ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ολγα

Παράθεση από: ggkrozos στις 29 Μαΐου 2015, 05:29:44 ΜΜ
http://www.zougla.gr/greece/article/ap8-antidrasis-gia-tin-entaksi-ton-tmimaton-pliroforikis-sto-5o-ep
"Επιστημολογικά απαράδεκτη» χαρακτηρίζει το τμήμα πληροφορικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) την ένταξη των τμημάτων πληροφορικής της χώρας στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής), από το υπουργείο Παιδείας."

... και πολύ καλά κάνει. Τι δουλειά έχουμε ΚΑΤΩ από το ΑΟΘ; Τι γυρεύουμε εκεί χωρίς φυσική; Επιστροφή εκεί που ανήκουμε στις ΘΕΤΙΚΕΣ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ. ... και ΜΟΝΟ εκεί με ΑΕΠΠ, αλλιώς ας μπουν ΟΛΕΣ οι σχολές πανεπ. και πολυτεχν. στο 5ο πεδίο με έξτρα τη φυσική.
Μόνο αν υπάρξει συνολική αντίδραση από όλες τις σχολές (εννοώ και από πανεπιστημιακές και από πολυτεχνικές η/υ και ηλεκτρολ.) έχουμε ελπίδα.

Αλήθεια ξέρετε ποια είναι τα μαθήματα για τις κατατακτήριες στους ηλεκτρολ. ΕΜΠ (το έψαξα γιατί είναι η πιο περιζήτητη σχολή του κλάδου μας): εισαγωγή στα κυκλώματα, λογική σχεδίαση ψηφιακών συστημάτων (Άλγεβρα Boole κλπ), προγραμματιστικές τεχνικές (Η γλώσσα προγραμματισμού C κλπ).
Τους καλύπτει άραγε η χημεία που θα δίνουν οι υποψήφιοι φοιτητές τους και τους είναι αδιάφορο που δεν θα ξέρει κανένας από τους πρωτοετείς την τύφλα του από  προγραμματισμό;

gkatsion

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Μαΐου 2015, 06:50:02 ΜΜ
Να που μέσα στην στενοχώρια για τους αναγκέφαλους του Υπουργείου μας, βγήκαν και όλοι οι δικοί μας πικραμμένοι της Πληροφορικής να πούνε τον καυμό τους για "άσχετους" που προέρχονται απο τα ΤΕΙ ή διορίστηκαν πρίν 20 χρόνια στον κλάδο με άλλο πτυχίο.

Καθηγηταράδες όλοι αλλά όχι στην αξιολόγηση (με διάφορες δικαιολογίες).

Δυστηχώς δεν έχουν καταλάβει τίποτα και δεν νομίζω ότι και οι συμμερινές εξελίξεις θα τους ξυπνήσουν.  Η αναζήτηση εσωτερικών εχθρών είναι μια κοινή διαδικασία και εφαρμόζεται απο την κυβέρνηση μέχρι τις ενώσεις.

Τεστ νοημοσύνης Πληροφορικών:
Σε μια  επιχείρηση  προσλαμβάνουν ένα πτυχιούχο ΕΜΠ πληροφορικής και έναν απο τα ΤΕΙ Λαμίας (η αν θέλετε από σεμινάρια Πληροφορικής).  Μετα απο 3 χρόνια βρίσκονται στην ανάγκη να απολύσουν τον ένα από τους δύο.
Ποιόν θα κρατήσουν και ποιόν θα απολύσουν;
Απάντηση 1: Θα κοιτάξουν τι πτυχία έχουν και θα κρατήσουν αυτόν του ΕΜΠ.
Απάντηση 2: Σκασίλα τους τι πτυχία έχουν,  γνωρίζουν στην πράξη  ποιός είναι ο καλύτερος και θα κρατήσουν αυτόν.
Απάντηση 3:  Περιμένω να πάρει θέση η ΕΠΕ.

Απάντηση 4: Θα κρατήσουν αυτόν που καπνίζει στο παράθυρο, ενώ είναι χαλαρός για την θεσούλα του,
ενώ ταυτόχρονα εκεί που έπρεπε να γίνεται η δουλειά του, γίνεται χαβαλές... με αποτέλεσμα η δουλειά του
να θεωρείται δουλειά του χαβαλέ, η εταιρεία να μειώνει συνέχεια ώρες αυτής της "δουλειάς", και νεότεροι
συνάδελφοι του να χάνουν τις θέσεις τους, γιατί η εταιρεία αυτή λειτουργεί ως στρατός, και απλά φεύγει ο
νεώτερος.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Ξέρετε για πού πάει η δουλειά αν παραμείνουν οι ίδιοι στο υπουργείο και επιμείνουν τα τμήματα Πληροφορικής στο αίτημα ένταξης στην θετική
Αφαίρεση των σχολών Πληροφορικής από το 5ο πεδίο, ένταξη τους στο 2ο και είτε μη εξέταση καθόλου της ΑΕΠΠ, είτε εξέταση μόνο γι'αυτές τις σχολές
Ωραίο σενάριο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

demodosm

 >:D Αυτό ακριβώς.... Θα πουν τα Τμήματα Πληροφορικής δεν θέλουν το 5ο θέλουν το 2ο Πεδιο.
Τα πάμε όλα στο 2ο, στην ανακοίνωση δεν γραφουν για πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα πληροφορικής, άλλα
όλοι με χημεία (ισονομία στην αξιολόγηση κλπ), βγάζουμε από το 5ο τον ΑΕΠΠ και στην θέση του βάζουμε τον
ΑΟΔΕ .... ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.... :'(

gkatsion

Έχετε απόλυτο δίκιο, δυστυχώς υπάρχει πολύ μεγάλος κίνδυνος.

Αλλά είναι δυνατόν να δεχτούν 8-10 τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ να είναι τα μόνα που αποκόπτονται
από όλα τα άλλα, και γενικά από τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες;

Πάντως δεν είναι απαραίτητο αυτό. Να δώσουν πρόσβαση δίνοντας φυσική, και στα υπόλοιπα τμήματα
Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων, Μαθηματικό και Φυσικό και ας μείνουμε εδώ.

Αλλά τότε δεν θα μπορούμε να λεγόμαστε οικονομίας και πληροφορικής...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

ntzios kostas

Όπως είναι τώρα τα πράγματα,  αν ένας μαθητής θέλει σχολές πληροφορική, όταν το σκεφτεί λίγο καλύτερα, θα πάει στην οικονομική-πληροφορική, παρ' όλο που η πληροφορική και τηλεπικοινωνίες βρίσκεται και στη θετική. Στους ηλεκτρολόγους άλλα και σε οποιαδήποτε άλλη σχολή πληροφορικής της θετική κατεύθυνσης, τελικά θα μπουν αυτοί που θέλουν πολυτεχνείο και όχι σχολές πληροφορικής. Η πληροφορική του (εκπα), ως το κερασάκι της κατεύθυνσης μας,  θα φτάσει ή και θα ξεπεράσει και τους ηλεκτρολόγους σε μόρια, το οποίο θα απαγορέψει στα παιδιά της θετικής να έχουν σε αυτή πρόσβαση.( Αυτό ίσως θα έχει άμεσα αποτελέσματα στη διαμόρφωση ενός μελλοντικού συστήματος ή σε τροποποίηση του υπάρχοντος.)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pthomop

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Μαΐου 2015, 07:06:04 ΜΜ
Απάντηση 4: Θα κρατήσουν αυτόν που καπνίζει στο παράθυρο, ενώ είναι χαλαρός για την θεσούλα του,
ενώ ταυτόχρονα εκεί που έπρεπε να γίνεται η δουλειά του, γίνεται χαβαλές... με αποτέλεσμα η δουλειά του
να θεωρείται δουλειά του χαβαλέ, η εταιρεία να μειώνει συνέχεια ώρες αυτής της "δουλειάς", και νεότεροι
συνάδελφοι του να χάνουν τις θέσεις τους, γιατί η εταιρεία αυτή λειτουργεί ως στρατός, και απλά φεύγει ο
νεώτερος.

ΑΨΟΓΟΣ!!!!!

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Diotima

Δε μπορώ να δεχθώ με τίποτα ότι οι καθηγητές των τμημάτων Πληροφορικής θα δεχθούν να πάνε στο 2ο πεδίο με εξέταση στη Χημεία και όχι στην ΑΕΠΠ.
Οπότε καμία σχολή Πληροφορικής δε θα μείνει στο 5ο. Και η κατεύθυνση θα λέγεται Οικονομίας και Πληροφορικής; Αυτό είναι τρελό!!! Θα πρέπει να ονομαστεί Οικονομίας μόνο. Και θα βγει από εξεταζόμενο η ΑΕΠΠ να μπει ΑΟΔΕ.
Αυτό είναι ένα σενάριο που προϋποθέτει μεγάλη αλλαγή του νόμου μάλλον, πράγμα δύσκολο. Εκτός του ότι θα γίνουν εντελώς ρεζίλι για το νομοσχέδιο που ψήφισαν.
Και αν το δεχθούν αυτό οι καθηγητές τότε τι να πω, ο κλάδος ξεπουλήθηκε από τη Τριτοβάθμια και είναι  όλοι ..... Έτσι ερχόμαστε πάλι στο σχέδιο Αρβανιτόπουλου που τότε οι ίδιοι με πολύ μεγάλη συμμετοχή είχαν αντιδράσει για το ξήλωμα της ΑΕΠΠ από εξεταζόμενο και την εξέταση στη Χημεία.
Τώρα θα το δεχθούν;;; Πάει πολύ, δεν είναι και πολιτικοί οι άνθρωποι αυτοί να τα λένε μια έτσι και μια αλλιώς, επιστήμονες είναι.
Το ΥΠΟΠΑΙΘ πάντως θα έρθει σε δύσκολή θέση αν γενικευτεί η αντίδραση.
Το άλλο σενάριο είναι να διασπαστεί το 2ο πεδίο, πράγμα που αποκλείεται να το κάνουν. Πιο εύκολα θα διασπάσουν το 5ο παρά το 2ο.
Πιο εύκολο μου φαίνεται να βάλουν πρόσβαση σε όλες τις Πληροφορικές μόνο (Πολυτεχνεία και Πανεπιστήμια) και ίσως και Μαθηματικά με Φυσική από το 5ο και αν θέλεις και Οικονομικά να δίνεις και ΑΟΘ και επίσης να είναι και οι Πληροφορικές όλες και στο 2ο με Χημεία, οπότε τα τμήματα Πληροφορικής δε θα χάσουν κανέναν πιθανό υποψήφιο και έχει και νόημα η διατήρηση του ονόματος Οικονομίας και Πληροφορικής.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Εγω θα πω ότι απλά, ποτέ δεν θα έφτιαχνα πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής

Υπάρχουν πολλοί πιο ορθολογικοί τρόποι να οργανώσεις τις σχολές και όχι αυτό το σίχαμα

Θα επρεπε να υπάρχει ενα εναιίο πεδίο σχολών Πληροφορικής. Αργά ή γρήγορα θα το καταλάβουν, και υπάρχουν λύσεις, ακόμα και ως τροποποίηση στο υπάρχον σύστημα

Το θέμα είναι ότι πρέπει να τις αναδείξουμε σε όλο το κόσμο! Και να ζητήσουμε τα προφανή και σωστά πράγματα..Φυσική στην 3η κατεύθυνση (ως επιλογής), Α.Ε.Π.Π ως επιλογής στη 2η.. Η Βιολογία Γενικής στην κατεύθυνση των οικονομικών είναι για γέλοια, όπως και η Ιστορία γενικής..(ειδικά η Βιολογία)



Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Diotima στις 29 Μαΐου 2015, 10:22:09 ΜΜ
Δε μπορώ να δεχθώ με τίποτα ότι οι καθηγητές των τμημάτων Πληροφορικής θα δεχθούν να πάνε στο 2ο πεδίο με εξέταση στη Χημεία και όχι στην ΑΕΠΠ.
Οπότε καμία σχολή Πληροφορικής δε θα μείνει στο 5ο. Και η κατεύθυνση θα λέγεται Οικονομίας και Πληροφορικής; Αυτό είναι τρελό!!! Θα πρέπει να ονομαστεί Οικονομίας μόνο. Και θα βγει από εξεταζόμενο η ΑΕΠΠ να μπει ΑΟΔΕ.
Αυτό είναι ένα σενάριο που προϋποθέτει μεγάλη αλλαγή του νόμου μάλλον, πράγμα δύσκολο. Εκτός του ότι θα γίνουν εντελώς ρεζίλι για το νομοσχέδιο που ψήφισαν.
Και αν το δεχθούν αυτό οι καθηγητές τότε τι να πω, ο κλάδος ξεπουλήθηκε από τη Τριτοβάθμια και είναι  όλοι ..... Έτσι ερχόμαστε πάλι στο σχέδιο Αρβανιτόπουλου που τότε οι ίδιοι με πολύ μεγάλη συμμετοχή είχαν αντιδράσει για το ξήλωμα της ΑΕΠΠ από εξεταζόμενο και την εξέταση στη Χημεία.
Τώρα θα το δεχθούν;;; Πάει πολύ, δεν είναι και πολιτικοί οι άνθρωποι αυτοί να τα λένε μια έτσι και μια αλλιώς, επιστήμονες είναι.
Το ΥΠΟΠΑΙΘ πάντως θα έρθει σε δύσκολή θέση αν γενικευτεί η αντίδραση.
Το άλλο σενάριο είναι να διασπαστεί το 2ο πεδίο, πράγμα που αποκλείεται να το κάνουν. Πιο εύκολα θα διασπάσουν το 5ο παρά το 2ο.
Πιο εύκολο μου φαίνεται να βάλουν πρόσβαση σε όλες τις Πληροφορικές μόνο (Πολυτεχνεία και Πανεπιστήμια) και ίσως και Μαθηματικά με Φυσική από το 5ο και αν θέλεις και Οικονομικά να δίνεις και ΑΟΘ και επίσης να είναι και οι Πληροφορικές όλες και στο 2ο με Χημεία, οπότε τα τμήματα Πληροφορικής δε θα χάσουν κανέναν πιθανό υποψήφιο και έχει και νόημα η διατήρηση του ονόματος Οικονομίας και Πληροφορικής.


Εγώ είμαι σίγουρος ότι οι της τριτοβάθμιας θα ζητήσουν την ένταξη στη Θετική με προυπόθεση την εξέταση στην ΑΕΠΠ ή στο μελλοντικό μάθημα που εύχομαι να λέγεται Επιστήμη Υπολογιστών.

Η λέξη ΑΕΠΠ μας τσουβαλιάζει στα μάτια των πολλών με το ΑΟΔΕ (πριν) και με το ΑΟΘ τώρα..Ποια θετική επιστήμη έχει όνομα μαθήματος αρχικά γράμματα;

tdrivas

#162
επιστημη υπολογιστων ο στοχος, να κτισουμε ενα τοσο ισχυρο μαθημα που θα αποτυχει να μειωσει-διαβρωσει-γκρεμίσει η οποια συντεχνια, πρωτοβουλια ατομων αλλης ειδικότητας, ανίδεοι σε σημαίνοντα ρόλο η ακομα και ο εσωτερικος εχθρος..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Τα πράγματα είναι απλά, ο,τιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού:

  • εξεταζόμενη Επιστήμη Υπολογιστών ή ΑΕΠΠ στη θετική
  • γέφυρα (με μειωμένο συντελεστή?) από πληροφορικής σε θετική

Κατ΄εμέ, το μάθημα στην Οικονομίας - Πληροφορικής πρέπει να είναι άλλης λογικής (π.χ. Βάσεις δεδομένων, Ανάλυση+Σχεδιασμός ΠΣ ή κάτι τέτοιο που να εφάπτεται πιο πολύ με επιχειρήσεις). Αλλά τι να λέμε τώρα, τα αυτονόητα δεν γίνονται σε τούτο τον τόπο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas