Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Προσωπικά πιστεύω ότι η ενσωμάτωση του κλάδου των ηλεκτρονικών στους  Πληροφορικούς (είμαστε 10-πλάσιοι) συμφαίρει και τους δύο κλάδους.  Μάλιστα πολλοί ηλεκτρονικοί το επιθυμούν αυτό.  Οι δικοί μαςπου ακόμα δεν έχουν ξεπεράσει το "γνήσιος" πληροφορικός πιθανόν να έχουν περισσότερα προβλήματα.
Για το μάθημα απορώ ότι με 200 ώρες!!! θέλουμε  να διδάσκουμε τελικά μόνο δομές ελέγχου και επανάληψης!!!.  Συναρτήσεις πα πα πα, αντικείμενα αυτά κι αν είναι ....εξωγήινα.
Στα βιβλία έγινε σοβαρή προσπάθει περιορισμου των δυνατοτήτων της Pyhton (ούτε η sort δεν είναι στην ύλη) για να είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στην αλγοριθμική. 
Θα μπορούσαν αν είναι καλύτερα;  Προφανώς ΝΑΙ αν υπήρχε περισσότερος διαθέσιμος χρόνος (αν ξέρατε σε ποσο χρόνο γράφτηκαν θα απορούσατε). Πεπει να βελτιωθούν; σίγουρα και σε αυτό μπορούν αν βοηθήσουν όλοι και προπάντως αυτοί που το διδάσκουν.
Για τα θέματα:  Αρκετά καλά για πρώτη φορά. Το επίπεδο δεν ήταν  υψηλώτερο απο τα αντίσοιχα της pascal που έπεσαν πέρυσι.  Σωστά αποφεύχθηκαν θέματα απο το 11 που προκαλεί προβλήματα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.     
2
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Σίσυφος
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 09:56:22 μμ »
Τον Σίσυφο δεν τον γνώριζα μέχρι φέτος που μου τον έδειξε μια συνάδελφος σε ένα πειραματικό σχολείο που τον χρησιμοποιούν και έχουν καταργήσει τα βιβλία απουσιών και άλλα χαρτιά..
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό τι μπορεί να κάνει.
Συγχαρητήρια στον συνάδελφο που τον ανέπτυξε, έχει κάνει φανταστική δουλειά.

ΥΓ. Πάντα ήθελα όταν δίνω μια ωριαία αποβολή να ενημερώνονται αυτόματα στο email οι γονείς >:D
3
Linux / Απ: Ubuntu MATE panel VS Redmond panel
« Τελευταίο μήνυμα από mitsospap στις Χθες στις 09:07:34 μμ »
Redmond λεω για να μην μπερδευουμε τα παιδια με τα windows10. Να μοιαζουν λιγο...
Ισως να αφησουμε ανοιχτη την ψηφοφορια για μεγαλυτερο δειγμα, τωρα που θα αρχισει κανονικα το 16.04.
4
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Σίσυφος
« Τελευταίο μήνυμα από nekpap στις Χθες στις 08:32:33 μμ »
Αγαπητέ, mitsospa

Ευχαριστώ για την κριτική σου. Η καλοπροαίρετη κριτική είναι καλοδεχούμενη και επιθυμητή.

Ο Σίσυφος, με την εξέλιξη του, ΔΕΝ είναι «βαθμοί-απουσίες».
Εμπλέκει ΌΛΑ τα μέλη της σχολική κοινότητας (Διεύθυνση-Καθηγητές-Μαθητές-Γονείς) και αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί όλο το σχολείο. Αλλάζει το «schooling» όπως λέει και ένας φίλος μου Διευθυντής που τον χρησιμοποιεί στο σχολείο του.

Μελέτησε αν θέλεις τις δυνατότητες του και θα καταλάβεις την αξία που έχουν στην καθημερινή λειτουργία του σχολείου όλα όσα προσφέρει.

Θα συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου μόνο ως προς το εξής : Ο Σίσυφος ΔΕΝ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ να έχει λόγο ύπαρξης.

Όλα όσα προσφέρει και ακόμα παραπάνω ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ να τα προσφέρει το myschool σε όλα τα σχολεία.

Θυμήσου μόνο ότι πέρυσι ο υπουργός παιδέιας (!) είχε αναγγείλει μετά τυμπάνων και χορών ότι ίσως από το Σεπτέμβριο οι γονείς να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις απουσίες των παιδιών τους με email SMS. Τώρα διαβάζω ότι το ξαναθυμήθηκαν…

Γιατί δεν το κάνει; Η συζήτηση αυτή θα μπορούσε να διαρκέσει μήνες…
Κατά τη γνώμη μου, το myschool δημιουργήθηκε ως εργαλείο κεντρικής διοίκησης του Υπουργείου. Το ενδιαφέρει η εικόνα των σχολείων και όχι το σχολείο, αυτό-καθεαυτό.
Ίσως ακόμη να τους ενδιαφέρει να πουν στον κόσμο (στους γονείς) ότι καινοτομούν και ότι τους προσφέρουν κάτι.
Στο ίδιο όμως το σχολείο τα βήματα γίνονται με ρυθμό χελώνας.

Τη συζήτηση αυτή την είχα κάνει με ένα φίλο και συνάδελφο, πριν ξεκινήσω να φτιάχνω το Σίσυφο. Μου είπε «μη το κάνεις, αργά ή γρήγορα όλα αυτά θα τα κάνει το myschool». Από τότε έχουν περάσει 4 χρόνια…

Να επισημάνω επίσης σ’ αυτά που γράφεις τα εξής :
  • Ο Σίσυφος έχει γέφυρες ανταλλαγής δεδομένων με το myschool και άλλα συστήματα. Δεδομένα δεύτερη φόρα δεν περνάς πουθενά.
  • Στη Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (που υπηρετείς απ’ ότι είδα) η αξία του Σίσυφου ίσως να μην είναι τόσο μεγάλη όσο στην Δευτεροβάθμια και γι’ αυτό δεν έχω προχωρήσει στην προσαρμογή του. Παρόλα αυτά έχει υπάρξει ενδιαφέρον και από δημοτικά (ένα από αυτά μάλιστα από τη Νάξο).
    Θεωρώ ότι για τα δημοτικά μεγαλύτερη αξία έχει το κομμάτι τις επικοινωνίας με τους γονείς και όχι τα εργαλεία διοίκησης.

Κλείνοντας θέλω να πω ότι θα πρέπει να είναι αίτημα μας η εξέλιξη του myschool.
Ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα ρόλων που να εμπλέκει ΟΛΗ τη σχολική κοινότητα. Μιλώ και ως εκπαιδευτικός και ως γονέας.
Θα χαρώ πολύ και θα είμαι τότε ο πρώτος που θα πει ότι ο Σίσυφος δεν έχει πια λόγο ύπαρξης.

Νεκτάριος
5
Linux / Απ: Πρόβλημα με τον πίνακα εφαρμογών (panel)
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 08:12:52 μμ »
Αν πριν κάνεις τη δεύτερη αλλαγή κλείσεις και ξανανοίξεις το τερματικό δεν εμφανίζονται λάθη.

Τα λάθη τα εμφανίζει η προηγούμενη εκτέλεση που κλείνει και δεν βρίσκει πια τα buttons αφού καταστρέφονται. Δεν τα εμφανίζει η νέα εκτέλεση. Αν έχεις κλείσει το τερματικό, η παλιά εκτέλεση δεν έχει τρόπο να στα εμφανίσει στο νέο τερματικό. Όλα φυσιολογικά λοιπόν.

2) Μπορούμε να κάνουμε αλλαγή panel (redmond->ubuntu-mate) σε δημιουργημένους χρήστες πριν κάνουν το πρώτο τους login;

Αυτό γίνεται από τα default settings στον φάκελο /usr/share/glib-2.0/schemas. Η ψηφοφορία όμως έδειξε ότι ο περισσότερος κόσμος προτιμάει το κλασσικό ubuntu-mate στυλ, οπότε θα στείλω ενημέρωση ώστε τα sch-scripts να μην αλλάζουν την προεπιλογή.
6
Linux / Απ: δε δουλεύει το live usb 12.04
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 07:15:15 μμ »
Γεια σου Μπάμπη, ώρα για διακοπές, όποιος θέλει κάτι ας έρθει Πέμπτη ή Παρασκευή πρωί στο IRC, αλλιώς από Σεπτέμβρη.
7
Μια και τελείωσε το σχολείο, θεώρησα καλό να ενημερώσω για την τελευταία έκδοση της Μ2000 και ίσως κάποιοι καθηγητές ρίξουν μια ματιά!

Τελευταία έκδοση η 8.8 στην αναθεώρηση 11, της Μ2000. Έχω ανεβάσει παράδειγμα για την ανάγνωση json αρχείου, σε δομή δεδομένων, και πάλι την εξαγωγή κειμένου από τη δομή. Η γλώσσα Μ2000 έχει εκτός από μεταβλητές και πίνακες, ορισμένες δομές που λειτουργούν με δείκτη, και μια από αυτές είναι και ο πίνακας με δείκτη. Δείκτες δεν μπορούμε να δώσουμε εμείς, γιατί πάντα μας δείχνει η γλώσσα αυτό που δείχνουν οι δείκτες, και σε εκχώρηση η αντιγραφή του δείκτη γίνεται "αθέατα".
Τέσσερα αντικείμενα είναι με δείκτες στη Μ2000:
1. ο πίνακας με δείκτη (δεν έχει παρενθέσεις),
2. η κατάσταση (ζευγάρια ξεχωριστών κλειδιών και τιμών) - υπάρχει παραλλαγή ως "κατάσταση ουρά" όπου δέχεται όμοια κλειδιά.
3. ο σωρός τιμών (συνδεδεμένη λίστα τιμών, χρησιμοποιείται και ως στοίβα)
4. και η διάρθρωση μνήμης (τμήματα μνήμης όπου ορίζουμε μια δομή, ή πίνακα δομών, ενώσεων δομών κ.ο,κ).
Στα τρία πρώτα οι τιμές μπορεί να είναι οτιδήποτε, πχ δείκτης σε άλλη δομή, πίνακας, αντικείμενο. Στο τέταρτο οι τιμές είναι αριθμοί χωρίς πρόσημο του ενός, των δύο και των τεσσάρων bytes, πραγματικοί των οκτώ bytes, και αλφαριθμητικά των  δυο ή του ενός byte ανά χαρακτήρα.

Οι μεταβλητές στη Μ2000 είναι αριθμητικές (με % στο τέλος είναι ακέραιες, ενώ εσωτερικά είναι πραγματικές) ή αλφαριθμητικές (έχουν το $ στο τέλος), και υπάρχουν και δυο ακόμα η τύπου Μακρύς (Long) ακέραιος 32bit και το αντικείμενο Έγγραφο ως αλφαριθμητικό με χωριστές εσωτερικά τις παραγράφους.

Σε μεταβλητές μπαίνουν και δυο ακόμα ειδικά αντικείμενα, η συνάρτηση λάμδα και το αντικείμενο γεγονός, το οποίο δέχεται συναρτήσεις με αναφορά και εκτελεί με μια εντολή παράλληλες κλήσεις σε όλες τις συναρτήσεις (multicast) (κάποιες συναρτήσεις μπορεί να είναι συναρτήσεις αντικειμένων τύπου ομάδας οπότε στέλνουμε μηνύματα μέσω των γεγονότων)

Οι ομάδες είναι αντικείμενα που μπορεί να έχουν όλα τα παραπάνω και επιπλέον τμήματα (διαδικασίες δηλαδή), συναρτήσεις, άλλες ομάδες, να επιστρέφουν τιμή ή να δέχονται τιμή ή και τα δύο, να έχουν ιδιότητες (ομάδες που δέχονται τιμές ή δίνουν ή κάνουν και τα δύο). Δεν υπάρχει χωριστή αναφορά σε διεπαφή στα αντικείμενα αυτά, και δεν έχουμε δείκτες σε αυτά. Μπορούμε έμμεσα να έχουμε δείκτες αν τοποθετήσουμε τις ομάδες σε κάποια από τα 1 έως 3 αντικείμενα με δείκτες.

Στο παράδειγμα που δίνω στο Blog για την ανάγνωση των json αρχείων, όλες οι τιμές τοποθετούνται σε ομάδες μέσα σε Καταστάσεις όταν το jsον έχει αντικείμενα με ζευγάρια τιμών και σε πίνακες με δείκτη όταν έχει πίνακα. Ακόμα όμως και οι καταστάσεις και οι πίνακες είναι πρώτα σε ομάδες καταχωρημένες. Έτσι όλη η δομή ξεκινάει με μια ομάδα που μπορεί να έχει πίνακα ή κατάσταση και μέσα σε αυτά άλλες ομάδες με οτιδήποτε τιμές δέχεται το json αρχείο. Το πρόγραμμα έχει γραφτεί με εντολές της Μ2000 στα αγγλικά. Αν κάποιος το τρέξει με Δοκιμή Α (έστω στο Α έχουμε αντιγράψει το πρόγραμμα) θα μπορέσει να το εκτελέσει βήμα προς βήμα. Μπορεί σε διάφορα σημεία να βάζει την εντολή Δοκιμή "τίτλος" και τότε σταματάει η εκτέλεση και δείχνει το σημείο του κώδικα που εκτελείται, και μπορούμε ε[πιπλέον  να επιλέξουμε αργή εκτέλεση ή να κλείσουμε το παράθυρο του ελέγχου, ή να δώσουμε διακοπή, ή να εμφανίσουμε τιμές που θέλουμε (υπάρχει μια Τύπωσε στη φόρμα αυτή για να εμφανίζει τιμές).
Οποιοσδήποτε το δοκιμάσει ας γράψει εδώ τα συμπεράσματά του!
8
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Σίσυφος
« Τελευταίο μήνυμα από mitsospap στις Χθες στις 03:29:26 μμ »
Καταρχην μπραβο για την προσπαθεια.

Βλεπω αναφερεις "βαθμους" και "απουσιες". Αυτα καταχωρουντε στο myschool, απο το σπιτι κιολας. Οποτε τα υπολοιπα χρησιμα που αναφερεις πανε στραφι γιατι λειτουργεις πανω σε μια παραλληλη βαση δεδομενων.

Βαθμοι και απουσιες καταχωρουνται με ξεχωριστους λογαριασμους πλεον απο το myschool. Οποτε θα πρεπει να τα περασουμε για δευτερη φορα(εδω υδρωνουμε για την πρωτη).
9
Εκτός από τα πολλά και αξιόλογα sites που υπάρχουν και μπορείς να βρεις γκουγκλάροντας, ρίξε μία ματιά και στο δικό μου blog:
http://blogs.sch.gr/karam/lessons/aepp/
Ελπίζω να βρεις κάτι χρήσιμο.
10
Linux / Απ: δε δουλεύει το live usb 12.04
« Τελευταίο μήνυμα από bobptz στις Χθες στις 11:36:34 πμ »
Άλκη

Πιστεύω ότι τα έκανα όλα.

Δε μπουτάρουν τα clients.  Ούτε τα παλιά, ούτε τα καινούρια.

Δεν απαντάς στο IRC, είμαι μέσα τώρα.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10