Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 184006 φορές)

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 979
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #45 στις: 03 Οκτ 2010, 09:04:08 μμ »
Ίσως θα έπρεπε , να ενημερωθεί σχετικά, η ΟΛΜΕ.

Η ενημέρωση να γίνει επίσημα από την ΠΕΚΑΠ.

Επίσης , συνάδελφοι ,  δυναμώστε τη φωνή της.

Ψυχραιμία !!  Μη σας κυριεύει η ηττοπάθεια !!!

Διαδώστε και προτρέψτε :   http://www.gopetition.com/petition/39493.html



Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 783
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #46 στις: 03 Οκτ 2010, 09:14:37 μμ »
Θα συμφωνήσω με τον pthomop που είπε "Το σχεδιο το υπουργειου ειναι τα παιδια να μαθαινουν χρηση υπολογιστων απο το δημοτικο και στο γυμνασιο να αποκτουν καποιο πιστοποιητικο γνωσεων(κατι σαν ECDL)." Επειδή είμαι απ' αυτούς που φέτος μετακινήθηκαν στα δημοτικά και εγώ αυτό βλέπω.
Όσο γι αυτούς που πιστεύουν οτι δεν μπορεί να μπαίνεις σε σχολές πληροφορικής αν δεν διδαχτείς ανάλογα μαθήματα στο σχολείο, ας ανατρέξουν στα μαθητικά τους χρόνια για να δουν αν γίνεται η όχι .....

Συνάδελφε, η πληροφορική είναι σήμερα όπως τα μαθητικά μας χρόνια? Οι τομείς εφαρμογής της, η εξέλιξη, τα νέα εργαλεία, η διείσδυση της κ.ο.κ ειναι οτι ίδιο με πριν από 10 χρόνια ?(δεν βάζω παραπάνω..)

« Τελευταία τροποποίηση: 03 Οκτ 2010, 09:24:54 μμ από janag79 »

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2768
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #47 στις: 03 Οκτ 2010, 09:24:43 μμ »
Όσον αφορά την ανακοίνωση (27-9-2010) της ΕΠΕ για το μάθημα της ΑΕΠΠ, που κάποιος συνάδελφος επικαλέστηκε ( http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=423 ), προσωπικά τη θεωρώ άστοχη αφού προτείνει να "αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου σε σχέση με τη διδασκαλία του Προγραμματισμού Η/Υ" και φτάνει να προτείνει σαν όνομα του μαθήματος το "Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών" και γιατί όχι τη χρήση "σύγχρονων γλωσσών όπως η Python ή ακόμη η Ruby". Μόνο που έτσι οι σοφοί του υπουργείου καταλαβαίνουν ότι το μάθημα είναι "Προγραμματισμός" (δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι και συνεπακόλουθα οι μαθητές έτσι το αποκαλούν!) και θα σκέφτονται ότι "δεν χρειάζεται το λύκειο να βγάζει προγραμματιστές" - ας βγουν από τα ΑΕΙ - ΤΕΙ - ΙΕΚ - ΚΕΚ - ΚΟΥΚ - τόσες σχολές έχουμε που ούτε καν να τις μετρήσουμε δεν προλαβαίνουμε! Θυμάμαι μάλιστα την τελευταία εισήγηση της ημερίδας της ΕΠΥ στην Αθήνα τον Ιανουάριο, όπου κάποιος (όχι εκπαιδευτικός) βγήκε και είπε ότι οι μαθητές δεν θα έπρεπε να μαθαίνουν την άχρηστη ψευδογλώσσα αλλά κάποια πραγματική σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού. Προφανώς δεν γνώριζε τους σκοπούς του μαθήματος... που ... νομίζω... ότι δεν είναι ο Προγραμματισμός Η/Υ !

Νομίζω ότι η προσέγγισή μας θα έπρεπε να είναι περισσότερο επιθετική και να προτείνουμε το μάθημα ως μάθημα που καλλιεργεί την αναλυτική και αλγοριθμική σκέψη όλων των μαθητών συμβάλλοντας στην κατανόηση και επίλυση προβλημάτων όλων των τύπων ...

Τέλος, αν και δεν συνηθίζω να εκφράζομαι δημοσίως για ενώσεις, σωματεία, κλπ, αυτό που έχω καταλάβει είναι πως μόνο όσοι είναι μέσα στην εκπαίδευση έχουν σωστή εικόνα για το τι γίνεται και τι πρέπει να γίνει. Οι υπόλοιποι, όταν μας χρειάζονται για την ψήφο και τη συνδρομή μας μάς "αγκαλιάζουν" και μας νοιάζονται, αλλά όταν πρόκειται να μοιραστούν κάτι μαζί μας τότε μας ξεχνούν. Όπως και να το κάνουμε δεν είναι εφικτό οι ίδιοι να νοιάζονται για ανάληψη έργων, διαγωνισμούς του δημοσίου, επαγγελματικά δικαιώματα και προσλήψεις, και παράλληλα να νοιάζονται (στο βαθμό που πρέπει) για τα θέματα και τα προβλήματα των εκπαιδευτικών πληροφορικών.

----------------------------

Υ.Γ.

Ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ:
... τα τμήματα που είχα καταγράψει πριν κανά χρόνο τα έβγαζα περίπου 45:

1   Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων - ΤΕΙ Κρήτης (Ηράκλειο)
2   Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων - ΤΕΙ Πάτρας
3   Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών - ΤΕΙ Λαμίας
4   Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης - ΤΕΙ Ηπείρου (Αρτα)
5   Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών - ΤΕΙ Σερρών
6   Τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας - ΤΕΙ Σερρών
7   Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία - ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Γρεβενά)
8   Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών - ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Καστοριά)
9   Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής - ΤΕΙ Καβάλας
10   Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών - ΤΕΙ Καβάλας
11   Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών - ΤΕΙ Λάρισας
12   Τμήμα Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων - ΤΕΙ Μεσολογγίου (Ναύπακτος)
13   Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία - ΤΕΙ Μεσολογγίου
14   Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων - ΤΕΙ Πειραιά
15   Τμήμα Πληροφορικής - ΤΕΙ Αθήνας
16   Τμήμα Πληροφορικής - ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
17   Τμήμα Πληροφορικής - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
18   Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Βόλος)
19   Τμήμα Πληροφορικής - Ιόνιο Πανεπιστήμιο
20   Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
21   Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών - Πολυτεχνείο Κρήτης
22   Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών - Πανεπιστήμιο Κρήτης
23   Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
24   Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
25   Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
26   Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Πατρών
27   Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών - Πανεπιστήμιο Πατρών
28   Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (Κοζάνη) - Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
29   Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
30   Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων - Πανεπισήμιο Πειραιώς
31   Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Πειραιώς
32   Τμήμα Πληροφορικής - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
33   Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
34   Τμήμα Πληροφορικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
35   Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών - Εθνικο Μετσόβιο Πολυτεχνείο
36   Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών - Πανεπιστημίου Αθηνών
37   Τμήμα Επιχειρησιακής Πληροφορικής - Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας(Παράρτημα Γρεβενών)
38   Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων στο Παράρτημα Αγ. Νικολάου του Τ.Ε.Ι. Κρήτης
39   Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στο Παράρτημα της Λευκάδας του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων
40   Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση & την Οικονομία  (TEI Ιόνιων Νήσων)
41   Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (TEI Αμαλιάδας)
42   Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεματικής - Χαροκόπειο
43   - TEI ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ)
44   Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (2)
45   Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική - Στεράς Ελλάδας

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 783
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #48 στις: 03 Οκτ 2010, 09:38:51 μμ »
Συνάδελφε, η πληροφορική είναι σήμερα όπως τα μαθητικά μας χρόνια? Οι τομείς εφαρμογής της, η εξέλιξη, τα νέα εργαλεία, η διείσδυση της κ.ο.κ ειναι οτι ίδιο με πριν από 10 χρόνια ?(δεν βάζω παραπάνω..)
"Εμείς" που δεν είμαστε διορισμένοι στο δημόσιο, αλλά διδάσκουμε το μάθημα, και μοιραζόμαστε τις ανησυχίες, μπορούμε να υπογράψουμε την διαμαρτυρία ?

Επίσης, εμείς από ποιο όργανο μπορούμε να αντιπροσωπευτούμε? Από την ΕΠΥ?

Το θέμα δεν είναι μόνο το παρόν, αλλά κυρίως το μέλλον του κλαδου!

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2022
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #49 στις: 03 Οκτ 2010, 09:40:31 μμ »
" Έχουμε κάποια στοιχεία ως αντίλογο στη θέση ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα η πληροφορικής δεν αποτελεί αυτόνομο μάθημα; "

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/048EN.pdf

Στην σελίδα 21, μπορεί να δει κάποιος, πως αντιμετωπίζεται η διδασκαλία της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπ/ση, σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Στις περισσότερες υπάρχει μεικτό σύστημα: διδασκαλία του μαθήματος ως ξεχωριστό αντικείμενο, αλλά και ως εργαλείο για την διδασκαλία άλλων αντικειμένων.


Στην σελίδα 25 (που μας ενδιαφέρει περισσότερο) θα δούμε ότι σε 20 από τις 29 χώρες για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία, διδάσκονται μαθήματα αντίστοιχα της ΑΕΠΠ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #50 στις: 03 Οκτ 2010, 09:48:18 μμ »
Καλό θα ήταν το υπουργείο να δώσει ξεκάθαρα ποια θα είναι η γραμμή του σχετικά με το μάθημα της πληροφορικής στην Α'θμια και Β'θμια εκπαίδευση. Καλώς ή κακώς είμαστε πολλοί πληροφορικάριοι πλέον στην εκπάιδευση και θέλουμε να ξέρουμε εαν θα έχουμε αντικείμενο εργασίας τα επόμενα χρόνια.

Η ΠΕΚΑΠ ας πιέσει να μας τα πεί αυτά το υπουργείο πριν τις εκλογές  ;) ...

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1236
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #51 στις: 03 Οκτ 2010, 09:59:30 μμ »
Έχουμε κάποια στοιχεία ως αντίλογο στη θέση ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα η πληροφορικής δεν αποτελεί αυτόνομο μάθημα;
Θέτεις ένα ενδιαφέρον ερώτημα. Πρώτα από όλα το καμία δεν νομίζω ότι ισχύει. Δεύτερον νομίζω ότι αυτή η λογική ανήκει σε ιθαγενείς που μιμούνται και όχι σε σκεπτόμενους ανθρώπους (χωρίς παρεξήγηση - καταλαβαίνω ότι κάνεις τον συνήγορο του διαβόλου). Όποιος την επικαλείται εκτίθεται.

Επιπλέον το ότι κάτι ισχύει σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, δεν το κάνει αυτόματα σωστό. Το καλοκαίρι παρακολούθησα ένα θερινό σχολείο με καλεσμένους κάποιους γάλλους καθηγητές πανεπιστημίου, οι οποίοι προσπαθούν να ανατρέψουν μια ανάλογη απόφαση η οποία κατέστησε την Πληροφορική εκεί ως μάθημα επιλογής με την μορφή της χρήσης ΗΥ.

Εδώ έχουμε την εξής κατάσταση: Υπήρχε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο για την διδασκαλία της πληροφορικής και έρχεται το Υπουργείο και το ανατρέπει. Υπάρχει μελέτη σκοπιμότητας; Βρήκε κάποια αρνητικά στοιχεία, μετά από κάποια μελέτη; Δεν διδάσκαμε (αποδεδειγμένα) σωστά;

Μιας και ζούμε στην Ελλάδα, οι ερωτήσεις αυτές είναι ρητορικές. Αυτό που προσωπικά πιστεύω ότι θα ισχυριστούν πως δεν την καταργούμε, αλλά την κατεβάζουμε στο Δημοτικό. Όπως ανέφερα όμως πιο πάνω στην πραγματικότητα αυτό το κατέβασμα αποτελεί αλλαγή μαθήματος, από βασική επιστήμη σε χρήση ΗΥ. Τα επιχειρήματα υπέρ της διδασκαλίας της πληροφορικής ως βασική επιστήμη τα έχουν εκφράσει άλλοι πολύ καλύτερα από μένα.

Αυτό που νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό είναι η ενεργοποίηση των πανεπιστημιακών (πληροφορικής και μη) για τα ωφέλη που βλέπουν στους φοιτητές που έχουν διδαχθεί πληροφορική.
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Οκτ 2010, 10:20:10 μμ από pgrontas »
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

black21

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #52 στις: 03 Οκτ 2010, 10:04:32 μμ »
" Έχουμε κάποια στοιχεία ως αντίλογο στη θέση ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα η πληροφορικής δεν αποτελεί αυτόνομο μάθημα; "

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/048EN.pdf

Στην σελίδα 21, μπορεί να δει κάποιος, πως αντιμετωπίζεται η διδασκαλία της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπ/ση, σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Στις περισσότερες υπάρχει μεικτό σύστημα: διδασκαλία του μαθήματος ως ξεχωριστό αντικείμενο, αλλά και ως εργαλείο για την διδασκαλία άλλων αντικειμένων.


Στην σελίδα 25 (που μας ενδιαφέρει περισσότερο) θα δούμε ότι σε 20 από τις 29 χώρες για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία, διδάσκονται μαθήματα αντίστοιχα της ΑΕΠΠ.

Ευχαριστώ!

Πάρα πολύ χρήσιμο...
Το άσχημο είναι ότι ακόμη και κάποιοι σύμβουλοι πληροφορικής (πληροφορικοί που προέρχονται από άλλες ειδικότητες) υποστηρίζουν ότι σε καμία χώρα της Ευρώπης η πληροφορική δεν διδάσκεται ως αυτόνομο μάθημα. Είναι αυτοί που υποστηρίζουν την "οριζόντια εφαρμογή" της πληροφορικής στην εκπαίδευση (όπως υποστηρίζει και η υπουργός μας).

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2768
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #53 στις: 03 Οκτ 2010, 10:05:09 μμ »
Στην σελίδα 25 (που μας ενδιαφέρει περισσότερο) θα δούμε ότι σε 20 από τις 29 χώρες για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία, διδάσκονται μαθήματα αντίστοιχα της ΑΕΠΠ.

... και μάλιστα τα στοιχεία είναι λίγο παλιά (2002-3)... Από τότε πιθανώς το ποσοστό αυτό να είναι αυξημένο.

Παναγιώτη χρήσιμο το αρχείο!

black21

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #54 στις: 03 Οκτ 2010, 10:08:57 μμ »
Θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσει τα παραπάνω στοιχεία η ΠΕΚΑΠ για κάποια (άμεση) ανακοίνωση

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1236
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #55 στις: 03 Οκτ 2010, 10:10:36 μμ »
Όσον αφορά την ανακοίνωση (27-9-2010) της ΕΠΕ για το μάθημα της ΑΕΠΠ, που κάποιος συνάδελφος επικαλέστηκε ( http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=423 ), προσωπικά τη θεωρώ άστοχη αφού προτείνει να "αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου σε σχέση με τη διδασκαλία του Προγραμματισμού Η/Υ" και φτάνει να προτείνει σαν όνομα του μαθήματος το "Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών" και γιατί όχι τη χρήση "σύγχρονων γλωσσών όπως η Python ή ακόμη η Ruby". Μόνο που έτσι οι σοφοί του υπουργείου καταλαβαίνουν ότι το μάθημα είναι "Προγραμματισμός" (δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι και συνεπακόλουθα οι μαθητές έτσι το αποκαλούν!) και θα σκέφτονται ότι "δεν χρειάζεται το λύκειο να βγάζει προγραμματιστές" - ας βγουν από τα ΑΕΙ - ΤΕΙ - ΙΕΚ - ΚΕΚ - ΚΟΥΚ - τόσες σχολές έχουμε που ούτε καν να τις μετρήσουμε δεν προλαβαίνουμε! Θυμάμαι μάλιστα την τελευταία εισήγηση της ημερίδας της ΕΠΥ στην Αθήνα τον Ιανουάριο, όπου κάποιος (όχι εκπαιδευτικός) βγήκε και είπε ότι οι μαθητές δεν θα έπρεπε να μαθαίνουν την άχρηστη ψευδογλώσσα αλλά κάποια πραγματική σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού. Προφανώς δεν γνώριζε τους σκοπούς του μαθήματος... που ... νομίζω... ότι δεν είναι ο Προγραμματισμός Η/Υ !
Νίκο και εγώ διαφωνώ με την ανακοίνωση αυτή σε αρκετά σημεία, όχι όμως σε αυτό που θέτεις.
Τι είναι ο προγραμματισμός αν δεν είναι αλγοριθμική - με την προϋπόθεση βέβαια ότι διδάσκουμε επίλυση προβλημάτων και όχι APIs. Ίσα ίσα που τα παιδιά παίρνουν και κάποιο πρακτικό εφόδιο, μπορείς να λύσεις και περισσότερα προβλήματα (πχ. γραφικά) και να δεις την λύση τους. Πάντως είναι τεράστιο το θέμα που ανοίγεις και ίσως έπρεπε να το είχαμε συζητήσει νωρίτερα.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #56 στις: 03 Οκτ 2010, 10:14:30 μμ »
Μην τη λες αλγοριθμική γιατί τότε θα μας το φάνε το μάθημα οι ...μαθηματικοί.

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 982
  • Program or be Programmed
    • pseudoglossa.gr
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #57 στις: 03 Οκτ 2010, 10:23:40 μμ »
Γιατί ρε παιδιά να μας το φάνε οι μαθηματικοί;
Νομίζω πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να ξεπεράσουμε τις φοβίες μας ως κλάδος.

Εκτός βέβαια και αν το μπερδέψουν με την λογαριθμική...
Στάθης Στέργου - sstergouATgmailDOTcom - http://www.pseudoglossa.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1236
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #58 στις: 03 Οκτ 2010, 10:27:49 μμ »
Βασικά θα το φάει η μαρμάγκα...
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #59 στις: 03 Οκτ 2010, 10:28:33 μμ »
Γιατί θεωρούν ότι η θεωρία αλγορίθμων είναι αντικείμενο των μαθηματικών...