Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον => Μήνυμα ξεκίνησε από: anastasios στις 25 Σεπ 2004, 09:19:07 πμ

Τίτλος: tasos(μαθητής)
Αποστολή από: anastasios στις 25 Σεπ 2004, 09:19:07 πμ
υπάρχει μεθοδολογια για αυτό το μάθημα?
Τίτλος: Re: tasos(μαθητής)
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Σεπ 2004, 03:12:50 μμ
Υπάρχει μεθοδολογία για άλλο μάθημα ?

Ίσως να βρεις κάτι χρήσιμο στη θεωρία: http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis
Τίτλος: Re: tasos(μαθητής)
Αποστολή από: gpapargi στις 27 Σεπ 2004, 11:50:58 πμ
Φίλε Τάσο

Μεθοδολογία με την έννοια του τυφλοσούρτη που να εγγυάται επιτυχία δεν πρέπει να υπάρχει σε κανένα χώρο και δεν υπάρχει και σε αυτό το μάθημα.

Ωστόσο καταλαβαίνω την αγωνία και το ενδιαφέρον σου και απαντάω σε αυτό που νομίζω ότι ζητάς.

Υπάρχει κάποιος ας πούμε «μπούσουλας».

Δηλαδή ετοιμάζεσαι καλά ακολουθώντας:
Το βιβλίο με τις ερωτήσεις
Το τετράδιο μαθητή
Τις οδηγίες που δίνονται στο βιβλίο καθηγητή καθώς και τα επιπλέον θέματα που προσφέρονται εκει μέσα
Κάποια είδη ασκήσεων και ερωτήσεων που κυκλοφορούν στην πιάτσα και συναντώνται σε κάθε θεματική ενότητα. Αυτά βρίσκονται με μια καλή γύρα στα φροντιστηριακά συγγράμματα και στο δίκτυο.

Αυτά είναι τα «στάνταρ» κατά κάποιο τρόπο. Δηλαδή διαβάζεις τα πάντα και δεν σνομπάρεις τίποτα. Προσωπικά ακόμα και για κάτι ερωτήσεις που έχει το βιβλίο στο κεφάλιο 1 και είναι εκτός πνεύματος (3 πρώτες), είπα στους δικούς μου να ρίξουν μια ματιά απευθείας στις απαντήσεις, έτσι . . . για λόγους πληρότητας. Δε μου αρέσει καθόλου η έκφραση «Αυτό αγνόησέ το, δεν πέφτει».

Το βασικό είναι η οργάνωση της οποίας την ευθύνη έχει ο καθηγητής στο σχολείο και ο καθηγητής στο φροντιστήριο/ιδιαίτερο.

Από κει και πέρα η φράση  «όλα τα ήδη ασκήσεων» δεν έχει νόημα. Τα «όλα» είναι άπειρα. Μπορούν να γραφτούν ασκήσεις που δεν ανήκουν στα παραπάνω αλλά μπορούν να λυθούν με την ύλη που υπάρχει στο βιβλίο.
Αυτός ο μπούσουλας που γράφω παραπάνω σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί πανάκια. Είναι απλά ένα καλό σημείο εκκίνησης, η βάση της καλής προετοιμασίας. Όπως θα πρόσεξες ότι ανέφερα σαν «μπούσουλα» είναι το να διαβάσεις τα πάντα και να μην πεις «αυτό δεν το διαβάζω γιατί δεν πέφτει».

Ένα πολύ λεπτό και επικίνδυνο σημείο είναι το εξής:
Αν δεις τα παλιά θέματα, θα παρατηρήσεις ότι υπάρχουν κάποιες προτιμήσεις. Κατά κάποιο τρόπο τα θέματα επαναλαμβάνονται. Πέφτει κάτι με πίνακες, ένας αλγόριθμος που πρέπει να καταλάβεις τι κάνει, ερωτήσεις σωστό- λάθος κλπ. Είναι μεγάλη παγίδα να βασιστείς σε αυτό. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι έτσι πρέπει να είναι τα θέματα. Πολύ εύκολα μπορεί να αλλάξουν οι προτιμήσεις από στιγμή σε στιγμή και αλίμονο σε αυτόν που θεώρησε δεδομένη τη μορφή των θεμάτων. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και αυτή μπορεί ΑΝΕΤΑ να είναι στις προσεχείς εξετάσεις. Άλλωστε αν όλοι αρκεστούν στα παλιά θέματα και φτάσουμε στο σημείο να διαβάζουν 5 πραγματάκια και να γράφουν, τότε το μάθημα θα εκφυλιστεί. Οπότε αναγκαστικά θα γίνει η αλλαγή.

Αυτή την τελευταία παράγραφο την έγραψα γιατί εύκολα μπορεί να δελεαστείς και να θεωρήσεις ότι η μορφή των παλιών θεμάτων είναι η «μεθοδολογία» που ζητάς. Αν το κάνεις παίζεις κορώνα γράμματα την επιτυχία σου.

Πάντως θεωρώ με το μάθημα κοντρολαρισμένο που με καλή οργάνωση και σωστή προετοιμασία μπορείς να γράψεις καλά
Τίτλος: Re: tasos(μαθητής)
Αποστολή από: xaidi στις 30 Σεπ 2004, 11:01:24 πμ
εγώ θα σου πρότεινα να "ερευνήσεις" τον καθηγητή σου και το μάθημα που γίνεται στο σχολείο. ??? Αυτός που έχει χρέος και να σου δείξει μεθόδους να καταλάβεις αυτά που σου διδάσκονται και να βγάλεις την ύλη εγκαίρως είναι ο καθηγητής. :whip: Χρέος δικό σου είναι να διαβάζεις να οργανώνεσαι και να ρωτάς ότι δεν καταλαβαίνεις.
Αν το σχολείο σου αδυνατεί να σου τα προσφέρει αυτά τότε σου προτείνω να γραφείς σε ένα φροντηστήριο εγκαίρως.  ;)