Πανελλήνιες 2015

Ξεκίνησε από ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ, 26 Μαΐου 2015, 11:29:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Γειας σας συνάδελφοι,

εις αναμονή όλοι για τα αυριανά θέματα;;;;

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα...

με μεγάλη αγωνία ... να δούμε πως θα τα πάνε οι μαθητές...

tsabatman

Ας τους φωτίσει ο θεός να βάλουν θέματα δικαια και γι'αυτουςς που μόχθησαν κι ας μην έχουν ταλέντο στην αλγοριθμική σκέψη.Να μη δουμε παλι το 5 τοις 100 απο 18 και πανω

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Θα είμαστε όλοι εδώ να τα συζητάμε αύριο;

Λαμπράκης Μανώλης

εννοείται....πάντα χρειάζεται μία δεύτερη γνώμη στις λύσεις....

Αποστολάτος Άκης

Κανονικά θα έπρεπε, κατά την άποψη μου, να βάλουν τα ευκολότερα θέματα της πενταετίας.....

terzantonis

Γνώμη μου είναι ότι επειδή έβαλαν σχετικά δύσκολα στη Βιολογία Κατεύθυνσης στην Θετική, θα προσπαθήσουν να το ισοσταθμίσουν αύριο για την Τεχνολογική.
Τώρα παίζει και να βάλουν εύκολα λόγω του ότι είναι τα τελευταία...

dkonetas

Θα διαφωνήσω με όλους - σχεδόν- τους προλαλήσαντες...
Αν και θέλω πάρα πολύ να γράψουν καλά οι μαθητές μου, τα θέματα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εύκολα. Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας με κάποιο μέρος τους να είναι δύσκολο. Έγραψε κάποιος πρίν ότι δεν πρέπει να δούμε 5% από 18 έως 20. Ασφαλώς και το ποσοστό αυτό είναι εξωπραγματικό και το σωστό και πραγματικό   είναι να ήταν  ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το ποσοστό. Μην ξεχνάμε ότι το πλήθος των επιτυχόντων παραμένει σταθερό ανεξάρτητα δυσκολίας των θεμάτων. Αντίστοιχα όσο δύσκολο πρέπει να είναι να είναι κανείς άριστος, εξίσου πολύ εύκολο θα πρέπει να είναι να πάρει το 25 από τα 100.
Η γνώμη μου είναι ότι το μάθημά της ΑΕΠΠ ξεχωρίζει ποιοτικά από την πλειοψηφία των μαθημάτων ακριβώς επειδή ΔΕΝ έχει πολλές απαντήσεις του τύπου σελίδα ΧΧ του βιβλίου από το σημείο ... έως το σημείο ...  Μακάρι να ΜΗΝ υπήρχε ούτε ένα θέμα αποστήθισης ή αναπαραγωγής τμήματος από το βιβλίο (με bullets ή χωρίς). Μακάρι να δίναν εξετάσεις με ΑΝΟΙΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ και σηεμιώσεις σε όλα τα μαθήματα. Τότε πραγματικά θα ξεχώριζε ή ήρα από το στάρι. Δεν αναφέρομαι σε μαθητές κυρίως, αλλά σε μαθήματα, καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας. Σκεφτείτε τι λόγο ύπαρξης θα είχαν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 100% αντιεπιστημιονικά όπως το ΑΟΔΔΕ , η Ιστορία και η πλειοψηφία  των φιλολογικών. Όλα αυτά  θα αναγκαζόταν να ασχοληθούν με την ουσία και όχι με την παπαγαλία. Σκεφτείτε το πώς θα άλλαζε η ποιότητα και η φιλοσοφία λειτουργίας ακόμα και της παραπαιδείας...  Άλλωστε για να γυρίσω στο ζήτημα των θεμάτων της ΑΕΠΠ όσοι έχουμε δουλέψει στο παρελθόν έως προγραμματιστές γνωρίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν μας απαογόρευσε κανείς να ανατρέξουμε σε βιβλία, σημειώσεις ή διαδίκτυο...
Αρα αυτό το οποίο ζητάω κυρίως από όσους παράξουν σήμερα τα θέματα είναι να ΜΗΝ είναι ΑΣΑΦΗ, να ΜΗΝ έχουν ΛΑΘΗ... και να είναι κυριολεκτικά ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗΣ δυσκολίας...     

...
ΔΚ :-)

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Καλημέρα λοιπόν!!

Θα συμφωνήσω...

Το πιο σημαντικό από όλα είναι να είναι ΣΑΦΗ !!!

tsabatman

Σε μαθητές που έχουν 7 μαθήματα και 2 ώρες αεππ η εμβάθυνση που αναφέρετε αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός. Το 18 θα πρέπει να είναι βαθμός εφικτός για μαθητή που δούλεψε.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: dkonetas στις 27 Μαΐου 2015, 05:38:01 ΠΜ
Θα διαφωνήσω με όλους - σχεδόν- τους προλαλήσαντες...
Αν και θέλω πάρα πολύ να γράψουν καλά οι μαθητές μου, τα θέματα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εύκολα. Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας με κάποιο μέρος τους να είναι δύσκολο. Έγραψε κάποιος πρίν ότι δεν πρέπει να δούμε 5% από 18 έως 20. Ασφαλώς και το ποσοστό αυτό είναι εξωπραγματικό και το σωστό και πραγματικό   είναι να ήταν  ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το ποσοστό. Μην ξεχνάμε ότι το πλήθος των επιτυχόντων παραμένει σταθερό ανεξάρτητα δυσκολίας των θεμάτων. Αντίστοιχα όσο δύσκολο πρέπει να είναι να είναι κανείς άριστος, εξίσου πολύ εύκολο θα πρέπει να είναι να πάρει το 25 από τα 100.
Η γνώμη μου είναι ότι το μάθημά της ΑΕΠΠ ξεχωρίζει ποιοτικά από την πλειοψηφία των μαθημάτων ακριβώς επειδή ΔΕΝ έχει πολλές απαντήσεις του τύπου σελίδα ΧΧ του βιβλίου από το σημείο ... έως το σημείο ...  Μακάρι να ΜΗΝ υπήρχε ούτε ένα θέμα αποστήθισης ή αναπαραγωγής τμήματος από το βιβλίο (με bullets ή χωρίς). Μακάρι να δίναν εξετάσεις με ΑΝΟΙΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ και σηεμιώσεις σε όλα τα μαθήματα. Τότε πραγματικά θα ξεχώριζε ή ήρα από το στάρι. Δεν αναφέρομαι σε μαθητές κυρίως, αλλά σε μαθήματα, καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας. Σκεφτείτε τι λόγο ύπαρξης θα είχαν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 100% αντιεπιστημιονικά όπως το ΑΟΔΔΕ , η Ιστορία και η πλειοψηφία  των φιλολογικών. Όλα αυτά  θα αναγκαζόταν να ασχοληθούν με την ουσία και όχι με την παπαγαλία. Σκεφτείτε το πώς θα άλλαζε η ποιότητα και η φιλοσοφία λειτουργίας ακόμα και της παραπαιδείας...  Άλλωστε για να γυρίσω στο ζήτημα των θεμάτων της ΑΕΠΠ όσοι έχουμε δουλέψει στο παρελθόν έως προγραμματιστές γνωρίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν μας απαογόρευσε κανείς να ανατρέξουμε σε βιβλία, σημειώσεις ή διαδίκτυο...
Αρα αυτό το οποίο ζητάω κυρίως από όσους παράξουν σήμερα τα θέματα είναι να ΜΗΝ είναι ΑΣΑΦΗ, να ΜΗΝ έχουν ΛΑΘΗ... και να είναι κυριολεκτικά ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗΣ δυσκολίας...     

...
ΔΚ :-)

+1000

merlin

Οι Πανελλήνιες είναι δυστυχώς ανταγωνιστικές. Αν για να μπουν σε κάποιο τμήμα απαιτούνταν μια Α γνώση σε διάφορα αντικείμενα και στη συνέχεια περνούσαν όλοι αυτοί που έγραψαν από ένα βαθμό και πάνω, τότε θα είχαμε άλλη κουβέντα. Τώρα θέλουμε όλοι να γράψουμε 18+ σε κάθε μάθημα. Πως θα ξεχωρίσουν οι μαθητές; Με τα ζάρια που παίζουν στη διόρθωση της έκθεσης;

Για μένα οι εξετάσεις με τον χαρακτήρα που έχουν, πρέπει να ξεχωρίζουν όσο το δυνατό περισσότερο τους μαθητές. Ιδανικά θα έπρεπε να είχαμε  ομοιόμορφη κατανομή σε όλες τις βαθμολογίες από 0 έως 20 ή έστω κανονική κατανομή με μέση τιμή κάτω του 15 και μεγάλη διακύμανση.

Θα συμφωνήσω με τον dkonetas, οι εξετάσεις αυτές προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιστήμονες, ερευνητές, εργαζόμενους. Όλοι αυτοί έχουν πρόσβαση σε τυπολόγια, συναρτήσεις, ρεπερτόρια εντολών, περιοδικό πίνακα  :D. Ανοιχτά βιβλία λοιπόν και στείρα παπαγαλία τέλος. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να αλλάξουν τόσα πολλά που το βλέπω σχεδόν αδύνατο.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Σάκης Δημόπουλος

Τι ώρα περίπου θα αναρτηθούν τα θέματα στο διαδίκτυο;

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους και καλή επιτυχία και από εμένα ...  εγώ πιστεύω ότι στη συζήτηση που γίνεται για το επίπεδο του μαθήματος, η αλήθεια ίσως κρύβεται κάπου στη μέση....το μάθημα - έτσι όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον - έχει πάψει να είναι "εύκολο" που ήταν μπορεί να ήταν παλία (όντως ήταν μέχρι πχ το 2009, τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα) και έχει αρχίσει να ανεβαίνει αρκετά το επίπεδό του....όπως θα έπρεπε...όμως θα συμφωνήσω πως το μάθημα χρειάζεται παραπάνω ώρες για να γίνει όντως ανταγωνιστηκό... εγώ πχ σε φροντιστήριο, με 4-5 μαθητές, πάλι δεν προλαβαίνω να πω όλα αυτά που θα ήθελα με 2 ώρες την εβδομάδα.... οπότε το επίπεδο ίσως να μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο με τις ώρες που έχουμε

και πάλι καλή επιτυχία

merlin

Παράθεση από: sakisnemkav στις 27 Μαΐου 2015, 08:51:21 ΠΜ
Τι ώρα περίπου θα αναρτηθούν τα θέματα στο διαδίκτυο;

Μετά τις 10
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20