Πανωλεθρία...

Ξεκίνησε από stam12, 08 Ιουν 2016, 10:32:53 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stam12

Πανωλεθρία στις ενδοσχολικές εξετάσεις της Γ' Θετικών Επιστημών στο ΑΕΠΠ !!!

  • Οικονομίας & Πληροφορικής: 12 - 20 τα περισσότερα γραπτά
  • Θετικών Επιστημών: 4 - 12 τα περισσότερα γραπτά, ενώ το επίπεδο των μαθητών γενικά ήταν εξίσου καλό ή και καλύτερο!
Ερωτήματα:

  • Μήπως να έμπαιναν διαφορετικά θέματα;
  • Μήπως να το διδασκόντουσαν μόνο όσοι επέλεγαν να το δώσουν πανελλαδικά για ν' ανοίξουν πεδίο;
Πρόβλημα...  :(
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

ntzios kostas

Παράθεση από: stam12 στις 08 Ιουν 2016, 10:32:53 ΠΜ
Πανωλεθρία στις ενδοσχολικές εξετάσεις της Γ' Θετικών Επιστημών στο ΑΕΠΠ !!!

  • Οικονομίας & Πληροφορικής: 12 - 20 τα περισσότερα γραπτά
  • Θετικών Επιστημών: 4 - 12 τα περισσότερα γραπτά, ενώ το επίπεδο των μαθητών γενικά ήταν εξίσου καλό ή και καλύτερο!
Ερωτήματα:

  • Μήπως να έμπαιναν διαφορετικά θέματα;
  • Μήπως να το διδασκόντουσαν μόνο όσοι επέλεγαν να το δώσουν πανελλαδικά για ν' ανοίξουν πεδίο;
Πρόβλημα...  :(

Τόσο καλά? Πρέπει να τους είχες προδώσει τα θέματα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Katsadouros_Dhm

Μήπως να το έδιναν πανελλαδικά για τις σχολές που το ζήτησαν;

pthomop

Δεν περιμένω από την μεριά μου τίποτα καλύτερο.  Μου έχει κάνει εντύπωση στα παιδιά της Γ Λυκείου φέτος που είναι παντελώς αδιάφορα για τον βαθμό του απολυτηρίου τους. Νομίζω το σύστημα Αρβανιτόπουλου τους έκαψε από την Α Λυκείου, στην Β μεχρι τον Φεβρουάριο του 2015 υποφερτά το πάλευαν και με την μεταρρύθμιση   Κουράκη ήρθε το τελειωτικό χτύπημα. Πολύ άτυχα αυτά τα παιδιά που μου λένε ότι θα ήθελαν να δώσουν με το σύστημα των εξι μαθημάτων.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Είναι κοινό μυστικό πως μάθημα που δεν εξετάζεται πανελλαδικά δεν έχει καμία αξία στους μαθητές. Για το απολυτήριο των μαθητών περισσότερο ενδιαφέρονται οι καθηγητές του Λυκείου παρά οι μαθητές.


stam12

Παράθεση από: pthomop στις 08 Ιουν 2016, 10:15:16 ΜΜ
Δεν περιμένω από την μεριά μου τίποτα καλύτερο.  Μου έχει κάνει εντύπωση στα παιδιά της Γ Λυκείου φέτος που είναι παντελώς αδιάφορα για τον βαθμό του απολυτηρίου τους. Νομίζω το σύστημα Αρβανιτόπουλου τους έκαψε από την Α Λυκείου, στην Β μεχρι τον Φεβρουάριο του 2015 υποφερτά το πάλευαν και με την μεταρρύθμιση   Κουράκη ήρθε το τελειωτικό χτύπημα. Πολύ άτυχα αυτά τα παιδιά που μου λένε ότι θα ήθελαν να δώσουν με το σύστημα των εξι μαθημάτων.
Όχι πως δεν έχουν και τα παιδιά τη δική τους ευθύνη γι' αυτή την κατάσταση, αλλά νομίζω κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσουν να πειραματίζονται πάνω τους οι κάθε λογής "μεταρρυθμιστές".  ???
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.