Αποστολέας Θέμα: Γιατί όχι τμήματα Μαθηματικών από το πεδίο Επιστημών Οικονομίας & Πληροφορικής;  (Αναγνώστηκε 218 φορές)

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 106
Οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάζονται στα ίδια ακριβώς θέματα με τους υποψήφιους/ες του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών για το μάθημα των Μαθηματικών, ενώ εξετάζονται και στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, το οποίο έχει ισχυρή δομική συνάφεια με επιπλέον τρία (!) μαθηματικά αντικείμενα:

    1. Αλγόριθμοι (υπενθυμίζω ορίζονται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano)
    2. Δίτιμη Άλγεβρα Boole («λογικές εφράσεις» της Γλώσσας της ΑΕΠΠ )
    3. Προτασιακή Λογική (η συνάφεια με την  δίτιμη άλγεβρα Boole είναι προφανής)

Επομένως, οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάζονται πρακτικά σε συνάφεια με τέσσερα (!) μαθηματικά αντικείμενα, και όχι μόνο στην Ανάλυση, όπως συμβαίνει με τους υποψήφιους/ες του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Παρόλ’ αυτά, οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής δεν έχουν πρόσβαση στα τμήματα Μαθηματικών;

Γιώργος Μπουγιούκας

πηγή: https://gbougioukas.wordpress.com/2017/09/05/math_access/

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 72
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
  ;D Γιατί, καλέ και αφελή συνάδελφε, ΔΕΝ γίνεται να σπουδάσεις Μαθηματικά, αν δεν γνωρίζεις την Μητέρα (όχι Τερέζα) όλων των επιστημών, δηλαδή την ΧΗΜΕΙΑ.
Τι δεν καταλαβαίνεις πια! (και να λείπουν τα χαμόγελα παρακαλώ)

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 106
Όσον αφορά τoν ορισμό των αλγορίθμων (με δεδομένη την θέση Church-Turing ένας αλγόριθμος είναι μια μηχανή Turing ή μια μ-Αναδρομική συνάρτηση) μέσα στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano, η απόδειξη είναι κομμάτι της απόδειξης των θεωρημάτων μη-πληρότητας του Gödel. Μια συνοπτική απόδειξη υπάρχει στην παρακάτω διάλεξη:

http://www.cs.cornell.edu/courses/cs4860/2009sp/lec-22.pdf