Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Akis76 στις 15 Σεπ 2009, 12:11:34 ΠΜ

Τίτλος: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: Akis76 στις 15 Σεπ 2009, 12:11:34 ΠΜ
Μπορείτε να μου πείτε ποια κεφάλαια διδάσκονται στην Α και ποια στη Β/Γ τάξη από το συγκεκριμένο βιβλίο και τι εργασίες περίπου κάνετε?
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: sstergou στις 15 Σεπ 2009, 02:21:00 ΜΜ
Όσον αφορά την ύλη ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=59

Υπάρχουν και κάποιες οδηγίες για την διδασκαλία αυτών των μαθημάτων
http://www.epyna.gr/show/g2_4841.doc

Το κακό είναι ότι στην προτεινόμενη ύλη αναφέρονται και κεφάλαια τα οποία δεν υπάρχουν μέσα στο σχολικό βιβλίο  :o
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: sstergou στις 15 Σεπ 2009, 02:55:42 ΜΜ
1.Εφαρμογές Πληροφορικής, Α΄ Τάξη
Κεφάλαια: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 16

2.Εφαρμογές Υπολογιστών, Β΄/Γ΄ Τάξη
Κεφάλαια: 6, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18

Η ύλη αυτή αναφέρεται σε ένα άλλο παλιό σχολικό βιβλίο το οποίο απ' ότι κατάλαβα κυκλοφορούσε την εποχή που υπήρχαν παραπάνω από ένα σχολικά εγχειρίδια.

http://www.ypepth.gr/images/a_b_c_efarplirypol.gif

Στην http://www.ypepth.gr/el_ec_page1362.htm μπορείς να βρεις τα περιεχόμενά του και να κάνεις αντιστοίχιση με το υπάρχον βιβλίο που έχει πάνω κάτω την ίδια ύλη.
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: sstergou στις 15 Σεπ 2009, 03:07:38 ΜΜ
Από το παλιό site του ΠΙ  : http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/lykeio/progspoudvn/lyceum.zip
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: Akis76 στις 16 Σεπ 2009, 09:09:30 ΠΜ
Τα κεφάλαια που αναφέρονται στο παλιό βιβλίο τα έχω δει...στο καινούριο έχω μπερδευτεί με την αντιστοίχιση
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: GeLk στις 16 Σεπ 2009, 07:15:54 ΜΜ
Με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών του Π.Ι., το οποίο όπως είπε ο συνάδελφος Στάθης μπορείς να το κατεβάσεις από το σύνδεσμο
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=59 (http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=59)
προκύπτει ότι από το (νέο) βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής / Υπολογιστών διδάσκεις για την Α΄τάξη τα κεφάλαια 1 έως και 9 (20 + 3 ώρες + 27 ώρες Συνθετικές εργασίες) ενώ για τις Β΄ή Γ΄τάξη τα κεφάλαια 10, 11, 12, 13  (15+5 ώρες + 30 ώρες Συνθετικές εργασίες).
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: fan στις 16 Σεπ 2010, 06:38:13 ΜΜ
Καλησπερα
Μηπως γνωριζετε φετος την υλη για τα μαθηματα Α και Β Λυκειου;
Επίσημα έχει ανακοινωθεί κάτι;
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: mour στις 16 Σεπ 2010, 08:45:25 ΜΜ
σήμερα ήρθαν με email οι σχετικές οδηγίες. Έχει για όλα τα μαθήματα ΕΚΤΟΣ από την ΑΕΠΠ (εκτος κι αν στραβώθηκα  :laugh:)
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 16 Σεπ 2010, 09:51:22 ΜΜ
Παράθεση από: mour στις 16 Σεπ 2010, 08:45:25 ΜΜ
σήμερα ήρθαν με email οι σχετικές οδηγίες. Έχει για όλα τα μαθήματα ΕΚΤΟΣ από την ΑΕΠΠ (εκτος κι αν στραβώθηκα  :laugh:)

... η ΑΕΠΠ βρίσκεται στην ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3125.0
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: vtsakan στις 22 Σεπ 2010, 02:44:12 ΜΜ
Geia xara se olous.
Eimai neos kathigitis kai fetos prwti fora didaskw to mathima "Efarmoges Pliroforikis" sthn A Lykeiou.
Tha hthela sas parakalw na dieukrinisw thn yli tou mathimatos, giati oi odigies mou fainontai ligo asafeis.
An katalava kala, h yli einai ta kefalaia: 2,3 (3.1+3.2), 4 (4.1+4.2), 6, 7, 9 kai 10.

Mporei kapoios na to epivaivaiwsei h na to diorthwsei auto?

Eyxaristw poli.
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: cets89 στις 22 Σεπ 2010, 02:55:51 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα

Επειδή στο συνημμένο αρχείο του συναδέλφου mour δεν αναφέρονται καθόλου τα Κεφάλαια 2 και 6 του μαθήματος ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, μήπως γνωρίζει κάποιος αν εντάσσονται ή οχι στη διδακτέα ύλη;
Τέλος εύχομαι 'Καλή σχολική χρονιά' και 'Καλή δύναμη' σε όλους.
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: mour στις 22 Σεπ 2010, 03:26:21 ΜΜ
Μάλλον την ξεχάσαν  ;D
Με 40 ώρες δραστηριοτήτων που δίνει σε κάθε μάθημα, προφανώς θεωρούν το θεωρητικό κομμάτι διακοσμητικό. 
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Σεπ 2010, 05:11:34 ΜΜ
Παράθεση από: vtsakan στις 22 Σεπ 2010, 02:44:12 ΜΜ
Geia xara se olous.
Eimai neos kathigitis kai fetos prwti fora didaskw to mathima "Efarmoges Pliroforikis" sthn A Lykeiou.
Tha hthela sas parakalw na dieukrinisw thn yli tou mathimatos, giati oi odigies mou fainontai ligo asafeis.
An katalava kala, h yli einai ta kefalaia: 2,3 (3.1+3.2), 4 (4.1+4.2), 6, 7, 9 kai 10.

Mporei kapoios na to epivaivaiwsei h na to diorthwsei auto?

Eyxaristw poli.

Καλωσόρισες στο Στέκι...

Καλό θα ήταν να μην γράφουμε με greeklish...

Tα κεφάλαια 2 και 6, όπως επισημαίνει ο συνάδελφος, δεν φαίνεται να είναι μέσα. Πάντως όντως το θεωρητικό κομμάτι (9 ώρες) είναι περιορισμένο!

Έχω "απλώσει" τις οδηγίες και στο: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-gel.php#efarmoges
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: spantoulis στις 22 Σεπ 2010, 06:01:14 ΜΜ
Γεια σας συνάδελφοι. Το περίεργο με τα κεφάλαια 2 και 6 είναι ότι δεν γίνεται καμία αναφορά. Είναι εκτός; ή μήπως παραμένουν ως έχουν μέσα στην ύλη (δηλ. ολόκληρα). Για το κεφάλαιο 1 για παράδειγμα αναφέρει σαφώς ότι δεν θα διδαχθεί. Γιατί δεν το λέει και για το κεφάλαιο 2; Είναι κρίσιμο το ερώτημα δεδομένου ότι το κεφ.2 περιλαμβάνει θεμελιώδεις έννοιες της επιστήμης της Πληροφορικής(παράσταση πληροφορίας , κωδικοποίηση, κώδικες, λογικές πράξεις, άλγεβρα λογικής, λογικά κυκλώματα).
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Σεπ 2010, 08:35:42 ΠΜ
Να σου πω πώς το αντιλαμβάνομαι εγώ:

Στο Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 1997), βλ. http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/epps-informatics-lyceum.doc , στις σελίδες 2 και 3 δίνονται οι κατευθύνσεις για το μάθημα. Ο σχετικός πίνακας με τους άξονες περιεχομένου έχει πλήρη αντιστοίχιση με τον πίνακα των τελευταίων οδηγιών. Εκεί δεν περιλαμβάνονται αυτά που αναφέρεις. Όσο θεμελιώδη και να είναι για την επιστήμη της Πληροφορικής,  ίσως να μη θεωρούνται και τόσο απαραίτητα για τους σκοπούς του μαθήματος... Την κατεύθυνση του μαθήματος την δίνει το ΠΣ και όχι τα κεφάλαια του βιβλίου. Έτσι οι οδηγίες αναφέρουν ποια είναι τα κεφάλαια που αντιστοιχούν στους άξονες περιεχομένου του μαθήματος, και αναφέρουν ποια από αυτά δεν θα διδαχθούν λόγω επικαλύψεων με άλλα μαθήματα. Επομένως θα διδαχθούν τα υπόλοιπα από τα αναφερόμενα.

Υ.Γ. Βέβαια ένας σύμβουλος θα έδινε πιο σίγουρη απάντηση! 
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: vtsakan στις 23 Σεπ 2010, 10:49:32 ΠΜ
Ευχαριστώ πολύ σε όλους για την αμεσότητα των απαντήσεων.

Το συμπέρασμα που βγάζω είναι πως δεν είμαστε 100% σίγουροι για τα κεφάλαια 2, 6.
Το γεγονός πως δεν αναφέρονται καθόλου, ενώ π.χ. για το κεφάλαιο 1 γίνεται σαφής αναφορά για την μή διδαχή του (όπως ανέφερε και ο spantoulis), μου δίνουν το δικαίωμα να "κλέψω" 1-2 ώρες και να δείξω στα παιδιά βασικά πράγματα από το δυαδικό σύστημα, τους λογικούς τελεστές και τις λογικές πύλες.

Από τα 4 χρόνια πληροφορικής που διδάσκονται (Α, Β, Γ Γυμνασίου, Α Λυκείου) προσωπικά θεωρώ το συγκεκριμένο κεφάλαιο το πιο σημαντικό και το πιο ενδιαφέρον. Αυτό το αφηρημένο που τους λεμε συνέχεια "ο Η/Υ κάνει τις πράξεις" (και πολλά από τα παιδιά του Γυμνασίου με ρωτάνε πώς;;;;) έστω και στην απλή μορφή του, θα μπορεί να απαντηθεί.

Επίσης, μιας και φέτος κάνω πρώτη φορά το μάθημα, θέλω να δώ και πως θα δεχτούν αυτές τις έννοιες και τα παιδιά μου.

Σήμερα θα το διδάξω, και θα σας πώ εντυπώσεις.΄

Καλή Χρονιά σε όλους μας.
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: vtsakan στις 23 Σεπ 2010, 10:49:19 ΜΜ
Συνάδερφοι, οφείλω να πω πως το ενδιαφέρον τον μαθητών για το δυαδικο αριθμητικό σύστημα ήταν ιδιαίτερα αυξημένο. Θα αφιερώσω άλλη μία ώρα στις λογικές πύλες!!!
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: indigo στις 26 Σεπ 2010, 11:49:01 ΜΜ
Να πω και εγώ τη γνώμη μου για την ύλη και το μάθημα γενικά.
Από όλα τα μαθήματα που διδάσκω στο γενικό λύκειο αυτό μου είναι το πιο δύσκολο. Δεν υπάρχει σαφής ύλη. Το βιβλίο ουσιαστικά δεν χρησιμποιείται. Το τί δίδαξε ο συνάδελφος πέρσυ δεν είναι σταθερό. Δεν δίνεται καμιά ύλη και καμια εργαστηριακή άσκηση ή βιβλίο για το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος. Ο κάθε συνάδελφος θα πρέπει να ξαναεφεύρει τον τροχό από μόνος του. Στα υπόλοιπα μαθήματα (πχ. Φυσική, Μαθηματικά) ο καθηγητής έχει στη διαθεσή του ένα βιβλίο-εργαλείο με την ύλη χωρισμένη σε μαθήματα - θεωρία και ασκήσεις Α, Β και Γ ομάδας όμορφα και νοικοκυρεμένα. Αντίθετα εμείς είμαστε στο έλεος του θεού. Πρέπει κάθε ένας από μας να ψάξει στο ιντερνετ ή να επινοήσει ύλη, θεωρία και ασκήσεις από μόνος του. Τρόπος αξιολόγησης; Άγνωστος. Ντρέπομαι για τον ευτελισμό του μαθήματος και τον δικό μας και ζηλεύω τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων. Και τελικά τελειώνουν το Λύκειο και δεν ξέρουν τι είναι το byte. Πως θα το καταλάβουν αν δεν ξέρουν τι είναι το δυαδικό σύστημα;
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: georgia_kitsou στις 27 Σεπ 2010, 02:19:50 ΠΜ

  Καλημέρα σας!  :)

Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι θα πρέπει να κάνουμε σε αυτό το μάθημα επιλογής, τόσο στην Α' όσο και στη Β'/Γ'. Θα μπορούσε ίσως κάποιος να δώσει παραδείγματα εκπαιδευτικού λογισμικού που θα ήταν καλά να χρησιμοποιήσουμε (σας παρακαλώ με τον αντίστοιχο σύνδεσμο για να μπορούμε να τα κατεβάσουμε) καθώς και πιθανά θέματα εργασιών ώστε να μη πλήξουν τα παιδιά;

Για παράδειγμα, στο κεφάλαιο 3 που αναφέρεται στο υλικό του υπολογιστή, κάποιος θα μπορούσε να ανοίξει έναν υπολογιστή να τους δείξει, αλλά τι είδους εργασία να τους βάλει; Π.χ. να βρουν υλικό στο Internet για τα cd και τα dvd;

Ευχαριστώ πολύ!!!
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: spantoulis στις 30 Σεπ 2010, 04:06:15 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Σεπ 2010, 08:35:42 ΠΜ
Να σου πω πώς το αντιλαμβάνομαι εγώ:

Στο Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 1997), βλ. http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/epps-informatics-lyceum.doc , στις σελίδες 2 και 3 δίνονται οι κατευθύνσεις για το μάθημα. Ο σχετικός πίνακας με τους άξονες περιεχομένου έχει πλήρη αντιστοίχιση με τον πίνακα των τελευταίων οδηγιών. Εκεί δεν περιλαμβάνονται αυτά που αναφέρεις. Όσο θεμελιώδη και να είναι για την επιστήμη της Πληροφορικής,  ίσως να μη θεωρούνται και τόσο απαραίτητα για τους σκοπούς του μαθήματος... Την κατεύθυνση του μαθήματος την δίνει το ΠΣ και όχι τα κεφάλαια του βιβλίου. Έτσι οι οδηγίες αναφέρουν ποια είναι τα κεφάλαια που αντιστοιχούν στους άξονες περιεχομένου του μαθήματος, και αναφέρουν ποια από αυτά δεν θα διδαχθούν λόγω επικαλύψεων με άλλα μαθήματα. Επομένως θα διδαχθούν τα υπόλοιπα από τα αναφερόμενα.

Υ.Γ. Βέβαια ένας σύμβουλος θα έδινε πιο σίγουρη απάντηση! 

Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: spantoulis στις 30 Σεπ 2010, 04:10:10 ΜΜ
Συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκιο. Ρίχνοντας μια ματιά στο Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής καταλαβαίνει κανείς ότι το κεφάλαιο 2 δυστυχώς δεν ήτανε ΠΟΤΕ μέσα στην ύλη!!! Άρα τόσα χρόνια όσοι το διδάσκουμε είμαστε εκτός ύλης!
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: spantoulis στις 30 Σεπ 2010, 04:45:44 ΜΜ
Συνάδελφε indigo συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα μόνα που μας δίνονται είναι αοριστολογίες του τύπου:
"Διερευνώ - δημιουργώ - ανακαλύπτω: οι μαθητές δραστηριοποιούνται στο πλαίσιο πιο σύνθετων και ολοκληρωμένων εργασιών, χρησιμοποιώντας λογισμικό εφαρμογών γενικής χρήσης, εκπαιδευτικό λογισμικό, προγραμματιστικά εργαλεία, λογισμικό ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων και λογισμικό δικτύων".
Κανείς όμως δεν μας είπε συγκεκριμένα τι εργασίες εννοεί (συγκεκριμένα θέματα), με ποιο συγκεκριμένο λογισμικό και με ποια συγκεκριμένα προγραμματιστικά εργαλεία.
Άρα ο καθένα κάνει ότι γουστάρει και ότι γνωρίζει.
Αφού θέλουν ένα μάθημα που η Πληροφορική θα έρχεται δεύτερη ας αλλάξουν και το βιβλίο και ας το αντικαταστήσουν με ένα τετράδιο φύλλων εργασιών.
Αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο γιατί θα πρέπει να βρούν και τα θέματα των εργασιών και τα αντίστοιχα λογισμικά και φυσικά να μας επιμορφώσουν.
Βέβαια αυτό το τελευταίο με την επιμόρφωση είναι πονεμένη ιστορία.
Για κάποιο λόγο θεωρούν ότι οι Πληροφορικοί οφείλουν να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ότι λογισμικό εφαρμογών κυκλοφορεί.
Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι άλλο είναι η Πηροφορική και άλλο η Χρήση Υπολογιστών.
Όταν αρχίσει και γίνεται αντιληπτή αυτή η διαφορά τότε ίσως φτάξουν τα πράγματα και στο διδακτικό μας έργο αλλά και στις εξωδιδακτικές μας εργασίες.
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αποστολή από: alexxtasi στις 04 Οκτ 2010, 11:40:21 ΜΜ
συμφωνώ και εγώ με την "ασάφεια" της ύλης του μαθήματος αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε πως αυτή η ασάφεια είναι συνεπής προς τη συνολική ασάφεια των μαθημάτων πληροφορικής στο γυμνάσιο αλλά και στο λύκειο...

διορθώστε με αν είμαι λάθος και θέλω και τις γνώμες σας, αλλά πιστεύω πως αν θεωρήσουμε την "Ύλη της Πληροφορικής" τότε αυτή χωρίζεται σε δύο κομμάτια που επαναλαμβάνονται στις δύο βαθμίδες (γυμνάσιο και λύκειο). Η κατάσταση στο γυμνάσιο έχει ξεδιαλύνει αρκετά με το καινούργιο βιβλίο, αλλά μόνο εκεί, χωρίς καμία αλλαγή στην ύλη του λυκείου (εδώ και πάλι μιλάμε για τις ίδιες έννοιες με μια τάση να κόψουμε κεφάλαια που έχουν καλυφθεί στο γυμνάσιο).

μήπως πρέπει το ΠΙ να αντιμετωπίσει την ύλη συνολικά και να ενδιαφερθεί για τη ροή της στις δύο βαθμίδες?
και ακόμη μήπως θα έπρεπε να κουβεντιάσουμε και το αν η διδασκαλία για 6 χρόνια μαθημάτων πληροφορικής και υπολογιστών θα έπρεπε να έχουν κάποιο αντίκρισμα για τους μαθητές στο τέλος του λυκείου (κάποια πιστοποίηση στο χειρισμό Η/Υ και στη χρήση εργαλείων  - open-source κατά προτίμηση μια που ενθαρρύνονται και από το υπουργείο  ;D )

δεν ξέρω αν οι ερωτήσεις μου ξεφεύγουν από το θέμα ή αν έχουν συζητηθεί κάπου αλλού στο forum αλλά με απασχολούν σε κάθε αρχή χρονιάς...