Σενάριο Μαθήματος για τον Προγραμματισμό στη Γ' Γυμνασίου

Ξεκίνησε από lilag, 13 Απρ 2008, 01:33:02 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lilag

Σενάριο μαθήματος για τη διδασκαλία των εννοιών της διαδικασίας, της υπερδιαδικασίας και της παραμετρικής διαδικασίας στην ενότητα του Προγραμματισμού, αξιοποιώντας το Microworlds Pro.


toufeki

Συγχαρητήρια συνάδελφε!!!
Ευχαριστούμε πολύ.

Σημ:1)Μακάρι να μας αφήσουν στα παιδαγωγικά μας καθήκοντα για να κάνουμε όμορφα την δουλειά μας.
2) Μόνο να προσέχουμε γιατί δεν είναι όλα μέσα στην ύλη.


katrina

Και αν δεν είναι, τι πειράζει τουφεκοσυνάδελφε;
Ποιός θα σε παρατηρήσει, γιατι έκανες ένα-δυο πραγματάκια παραπάνω στα παιδια;
Ν'ανοίξει και το μάτι τους βρε αδερφέ....!  ;)

Τελείως συμπτωματικά σκεπτόμουν σήμερα, απο του χρόνου, να μαθαίνουμε πια τα αναγκαία. Τι εννοώ :
1. Πως γραφεται ένα βιογραφικό
2. Πως γίνεται ένα graffity
3. Συντήρηση - καθαρισμα του ηυ τους
4. Να φτιάχνουν blog - ιστοσελίδα απλή
5. webmail
6. Πως ψαχνω στο νετ (αλλα με απαιτήσεις)
7. Εφημεριδούλα ----> publisher (καλά)
8. Μια διαφήμιση ----> movie maker
9. Ενα θέμα σε power point, δικής τους επιλογής, με παράλληλη εισαγωγή τραγουδιών,αφήγησης, βιντεο.

Αυτό το τελευταίο τους πορώνει, ενω παράλληλα βγαζει στην επιφάνεια : την ωριμότητα ή μη της προσωπικότητας τους αλλά και διάφορα ταλέντα και δεξιότητες του καθενός.
Aραγε, το end  θά είναι happy;

toufeki

...Μου άρεσε το τουφεκοσυνάδελφε, ελπίζω να μήν εννοείς "πυροβολημένε συνάδελφε" >:D ;D 
Καλές οι προτάσεις σου, εγώ θα πρότεινα επίσης wiki που το θεωρώ πιο απλό και πρακτικό για την ανάπτυξη ενός θέματος με υποθέματα και επίσης καμιά εφαρμογή σε scratch εαν δεν έχει διδαχθεί στο πρώτο μέρος, αλλά και να έχει διδαχθεί γιατί όχι.
Επίσης καλό θα ήταν για τις εργασίες αν χρησιμοποιούσαμε τις αντίστοιχες εφαρμογές ανοικτού κώδικα, για να επιτύχουμε διπλό στόχο. ;)

http://www.sxoleio.eu/%C4%F9%F1%E5%DC%ED-%CB%EF%E3%E9%F3%EC%E9%EA%FC.php

Loukritia

Παράθεση από: katrina στις 26 Ιαν 2010, 06:56:46 ΜΜ
Και αν δεν είναι, τι πειράζει τουφεκοσυνάδελφε;
Ποιός θα σε παρατηρήσει, γιατι έκανες ένα-δυο πραγματάκια παραπάνω στα παιδια;
Ν'ανοίξει και το μάτι τους βρε αδερφέ....!  ;)

Τελείως συμπτωματικά σκεπτόμουν σήμερα, απο του χρόνου, να μαθαίνουμε πια τα αναγκαία. Τι εννοώ :
1. Πως γραφεται ένα βιογραφικό
2. Πως γίνεται ένα graffity
3. Συντήρηση - καθαρισμα του ηυ τους
4. Να φτιάχνουν blog - ιστοσελίδα απλή
5. webmail
6. Πως ψαχνω στο νετ (αλλα με απαιτήσεις)
7. Εφημεριδούλα ----> publisher (καλά)
8. Μια διαφήμιση ----> movie maker
9. Ενα θέμα σε power point, δικής τους επιλογής, με παράλληλη εισαγωγή τραγουδιών,αφήγησης, βιντεο.

Αυτό το τελευταίο τους πορώνει, ενω παράλληλα βγαζει στην επιφάνεια : την ωριμότητα ή μη της προσωπικότητας τους αλλά και διάφορα ταλέντα και δεξιότητες του καθενός.

Άσε τπτ να κάνουμε κι εμείς οι συνάδελφοι στο Λύκειο, στο Επιλογής... Αστειεύομαι φυσικά, αλλά τα περισσότερα από αυτά είναι ιδέες για την Α' Λυκείου. Μόνο το Scratch θα μας μείνει, αλλά κι αυτό σε λίγο θα το διδάσκουν όλοι στο Γυμνάσιο..
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

za√‘ag

Το scratch που κάνω τυγχάνει μεγάλης ανταπόκρισης και ειδικά από μαθητές με "μαθησιακές δυσκολίες" ... πραγματικά τους έχει εντυπωσιάσει ... ακόμα και τις τάξεις Α και Β που κατά λάθος έκαναν διπλό κλικ στο εικονίδιο της "γάτας".... !!

ΥΓ Ακόμα δεν έχω βρει λύση για το πώς θα είναι τα θέματα μιας και το scratch δεν εκτυπώνει κείμενα αλλά τα σενάρια είναι σε εικόνα .gif.... Θα ξαναμιλήσω με το σχολικό σύμβουλο.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).