Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2018-2019 => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 12 Ιούν 2019, 09:34:42 πμ

Τίτλος: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 09:34:42 πμ
Εδώ σχολιάζουμε το θέμα 1
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: progmat στις 12 Ιούν 2019, 11:05:59 πμ
Α1. 1.Σ  2.Λ  3.Λ  4.Σ   5.Λ

Α3. α) 6 8 10     β) 7   γ) 1  3

Α5.
Κώδικας: [Επιλογή]
     Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:08:53 πμ
Μέσα στην επανάληψη μόνο η πρώτη εντολή  ;)

               Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)

                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 12 Ιούν 2019, 11:09:42 πμ
Μέσα στην επιλογή ;)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: marvic στις 12 Ιούν 2019, 11:11:13 πμ
Στο θέμα Α5 το ΤΕΛΟΣ_ΑΝ είναι πριν την εντολή Μ1<--Μ1 *2
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: marvic στις 12 Ιούν 2019, 11:12:42 πμ
ΧΧμμμμ.. Δεν το πετάει σε μεθεπόμενο βήμα.. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι ο πολλαπλασιασμόσ αλά ρωσικά. και δεύτερον εννοείτε πως τελειώνει εκεί η ΑΝ(καθώς γράφεται στην ίδια γραμμή), οπότε δεν χρειάζεται να το στείλει αλλού..
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Konstantina Petropoulou στις 12 Ιούν 2019, 11:15:37 πμ
Ρ<- 0
 ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ

Το σωστό είναι αυτο?
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: progmat στις 12 Ιούν 2019, 11:17:48 πμ
Μέσα στην επιλογή ;)
Μου φυγε!
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: progmat στις 12 Ιούν 2019, 11:20:47 πμ
Κώδικας: [Επιλογή]
Ρ<- 0
 ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ

Ναι
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Konstantina Petropoulou στις 12 Ιούν 2019, 11:21:26 πμ
μπορεί κάποιος να μου πει η θεωρία που είναι μεσα απο το βιβλίο;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: dg69 στις 12 Ιούν 2019, 11:21:31 πμ
Προφανώς οι δύο εντολές είναι έξω από την Αν. Στο βιβλίο από κάτω από την έκφραση σε φυσική γλώσσα, υπάρχει η αντίστοιχη κωδικοποίηση. Είναι σε μορφή ψευδογλώσσας όπου η σύνταξη μιας απλής ΑΝ, με μία εντολή, μπορεί να γραφεί σε μια γραμμή και να μην μπει ΤΕΛΟΣ_ΑΝ.
Αν μπουν μέσα στην ΑΝ, δεν είναι ο πολλαπλασιασμός ΑΛΑ ΡΩΣΙΚΑ
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:29:20 πμ
Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?

Προσοχή!! Η έννοια της συγχώνευσης όπως περιγράφεται στις δομές δεδομένων είναι διαφορετική από αυτή στις τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: pvs στις 12 Ιούν 2019, 11:31:05 πμ
Στα διαγράμματα της οσο και της μέχρις_ότου αν βάλουμε ναι όχι αντί για αληθής ψευδής λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα, σωστά;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιούν 2019, 11:35:02 πμ
Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?
το τετράδιο οδηγιών μαθητή ενώνει 2 πίνακες σε νέο ενιαίο πίνακα στη σελίδα 61. Ο διαχωρισμός είναι το αντίθετο της συγχώνευσης (σελίδα 61).
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Konstantina Petropoulou στις 12 Ιούν 2019, 11:36:19 πμ
η απάντηση μέσα στο  βιβλίο είναι;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιούν 2019, 11:38:33 πμ
η απάντηση μέσα στο  βιβλίο είναι;
αντλείται από τη σελίδα 56 του βιβλίου μαθητή
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:39:58 πμ
Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό.
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!

Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιούν 2019, 11:42:12 πμ
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!
Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.

νομίζω οι δύο πίνακες θα έχουν το μέγεθος του αρχικού και δυνητικά όλα τα στοιχεία του.
Μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκω το ερώτημα πού θα ενταχθεί το 0.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: dg69 στις 12 Ιούν 2019, 11:43:01 πμ
Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό.
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!

Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.

Μπορείς να δηλώσεις τους νέους πίνακες, με το ίδιο πλήθος του αρχικού... (δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά γίνεται φαντάζομαι...). Ας μείνουν στοιχεία κενά στους νέους πίνακες
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: cets89 στις 12 Ιούν 2019, 11:46:15 πμ
Σύμφωνα με την εκφώνηση (κωδικοποίηση των βημάτων του αλγορίθμου σε ΓΛΩΣΣΑ), για να είναι πλήρης η απάντηση στο ερώτημα Α5 πρέπει να περιλαμβάνει:
α. Τμήμα δηλώσεων (Ακέραιες: Μ1, Μ2, Ρ) και
β. Είσοδο δεδομένων (Διάβασε Μ1, Μ2)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:47:06 πμ
Όχι με βάση τον ορισμό δεν μπορείς!
Μιλάει για ενοποίηση σε επίπεδο δομών, αναφέρεται στους κόμβους της δομής και όχι στις τιμές της!
Για αυτό είπα ότι δεν είναι προφανές. Σηκώνει κουβέντα.
Μπορείς να δηλώσεις τους νέους πίνακες, με το ίδιο πλήθος του αρχικού... (δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά γίνεται φαντάζομαι...). Ας μείνουν στοιχεία κενά στους νέους πίνακες
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:48:45 πμ
Όχι δεν χρειάζεται. Ζητάει κωδικοποίηση μόνο των συγκεκριμένων βημάτων!

Σύμφωνα με την εκφώνηση (κωδικοποίηση των βημάτων του αλγορίθμου σε ΓΛΩΣΣΑ), για να είναι πλήρης η απάντηση στο ερώτημα Α5 πρέπει να περιλαμβάνει:
α. Τμήμα δηλώσεων (Ακέραιες: Μ1, Μ2, Ρ) και
β. Είσοδο δεδομένων (Διάβασε Μ1, Μ2)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: cets89 στις 12 Ιούν 2019, 11:53:23 πμ
Σωστά, Ευριπίδη έχεις δίκιο!
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιούν 2019, 11:54:26 πμ
Όχι με βάση τον ορισμό δεν μπορείς!
Μιλάει για ενοποίηση σε επίπεδο δομών, αναφέρεται στους κόμβους της δομής και όχι στις τιμές της!
Για αυτό είπα ότι δεν είναι προφανές. Σηκώνει κουβέντα.
διαχωρισμός είναι η αντίθετη πράξη της συγχώνευσης
συγχώνευση είναι η ένωση δύο ή περισσότερων δομών σε μία και ενιαία δομή.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 11:56:37 πμ
Ακριβώς ένωση των δομών όχι των τιμών που έχουν οι δομές.
Η ένωση γίνεται σε επίπεδο κόμβων και όχι σε επίπεδο τιμών.
Αυτές οι πράξεις έχουν νόημα σε λίστες και όχι σε πίνακες.

διαχωρισμός είναι η αντίθετη πράξη της συγχώνευσης
συγχώνευση είναι η ένωση δύο ή περισσότερων δομών σε μία και ενιαία δομή.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 12:10:49 μμ
Έχεις τον πίνακα
1,2,-2, -3, 1,1,5,-5

Κάνεις διαχωρισμό σε θετικούς και αρνητικούς:
1,2,1,1,5
-2,-3,-5

Δεν μπορείς να κάνεις συγχώνευση και να γυρίσεις πίσω στον ίδιο ακριβώς πίνακα, αφού δεν γνωρίζεις σε ποιες θέσεις ακριβώς ήταν
Δεν ορίζεται λοιπόν αντίθετη (αντίστροφη) πράξη!
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιούν 2019, 12:22:22 μμ
Ευριπίδη, στην ταξινόμηση, διατάσσεις τους κόμβους ή τις τιμές στους πίνακες;;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 01:02:14 μμ

Πολύ σωστή ερώτηση.
Διατάσσεις τους κόμβους συγκρίνοντας τις τιμές.
Επειδή όμως οι κόμβοι δεν μπορούν να μετακινηθούν στους πίνακες, αλλάζεις τα περιεχόμενά τους.
Ο ορισμός της ταξινόμησης όμως μιλάει για μετάθεση κόμβων.
Οι βασικές πράξεις στις Δομές Δεδομένων αναφέρονται σε κόμβους. Για αυτό δεν μπορούν να υλοποιηθούν όλες με πίνακες.
Στο παράδειγμα που έδειξα με τον διαχωρισμό δεν μπορεί να γίνει με πίνακες γιατί δεν ξέρεις προκαταβολικά τον αριθμό των κόμβων των τελικών δομών.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: bugman στις 12 Ιούν 2019, 01:53:15 μμ
 Και η μνήμη του υπολογιστή ένας πίνακας είναι, άρα σε ένα πίνακα ότι θέλουμε μπορεί να γίνει. Πχ θα μπορούσαμε να είχαμε δύο πίνακες, ένας με τιμές, και ένας με νούμερα που δείχνουν στον άλλο πίνακα. Αυτό που δείχνει ο δείκτης είναι η επόμενη τιμή. Αρκεί να έχουμε μια μεταβλητή με το δείκτη της πρώτης τιμής. Στο δεύτερο πίνακα η μηδενική τιμή είναι το Null, ή αλλιώς τερματικός δείκτης, που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη τιμή που ανήκει δείχνει ότι είναι το τελευταίο στοιχείο. Μπορεί κανείς να φτιάξει οποιεσδήποτε δομές.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: gbougioukas στις 12 Ιούν 2019, 02:45:15 μμ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: cets89 στις 12 Ιούν 2019, 04:29:16 μμ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Συμφωνώ!
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: pvs στις 12 Ιούν 2019, 06:02:22 μμ
Επιτρέψτε μου τώρα που έχουμε ηρεμήσει όλοι μας να κάνω ξανά την ίδια ερώτηση,
στα διαγράμματα της όσο και της μέχρις_ότου οι λέξεις ΝΑΙ ΟΧΙ Ή Α, Ψ αντί για τις λέξεις ΑΛΗΘΗΣ, ΨΕΥΔΗΣ θα βαθμολογηθούν το ίδιο ή είναι λάθος? Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σωστές αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Σας ευχαριστώ όλους
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 12 Ιούν 2019, 06:34:59 μμ
Γιατί να κοπεί κάτι με το Ναι ή Όχι ?? δε νομίζω  ... εγώ πάλι θα ρωτούσα κάτι που δεν έχει ρωτήσει κάποιος... πως θα πρέπει να συμβολίσει κάποιος όλες τις "εντολές" μέσα στην επανάληψη με ένα σχήμα ?? ορθογώνιο παραλληλόγραμμο  ?? κάποιοι μαθητές ρώτησαν "και αν έχει Διάβασε πχ δεν θέλει πλάγιο ??" .. υποθέτω δεν πρέπει να κοπεί κάτι όπως και να το έκαναν ..
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: elenitaaaaa στις 12 Ιούν 2019, 07:18:38 μμ
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 12 Ιούν 2019, 07:52:15 μμ
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 12 Ιούν 2019, 08:22:24 μμ
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: gbougioukas στις 12 Ιούν 2019, 08:42:00 μμ
Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

Δεν θα πρέπει να κοπεί βαθμός γι' αυτό. Αν έγραφα εγώ εξετάσεις, στον βαθμό που ο δεδομένος κώδικας έχει την μεταγλωσσική περιγραφή (και όχι έγκυρο κώδικα) "εντολές", θα έβαζα στο διάγραμμα την εξίσου μεταδιαγραμματική περιγραφή "εντολές" (απλά το κείμενο χωρίς σχήμα).
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: evry στις 12 Ιούν 2019, 09:08:23 μμ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.

Συμφωνώ να θεωρηθούν σωστές αφού το βιβλίο εκεί οδηγεί, αλλά ο διαχωρισμός δομών όταν μιλάμε για στατικούς πίνακες (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) έχει θέμα.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: gbougioukas στις 12 Ιούν 2019, 09:31:27 μμ
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Θεωρώ δεν είναι ουσιαστικό σφάλμα. Ίσως κάποιοι μπερδεύτηκαν επειδή στην εκφώνηση χρησιμοποιεί την έκφραση "αλγόριθμος" (πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά), αλλά στο τέλος το ζητάει σε Γλώσσα.  Προσωπικά θα έκοβα το πολύ 0,5 βαθμούς (στους 10 που είναι το ερώτημα)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Sergio στις 12 Ιούν 2019, 09:35:23 μμ
Εφοσον είναι αλγοριθμικά σωστή η λύση που δίνεται, έστω και σε ψευδοκώδικα, εγώ θα έκοβα μία μονάδα για λαθεμένη ερμηνεία της εκφώνησης..
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: ntzios kostas στις 12 Ιούν 2019, 10:40:30 μμ
Προσωπικά τίποτα. Άλλωστε η μοναδική διαφορά είναι το τμήμα δηλώσεων και στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που είναι τμήμα προγράμματος.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: gthal στις 13 Ιούν 2019, 12:55:53 πμ
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιούν 2019, 05:31:43 μμ
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;

Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 13 Ιούν 2019, 06:28:11 μμ
Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: andreas_p στις 14 Ιούν 2019, 12:23:44 πμ
Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: Sergio στις 14 Ιούν 2019, 05:31:34 πμ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: pfan στις 14 Ιούν 2019, 02:30:31 μμ
Μα δεν είναι ξεκάθαρο ότι βαθμολογούμε 1 μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής;;
Εμείς έχουμε μια μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής.

Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: gthal στις 14 Ιούν 2019, 06:31:56 μμ
Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Ναι, είναι πιθανό. Άλλες φορές δεν το διαβάζουν καθόλου νομίζοντας ότι ξέρουν τι ζητάει (γιατί έχουν ξαναδεί παρόμοιο στυλ)
Χαρακτηριστικές είναι ασκήσεις αντιστοίχισης σε διαγωνίσματα όπου οι απαντήσεις έπρεπε να είναι πχ 1.δ , 2.α κλπ  και αυτοί απαντούν αντίστροφα α.2 ,  β.4 κλπ
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
Πολύ σωστό
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: sakisnemkav στις 15 Ιούν 2019, 12:09:24 πμ
https://www.youtube.com/watch?v=HA1szn4_zL4&t=
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: meteo_xampos στις 15 Ιούν 2019, 08:33:51 πμ
Και αν γράψουν στο β) την τιμή και μετά πουν ατέρμων βρόγχος; Το έκαναν αυτό δυο πολύ αγχωμένες μαθήτριες...
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: tasospap στις 15 Ιούν 2019, 09:19:15 πμ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..

Απορώ πως ψηφίστηκε η άποψη 2.

κάποιος δηλαδή ο οποίος βρήκε στο α. 1/3 , λαμβάνει 0,33 μόρια και στο γ. 1/2 λαμβάνει 0,50 μόρια

Το σύνολο 0,83 μόρια.  ::) ::) ::)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: petrosp13 στις 15 Ιούν 2019, 01:47:52 μμ
Εγώ συμφωνώ με το 2-2-2 πάντως
Είναι τρεις διαφορετικές περιπτώσεις που πρέπει να εκτελέσει
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: dimitrios67 στις 17 Ιούν 2019, 10:09:46 μμ
Στο δικό μου, ειναι 1 μοναδα για καθε τιμή, συνολο: 6. (3+1+2)
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 27 Ιούν 2019, 09:50:34 μμ
Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: petrosp13 στις 27 Ιούν 2019, 11:32:01 μμ
Τυπικές επεξεργασίες, όχι λειτουργίες
Δεν μπορεί να γίνει προσπέλαση και αντιγραφή σε πίνακες;;;
Τίτλος: Απ: Θέμα 1
Αποστολή από: pgrontas στις 28 Ιούν 2019, 08:03:11 πμ
Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς. Θεωρείς ότι θα έπρεπε να γίνουν δεκτές ως λειτουργίες και το άθροισμα και η εύρεση min/max ή ότι πρέπει να θεωρηθούν λάθος η αντιγραφή, προσπέλαση, διαχωρισμός;
Αν εννοείς το δεύτερο, συμφωνώ με τον petrosp13.
Αν εννοείς το πρώτο, γενικά νομίζω το νόημα των λειτουργιών του κεφ. 3, είναι ότι δεν υπάρχει μια δομή δεδομένων που κάνει όλες τις λειτουργίες καλά, αλλά άλλες είναι αποδοτικές στην αναζήτηση, άλλες στην προσπέλαση κτλ. Με αυτή την έννοια μπορούμε να πούμε ότι η εύρεση min/max είναι μια τέτοια λειτουργία αφού υπάρχουν δομές που είναι πολύ αποδοτικές σε αυτό (πχ. σωροί), ενώ άλλες δεν είναι (πχ. πίνακες). Σε ότι αφορά το άθροισμα δεν έχω ακούσει κάποια δομή που να το βελτιστοποιεί πέρα από ότι μπορεί να γίνει με προσπέλαση, οπότε θα έλεγα μάλλον όχι.