε φτάνουμε μετά να λέμε ότι αν δεν βάλουν τέτοια θέματα τότε θα πάει χαμένος ο χρόνος τους... και η κατάσταση διαιωνίζεται...

Σίγουρα το θέμα είναι πολύπλοκο, έχει πολλές διαστάσεις, όλοι γνωρίζουμε τα υπέρ και τα κατά, και δεν νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιο είναι το καλύτερο...

Όμως δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα ότι αφού έτσι γινόταν κάτι και παλιότερα, άρα έτσι πρέπει να συνεχίσει... Ούτε μπορώ να δεχτώ ότι μιλάμε για "παιχνίδι" που θα πρέπει να είναι όλα "στημένα" από την αρχή, ακόμα και σε ποιο λεπτό θα μπει το γκολ...
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 23 Μάι 2010, 03:15:32 μμ
Οι λύσεις και ο σχολιασμός των θεμάτων από την ΕΠΥ

http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=271
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: tropheus στις 23 Μάι 2010, 07:06:50 μμ
Δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται κάπου το τι δεν θα πέσει!
Προφανώς !!!

Ούτε λέει κανείς να μη διαβάζουν οι μαθητές τη θεωρία, γιατί τότε πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα θεωρίας ή/και πώς θα είναι σε θέση να λύνουν σωστά τις ασκήσεις;

Μπορείς να απαντήσεις ορθά στα ερωτήματα τύπου Σ-Λ, αντιστοίχισης, στα "θεωρητικά" και στις ασκήσεις, χωρίς να έχεις παπαγαλήσει τη θεωρία...


Αλλά και από την άλλη, δεν υπάρχει πουθενά (αν δεν κάνω λάθος) καθορισμένο ότι θα πρέπει να πέφτουν και ερωτήματα ανάπτυξης...

Πράγματι δεν είναι καθορισμένο ότι θα βάλουν θέμα ανάπτυξης αλλά αυτό δε σημαίνει ότι "είναι θετικό στοιχείο εάν δε βάλουν ερώτηση ανάπτυξης". Αυτό αδικεί αυτόν που έκατσε και την έμαθε !!! Έστω παπαγαλία... ΕΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕ...


Ας μην κρυβόμαστε λοιπόν: Τα θέματα που πέφτουν κάθε χρόνο είναι αυτά που κυρίως καθοδηγούν τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, και αντίστοιχα τον τρόπο μελέτης των μαθητών, ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση των μαθητών. Όπως γίνεται και με τις εξετάσεις οδήγησης. Μαθαίνουν όλοι να κάνουν με μηχανικές κινήσεις αριστερό - δεξιό παρκάρισμα, οπισθογωνίες, αναστροφές, αλλά τελικά οδήγηση δεν μαθαίνουν...!

Οδηγική συνείδηση δεν έχουμε ... αυτό είναι το πρόβλημα μας...
 


Αφού λοιπόν πέφτουν ερωτήσεις ανάπτυξης, τότε κάθονται οι μαθητές και μαθαίνουν παπαγαλία τη θεωρία για να είναι καλυμμένοι... Οπότε φτάνουμε μετά να λέμε ότι αν δεν βάλουν τέτοια θέματα τότε θα πάει χαμένος ο χρόνος τους... και η κατάσταση διαιωνίζεται...
Σίγουρα το θέμα είναι πολύπλοκο, έχει πολλές διαστάσεις, όλοι γνωρίζουμε τα υπέρ και τα κατά, και δεν νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιο είναι το καλύτερο...

Και εγώ είμαι υπερ του να ξεκαθαριστεί το θέμα γιατί κάθε χρόνο βλέπω μαθητές να ταλαιπωρούνται πάρα πολύ με το θέμα της παπαγαλίας.... Δεν τους φτάνει το ΑΟΔΕ ... 

Όμως δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα ότι αφού έτσι γινόταν κάτι και παλιότερα, άρα έτσι πρέπει να συνεχίσει... Ούτε μπορώ να δεχτώ ότι μιλάμε για "παιχνίδι" που θα πρέπει να είναι όλα "στημένα" από την αρχή, ακόμα και σε ποιο λεπτό θα μπει το γκολ...

Νομίζω πως ένα από τα ζητούμενα των Πανελληνίων είναι η σφαιρική εξέταση των μαθητών σε όλη την ύλη και αφού αυτή περιλαμβάνει και την παπαγαλία τότε πρέπει να εξετάζονται και σε αυτό το κομμάτι... Αν μας πουν το αντίθετο τότε δε θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα (θα ήμουν και υπέρ)...
Μέχρι τότε όμως, προσωπικά, θεωρώ ότι Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων χωρίς ερώτημα(-τα) ανάπτυξης δε συμβάλλουν στην πλήρη αξιολόγηση της προσπάθειας που κατέβαλε όλο το χρόνο ο μαθητής...


Με εκτίμηση...
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Vangelis στις 24 Μάι 2010, 12:03:19 πμ
Σχετικά με το Β1
Το προεδρικό διάταγμα προβλέπει 4 θέματα άρα θα πρέπει να υπάρχει θέμα Β.   Το νέο τετράδιο έχει βαθμολογία ανα ερώτημα θέματος με το μορφή Β1, Β2,...Β5
άρα θα πρέπει να υπάρχει και Β1.  Αυτά...

Να συμπληρώσω ότι και η ανάκληση της γνώσης είναι ένα γωνστικό επίπεδο και θα πρέπει να εξετάζεται αποτις εξετάσεις έστω και με λίγους βαθμούς 
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Loukritia στις 24 Μάι 2010, 12:03:54 πμ

   Β1.  ....  Είναι πάρα πολλές οι 20 μον. !
   Υπάρχει και Β2 ;

Συνάδελφοι, υπενθυμίζω πως με τα νέα τετράδια είναι υποχρεωμένοι να έχουν υποερωτήματα στα θέματα- έστω και ένα μόνο υποερώτημα, πρέπει να έχει ξεχωριστή αρίθμηση!

Τι αμέλεια να μην βάλουν το ΝΑΙ/ΟΧΙ στο δ.ρ. Δεν τους ζητήθηκε διευκρίνιση από του μαθητές άραγε;
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Vangelis στις 24 Μάι 2010, 02:02:13 πμ
Πληροφορία της τελευταίας στιγμής ανανφέρει ότι  στους μαθητές δόθηκε νέο σχήμα με σημειωμένο το Αληθές - Ψευδές.
 
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 25 Μάι 2010, 12:03:38 πμ
Πληροφορία της τελευταίας στιγμής ανανφέρει ότι  στους μαθητές δόθηκε νέο σχήμα με σημειωμένο το Αληθές - Ψευδές.
 
Γνωρίζει κανείς να το επιβεβαιώσει;
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 25 Μάι 2010, 12:04:58 πμ
Συνάδελφοι, υπενθυμίζω πως με τα νέα τετράδια είναι υποχρεωμένοι να έχουν υποερωτήματα στα θέματα- έστω και ένα μόνο υποερώτημα, πρέπει να έχει ξεχωριστή αρίθμηση!

Ακούγεται λογικό αυτό που λέει η Loukritia.
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: denispyr στις 29 Μάι 2010, 08:47:08 πμ
Θα μπορούσε ο διαχειριστής αυτού του φόρουμ να μεταφέρει τη συζήτηση στο φόρουμ Εξετάσεις 2009-2010? (και να σβήσει κι αυτό το μνμ?  :))
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: manpap στις 29 Μάι 2010, 04:25:46 μμ
Στάλθηκε διευκρίνηση για το ΑΛΗΘΗΣ ΨΕΥΔΗΣ.
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: StefAlex στις 31 Δεκ 2010, 11:48:59 πμ
... εννοώ το εξής:

Υποθέτω ότι η ζητούμενη έκφραση είναι η:  x>0 KAI x MOD 3=0 ...

Αν το x είναι αρνητικός τι γίνεται; Θυμίζω το: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf όπου αναφέρει: "Επομένως, ασκήσεις ή προβλήματα που δίνονται στους μαθητές για επεξεργασία και απαιτείται η χρήση της MOD πρέπει πάντοτε να αναφέρονται σε θετικούς ακέραιους αριθμούς."

Εάν πάει κάποιος στην διεύθυνση http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf
 θα δει το εξής προς το τέλος
Π.χ. 4*(7 MOD 2) = 1  είναι σωστό ;;;  και γιατί ;;;;
Ευχαριστώ..
Τίτλος: Απ: Εσπερινά 2010
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 01 Ιαν 2011, 10:46:02 μμ
Πράγματι στο έγγραφο ξέφυγε και υπάρχει το σχετικό λάθος.

Δες και το link: http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1211.msg8046#msg8046


Εάν πάει κάποιος στην διεύθυνση http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf
 θα δει το εξής προς το τέλος
Π.χ. 4*(7 MOD 2) = 1  είναι σωστό ;;;  και γιατί ;;;;
Ευχαριστώ..


Ως προς το πρώτο που θέτεις...
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2916.msg26737#msg26737

... εννοώ το εξής:

Υποθέτω ότι η ζητούμενη έκφραση είναι η:  x>0 KAI x MOD 3=0 ...

Αν το x είναι αρνητικός τι γίνεται;