Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον => Εξετάσεις 2005-2006 => Μήνυμα ξεκίνησε από: arisbasil στις 22 Ιούν 2006, 05:14:06 μμ

Τίτλος: Ανακοίνωση Βαθμολογιών
Αποστολή από: arisbasil στις 22 Ιούν 2006, 05:14:06 μμ
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό βαθμολόγησης κάποιων βαθμολογητών.
 Μαθήτρια πήρε από τον πρώτο βαθμολογητή 100 και από τον δεύτερο 91 μόρια. Ο λόγος που της έκοψε όλο το θέμα 4β είναι γιατί δεν είχε κάνει τη βέλτιστη λύση που είχε προτείνει η επιτροπή εξετάσεων και είχαν διανεμηθεί φωτοτυπίες στους βαθμολογητές.
 Μια άλλη μαθήτρια πήρε 97 μόρια από τον ένα (είχε βάλει στη συνθήκη sum<>1500) και από τον άλλο 92 (της έκοψε όλο το υποερώτημα)
Γενικά φέτος παρατήρησα ότι πολλοί έγραψαν χειρότερα απ' ότι ήλπιζαν και αυτό γιατί οι βαθμολογητές έκοβαν όλες τις μονάδες από τα αντίστοιχα υποερωτήματα, όπου υπήρχε λάθος.
Όντας βαθμολογητής παρατήρησα ότι υπήρχε μια ανευθυνότητα εκ μέρους των βαθμολογητών και όταν ρώτησα κάποιον που καθόταν δίπλα μου γιατί έκοψε από ένα γραπτό 9 μόρια για το θέμα 4γ, που ενώ ο αλγόριθμος ήταν κατά τ'άλλα άψογος, αντί να βρει το ΜΟ κατά στήλες βρήκε το άθροισμα κατά στήλες, μου απάντησε "έλα μωρέ, και εσένα τι σε νοιάζει, μήπως τον ξέρεις;(το μαθητή)''
Μεγαλύτερη υπευθυνότητα δεν βλάπτει -νομίζω-
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση Βαθμολογιών
Αποστολή από: axi στις 22 Ιούν 2006, 08:31:23 μμ
Συγνώμη αλλά τέτοιο τσεκούρι πρώτη φορά έχω δει.
Αν βαριούνται να διορθώσουν σωστά ας κάτσουν σπίτι τους.

Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση Βαθμολογιών
Αποστολή από: andreas_p στις 22 Ιούν 2006, 10:46:59 μμ
Νέε axi, ΔΕΝ είναι αυτή η εικόνα που παρουσιάζεις. Μη μηδενίζεις όλους τους συναδέλφους  κρίνοντας μεμονωμένες περιπτώσεις.
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση Βαθμολογιών
Αποστολή από: filippos στις 25 Ιούν 2006, 12:48:34 μμ
Πάντως, οφείλω να συμφωνήσω με τον axi ότι υπάρχουν δυστυχώς περιπτώσεις συναδέλφων βαθμολογητών που δεν πρέπει να βαθμολογούν μέχρι να αποφασίσουν να σέβονται τις κοινές οδηγίες βαθμολόγησης που σκοπό έχουν την ομογενοποίηση των κριτηρίων.

Αυτό βέβαια δε μπορεί να γίνει με αποκλειστική ευθύνη των συντονιστών των ΒΚ.  Πριν από την πειθαρχία, χρειάζεται αυτοπειθαρχία, σεμνότητα, παιδαγωγική συνείδηση και κατανόηση των στόχων του μαθήματος και των επιμέρους θεμάτων, στοιχεία που σε κάποιες περιπτώσεις δεν διατίθενται από όλους τους συναδέλφους.

Βέβαια, δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις συντονιστών που "δυσκολεύονται" να υιοθετήσουν ορθή στάση στη βαθμολόγηση οπότε τελικά ίσως χρειάζεται ακόμα ένα επίπεδο "συντονισμού" για να επιτευχθεί η επιθυμητή ομογενοποίηση σε εθνικό επίπεδο.