Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Λογικοί τελεστές,div mod
« Τελευταίο μήνυμα από JohnyF στις Σήμερα στις 10:09:51 μμ »
Υπάρχει νέα οδηγία που λέει ότι από τη στιγμή που στο βιβλίο της Β Λ περιέχεται η ιεραρχία των λογικών τελεστώ (1.ΟΧΙ 2.ΚΑΙ 3. 'Η) είναι γνωστό και στη Γ' Λ.

Αυτή η οδηγία είναι φετινή;Δηλαδη εγώ στα παιδιά να πω ότι προτεραιότητα έχει το και,και να μην μιλήσω για ασάφειες και τα λοιπα έτσι;
2
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Λογικοί τελεστές,div mod
« Τελευταίο μήνυμα από JohnyF στις Σήμερα στις 10:06:28 μμ »
Σε ποιες άλλες γλώσσες γίνεται το div και mod με πραγματικούς και ποιο είναι τότε το αποτέλεσμα μιας τέτοιας πράξης;

Στη python divmod(3.0 , 2.0) σου δινει (1.0 , 1.0).Επίσης στη java System.out.println(3.0%2.0); σου δινει 1.0.Φαντάζομαι θα γίνεται μια χαρα και σε άλλες γλώσσες
3
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas στις Σήμερα στις 02:32:55 μμ »
Λοιπόν, για να μην δημιουργούνται στρευλές εντυπώσεις σχετικά με την ενότητα Μαθηματικά/Πληροφορική όσον αφορά την διδακτική επάρκεια που προτείνει το σχέδιο νόμου όπως προκύπτει από εδώ, είναι σαφές ότι:

- Δεν αναφέρεται πουθενά καμία διάκριση ούτε υπέρ της Πληροφορικής, ούτε υπέρ των Μαθηματικών.

- Ο πτυχιούχος της Πληροφορικής, για παράδειγμα, καταθέτει τους τίτλους σπουδών του στην αρμόδια "Δομή" η οποία καθορίζει το σύνολο των επιπλέον αντικειμένων τα οποία χρειάζεται να παρακολουθήσει προκειμένου να αποκτήσει διδακτική επάρκεια στην ενότητα Μαθηματικά/Πληροφορική. Όχι κι άσχημα για κάποιον ο οποίος στον κατάλογο των υποχρεωτικών μόνο (!) μαθημάτων του Π.Σ του περιλαμβάνονται, αναφέρω ενδεικτικά, Κλασσική Ανάλυση, Θεωρία Πιθανοτήτων, Γραμμική Άλγεβρα, Συνδυαστική, Προτασιακός Λογισμός/Λογική, Κατηγορηματικός Λογισμός/Λογική, Θεωρία των Γράφων, Θεωρία Υπολογισιμότητας, Θεωρία Υπολογιστικής Πολυπλοκότητας, Θεωρία Αυτομάτων, Θεωρία Τυπικών Γλωσσών. Εντάξει, αυτός ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει Διδακτική των Μαθηματικών, αλλά η τελευταία δεν είναι υποχρεωτικό μάθημα ούτε στα τμήματα Μαθηματικών γενικά (πχ δεν είναι υποχρεωτικό μάθημα στο Μαθηματικό του ΕΚΠΑ, βλ. Οδηγό Σπουδών 2017-2018 (σελ. 61, λίστα Υποχρεωτικών Μαθημάτων)).


4
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Λογικοί τελεστές,div mod
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις Σήμερα στις 02:31:48 μμ »
Δεν είναι θέμα δημοκρατίας εδώ, τι θέλουμε να συμφωνούμε όλοι, αλλά τι λέει το εγχειρίδιο της ΓΛΩΣΣΑΣ, το οποίο βέβαια λείπει και αντί αυτού υπάρχουν ασαφείς οδηγίες.
Η σειρά των πράξεων επηρεάζουν το αποτέλεσμα, ναι μεν, αλλά η σειρά δεν είναι δεδομένη, αυτό εξηγώ όπως όταν δείχνω τη χρήση του DIV σε Python και σε Visual Basic. Σε κάθε περίπτωση οφείλει αυτός που κατατοπίζει τον χρήστη να του πει τι ακριβώς στη περίπτωση της ΓΛΩΣΣΑΣ συμβαίνει, και όχι από διάσπαρτες ανακοινώσεις-σχόλια-όπως θες να τα πούμε, αλλά βάσει ενός εγχειριδίου που θα εμπλουτίζεται αν χρειαστεί, ή θα αναθεωρείται αν κάτι πάει στραβά, και θα είναι το σημείο αναφοράς!
Όλοι τα καταλαβαίνουμε αυτά αλλά απλά δεν τα βλέπουμε να χρησιμοποιούνται. Το εγχειρίδιο της ΓΛΩΣΣΑΣ θα ήταν τέσσερις-πέντε σελίδες, αραιά γραμμένο.
Και ίσως μετά από χρόνια να έβαζαν και καμιά συνάρτηση για αλφαριθμητικά!
5
Ναι αλλά εδώ συζητούν Καθηγητές! Και αυτό που αναφέρω πιστεύω ότι δίνει την "απάντηση" στο δύσκολο μαθητή. (το στέλνει αδιάβαστο που λέμε), ενώ η λύση είναι "δεν μας ενδιαφέρει το γενικό, εδώ στη Γλώσσα βάζουμε παρενθέσεις, και δεν υπάρχει ζήτημα").

Όλοι καταλαβαίνουν ότι η σειρά των πράξεων επηρεάζει το αποτέλεσμα... Το θέμα είναι αν είναι όλοι σύμφωνοι για το ποια είναι η σωστή σειρά!
6
Linux / Πρόβλημα με επιλογή panel στους clients
« Τελευταίο μήνυμα από spanorg στις Σήμερα στις 09:36:33 πμ »
Καλημέρα,

Ενώ στο lts.conf είναι δηλωμένο LDM_SESSION="mate", οι clients ανοίγουν με redmond και πρέπει χειροκίνητα να τους αλλάξω. Γνωρίζει κανείς γιατί; (Ubuntu 16.04)
7
Ναι αλλά εδώ συζητούν Καθηγητές! Και αυτό που αναφέρω πιστεύω ότι δίνει την "απάντηση" στο δύσκολο μαθητή. (το στέλνει αδιάβαστο που λέμε), ενώ η λύση είναι "δεν μας ενδιαφέρει το γενικό, εδώ στη Γλώσσα βάζουμε παρενθέσεις, και δεν υπάρχει ζήτημα").

Για το DIV υπάρχει θέμα και ως προς αυτό: 12 DIV 3*2 άλλες γλώσσες θα δώσουν 2 και άλλες 8, ανάλογα πάλι τις προτεραιότητες.
πχ στην Python to 12 // 3 * 2 δίνει 8. Στη Visual Basic  το 12 \ 3 * 2 δίνει 2
8
Στο βιβλίο αναφέρει οτι το div mod χρησιμοποιεί ακεράιους.Αυτό σημαίνει ότι απαγορεύεται να κάνουμε div Mod με πραγματικόυς;Σε άαλες γλωσσες γίνεται μια χαρά.

Σε ποιες άλλες γλώσσες γίνεται το div και mod με πραγματικούς και ποιο είναι τότε το αποτέλεσμα μιας τέτοιας πράξης;
9
Απλός τρόπος διαπίστωσης:
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΑΛΗΘΗΣ Η ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ
αν δώσει ΨΕΥΔΗΣ τότε δεν υπάρχει προτεραιότητα στο ΚΑΙ
(ΑΛΗΘΗΣ Η ΨΕΥΔΗΣ) ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ = ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ = ΨΕΥΔΗΣ
αν δώσει ΑΛΗΘΗΣ τότε η ΚΑΙ έχει προτεραιότητα και δείτε πως λειτουργεί σε διερμηνευτή:
Υπάρχουν δυο καταχωρητές, ο συσσωρευτής, και το μερικό αποτέλεσμα. Στην Αρχή μπαίνει η τιμή ΑΛΗΘΗΣ στο συσσωρευτή. Μετά βλέπει ο διερμηνευτής το "Η" και ζητάει την επόμενη συνθήκη. Η επόμενη συνθήκη ξεκινάει και αυτή με το δικό της συσσωρευτή. Βάζει λοιπόν το ΨΕΥΔΗΣ αλλά δεν επιστρέφει (όπως θα έκανε αν όλα ήταν ίδιας προτεραιότητας) και κοιτάει τι έχει ακόμα. Βλέπει το "ΚΑΙ" και τότε πάει για την επόμενη συνθήκη. Εκεί βρίσκει το ΨΕΥΔΗΣ και τίποτα άλλο. Τώρα εκτελεί το (συσσωρευτής=συσσωρευτής ΚΑΙ μερικό αποτέλεσμα), και το δίνει στη θέση "μερικό αποτέλεσμα"  της προηγούμενης κλήσης. Εκεί εκτελεί το (συσσωρευτής=συσσωρευτής Η μερικό αποτέλεσμα), το ΑΛΗΘΗΣ η ΨΕΥΔΗΣ, άρα δίνει το ΨΕΥΔΗΣ στον συσσωρευτή. Γενικά ο συσσωρευτής είναι αυτός στον οποίο βγαίνει κάποιο αποτέλεσμα. Πώς γίνεται τώρα και έχουμε διπλό συσσωρευτή; Είναι τοπική μεταβλητή, ή σε υλοποίηση η προηγούμενη τιμή φυλάσσεται σε μια στοίβα.
Ασφαλώς είναι πιο γρήγορο να έχουμε εκτέλεση χωρίς να λογαριάζουμε προτεραιότητα, επειδή για αυτή την έκφραση αρκεί ένας συσσωρευτής, ο οποίος θα συσσωρεύει το αποτέλεσμα του κάθε επόμενου τελεστή. Οι παρενθέσεις βάζουν υποχρεωτικά το σύστημα να βγάζει νέο συσσωρευτή (μπορεί να πηγαίνει η τρέχουσα τιμή σε στοίβα). Έτσι οι παρενθέσεις στη δεύτερη περίπτωση κάνουν την επιλογή που γίνονταν αυτόματα στην πρώτη περίπτωση θέμα επιλογής του προγραμματιστή.
Να γιατί όταν ζητάνε "να μπαίνουν παρενθέσεις", σημαίνει ότι "είναι επιλογή του προγραμματιστή, όχι του διερμηνευτή/γλώσσας".

Υποθέτω ότι όλα αυτά δεν απευθύνονται σε μαθητές...
10
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 05:22:09 μμ »
Δεν κατάλαβες.
Απ' ό,τι κατάλαβα
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10