Απορια σε μεταβλητες

Ξεκίνησε από theoni, 09 Μαΐου 2017, 10:22:52 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κωστας τζιαννης

δεν νομιζω οτι ενα παιδι 18 χρονων ειναι δυσκολο να καταλαβει οτι οταν θες να αποθηκευσεις μια-2 τιμες δεν πρεπει να οριζεις πινακα.εγω καθηγητης δεν ειμαι απλα εχω βοηθησει ατομα στον προγραμματισμο.καποιος που ειναι καθηγητης σε σχολειο η φροντιστηριο ισως να χει συναντησει και τετοια ακραια παραδειγματα.αλλα οταν καποιος δεν καταλαβαινει οτι για μια 2 τιμες δεν χρειαζεται πινακας η γνωμη μου ειναι να μην κατεβει να δωσει πανελληνιες καν.

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 10 Μαΐου 2017, 09:36:17 ΜΜ
Καλό είναι να κρατάμε μια διαφοροποίηση μεταξύ μεταβλητής και στοιχείου του πίνακα.
Αν αρχίσουμε να καλλιεργούμε την ισότητα μεταξύ των δυο, τοτε θα φτάσουμε στο σημείο που όταν θα πρέπει να διαβαστεί το όνομα ενος ατόμου θα γράφουν οι μαθητές


Διάβασε όνομα[1]
Και θα δηλώνεται ως πίνακας.

Πως θα αντιδρούσαμε σε αυτό;


Καλή ευκαιρία για να υπενθυμίσουμε πότε πρέπει να χρησιμοποιούμε πίνακες!