Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Γενική συζήτηση (μόνο για ανάγνωση) => Μήνυμα ξεκίνησε από: dkonetas στις 10 Οκτ 2011, 10:43:56 πμ

Τίτλος: Υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών
Αποστολή από: dkonetas στις 10 Οκτ 2011, 10:43:56 πμ
Ελπίζοντας να προκληθεί αλλά να  μην παρεκτραπεί συζήτηση  και παράλληλα να είναι ουσιαστική  μπορείτε να μελετήσετε σχετικό υπόμνημα προς :
ΠΡΟΣ: Πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
με κοινοποίηση στους:
- Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου
- Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
- Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- ΟΛΜΕ
- Τμήματα Πληροφορικής Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα Α.Ε.Ι
στο:
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493 (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493)
Τίτλος: Απ: Υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών
Αποστολή από: fof στις 10 Οκτ 2011, 04:23:52 μμ
Δεν στέλνει η ΕΠΕ και καμιά επιστολή διαμαρτυρίας ή υπόμνημα ή ότι άλλο μπορεί στον Πρωθυπουργό της Ελλάδος μπας και επιταχυνθεί  η κατρακύλα μας;;;;;

(διότι οδεύουμε που οδεύουμε προς τον πάτο, τουλάχιστον αυτό να γίνει μια ώρα χύτερα!!!)
 :D :D :D
Τίτλος: Απ: Υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών
Αποστολή από: dkonetas στις 10 Οκτ 2011, 05:05:41 μμ
Ελπίζοντας να προκληθεί αλλά να  μην παρεκτραπεί συζήτηση  και παράλληλα να είναι ουσιαστική 
θλίβομαι για άλλη μία φορά για το "ουσιαστικό" του σχολιασμού ...
Καλό είναι σε δημόσιες συζητήσεις, να κρίνονται κείμενα και παρεμβάσεις με βάση το περιεχόμενο τους  και όχι με ότι άλλο "ταλανίζει"  τον καθέναν μας... αναρρωτιέμαι αν αναγνώστηκε το προηγούμενο υπόμνημα πριν λάβει τον παραπάνω σχολιασμό ...

Αν διαφωνείς σε κάτι στο υπόμνημα παρακαλώ  να το διατυπώσεις ... όπως ακόμα περισσότερο εποικοδομητικό  (αν και όχι απαραίτητο) θα ήταν να συνθέτεις και θέσεις πέρα από αντιθέσεις...

ΔΚ :-)

όσο αφορά την - εκτός θέματος - κατρακύλα που αναφέρεται  πιθανότατα να προκύψει και τέτοια επιστολή, αν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κάποια ουσιαστική ενιαία παρέμβαση,  προφανώς όμως όχι από την επιτροπή παιδείας  πιθανότατα όχι σε αυτό το  forum και σίγουρα όχι με αυτό το θέμα ...