Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Μονοδιάστατοι πίνακες => Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον => Εισαγωγή στοιχείων, εμφάνιση και υπολογισμοί => Μήνυμα ξεκίνησε από: andreas_p στις 01 Μάρ 2006, 11:15:17 πμ

Τίτλος: Συγχώνευση
Αποστολή από: andreas_p στις 01 Μάρ 2006, 11:15:17 πμ
Α[100], Β[100] οι αρχικοί πίνακες ταξινομημένοι.
Ο  x  μαθητής  'ρίχνει' τα στοιχεία των Α, Β σε έναν νέο Γ[200] και μετά κάνει φυσαλίδα στον Γ.  Συνάδελφοι, είναι το παραπάνω συγχώνευση (με βάση τη φιλοσοφία του βιβλίου Κεφ 9ο ορισμός και του τετραδίου σελ. 91) ;;;


Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: evry στις 01 Μάρ 2006, 02:10:14 μμ

   Ο τρόπος που ορίζει το βιβλίο τη συγχώνευση δεν λέει τίποτα για τον αλγόριθμο. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και αυτό που λες. Το θέμα είναι αν ο αλγόριθμος που υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή (και ένας πιο δυσνόητος στο βιβλίο καθηγητή) είναι μέσα στην ύλη.
Γενικά οι λυμένες ασκήσεις και τα παραδείγματα που υπάρχουν στο τετράδιο του μαθητή είναι στην ύλη? Αν ναι τότε ο αλγόριθμος της συγχώνευσης είναι πλήρως ορισμένος και ο τρόπος που περιέγραψες δεν θα πρέπει να γίνει δεκτός.   
    Προσωπικά κάνω στους μαθητές όλες τις ασκήσεις από το τετράδιο του μαθητή που θεωρώ σημαντικές (όπως η συγχώνευση). Δεν ξέρω όμως αν κάνουν το ίδιο και οι υπόλοιποι καθηγητές.
    Πάντως είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα διότι σου ζητάει να λύσεις ένα πρόβλημα αποδοτικά, πράγμα το οποίο κάλως ή κακώς είναι έξω από το στυλ του μαθήματος. Συνεπώς δε νομίζω ότι θα βάλουν ένα τέτοιο θέμα εύκολα.
   Το πιθανότερο θα ήταν να τους δώσουν τον αλγόριθμο της συγχώνευσης έτοιμο και να τον τρέξουν με το χέρι ή να τον τροποποιήσουν. Μια άσκηση που δίνω στους μαθητές μου είναι να τροποποιήσουν τον αλγόριθμο της συγχώνευσης έτσι ώστε να δέχεται δυο πίνακες σε αύξουσα σειρά και ο τελικός πίνακας να είναι σε φθίνουσα σειρά.
Τίτλος: Απ: Συγχώνευση
Αποστολή από: nekis στις 02 Μάρ 2006, 10:10:16 πμ
Συνάδελφοι γεια χαρά
Προσωπικά ελπίζω κάποια στιγμή να αρχίσουν να μπαίνουν θέματα απο τα σημαντικά παραδείγματα και τις ασκήσεις του βιβλίου, για να φανούν και οι μαθητές που έχουν κάνει πραγματικη προσπάθεια. Είναι απογοητευτικό να κάνεις ως καθηγητής ότι καλύτερο μπορείς για να καλύψεις το μεγαλύτερο δυνατό υποσύνολο και να έρχονται οι ίδιο οι μαθητές όταν βλέπουν τα θέματα των προηγουμένων ετών  και να λένε... τι τα κάναμε αυτα, αφού δεν έχει μπεί ποτέ τίποτα.