Κοινωνική Δικτύωση τη γνώμη σας !

Ξεκίνησε από nikos33, 29 Νοε 2010, 07:31:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mour

#15
Παράθεση από: iliasthes στις 30 Νοε 2010, 06:27:04 ΜΜ
Η δική μου απάντηση  πάντως είχε ως αφετηρία το σχόλιο του συναδέλφου του mour.  Η αλήθεια είναι πως η εκπαίδευση πρέπει να πρωτοπορεί και να δημιουργεί  χρήσιμες εφαρμογές των νέων τεχνολογιών για να γνωρίζουν τις Νέες Τεχνολογίες μέσα από ωφέλιμες δρατηριότητες τα παιδιά και όχι από εφαρμογές που δεν τους προσφέρουν, ούτε καν ψυχαγωγία, αλλά μόνο διασκέδαση.

Αυτά όμως απαιτούν τεχνογνωσία, οργάνωση, σκληρή δουλειά  και επαρκή χρηματοδότηση.  Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει σε επάρκεια.

Βασικά ΤΙΠΟΤΑ πρακτικά από αυτά ΔΕΝ υπάρχει σε επάρκεια για οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα.
Η λογική που βλέπω πίσω από τη χρήση των κινητών είναι ότι πιθανότατα (κατ εμε τουλάχιστον) πρόκειται για τα PC του μέλλοντος. Οι μαθητές που έχω στο μυαλό μου έχουν σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ ποσοστό υπολογιστή στο σπίτι και σε ακόμα μικρότερο ποσοστό Internet. Ωστόσο σχεδόν όλα έχουν κινητό. Και το κινητό έχει τους κανόνες συμπεριφορά, καλών πρακτικών κλπ. Ένα παράδειγμα που είδα σήμερα στη συνέλευση για την ΕΛΜΕ που είχαμε είναι κάθε λίγα λεπτά να χτυπάει κι ένα κινητό. Πρακτικά σχεδόν όλοι ΔΕΝ το είχαν χαμηλωμένο. ΟΛΟΙ απάντησαν στην κλήση που τους έκαναν κι ας είχε το λόγο ο διπλανός τους. Αναφέρομαι σε μορφωμένους ανθρώπους που είναι ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ στη σωστή χρήση της τεχνολογίας.
Προφανώς ο αντίλογος είναι "και πρέπει τώρα δηλαδή να γίνουμε κι ειδικοί στα κινητά, το facebook Κλπ κλπ?" 
Απάντηση αποκρυσταλλωμένη σε αυτό το ερώτημα δεν έχω βρει, αλλά από την άλλη για ποιο λόγο πχ είμαστε "ειδικοί" στην επεξεργασία κειμένου κλπ? Εγώ προσωπικά ΠΟΤΕ δε διδάχτηκα ΚΑΜΙΑ από τις δεξιότητες που διδάσκω στα παιδιά κι ούτε θυμάμαι στον ΑΣΕΠ να εξετάστηκα σε αυτά.
Εν τέλει είμαστε στον κλάδο με το πιο ευρύ πεδίο εφαρμογής και τη μεγαλύτερη ταχύτητα αλλαγών, ευχή και κατάρα ταυτόχρονα.   


PS αν κάτι με "βολεύει" στο μάθημα που κάνω το χρησιμοποιώ, πχ στην ΤΕΠ της Β Λυκείου εκεί που λέγαμε για την ηθική διάσταση των τεχνολογιών είδαμε με τα παιδιά αυτό και μετά αρχίσαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση
http://www.youtube.com/watch?v=Z7tUp4xRymQ   

pgrontas

Γενικά το πρόβλημα είναι ότι αντιμετωπίζεται η τεχνολογία όχι με την οπτική του δημιουργού αλλά με την οπτική του καταναλωτή. Και δυστυχώς το υπουργείο είναι πρωτοπόρο σε αυτή την αντιμετώπιση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

denix

Το εναλλακτικό/ελεύθερο προσωποβιβλίο ξεκίνησε:
https://joindiaspora.com/
Με πλήρη έλεγχο των προσωπικών δεδομένων και ΜΗ παρακράτηση κυριότητας των παραγόμενων πληροφοριών.
Για όσους δεν γνωρίζουν τη Διασπορά:
http://el.wikipedia.org/wiki/Diaspora
και
http://en.wikipedia.org/wiki/Diaspora_(software)
Είναι έργο ΕΛ/ΛΑΚ.