Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Γενική συζήτηση (μόνο για ανάγνωση) => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 31 Μάρ 2010, 10:04:47 πμ

Τίτλος: Αδυναμία υπολογισμού ποσοστού εισακτέων από μαθητές της Γ Λυκείου
Αποστολή από: evry στις 31 Μάρ 2010, 10:04:47 πμ
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4567557 (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4567557)

Διαβάστε το παραπάνω άρθρο να φρίξετε. Είπαμε να κάνουμε αντιπολίτευση αλλά όχι και έτσι.
Λέει ότι για πρώτη φορά το υπουργείο δεν έδωσε τα ακριβή στοιχεία για τους εισακτέους. Και όμως το υπουργείο είπε : ο εισακτέοι σε κάθε σχολή είναι τόσοι, και από ΑΕΙ εισάγονται 90% και από ΤΕΙ 10%

Προφανώς ο αρθρογράφος θεωρεί ότι οι πολίτες αυτής της χώρας αλλά και οι μαθητές της Γ λυκείου που ξέρουν να υπολογίζουν ολοκληρώματα και να εφαρμόζουν τα θεωρήματα Rolle και ΘΜΤ για ψωμοτύρι δεν μπορούν να κάτσουν και να υπολογίσουν το 90% του αριθμού των εισακτέων.
 Ήμαρτον πια, για πόσους χαζούς μας περνάνε?
Τίτλος: Απ: Αδυναμία υπολογισμού ποσοστού εισακτέων από μαθητές της Γ Λυκείου
Αποστολή από: Vangelis στις 02 Απρ 2010, 12:06:53 πμ
Όποιος μαθητής ξέρει να υπολογίζει το 10% ενός αριθμού!!!!!  προτείνεται να περνάει  σε σχολή της επιλογής του χωρίς εξετάσεις.
(Ο Κάτσικας μας έχει συνηθίσει σε πολλές υπερβολές)