ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xristos_ts

Παράθεση από: tropheus στις 30 Αυγ 2015, 11:28:31 ΠΜ
Και από ότι φαίνεται η κατάσταση και για τα επόμενα (πολλά) χρόνια δε θα αλλάξει...
ΝΔ: ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΣΟΚ: ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
ΣΥΡΙΖΑ: ΜΠΑΛΤΑΣ, ΚΟΥΡΑΚΗΣ

Είχαν συγκεκριμένες πολιτικές που μας έσπρωξαν στην ανεργία, προς όφελος της γνωστής συντεχνίας.
Ελπίζω κανένας από εμάς να μην τους ξεχάσει την ώρα της κάλπης!

xristos_ts

...Θα ήθελα να ήξερα ποιος σας είχε συμβουλέψει να πάει η πληροφορική μαζί με τα οικονομικά και όχι με τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες που πραγματικά ανήκει, όπως μας λέει και η ταξινόμηση των επιστημών κατά ΟΟΣΑ...

Αυτά τα είπε εκπρόσωπος κόμματος στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της βουλής. Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός είναι χημικός μηχανικός, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα χημικών μηχανικών του ΕΜΠ. Τόλμησε και είπε το αυτονόητο, κόντρα στον παραλογισμό του κλάδου του!
Ποιος είναι;... Μαυρωτάς Γιώργος (Το Ποτάμι)
Προσωπικά, δεν θα το ξεχάσω την ώρα της ψήφου!

Μήπως οι ενώσεις μας θα έπρεπε να κινηθούν  προεκλογικά ώστε να αποσπάσουν κάποιες ελάχιστες δεσμεύσεις για αποκατάσταση της αδικίας;


dpa2006

#347
Παράθεση από: xristos_ts στις 30 Αυγ 2015, 04:27:43 ΜΜ
...Θα ήθελα να ήξερα ποιος σας είχε συμβουλέψει να πάει η πληροφορική μαζί με τα οικονομικά και όχι με τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες που πραγματικά ανήκει, όπως μας λέει και η ταξινόμηση των επιστημών κατά ΟΟΣΑ...

Αυτά τα είπε εκπρόσωπος κόμματος στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της βουλής. Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός είναι χημικός μηχανικός, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα χημικών μηχανικών του ΕΜΠ. Τόλμησε και είπε το αυτονόητο, κόντρα στον παραλογισμό του κλάδου του!
Ποιος είναι;... Μαυρωτάς Γιώργος (Το Ποτάμι)
Προσωπικά, δεν θα το ξεχάσω την ώρα της ψήφου!

Μήπως οι ενώσεις μας θα έπρεπε να κινηθούν  προεκλογικά ώστε να αποσπάσουν κάποιες ελάχιστες δεσμεύσεις για αποκατάσταση της αδικίας;



Μαυρωτάς Γιώργος...;
γράφει στο protagon
Τον βλέπαμε κάποτε με την Εθνική Πόλο.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

ΠαράθεσηΠρώτη σχετική τομή αποτελεί η αναδιάρθρωση της ύλης ανά μάθημα και η συνολική αναδιάρθρωση του σχολικού προγράμματος σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης (π.χ. αποκατάσταση αφηγηματικότητας κι εμβάθυνσης στο μάθημα της ιστορίας, τοπική ιστορία με εγκεκριμένα προγράμματα, ενιαία αντιμετώπιση φυσικών επιστημών στο γυμνάσιο, γλώσσα-μαθηματικά-ιστορία-φυσικός κόσμος- γεωγραφία-ανθρώπινο σώμα-καλλιτεχνική έκφραση-άθληση στο δημοτικό, νέα αντίληψη στη διδασκαλία αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας, σταθερή ζώνη πολιτισμού με έμφαση στο βιβλίο, τον κινηματογράφο, το θέατρο, τη μουσική, τα εικαστικά, και το χορό).

Κάτι λείπει
Ο Χριστός και η Παναγία...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Χοροί, θεατράκια και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Η λέξη Πληροφορική είναι απαγορευμένη στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ

gioufkas

Παράθεση από: pthomop στις 31 Αυγ 2015, 03:47:25 ΜΜ
Χοροί, θεατράκια και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Η λέξη Πληροφορική είναι απαγορευμένη στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ

πάντως για να είμαστε δίκαιοι, δεν γράφεί ούτε για χημεία....  ;D

nikolasmer

#352
Στο Φροντιστήριο που εργάζομαι. Ένα τυπικό πρόγραμμα της συναδέλφου της Χημείας:
Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 2 - 10
Σάββατο 9 - 4.
Κυριακή Διαγώνισμα (δεν έχει μάθημα)

Από φέτος η κυρία θα κλείνει και το Φροντιστήριο τα Βράδια αφού Φυσικοί και Μαθηματικοί έχουν λιγότερες ώρες και τελειώνουν νωρίτερα. ;)
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

70~30 τα παιδιά θετική και δική μας σε δικό μου μεγάλο φροντιστήριο. 2 χημικοί πλέον με πάρα πολλά παιδιά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

meteo_xampos

Ρε παιδιά, δε μας φταίνε οι χημικοί, η δικιά μας συντεχνία είναι η χειρότερη για εμάς!!! Όταν είμαστε 3 διαφορετικές ενώσεις τι περιμένετε;;;;

bugman

Δυστυχώς η εκπαίδευση...βρωμάει στην Ελλάδα. Και η κατάντια μας δεν είναι ανεξάρτητη από αυτό το γεγονός. Η Πληροφορική είναι μεγάλη επιστήμη και μπορεί να συνδράμει υπό μορφή εργαλείου σε άλλες επιστήμες.  Ακόμα και ο Ιστορικός μπορεί να χρησιμοποιήσει τη πληροφορική σε επίπεδο επεξεργασίας όπως με ένα πρόγραμμα για να αναγνωρίσει τον συγγραφέα ενός κειμένου. Οι τεχνικοί θα θέλουν να προγραμματίσουν ελεγκτές διάφορων τύπων. Ο καθένας κάπως θα θέλει να διαμορφώσει την εργασία του με κατάλληλο πρόγραμμα υπολογιστή! Θα έπρεπε λοιπόν η πληροφορική να είναι σε όλα τα πεδία.
Το πρόβλημα με την εκπαίδευση είναι ότι στηρίζεται σε έναν πάροχο, το δημόσιο, ενώ το ζητούμενο είναι η παροχή εκπαίδευσης. Τι έχει γίνει; Έβαλαν στο Σύνταγμα για να διαφυλάξουν το "δημόσιο" χαρακτήρα της εκπαίδευσης, και τις θεσούλες, το ότι η τριτοβάθμια θα είναι "δημόσια και δωρεάν". Στην Αγγλία ο φοιτητής παίρνει το οκ μετά από συνέντευξη πριν καν δώσει εξετάσεις, και του εξηγούν τι πρέπει να πετύχει για να μπει - του κρατάνε τη θέση δηλαδή, ο δε υποψήφιος μιλάει με τον αυριανό καθηγητή, που έχει ψάξει για το ποιος είναι και βλέπει αν μπορεί να σταθεί απέναντί του. Όταν θα φτάσουμε σε αυτή τη φάση τότε θα δούμε ότι η εκπαίδευση δεν είναι γύρω από το σχολείο αλλά γύρω από το μαθητή και τις ικανότητές του. Δεν θα μιλάμε για πρόγραμμα "για όλους" αλλά για τάξεις και για μαθητές που θα γράφονται στις τάξεις για συγκεκριμένη μάθηση. Τότε θα βλέπαμε τι θα ήθελε ο κόσμος. Τότε θα βλέπαμε μια άλλη εκπαίδευση. Και μάλιστα γιατί όχι ορισμένες "τάξεις" να είναι σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Πάντα δηλαδή να παίζει η προτίμηση του μαθητή και του υπεύθυνου γονέα. Το δε κράτος θα μπορούσε να βάλει για κάθε μαθητή έναν υπεύθυνο εκπαιδευτικό (θα έχει καμία δεκαριά παιδιά) τα οποία θα παρακολουθεί με συνεντεύξεις κατ' οίκον και θα παραδίδει αναφορά προόδου. Τέτοια πράγματα χρειαζόμαστε...ή φάτε δέκα μνημόνια...Διαλέξτε!

nikolasmer

Παράθεση από: bugman στις 01 Σεπ 2015, 12:28:25 ΠΜ
Δυστυχώς η εκπαίδευση...βρωμάει στην Ελλάδα. Και η κατάντια μας δεν είναι ανεξάρτητη από αυτό το γεγονός. Η Πληροφορική είναι μεγάλη επιστήμη και μπορεί να συνδράμει υπό μορφή εργαλείου σε άλλες επιστήμες.  Ακόμα και ο Ιστορικός μπορεί να χρησιμοποιήσει τη πληροφορική σε επίπεδο επεξεργασίας όπως με ένα πρόγραμμα για να αναγνωρίσει τον συγγραφέα ενός κειμένου. Οι τεχνικοί θα θέλουν να προγραμματίσουν ελεγκτές διάφορων τύπων. Ο καθένας κάπως θα θέλει να διαμορφώσει την εργασία του με κατάλληλο πρόγραμμα υπολογιστή! Θα έπρεπε λοιπόν η πληροφορική να είναι σε όλα τα πεδία.
Το πρόβλημα με την εκπαίδευση είναι ότι στηρίζεται σε έναν πάροχο, το δημόσιο, ενώ το ζητούμενο είναι η παροχή εκπαίδευσης. Τι έχει γίνει; Έβαλαν στο Σύνταγμα για να διαφυλάξουν το "δημόσιο" χαρακτήρα της εκπαίδευσης, και τις θεσούλες, το ότι η τριτοβάθμια θα είναι "δημόσια και δωρεάν". Στην Αγγλία ο φοιτητής παίρνει το οκ μετά από συνέντευξη πριν καν δώσει εξετάσεις, και του εξηγούν τι πρέπει να πετύχει για να μπει - του κρατάνε τη θέση δηλαδή, ο δε υποψήφιος μιλάει με τον αυριανό καθηγητή, που έχει ψάξει για το ποιος είναι και βλέπει αν μπορεί να σταθεί απέναντί του. Όταν θα φτάσουμε σε αυτή τη φάση τότε θα δούμε ότι η εκπαίδευση δεν είναι γύρω από το σχολείο αλλά γύρω από το μαθητή και τις ικανότητές του. Δεν θα μιλάμε για πρόγραμμα "για όλους" αλλά για τάξεις και για μαθητές που θα γράφονται στις τάξεις για συγκεκριμένη μάθηση. Τότε θα βλέπαμε τι θα ήθελε ο κόσμος. Τότε θα βλέπαμε μια άλλη εκπαίδευση. Και μάλιστα γιατί όχι ορισμένες "τάξεις" να είναι σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Πάντα δηλαδή να παίζει η προτίμηση του μαθητή και του υπεύθυνου γονέα. Το δε κράτος θα μπορούσε να βάλει για κάθε μαθητή έναν υπεύθυνο εκπαιδευτικό (θα έχει καμία δεκαριά παιδιά) τα οποία θα παρακολουθεί με συνεντεύξεις κατ' οίκον και θα παραδίδει αναφορά προόδου. Τέτοια πράγματα χρειαζόμαστε...ή φάτε δέκα μνημόνια...Διαλέξτε!
+1
Πες τα ρε bugman.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

nikolasmer

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Αυγ 2015, 07:54:32 ΜΜ
70~30 τα παιδιά θετική και δική μας σε δικό μου μεγάλο φροντιστήριο. 2 χημικοί πλέον με πάρα πολλά παιδιά
15% τα παιδιά που επιλέγουν προσανατολισμό ΟΙΚ και ΠΛΗΡ στην καλύτερη.

Χημεία από την πρώτη Λυκείου...2 ώρες τη βδομάδα ..... Κάθε βδομάδα και με άλλη τσάντα MCM η δικιά σου. Έχει όλη τη συλλογή...
Έρχεται μια μάνα και λέει: " Θα φτάσουν 2 ώρες;; Γιατί στο σχολείο κάνουν 3. Μήπως να κάνουμε ακόμα μια ώρα παραπάνω και να σταματήσουμε τη δεύτερη ξένη γλώσσα;.."
Απαντάει η δικιά μου: "Είναι υπο σκέψη... Θα δούμε.. Ξεκινάμε έτσι και από τη νεα χρονιά βάζουμε μια ώρα ακόμα την Κυριακή!"
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

xristos_ts


Χημεία από την πρώτη Λυκείου...2 ώρες τη βδομάδα ..... Κάθε βδομάδα και με άλλη τσάντα MCM η δικιά σου. Έχει όλη τη συλλογή...
Έρχεται μια μάνα και λέει: " Θα φτάσουν 2 ώρες;; Γιατί στο σχολείο κάνουν 3. Μήπως να κάνουμε ακόμα μια ώρα παραπάνω και να σταματήσουμε τη δεύτερη ξένη γλώσσα;.."
Απαντάει η δικιά μου: "Είναι υπο σκέψη... Θα δούμε.. Ξεκινάμε έτσι και από τη νεα χρονιά βάζουμε μια ώρα ακόμα την Κυριακή!"
[/quote]
Όταν μας εκπροσωπήσουν κι εμάς σοβαροί άνθρωποι τότε θα πάρεις κι εσύ MCM συνάδελφε. Προς το παρόν βολέψου με τη σακούλα από τον ΑΒ.
Στο skroutz είδα ότι, από τα τέσσερα πρώτα σε παραγγελίες βοηθήματα, τα δύο είναι χημείας Γ λυκείου.
Μάλλον σταμάτησε ο διωγμός της χημείας...

pthomop

Παράθεση από: xristos_ts στις 01 Σεπ 2015, 07:11:41 ΠΜ

Στο skroutz είδα ότι, από τα τέσσερα πρώτα σε παραγγελίες βοηθήματα, τα δύο είναι χημείας Γ λυκείου.
Μάλλον σταμάτησε ο διωγμός της χημείας...
Τρελά τα κέρδη της Φιλλένιας. Είχα φτιάξει και αλγόριθμο υπολογισμού τους. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.