Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γιώργο υποθέτω όλοι συμφωνούμε στο ότι είναι καλό να βγουν τα θεωρητικά τμήματα που πρόσθεσαν  (πχ κεφάλαιο 1, κεφάλαιο 2 σπουδαιότητα αλγορίθμων, κεφάλαιο 6) ... ισως το κεφάλαιο 4 εμένα μου μοιάζει κάπως "αποκομμένο" από τα υπόλοιπα, αν και έχει παραδείγματα με την δυαδική αναζήτηση (όπως και να χει μου μοιαζει το επόμενο πιθανό για να βγει) ... 
2
Η νέα υπουργός παιδείας έχει επανειλημμένως εξαγγείλει  ότι πρέπει να γίνει εξορθολογισμός της ύλης, των πανελλαδικός εξεταζόμενων μαθημάτων.
Εμείς, ως καθηγητής που διδάσκουμε το μάθημα της ΑΕΠΠ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ τι αλλαγές θα προτείναμε ώστε να εξορθολογιστεί η εξεταστέα ύλη του;
3
Πληροφορική Γ' τάξης ΓΕ.Λ. / Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Σήμερα στις 05:47:21 μμ »
Για την εξέλιξη της ΓΛΩΣΣΑΣ συζητώ. Με κάλυψε η απάντησή σου. Η λέξη κλειδί είναι το ενδιαφέρον. Η έλλειψη ενδιαφέροντος κράτησε τη ΓΛΩΣΣΑ σε νηπιακή μορφή. Βαρύς χαρακτηρισμός αλλά αληθινός. Φαντάσου μονο ότι στην Αγγλία τη δεκαετία του 80 κυριαρχούσε η BBC BASIC με πραγματικούς διερμηνευτές σε υπολογιστές τύπου micro 8bit, ενώ στην Ελλάδα τα ίδια μηχανήματα βρίσκονταν σε ΤΕΙ και μόνο για μηχανολόγους για προγραμματισμό CNC μηχανών. Αργήσαμε 20 χρόνια να βάλουμε το προγραμματισμό στο σχολείο, και άλλα είκοσι χρόνια τον κρατήσαμε με τη μικρότερη παγκοσμίως γλώσσα προγραμματισμού. Η BASIC του MS Word 95 να χρησιμοποιούταν καλύτερά θα μάθαιναν τα παιδιά. Άντε και τη Turbo Pascal να είχαν βάλει από την αρχή το μάθημα θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, πχ ομαδικές εργασίες και παρουσιάσεις προγραμμάτων. Θα ήταν διαφήμιση για την μέση εκπαίδευση.


Στα Ενιαία Λύκεια μπήκε η ΓΛΩΣΣΑ το 1999. Ακόμα και τα τέλη του '90, ήταν μία ιδιαίτερη εποχή για την πληροφορική στην εκπ/ση. Υπήρχε πραγματικό πρόβλημα να διδάχθει σωστά έστω και η Pascal στα σχολεία και για το λόγο αυτό θεωρώ πως βάλανε τη ΓΛΩΣΣΑ. Το είναι ζήτημα πως η κατάσταση σήμερα είναι πολύ διαφορετική... σήμερα δεν έχουμε κανένα λόγο να συνεχίζουμε να λειτουργούμε με όρους του 1990.

Η Ελλάδα, για τα δεδομένα της, δεν άργησε να εισάγει πραγματικές γλώσσες στην εκπ/ση... απλά αυτό περιορίστηκε μόνο στην επαγγελματική εκπ/ση. Από το 1985 διδάσκονταν πραγματικές γλώσσες προγραμματισμού (εποχή ΤΕΛ, γλώσσες BASIC, Pascal, COBOL). Η επαγγελματική εκπ/ση είχε την δική της εξέλιξη και τα δικά της χρόνια προβλήματα... Στη γενική εκπ/ση είμαστε στάσιμοι 20 χρόνια τώρα. Προς το τέλος του post σου ανέφερες κάποιους από τους λόγους που ορισμένοι εκπαιδευτικοί κύκλοι δε θέλουν η πληροφορική να πάρει τη θέση που της αξίζει. Για ορισμένους η ανάδειξη της μέσης εκπαίδευσης δεν είναι το ζητούμενο αν οι ίδιοι (ο κλάδος τους, το μάθημά τους κοκ) δεν έχουν ένα κεντρικό ρόλο στην εκπαιδευτική σκηνή. Αυτό έχω καταλάβει 15 χρόνια τώρα.

Για να επανέλθω, τώρα που γίνεται μία αλλαγή και εφόσον είναι να ακολουθήσουν και άλλες θα πρέπει να αναδείξουμε όσο μπορούμε την ανάγκη η αλλαγές αυτές να είναι ολοκληρωμένες. Πρέπει τα προβλήματα που έχουν επισημανθεί εδώ μέσα να ακουστούν και να υπάρξουν συγκεκριμένες προτάσεις με τεκμηρίωση.
4
Πληροφορική Γ' τάξης ΓΕ.Λ. / Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις Σήμερα στις 07:30:25 πμ »
Για την εξέλιξη της ΓΛΩΣΣΑΣ συζητώ. Με κάλυψε η απάντησή σου. Η λέξη κλειδί είναι το ενδιαφέρον. Η έλλειψη ενδιαφέροντος κράτησε τη ΓΛΩΣΣΑ σε νηπιακή μορφή. Βαρύς χαρακτηρισμός αλλά αληθινός. Φαντάσου μονο ότι στην Αγγλία τη δεκαετία του 80 κυριαρχούσε η BBC BASIC με πραγματικούς διερμηνευτές σε υπολογιστές τύπου micro 8bit, ενώ στην Ελλάδα τα ίδια μηχανήματα βρίσκονταν σε ΤΕΙ και μόνο για μηχανολόγους για προγραμματισμό CNC μηχανών. Αργήσαμε 20 χρόνια να βάλουμε το προγραμματισμό στο σχολείο, και άλλα είκοσι χρόνια τον κρατήσαμε με τη μικρότερη παγκοσμίως γλώσσα προγραμματισμού. Η BASIC του MS Word 95 να χρησιμοποιούταν καλύτερά θα μάθαιναν τα παιδιά. Άντε και τη Turbo Pascal να είχαν βάλει από την αρχή το μάθημα θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, πχ ομαδικές εργασίες και παρουσιάσεις προγραμμάτων. Θα ήταν διαφήμιση για την μέση εκπαίδευση.
https://www.retro-kit.co.uk/page.cfm/content/The-BBC-Micro-in-Education/
5
Πληροφορική Γ' τάξης ΓΕ.Λ. / Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Σήμερα στις 01:36:02 πμ »
Δεν εστιάζω στην ικανότητα του καθηγητή, αλλά στη πρόσθετη εργασία. Αν αυτό φαντάζει απλό, τότε γιατί σε είκοσι χρόνια δεν υπήρχαν τουλάχιστον δύο φάσεις εξέλιξης; Θα είχε εξελιχθεί καί ο Διερμηνευτής.

Δεν κατάλαβα για ποιο πράγμα μιλάς ακριβώς. Δύο φάσεις εξέλιξης ποιου πράγματος; Του μαθήματος της ΑΕΠΠ γενικά; Της ΓΛΩΣΣΑΣ συγκεκριμένα; Ο Διερμηνευτής που κολλάει;

Πρόσθετη εργασία θα υπάρχει, όπως υπήρξε όταν άλλαξε το μάθημα επιλογής της Α' ΓΕΛ και η Πληροφορική στο γυμνάσιο.

Η ΑΕΠΠ δεν εξελίχθηκε πέρα από τη ΓΛΩΣΣΑ γιατί αφενός, για μεγάλο διάστημα, δεν υπήρχε ουσιαστικό ενδιαφέρον από πλευράς υπουργείου προς αυτή την κατεύθυνση (βόλευε να μην "ταράζουμε τα νερά") και αφετέρου υπήρχε πάντα μία ανησυχία, τόσο στο υπουργείο αλλά και σε κάποιους από εμάς, για το αν και πως θα ανταποκριθεί ο κλάδος στις νέες απαιτήσεις. Προφανώς όσοι είχαν την ανησυχία ήταν, πολιτικά και συνδικαλιστικά, πιο "ισχυροί". Για να μη θυμηθώ τα συμφέροντα άλλων ενώσεων κλάδων ώστε η πληροφορική να είναι ο "φτωχός συγγενής" του εξεταστικού για προφανείς λόγους. Νομίζω όλοι θυμόμαστε πως μετά από μία συνάντηση με συγκεκριμένη συντεχνία λίγο έλλειψε η ΑΕΠΠ να μην εξετάζεται σε καμία Ο.Π.

Δεν είναι τυχαίο που είχε ακουστεί η πρόθεση 1-2 φορές να εισαχθει νέα γλώσσα (τελευταία φορά επί Λοβέρδου) αλλά το πράγμα δεν προχωρούσε και ούτε ξαναγίνονταν αναφορά. Παρόμοιες ιστορίες έχουμε και σε άλλα μαθήματα του κλάδου μας αλλά τα έχουμε δει να συμβαίνουν και σε άλλους κλάδους, άσχετους με εμάς..!
6
TurkTelekom...
https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/#/query?searchtext=78.173.204.216

Για "χειρωνακτικό" spam φάνηκε, όχι για αυτόματο, δηλαδή κάποιος καημένος έκατσε κι έκανε χειρωνακτικά εγγραφή...  :D
7
Γεια,
Θα ήθελα να περάσω από την τεχνολογία netowrk, πώς θα είναι η θραύση του δικτύου για σας;

Ακολουθώ μερικά blogs όπως το__ σιγά μη διαιωνίσω το url σου___ για αυτό, αρκεί για εσάς;

Στην υγειά σας,

Άλλη φορά φρόντισε το botάκι σου να κάνει καλύτερη μετάφραση. >:D :D



Μόλις φάγαμε spam

Ω ναι. Δε πάνε καλά. Εδώ;;;  ;D
8
Μόλις φάγαμε spam
9
Γεια,
Θα ήθελα να περάσω από την τεχνολογία netowrk, πώς θα είναι η θραύση του δικτύου για σας;

Ακολουθώ μερικά blogs όπως το www.ipcisco.com για αυτό, αρκεί για εσάς;

Στην υγειά σας,
10
Μήπως έχει να κάνει με το "φετίχ" που έχουμε στην Ελλάδα με τη λέξη "Μηχανικός";

Νομίζω ναι. Και εφευρίσκουν και τίτλους θέσεων οι εργοδότες, για να τις κάνουν ελκυστικότερες.
Νομίζω πατάει στο ψώνιο κάποιων νεοελληνικών νοοτροπιών.

Πραγματικές αγγελίες (τίτλοι):

IT Support Specialist
Το έχεις ξανακούσει; Specialist και κουραφέξαλα.

Junior Java Engineer
Γιατί το junior πάντοτε συμφέρει, αλλά πρέπει να είσαι κι engineer. Πριν τα έλεγα.

Data Scientist
Data Scientist - Data Analyst
Μου λες εσύ τη διαφορά;

Και για το τέλος το καλύτερο:
Data Entry Officer
Πιθηκοδουλειά δηλαδή. Χαμαλοδουλειά. Να περνάς δεδομένα σε σύστημα. Άκου το όμως πόσο σπουδαίο και ψωνίστικο ακούγεται... "Data Entry Officer".

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10