Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γιάννης Σ. στις 28 Οκτ 2010, 03:24:30 μμ

Τίτλος: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 28 Οκτ 2010, 03:24:30 μμ
Παίρνωντας αφορμή από ένα άλλο θέμα, θα ήθελα να προτείνω να υπάρχει η δυνατότητα στο site να αναφέρουμε που βρισκόμαστε στην ΑΕΠΠ καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς για να μπορούμε όσοι μένουμε πίσω - όπως εγώ... είμαι ακόμα στη δομή επιλογής - να συγχρονιζόμαστε. Μηνιαιως ας πούμε...
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: petrosp13 στις 28 Οκτ 2010, 07:09:48 μμ
Τελείωσα δομή επιλογής και μπήκα δομή επανάληψης
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 29 Οκτ 2010, 12:39:14 πμ
Νομίζω πως υπάρχουν 2 ταχύτητες στην διδασκαλια της ύλης : η ταχύτητα του δημόσιου σχολείου και η ταχύτητα των φροντιστηρίων.
Δεν νομίζω πως ποτέ θα συγχρονιστούν
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 29 Οκτ 2010, 03:36:25 μμ
Παιδιά νομίζω μιλάμε για την ύλη του σχολείου! Το φροντιστήριο ξεκίνησε τον Αύγουστο ή ακόμα και στη Β΄ λυκείου...
 ;)
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 30 Οκτ 2010, 12:29:03 πμ
Παιδιά νομίζω μιλάμε για την ύλη του σχολείου! Το φροντιστήριο ξεκίνησε τον Αύγουστο ή ακόμα και στη Β΄ λυκείου...
 ;)
Τώρα είσαι πιο σαφής.Βρίσκομαι στην δομή επιλογής.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: gimnasio στις 30 Οκτ 2010, 12:48:28 μμ
και γω τελείωσα με επιλογή και την επόμενη φορά μπαίνω επανάληψη.

Σκέφτομαι όταν τελειώσω το 2 να μη συνεχίσω με το 3 αλλά το 7 και 8 και μετά να γυρίσω στο 3. Εσείς;
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 30 Οκτ 2010, 02:19:50 μμ
...Σκέφτομαι όταν τελειώσω το 2 να μη συνεχίσω με το 3 αλλά το 7 και 8 και μετά να γυρίσω στο 3. Εσείς;

Εγώ τα διδάσκω παράλληλα, δομή αξολουθίας σε αλγόριθμο και στη συνέχεια σε γλώσσα, δομή επιλογής σε αλγόριθμο και μετά σε γλώσσα, όπως νομίζω και οι περισσότεροι. Έτσι είμαι λίγο πίσω. Το κακό είναι ότι χάνω συνέχεια μάθημα, ειδικά τώρα ο Νοέμβρης θα είναι...κουτσουρεμένος με τις διπλές εκλογές...
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: georgia_kitsou στις 31 Οκτ 2010, 01:56:16 πμ

  Καλημέρα σε όλους!  :)

 Όσον αφορά την ύλη ΑΕΠΠ, μόλις τελειώνω με κάποιες ακόμα ασκήσεις στη δομή επιλογής και θα μπω στη δομή επανάληψης. Αισθάνομαι ότι έχω μείνει πίσω, δεδομένων και των ωρών που θα χάσουμε λόγω εκλογών και αργιών. Επίσης, προς μεγάλη μου απογοήτευση, διαπίστωσα σε ένα τεστ ότι κάποιοι δε ξέρουν πότε να βάλουν δομή ακολουθίας και πότε δομή επιλογής.  :(
 Όποιος συνάδελφος θέλει, θα μπορούσε να μου πει που βρίσκεται στην ύλη; Επίσης, έχοντας 26 άτομα στην τάξη, μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει τι θα μπορούσα να κάνω για να μη σπαταλείται πολύς χρόνος όταν τους βάζω να λύσουν μια άσκηση;
 Ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 03 Νοέ 2010, 10:12:38 μμ
Γεωργία, με 26 παιδιά στην κατεύθυνση τι να σου πω, χαρά στο κουράγιο σου. Ανεβάζω ένα Χρονοδιάγραμμα που μας έστειλε ο σύμβουλος, αν και εγώ αδυνατώ να το ακολουθήσω. Η δομή επανάληψης είναι χάος, πρέπει να κάνεις πολλές ασκήσεις στα παιδιά... Ξαναλέω μιλάω για το σχολείο όχι το φροντιστήριο.
http://rapidshare.com/files/428733992/Didaskalia_kai_Axiologhsh_sto_GEL.ppt

Θα το ανεβάσω και στα γενικά θέματα γιατί αφορά όλα τα μαθήματα πληροφορικής στο ΓΕΛ.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: ntzios kostas στις 04 Νοέ 2010, 02:06:55 πμ
Εγώ τα διδάσκω παράλληλα, δομή αξολουθίας σε αλγόριθμο και στη συνέχεια σε γλώσσα, δομή επιλογής σε αλγόριθμο και μετά σε γλώσσα, όπως νομίζω και οι περισσότεροι. Έτσι είμαι λίγο πίσω. Το κακό είναι ότι χάνω συνέχεια μάθημα, ειδικά τώρα ο Νοέμβρης θα είναι...κουτσουρεμένος με τις διπλές εκλογές...


Συνάδελφε δεν μπορώ να καταλάβω τι συντακτική διαφορά έχει η ψευδογλώσσα από την γλώσσα για να σπαταλάς ειδικό χρόνο, ώστε να περιγράφεις τη δομή επιλογής σε αλγόριθμο και σε γλώσσα. Αφού έκανες την δομή ακολουθίας σημαίνει ότι τους είπες το τμήμα δηλώσεων η οποία είναι η μόνη συντακτική διαφορά τους (στο μάθημά μας). Τα μόνα που μπορώ να σκεφτώ είναι α) να έχει ο αλγόριθμος μία εντολή εκχώρησης της μορφή κ<- χ =2 και να πρέπει να δηλώσεις το κ ως λογική μεταβλητή, κάτι που λογικά  δεν εμφανίζεται στην ακολουθιακή δομή, αφου δεν έχεις περιγράψει ακόμα τις λογικές εκφράσεις.  β) να παρουσιάζεις εσύ τον αλγόριθμο σε διάγραμμα ροής ή φυσική γλώσσα κατά βήματα.

Προσωπικά, από τα πρώτα μαθήματα περιγράφω τις έννοιες της ψευδογλώσσας, προγράμματος, μεταβλητής και τμήμα δηλώσεων και από εκεί και πέρα λέω στους μαθητές μου ότι όταν τους ζητάει πρόγραμμα στο πρόχειρό λύνουν την άσκηση ως ψευδογλώσσα, αφήνοντας στην άκρη το τμήμα δηλώσεων και όταν την περάσουν στο καθαρο γράφουν και αυτόν.  Θα έλεγα ότι η γλώσσα πέρα του τμήματος δηλώσεων δεν έχει άλλη διαφορά για να σπαταλάτε επιπλέον χρόνο μαζί της. Και κάτι ακόμα. Τους λέω να βάζουν παντού γράψε.  :) :)
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 04 Νοέ 2010, 12:51:16 μμ

Συνάδελφε δεν μπορώ να καταλάβω τι συντακτική διαφορά έχει η ψευδογλώσσα από την γλώσσα για να σπαταλάς ειδικό χρόνο, ώστε να περιγράφεις τη δομή επιλογής σε αλγόριθμο και σε γλώσσα....
Ναι, δεν έχεις άδικο...
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: jsari στις 04 Νοέ 2010, 02:59:26 μμ
Εγώ διδάσκω ταυτόχρονα και αλγορίθμους και προγράμματα. Ο προγραμματισμός της ύλης που έχω κάνει είναι ο εξής :

http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/09/2010-2011_26.html (http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/09/2010-2011_26.html)

Αυτή τη στιγμή μόλις έχω ξεκινήσει τη δομή επιλογής και δεν νομίζω ότι είμαι πίσω στην ύλη αφού τον παραπάνω προγραμματισμό τον ακολούθησα και πέρυσι και όλα πήγαν πολύ καλά.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: petrosp13 στις 04 Νοέ 2010, 05:46:06 μμ
52 μαθήματα;;;
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: jsari στις 04 Νοέ 2010, 06:26:46 μμ
Τα 52 μαθήματα είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση σε περιπτώσεις που κάναμε μάθημα μέχρι το τέλος.

Πέρυσι κατάφερα να κάνω 44 κανονικά μαθήματα και 1-2 μαθήματα με λίγους μαθητές. Στα υπόλοιπα δεν ερχόταν κανένας.

Αν δεις υπάρχουν 48 μαθήματα που καλύπτουν την ύλη (36 κανονικά μαθήματα + 3 επαναληπτικά μαθήματα + 9 επαναληπτικά τεστ). Από αυτά δεν έκανα ένα επαναληπτικό μάθημα, δεν έγραψαν 2 επαναληπτικά τεστ και στα υποπρογράμματα έκανα 3 αντί για τέσσερα μαθήματα.

Τώρα ήδη έχω κάνει 14 μαθήματα και είμαι σε καλύτερο επίπεδο από πέρυσι. Επίσης επειδή έχω Τρίτη και Πέμπτη δεν χάνω ώρες. Εννοείται ότι αν έχανα ώρες όπως συμβαίνει με αρκετούς συναδέλφους που έχουν μάθημα Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή θα αφαιρούσα κάποιες ώρες επαναλήψεων ή δεν θα τους έβαζα να γράψουν κάποια επαναληπτικά τεστ (θα τα έδινα να τα κάνουν στο σπίτι).
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: gimnasio στις 29 Ιαν 2011, 10:33:37 μμ
μόλις μπήκα στο 9 και έχω ακόμη το 6 και το 10.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 01 Φεβ 2011, 12:12:55 μμ
μόλις μπήκα στο 9 και έχω ακόμη το 6 και το 10.

Εγώ ακόμα παλεύω με τους μονοδιάστατους πίνακες
Πιστεύω μέχρι τέλος Μάρτίου ναέχει βγεί η ύλη.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: petrosp13 στις 01 Φεβ 2011, 12:26:58 μμ
Εγώ τελείωσα με πίνακες και μπαίνω υποπρογράμματα
Μου μένει επίσης η θεωρία του 3 και το 6
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Sergio στις 01 Φεβ 2011, 04:10:05 μμ
Έχω τελειώσει με το πρώτο μέρος (κεφ.2,7,8). 

Έχω κάνει 4 μαθήματα σε μονοδιάστατους, με έμφαση στην ανάλυση δεδομένω, ανάλυση προβλήματος και χειρισμό πινάκων.. Στο επόμενο μπαίνω σειριακή αναζήτηση.

Έχω κάνει το 6 μόνο στην ΠΔΣ στη διάρκεια των χριστουγέννων, μαζί με την επανάληψη του πρώτου μέρους,  στο κανονικό ωράριο όχι ακόμα.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Γιάννης Σ. στις 07 Φεβ 2011, 08:37:22 μμ
Και γω τώρα μπήκα στο 9, καλά φέτος έχω την αίσθηση ότι δεν προλαβαίνω..
 ::)
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: methenitis στις 18 Φεβ 2011, 09:37:53 πμ
Εμενα μου έχει μεινει η θεωρια του 6  και τα υποπρογραμματα.
Χαλαρα αρχες απρίλη θα εχω τελειώσει.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 18 Φεβ 2011, 12:20:45 μμ
Το έχω αναφέρει και παλαιότερα, ότι υπάρχουν 2 ταχύτητες στην διδασκαλία, αυτή του φροντιστηρίου και αυτή του σχολείου.
Τίτλος: Απ: Που βρισκόμαστε στην ύλη;
Αποστολή από: petrosp13 στις 18 Φεβ 2011, 02:15:38 μμ
Και μιας και αναφέρθηκε αυτό
Η ταχύτητα του σχολείου δεν περιλαμβάνει ώρες για επανάληψη;;