Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Σπύρος Δουκάκης στις 17 Νοέ 2014, 04:42:32 μμ

Τίτλος: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 17 Νοέ 2014, 04:42:32 μμ
Οδηγίες
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 17 Νοέ 2014, 07:52:25 μμ
Γουάου, ούτε η γιορτή των Χριστουγέννων δεν έχει γίνει ακόμη  :D.
Κρίμα και δεν πρόλαβε και ο Ρανιέρι τις οδηγίες, να νικούσαμε τα νησιά Φ.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: ολγα στις 18 Νοέ 2014, 04:05:29 μμ
Μπερδεύτηκα!

Στις οδηγίες διδασκαλίας για τα μαθήματα: «Εφαρμογές Πληροφορικής» Α΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕΛ και «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Ημερησίου και Εσπερινού ΓΕΛ αναφέρεται:
Στόχος είναι οι μαθητές να μπορούν να διακρίνουν τις δομές δεδομένων, με απλή αναφορά σε αυτές, ανάλογα με το:
αν υλοποιούνται στη μνήμη του υπολογιστή (πίνακες – λίστες ... εγγραφές) ή στην περιφερειακή μνήμη (αρχεία)
αν είναι στατικές (πίνακες, σύνολα, εγγραφές) ή δυναμικές (λίστες…)


Στη σελίδα 44 του βιβλίου χρησιμοποιούνται δυναμικοί πίνακες:

i ← 0
Διάβασε Κ
Όσο Κ ≥ 0 επανάλαβε
  i ← i + 1
  A ← K
  Διάβασε Κ
Τέλος_επανάληψης
n ← i
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: pgrontas στις 18 Νοέ 2014, 04:25:54 μμ
Δεν μπερδεύτηκες χτύπησες το Τζάκ Ποτ!
 ;D
Μπερδεύτηκα!

Στις οδηγίες διδασκαλίας για τα μαθήματα: «Εφαρμογές Πληροφορικής» Α΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕΛ και «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Ημερησίου και Εσπερινού ΓΕΛ αναφέρεται:
Στόχος είναι οι μαθητές να μπορούν να διακρίνουν τις δομές δεδομένων, με απλή αναφορά σε αυτές, ανάλογα με το:
αν υλοποιούνται στη μνήμη του υπολογιστή (πίνακες – λίστες ... εγγραφές) ή στην περιφερειακή μνήμη (αρχεία)
αν είναι στατικές (πίνακες, σύνολα, εγγραφές) ή δυναμικές (λίστες…)


Στη σελίδα 44 του βιβλίου χρησιμοποιούνται δυναμικοί πίνακες:

i ← 0
Διάβασε Κ
Όσο Κ ≥ 0 επανάλαβε
  i ← i + 1
  A ← K
  Διάβασε Κ
Τέλος_επανάληψης
n ← i

Αυτό σημαίνει ότι όλα μπορούν να γίνουν με πίνακες. Πίσω στο 2010 λοιπόν!  :D
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: sstergou στις 18 Νοέ 2014, 04:57:48 μμ
Νομίζω ότι το θέμα στατικός/δυναμικός είναι ήδη αρκετά μπερδεμένο από μόνο του. Μπορείς δηλαδή να έχεις "στατική" δομή με amortized Ο(1)  προσπέλαση που το μέγεθός της να αλλάζει κατά την διάρκεια της εκτέλεσης.

Δεν ξέρω ίσως το έχουμε πάρει λάθος το θέμα από την αρχή....
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: Κανένας στις 18 Νοέ 2014, 09:50:56 μμ
Παρατηρήσατε ότι στις οδηγίες για το μάθημα της Β' Λυκείου δεν γίνεται αναφορά στην υποενότητα 2.2.8 Βασικές αλγοριθμικές λειτουργίες σε δομές δεδομένων;
Τίτλος: Απ: Οδηγίες διδασκαλίας για Α και Β
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 18 Νοέ 2014, 09:52:12 μμ
Σελ. 31:

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι διάκρισης των δομών δεδομένων. Διακρίνονται σε στατικές και δυναμικές. Οι στατικές δομές έχουν σταθερό μέγεθος και μπορούν να κατακρατήσουν συγκεκριμένο πλήθος στοιχείων. Αντίθετα οι δυναμικές δομές δεν έχουν σταθερό μέγεθος και το πλήθος των στοιχείων τους μπορεί να μεγαλώνει ή να μικραίνει καθώς στη δομή εισάγονται νέα δεδομένα ή διαγράφονται άλλα.

Σελ. 44:

Οι πίνακες υποστηρίζονται από όλες σχεδόν τις γλώσσες προγραμματισμού. Αποτελούνται από ένα σύνολο ομοειδών απλών στοιχείων. Το μέγεθος ενός πίνακα, δηλαδή το πλήθος των στοιχείων που περιέχει, συνήθως είναι σταθερό και προκαθορισμένο.

-----------------

Το "σταθερό και προκαθορισμένο" είναι από ό,τι φαίνεται πιο ανοιχτό από από αυτό που αναφέρεται στην ΑΕΠΠ. Δηλαδή όχι κατ' ανάγκη "τη στιγμή του προγραμματισμού".

Επίσης, το "συνήθως" υπονοεί ότι οι πίνακες δεν είναι πάντα στατικές δομές, αλλά μάλλον εξαρτάται από την εκάστοτε γλώσσα προγραμματισμού.

Τι από τα παραπάνω μπορούμε να πούμε ότι είναι λάθος;  :police: