Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Ευχαριστούμε.. Θα μας βοηθήσουν πολύ
2
Νέες εκδόσεις βιβλίων Προγραμματισμού Υπολογιστών και Δίκτυα Υπολογιστών
http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/19-tomeas-pliroforikis
3
Συνάδελφε ( και συντοπίτη ) καταρχάς χρόνια πολλά για τις ημέρες σε όλους

Εδώ Ηράκλειο φέτος, τουλάχιστον στα φροντιστηρια που δουλεύω εγώ, υπάρχει μία στροφή στην κατεύθυνσή μας ... είναι πολύ περισσότερα τα παιδία που μας προτίμησαν από την θετική ... και από συζητήσεις που έχω και με άλλους συναδέλφους, ίσως είναι γενικό το φαινόμενο...αν και εγώ μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για τα δικά μου παιδιά


( Υ.Γ. έδωσες χαιρετίσματα στον Μπάμπη ??  χαχαχα   >:D :angel: )
4
Τι έγινε ρε παιδιά, το παρετήσαμε το μάθημα ή απλά είσαστε όλοι διακοπές;; :)
5
Καλημέρα σας παιδιά!!! Λοιπόν πέρσι λίγο πιο νωρίς (κατά τον Ιούλιο) είχα ανοίξει ένα παρόμοιο πόστ... Θέλω να δω περίπου την κίνηση που έχει η κατεύθυνσή μας φέτος... Εδώ στην Ιεράπετρα πέρσι είχε μείωση (38 παιδιά προτίμησαν τη κατεύθυνσή μας σε μια πόλη με 2 λύκεια των 80 ατόμων το καθένα), ενώ ένα πολύ περίεργο στατιστικό είναι ότι στο λύκειο σε μια κωμόπολη έξω από την Ιεράπετρα είχαμε 10 από τα 13 παιδιά να προτιμάνε τη κατεύθυνσή μας!!! Φέτος τι γίνεται; Ποιες είναι απόψεις σας;
6
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Τετράδιο Μαθητή
« Τελευταίο μήνυμα από vpap στις 13 Αύγ 2017, 11:43:12 πμ »
ΟΚ πάμε (από την αρχή προς το τέλος):

1.   Σελ. 42, Δραστηριότητα 11: «Μελετήστε και σηµειώστε στο χαρτί, τι κάνει το παρακάτω πρόγραµµα, εάν δεχθούµε ότι µε h, m, s συµβολίζουµε τις ώρες, λεπτά και δευτερόλεπτα αντίστοιχα». Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί έχει επιλεγεί αυτός συμβολισμός/ορισμός όταν το m (λεπτά) μεταβάλλεται από το 0 έως και το 2 και το s (δευτερόλεπτα) από το 0 έως και το 3. Εννοώ ότι με τη χρήση αυτών των τιμών δεν υπάρχει φυσική σχέση του εύρους των τιμών με αυτό που υποτίθεται αναπαριστάνουν οι μετρητές/μεταβλητές.

2.   Σελ 59, Δραστηριότητα 29. «…διαβάζει το βάρος και τη σειρά µε την οποία κάθε άτοµο εισέρχεται στο ασανσέρ». Ποιος ο λόγος να διαβάζει τη σειρά; Υπάρχει περίπτωση (με την ύλη που έχει καλυφθεί έως αυτό το σημείο), να δοθεί από το πληκτρολόγιο πρώτα το βάρος του 5ου, μετά τα βάρος του 3ου, μετά του 1ου, μετά του 6ου και μετά του 2ου; Και αν ναι πως θα ξέρει το πρόγραμμα πότε να σταματήσει (π.χ. ότι δεν υπάρχει 6ος για να ζητήσει το βάρος του). Ναι στο τυπώνει τη σειρά του τελευταίου αλλά μέσω καταμέτρησης (εύρεση πλήθους).

3.   Σελ. 76, Δραστηριότητα 2. «… και οι λέξεις είναι χωρισµένες µε ένα κενό». Νομίζω πρέπει να διευκρινιστεί εάν το αρχείο αποτελείται από πολλές γραμμές, οπότε και το τέλος γραμμής (/n και /r) δηλώνει τέλος λέξης.

4.   Σελ. 84, Δραστηριότητα 7. «…List.remove(item) …». Η μέθοδος remove των αντικειμένων τύπου λίστας, δεν περιέχεται στο Βιβλίο Μαθητή της Γ’ τάξης.

5.   Σελ. 84, Δραστηριότητα 8 (2η βοήθεια). «…p *= item…». Πρέπει να αντικατασταθεί από την εντολή p *= the_list[item].

6.   Σελ. 98, Δραστηριότητα 22. «…χωρίς τη χρησιµοποίηση των λειτουργιών append και pop( θέση )…». Νομίζω ότι έχει ήδη αναφερθεί (σε άλλο νήμα) ότι η append είναι απαραίτητη για την προσθήκη στοιχείων στο τέλος της ουράς (εφόσον αυτή υλοποιείται σε συνάρτηση). Ομοίως είναι απαραίτητη και η pop(). Φυσικά υπάρχει δυνατότητα χωρίς την χρήση αυτών των δύο αλλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί η insert με δείκτη εκτός του εύρους της ουράς (δηλ. με δείκτη, το πλήθος) και η remove (αντί της pop) που όπως έχω αναφέρει παραπάνω είναι εκτός ύλης. Θα μπορούσε βέβαια η αφαίρεση από την ουρά να γίνει πιο pythonistic τρόπο με τη χρήση μόνο δεικτών ή και με της εντολής del, αλλά νομίζω ότι βαρύνει πολύ (καλύτερα να αλλάξει το ζητούμενο της δραστηριότητας).

7.   Σελ. 113, Δραστηριότητα 4. «…Employee("Dijkstra", "Computer Science")…». Η τάξη είναι Teacher και όχι Employee. Επίσης κατά των ορισμό της τάξης νομίζω ότι πρέπει η μέθοδος displayCount να είναι μέθοδος τάξης δηλ. πριν από αυτή να δηλωθεί @classmethod και φυσικά να αφαιρεθεί το self από τις παραμέτρους (μπορεί βέβαια να αντικατασταθεί όπως στο βιβλίο με το cls, οπότε η print πρέπει να γίνει print "All Teachers ", cls.count. Εάν όμως ισχύουν τα παραπάνω τότε τα ζητούμενα 2, 3 και 4 της δραστηριότητας είναι κάπως μπερδεμένα. Ζητάει την ιδιότητα/μέθοδο της κλάσης δηλ count και displayCount ή των αντικειμένων δηλ. name, subject και displayTeacher; Και από τη στιγμή που έχουμε μία μόνο κλάση (Teacher) γιατί στο ζητούμενο 4 γίνεται αναφορά σε πολλές;

8.   Σελ. 114, Δραστηριότητα 5. «… def __init__( self, name, balance = 0.0 )…». Γίνεται για πρώτη φορά χρήση της δυνατότητας αρχικοποίησης τιμών παραμέτρων σε περίπτωση που δεν δηλωθούν. Αυτό δεν υπάρχει μέσα στο βιβλίο μαθητή αλλά ούτε δίνονται επαρκείς εξηγήσεις μέσα στο τετράδιο. Στην ίδια δραστηριότητα δεν αναφέρεται το αρχικό ποσό των λογαριασμών John και Mary.

9.   Σελ. 122, Α5. Ο πίνακας έχει τιμές True για όλες τις γραμμές των P και Q.

10.   Σελ. 137, πίνακας στο άνω μέρος της σελίδας. Στο 4 οποιοσδήποτε σχεσιακός τελεστής (η άλλος συνδυασμός) μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο καλά. Επίσης λείπει η εντολή 8. Στις εντολές 9, 10, 11 πρέπει να αντικατασταθούν τα βέλη με =.

11.   Σελ 142, πίνακας θέματος 12. Νομίζω πως η πρώτη στήλη πρέπει να έχει τις γραμμές: από 1 έως και 500, από 501 έως και 1000 και από 1001 και άνω.

12.   Έχουν ξεχαστεί αρκετές print της python 3.5: σελ. 53 (δραστηριότητα 20), σελ.56 (ενδεικτική λύση), σελ. 82 (δραστηριότητα 5, τρεις φορές), σελ. 97 (δραστηριότητα 18, 2 φορές) και σελ. 97-98 (δραστηριότητα 20, τρεις φορές).

Τέλος, ας μου επιτραπεί μία παρατήρηση. Αντιλαμβάνομαι ότι, τα χρονικά περιθώρια ήταν εξαιρετικά περιορισμένα αλλά, θα έπρεπε το Τετράδιο να περιλαμβάνει υλικό και για τις υπόλοιπες ενότητες του βιβλίου που δεν ήταν μέσα στη διδακτέα ύλη. Όπως βέβαια και φύλλα εργασίας για τα υπόλοιπα σημαντικά κεφάλαια εντός ύλης: λίστες, αντικείμενα, ταξινομήσεις, αναζητήσεις κ.λ.π.

Κι επειδή δεν μου αρέσει να κλείνω με αρνητικό τρόπο. Θα ήθελα να εκφράσω τα θετικά μου σχόλια στη συγγραφική ομάδα για ένα πρώτο καλό βήμα στη προσέγγιση του μαθήματος (σίγουρα καλύτερο από αυτό της Β’ τάξης). Keep up the good work.

Συγνώμη για το μακροσκελές των παρατηρήσεων μου.
7
Μετά το Λύκειο / Απ: ΠΑΜΑΚ
« Τελευταίο μήνυμα από grguru στις 12 Αύγ 2017, 10:35:15 μμ »
Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας. Τελικά έβαλα το csd στο οποίο και περνάω 100%. Προτίμησα να βακω αυτό που θέλω πραγματικά και νομιζω ότι έκανα την σωστή επιλογή :)
8
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Τετράδιο Μαθητή
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις 12 Αύγ 2017, 11:18:36 πμ »
Γιατί δεν τα ανεβάζεις εδώ να τα δούμε;
9
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Τετράδιο Μαθητή
« Τελευταίο μήνυμα από vpap στις 11 Αύγ 2017, 11:19:58 πμ »
Έχω εντοπίσει μια σειρά από μικρο-σφάλματα στο τετράδιο:
1. Τα ανεβάζουμε εδώ;
2. Θα ανοίξει σχετικό νήμα;
3. Δεν μας ενδιαφέρει, αντίο, κι ευχαριστώ για τα ψάρια;
4. Τίποτα από τα παραπάνω
10
Όσο αφορά τη vodafone/smartphone σε δοκιμή που έκανε συνάδελφος (επίσκεψη του alkisg.mysch.gr) παρατηρήθηκαν τα εξής:
1) APN ipv4 + chrome = OK όλα τα sites.
2) APN ipv4/ipv6 + chrome = OK και sites που υποστηρίζουν ipv6.
3) APN ipv6 + chrome = OFF. Δεν άνοιγε κανένα site!
Η vodafone μάλλον δεν υποστηρίζει ακόμα ipv6 οπότε όταν δηλώσεις APN ΜΟΝΟ ipv6 δεν ανοίγει καν τα δεδομένα σου! Άρα και στην 2η περίπτωση ουσιαστικά μέσω ipv4 συνδέεσαι.

Όσο αφορά cosmote έκανα δοκιμή και από άλλο smartphone και είχαμε τα εξής:
4) APN ipv4 + chrome = OK όλα τα sites.
5) APN ipv4/ipv6 + chrome = OK και sites που υποστηρίζουν ipv6, ΕΚΤΟΣ του alkisg.mysch.gr και άλλων *.mysch.gr, πορόλο που υποστηρίζουν ipv6.
6) APN ipv6 + chrome = OK. Όπως ήταν αναμενόμενο άνοιγαν ΜΟΝΟ sites που υποστηρίζουν ipv6 (π.χ. www.google.gr, www.ipv6-test.com), ΕΚΤΟΣ πάλι του alkisg.mysch.gr και άλλων *.mysch.gr
7) APN ipv6 + puffin = OFF. Φαίνεται ότι ο puffin δεν υποστηρίζει ipv6 γι’ αυτό και σε αυτό το συνδυασμό είχε γενικότερο πρόβλημα σύνδεσης.
08) APN ipv4/ipv6 + puffin = OK όλα τα sites. Ουσιαστικά μέσω APN ipv4 λόγω του 7).
9) iphone 6 + chrome = OK. Το iphone δε φάνηκε να έχει κάπου ρύθμιση για APN ipv4/ipv6 και με έλεγχο μέσω της ipv6-test.com φαίνεται να μην υποστηρίζει ipv6.

Άρα Άλκη είχες δίκιο, από το 5) και 6) φαίνεται ότι έχει θέμα ο συνδυασμός ipv6/*.mysch.gr
Άνοιξα και δελτίο στο helpdesk.sch.gr
Αν και σε δεύτερη επικοινωνία με cosmote κατάλαβα ότι δεν το θεωρούν πρόβλημα με την έννοια δεν έχει γίνει ακόμα ολοκληρωτική μετάβαση από όλους σε ipv6. Οπότε όποιος είναι σε APN ipv4/ipv6 το γυρνάνε σε ipv4 και παρακάμπτουν το όποιο πρόβλημα με ipv6.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10