Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον => Εξετάσεις 2005-2006 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergio στις 01 Ιούν 2006, 09:28:12 μμ

Τίτλος: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: Sergio στις 01 Ιούν 2006, 09:28:12 μμ
Συνάδελφοι βαθμολογητές,

καταγράψτε ΤΩΡΑ και δημοσιεύστε σε αυτό το θέμα τα λάθη που βλέπετε στα γραπτά των μαθητών.

Είναι η κρίσιμη περίοδος και πρέπει να εκμεταλευτούμε την ευκαιρία που μας δίνεται να εντοπίσουμε τα σημεία που αποκαλύπτει η φετινή εξεταστική διαδικασία ώστε να μάθουμε ΤΙ πρέπει να κάνουμε καλύτερα από τη νέα σχολική χρονιά.
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: solaris στις 01 Ιούν 2006, 09:42:14 μμ
Τα λάθη που καταγράφονται είναι από εμάς τους διδάσκοντες!

Δεν είναι δυνατόν μισό χρόνο να προσπαθείς να εξηγήσεις τη διαφορά της αναζήτησης πρώτης θέσεως από εκείνη όλων των θέσεων, και όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή να θεωρείς σωστές αμφότερες τις λύσεις!

Και ύστερα μιλάτε για μή προαγωγή της παπαγαλίας!!!
Η αναζήτηση πρώτης θέσης, όμως, από ότι φαίνεται, για πολλούς από εσας έχει βάση μόνο αν ζητηθεί ως αυτούσιος αλγόριθμος στη θεωρία... Σε άσκηση δεν παίζει ρόλο τι θα κάνεις.. Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει και η ΓΙΑ.   :-\

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο Θέμα 3, σε ότι αφορά τις μη αποδεκτές τιμές της χωρητικότητας (π.χ. αρνητικές) αλλά στο θέμα αυτό έχω ήδη καταλάβει ότι είμαι ο μοναδικός που ενίσταται.... Μαζί με 2 φροντιστήρια (Ορίζοντες και Σύγχρονο - που υλοποιούν εγκυρότητα - αν και "δεν το ζητάει η άσκηση").   ???
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: bagelis στις 02 Ιούν 2006, 05:24:06 μμ
Αν ήθελε πραγματικά να χρησιμοποιηθεί ΟΣΟ ας είχε η εκφώνηση μία διατύπωση του τύπου "με την εύρεση της πόλης να μην συνεχίζεται η αναζήτηση" ή κάτι τέτοιο. Αν κάποιος που φτιάχνει ένα θέμα θέλει να εξετάσει κάτι συγκεκριμένο, υπάρχουν τρόποι να το ζητήσει. Αν δεν το ζητάει ρητά και κατηγορηματικά γιατί η αποιαδήποτε λύση να θεωρείται ότι περιέχει λάθη;
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: EleniK στις 05 Ιούν 2006, 01:33:35 πμ
Συμφωνώ απόλυτα με τον bageli.
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: Vangelis στις 06 Ιούν 2006, 12:51:23 πμ
Βρε κόλλημα με την ΟΣΟ και τη ΓΙΑ Με αυτα που διαβάζω στο στέκι έχω αρίζεινα οιστεύω ότι καλά έκανε αυτός που είπε το μάθημα επιλογής στο Λύκειο να μην είναι γραπτά εξετάζόμενο.  Φαντάζεστε τι θα ζήταγε ο solaris απο τα παιδιά!!!.
Τέλος πάντων στο θέμα αυτό γράφουμε τα λαθη που παρατηρουμε και όχι γενικά θέματα (παρόλο που και εγώ παρατράπηκα).
Να πω και εγώ ότι υπάρχουν συνάδελφοι που στον αλγόριθμο που υπολογίζει το άθροισμα ενός πίνακα κατα στήλες μπερδέυονται όταν ο μαθητής κάνει διάσχιση του πίνακα κατα γραμμές (αλλά υπολογίζει σωστά βέβαια το άθροισμα κατα στήλες).
Πάντως το άθροισμα κατα στήλες αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο παρόλο που πιστεύω ότι είχε διδαχθεί σε όλα τα σχολεία.  Αρκετοί μαθητές  προσθεταν όλα τα στοιχεία του πίνακα ή έκαναν άθροισμα ανα γραμμές.
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: solaris στις 06 Ιούν 2006, 03:54:53 μμ
Τη φαντασία σου κράτα την για τον εαυτό σου συνάδελφε Vangelis.

Και για να διορθώσω κάτι σε αυτά που λες...

Δεν υπήρχε στο τέταρτο θέμα "άθροισμα κατά στήλες" αλλά άθροισμα κατά ημέρες!

Αν ένας μαθητής έκανε, αντί για πίνακα 20x31, έναν πίνακα 31x20 (πράγμα διόλου λανθασμένο ή ασυνήθιστο) όπως καταλαβαίνεις καταρρίπτει το "άθροισμα κατα στηλές" σου και το μετατρέπει σε "άθροισμα κατά γραμμές"!

Για σκέψου το!

Συναδελφικά
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Ιούν 2006, 05:19:19 μμ
 ???

Ψυχραιμία....


solaris,  πως θα γράψω ελληνικά στο suse 9.3; Μόνο στο open office κάποιες γραμματοσειρές (χωρίς τόνους), αλλά στα άλλα προγράμματα;

ΥΓ: το ξέρω οτι είναι άσχετο
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: founes στις 08 Ιούν 2006, 11:29:11 πμ
Agaphtoi synadelfoi,

Auto pou exw na parathrhsw genika me ta 8emata eite 8ewrias eite askhsewn
einai oti den eixan kalh diaba8mish stis monades. Polla erwthmata epianan 8-12
monades me apotelesma ka8e la8os na rixnei tous ma8htes 2 monades stis 20.
Τίτλος: Απ: Λάθη που εντοπίζονται στα γραπτά, στο θέμα 4
Αποστολή από: Vangelis στις 09 Ιούν 2006, 01:47:53 πμ
Σολαρις δεν βλέπω να έχω φαντασία
Εγώ λέω για λάθη συναδέλφων που παρατήρησα εσύ κάνεις μάθημα σε μένα.  Στα συγκεκριμένα γραπτά η κατάσταση ήταν όπως την περιγράφω ήθελε άθροισμα κατά στήλες και ο μαθητής το έκανε αλλά διασχίζοντας τον πίνακα κατα γραμμές. Ο καθηγητής δεν το κατάλαβε και το σημείωσε λάθος, που βλέπεις την φαντασία;    Το θεωρείς τόσο απιθανο δηλαδή ;
Τι θα έλεγες για τον άλλο που στο πρώτο θέμα 1Δ  στην ερώτηση πολλαπλής αντιστοίχισης ο μαθητής έγραψε τις απαντήσεις αλλα έκανε το "λάθος" και δεν τις έβαλε με τη σειρά 1-γ, 2 -α κ.λπ αλλά μπερδεμένα.  Αποτέλεσμα πήρε μόνο 1 μονάδα (μια έτυχε να είναι στη θέση της).   Όταν είπα στον καθηγητή να το ξανακοιτάξει η απάντησή του ήταν "Εγώ φταίω!!!!!"

Για το θέμα που αναφέρεις για  τη μορφή του πίνακα  η δική μου προτροπή προς τους μαθητές μου είναι να σχεδιάζουν στο "καλό" τη μορφή των πινάκων που χρησιμοποιούν έτσι αποφεύγουν κακοτοπιές του τύπου 20Χ31 ή 31Χ20.