Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Παιδαγωγικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: lykos στις 16 Νοέ 2009, 12:05:32 πμ

Τίτλος: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: lykos στις 16 Νοέ 2009, 12:05:32 πμ
Παίρνοντας αφορμή από ανάρτηση του Συνάδελφου Νίκου Αδαμόπουλου (στο θέμα "Ερευνα για την ΑΕΠΠ"), ανοίγω νέο θέμα και παρακαλώ για τις σκέψεις σας:
Παράθεση
μέχρι πότε θα λέμε ότι φταίνε οι συγγραφείς των βιβλίων, φταίνε οι σύμβουλοι, φταίνε οι υπουργοί, φταίνε οι πρώην και οι επόμενοι... Από πού προήλθαν όλοι αυτοί; Με παρθενογένεση; Και εμείς, που εννοείται ότι δε φταίμε ποτέ, εμείς τι κάνουμε;
Αν φταίνε, καλά κάνουμε και το λέμε και το ξαναλέμε...
Εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας ευσυνείδητα, να τιμάμε "το ψωμί που τρώμε", να έχουμε τους μαθητές μας σαν παιδιά μας! Αν φταίξουμε - έστω κάποια στιγμή - το πράγμα δεν πατσίζει! Ο καθένας τις ευθύνες του...
Να μην ξεχνάμε όμως, πως είμαστε το "τελευταίο εξάρτημα" ενός συστήματος, που δεν προσφέρει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε. Εμένα, αυτή είναι η εντύπωση.
Θα αγόραζε κανείς μας αυτοκίνητο (είναι ένα σύστημα!), του οποίου τα εξαρτήματα επιλέχτηκαν με - Ελληνική - "προσωπική συνέντευξη";

Παρ' ολα αυτά συνεχίζω να κάνω αυτό που ΠΡΕΠΕΙ, ει δυνατόν και λίγο παραπάνω. Για να 'χω και το δικαίωμα να κριτικάρω. Λάθος το "δικαίωμα". Υποχρεούμαι να κριτικάρω!
 
Παράθεση
...Όλα τα καλά οφείλονται σε κάποιους που θεοποιούμε, ενώ όλα τα κακά σε κάποιους που δαιμονοποιούμε!
Το μη χείρον, βέλτιστο.

Εφ' όσον δεν υπάρχει ουσιαστική και διαρκής αξιολόγηση (αρχίζοντας απ' τους αξιολογητές!), αυτό που γιά άλλους Λαούς είναι αυτονόητο, βλέπω φθίνουσα! Ακόμα κι' αν όλοι οι Εκπαιδευτικοί δώσουμε τον καλύτερό μας ευαυτό. Ας συνεχίσουμε να προσφέρουμε όσο μπορούμε - για τα παιδιά μας! - αλλά να αντιστεκόμαστε και σ' οτιδήποτε θεόστραβο...

"Επίλογος": Οταν σε μια παρέα συναδέλφων, εκφράζοντας απόψεις παρόμοιες με τις παραπάνω, συνάδελφος ελληνάρας μου είπε "ααα! Κοίτα να δεις, αν δεν σ' αρέσει παραιτήσου!" του απάντησα: Θα τόκανα, αλλά έχω πρόβλημα που θα μείνεις εσύ!
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 16 Νοέ 2009, 12:22:55 μμ
Παίρνοντας αφορμή από ανάρτηση του Συνάδελφου Νίκου Αδαμόπουλου (στο θέμα "Ερευνα για την ΑΕΠΠ"), ανοίγω νέο θέμα και παρακαλώ για τις σκέψεις σας:
Παράθεση
μέχρι πότε θα λέμε ότι φταίνε οι συγγραφείς των βιβλίων, φταίνε οι σύμβουλοι, φταίνε οι υπουργοί, φταίνε οι πρώην και οι επόμενοι... Από πού προήλθαν όλοι αυτοί; Με παρθενογένεση; Και εμείς, που εννοείται ότι δε φταίμε ποτέ, εμείς τι κάνουμε;
Αν φταίνε, καλά κάνουμε και το λέμε και το ξαναλέμε...
....
Παρ' ολα αυτά συνεχίζω να κάνω αυτό που ΠΡΕΠΕΙ, ει δυνατόν και λίγο παραπάνω. Για να 'χω και το δικαίωμα να κριτικάρω. Λάθος το "δικαίωμα". Υποχρεούμαι να κριτικάρω!
 
Παράθεση
...Όλα τα καλά οφείλονται σε κάποιους που θεοποιούμε, ενώ όλα τα κακά σε κάποιους που δαιμονοποιούμε!
Το μη χείρον, βέλτιστο.

Εφ' όσον δεν υπάρχει ουσιαστική και διαρκής αξιολόγηση (αρχίζοντας απ' τους αξιολογητές!), αυτό που γιά άλλους Λαούς είναι αυτονόητο, βλέπω φθίνουσα! Ακόμα κι' αν όλοι οι Εκπαιδευτικοί δώσουμε τον καλύτερό μας ευαυτό. Ας συνεχίσουμε να προσφέρουμε όσο μπορούμε - για τα παιδιά μας! - αλλά να αντιστεκόμαστε και σ' οτιδήποτε θεόστραβο...

Συνάδελφε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... και προφανώς δεν εννοούσα να μην ασκούμε κριτική! Δεν νομίζω να έχω δώσει τέτοια εντύπωση στο Στέκι! Όμως όπως λες κι εσύ θα πρέπει κι εμείς να είμαστε εντάξει και να δώσουμε αυτό το λίγο παραπάνω από το κανονικό. Αν αντιθέτως τα γειώνουμε κι εμείς με τη δικαιολογία απλά ότι φταίνε οι άλλοι τότε δεν θα μας παίρνει κανείς σοβαρά υπόψη του!
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: pentsas στις 16 Νοέ 2009, 05:12:20 μμ
Ένα μυρμήγκι σπρώχνει (πολύ αποτελεσματικά) μια αράχνη (το φαΐ του) στη φωλιά του.
Και απο κεί θα φάνε και άλλοι.
Κάνει όμως το ίδιο ένας κροκόδειλος;
Πολλές  φορές οι κροκόδειλοι τρώνε τα παιδιά τους.
Θέλει προσοχή συνάδελφοι.
Μη μπερδέψουμε το φορτίο με τον μεταφορέα.
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: dora στις 16 Νοέ 2009, 06:56:51 μμ
Penstas ...Αριστοφάνη είπες διαβάζεις.....Γιατί καλά μας τα λeς...Μην κάνω κανένα λάθος και διαβάσω άλλον φιλόσοφο.
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: lykos στις 17 Νοέ 2009, 12:47:52 πμ
Παράθεση
Ένα μυρμήγκι σπρώχνει (πολύ αποτελεσματικά) μια αράχνη (το φαΐ του) στη φωλιά του.
...
Μη μπερδέψουμε το φορτίο με τον μεταφορέα.
Ναί, συμφωνώ, στην περίπτωσή μας, υπάρχουν μυρμήγκια αλλά και κροκόδειλοι ( κι' αν "έτρωγαν" μόνο τα παιδιά τους, μισό το κακό)!
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: gpapargi στις 17 Νοέ 2009, 08:36:37 πμ
Penstas

Ξαναζήτα συγνώμη  ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: dora στις 17 Νοέ 2009, 05:18:32 μμ
Συγνώμη....!!!
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: stratosg στις 18 Νοέ 2009, 11:23:52 μμ
....
"Επίλογος": Οταν σε μια παρέα συναδέλφων, εκφράζοντας απόψεις παρόμοιες με τις παραπάνω, συνάδελφος ελληνάρας μου είπε "ααα! Κοίτα να δεις, αν δεν σ' αρέσει παραιτήσου!" του απάντησα: Θα τόκανα, αλλά έχω πρόβλημα που θα μείνεις εσύ!....

Και να σου το λέει συνάδελφος πάει στο Διάολο, να σου το λέει ο ΠΛΗΝΕΤ όμως είναι βαρύ.
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 19 Νοέ 2009, 12:57:19 πμ
Αυτό το thread έχει ξεφύγει τελείως...  :P   Από τα πιο σουρεαλιστικά του Στεκιού! Ανάθεμα κι αν έχω βγάλει άκρη... Ούτε μπροστά στην Πυθία να βρισκόμουνα... Και όχι τίποτα άλλο, υποτίθεται ότι ξεκίνησε επειδή εγώ έγραψα κάτι κάπου αλλού... Ποιος είναι ο ΠΛΗΝΕΤ που είπε να παραιτηθεί ο συνάδελφος lykos;  :D  Και εκείνη την αράχνη όντως την έφαγε ο κροκόδειλος; Τελικά ποιος είναι ο κομιστής;
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: pentsas στις 19 Νοέ 2009, 04:48:24 μμ
Όχι ο lykos, αλλά ο stratosg.

Είναι τελικά σουρεαλιστικό το thread.
Έχεις δίκιο.
Τίτλος: Απ: Παιδεία: Αύξουσα, φθίνουσα ή "χύμα";
Αποστολή από: lykos στις 19 Νοέ 2009, 09:05:49 μμ
Να πω, πως το "ΠΛΗΝΕΤ" δεν έχει σχέση με μένα...