Άτομα από άνεργοι γίνονται "πληροφορικοί";

Ξεκίνησε από stam12, 21 Φεβ 2018, 03:05:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stam12

«Επανειδικεύουμε άτομα τα οποία είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου άνεργοι ανεξαρτήτως ειδικότητας στον τομέα της πληροφορικής. Μέσα από 500 ώρες εκπαίδευσης, οι οποίες κρατούν 14 εβδομάδες, τα άτομα αυτά από άνεργοι γίνονται πληροφορικοί και δουλεύουν σήμερα στις καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Νικολαΐδης... http://gr.euronews.com/2018/02/20/oi-neoi-kai-h-psifiaki-exoikeiosh

Τι λέει εδώ ο ποιητής; Μήπως θα πρέπει να ενεργοποιηθούν κάποιες άμυνες από τις οργανώσεις των Πληροφορικών; Δεν υπάρχουν πτυχιούχοι Πληροφορικής να ειδικευτούν; Γιατί να παίρνουν από άλλες ειδικότητες; Κάτι δε μου κάθεται καλά εδώ.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

itt

Παράθεση από: stam12 στις 21 Φεβ 2018, 03:05:15 ΜΜ
«Επανειδικεύουμε άτομα τα οποία είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου άνεργοι ανεξαρτήτως ειδικότητας στον τομέα της πληροφορικής. Μέσα από 500 ώρες εκπαίδευσης, οι οποίες κρατούν 14 εβδομάδες, τα άτομα αυτά από άνεργοι γίνονται πληροφορικοί και δουλεύουν σήμερα στις καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Νικολαΐδης... http://gr.euronews.com/2018/02/20/oi-neoi-kai-h-psifiaki-exoikeiosh

Τι λέει εδώ ο ποιητής; Μήπως θα πρέπει να ενεργοποιηθούν κάποιες άμυνες από τις οργανώσεις των Πληροφορικών; Δεν υπάρχουν πτυχιούχοι Πληροφορικής να ειδικευτούν; Γιατί να παίρνουν από άλλες ειδικότητες; Κάτι δε μου κάθεται καλά εδώ.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πώς θα ειδικευτούν οι πτυχιουχοί Πληροφορικής; Είναι ήδη ειδικευμένοι, αυτός αναφέρεται σε πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων.

Τώρα το αν δουλεύουν στις "στις καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα" (sic) αμφιβάλλω καταπόσον ισχύει, και να ισχύει, σε τι συνθήκες (~βασικός μισθός για να κάνεις το code monkey).

stam12

#2
Αν υπάρχει έλλειψη από άτομα με δεξιότητες στον προγραμματισμό, τότε αυτό καταδεικνύει το πρόβλημα που υπάρχει στο εκπαιδευτικό σύστημα. Αντί λοιπόν με σεμινάρια να προσπαθούν να μπαλώσουν το πρόβλημα και να υποβαθμίσουν κι άλλο την επιστήμη της Πληροφορικής, να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας ώστε να μπορεί βγάζει τέτοια άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις στον προγραμματισμό! Με μονόωρα μαθήματα ποιες δεξιότητες περιμένουν να έχουν τα παιδιά; Ξεχνάνε και τη φωτογραφία σου μέχρι να σε ξαναδούν, θ' αποκτήσουν δεξιότητες; Κοροϊδευόμαστε τώρα; Μια επιστήμη υπό διωγμό. Καταντήσαμε ξένοι στα ίδια μας τα σχολεία! Φτάνουμε να περιφερόμαστε σε 2 και 3 σχολεία για να συμπληρώσουμε τις ώρες μας! Αυτά δεν τα βλέπουν; Τι αποτελέσματα περιμένουν να έχουν με τέτοια δεδομένα; >:(
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

itt

Παράθεση από: stam12 στις 21 Φεβ 2018, 09:39:27 ΜΜ
Αν υπάρχει έλλειψη από άτομα με δεξιότητες στον προγραμματισμό, τότε αυτό καταδεικνύει το πρόβλημα που υπάρχει στο εκπαιδευτικό σύστημα. Αντί λοιπόν με σεμινάρια να προσπαθούν να μπαλώσουν το πρόβλημα και να υποβαθμίσουν κι άλλο την επιστήμη της Πληροφορικής, να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας ώστε να μπορεί βγάζει τέτοια άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις στον προγραμματισμό! Με μονόωρα μαθήματα ποιες δεξιότητες περιμένουν να έχουν τα παιδιά; Ξεχνάνε και τη φωτογραφία σου μέχρι να σε ξαναδούν, θ' αποκτήσουν δεξιότητες; Κοροϊδευόμαστε τώρα; Μια επιστήμη υπό διωγμό. Καταντήσαμε ξένοι στα ίδια μας τα σχολεία! Φτάνουμε να περιφερόμαστε σε 2 και 3 σχολεία για να συμπληρώσουμε τις ώρες μας! Αυτά δεν τα βλέπουν; Τι αποτελέσματα περιμένουν να έχουν με τέτοια δεδομένα; >:(

O Νικολαϊδης δίνει πιστοποιήσεις μέσω της PeopleCert. Δεν είναι σεμινάρια που κάνει το Υπουργείο Παιδείας, οπότε δεν καταλαβαίνω όλη αυτή η κριτική σου σε ποιον απευθύνεται.

stam12

Παράθεση από: itt στις 23 Φεβ 2018, 01:02:59 ΜΜ
O Νικολαϊδης δίνει πιστοποιήσεις μέσω της PeopleCert. Δεν είναι σεμινάρια που κάνει το Υπουργείο Παιδείας, οπότε δεν καταλαβαίνω όλη αυτή η κριτική σου σε ποιον απευθύνεται.

Αν δε σας ενοχλεί εσάς αυτό που λέει πως με 500 ώρες σεμινάρια, θεολόγοι ή ιχθυοκαλιεργητές θα γίνονται "πληροφορικοί", εμένα πάντως μ' ενοχλεί. Εγώ αφιέρωσα 7 χρόνια απ' τη ζωή μου (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακό) για να λέγομαι "Πληροφορικός" (το να είμαι, το θεωρώ ακόμα ζητούμενο και μάλλον έτσι θα το θεωρώ πάντα).
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

bugman

Προφανώς για μερικές εργασίες να μην είναι απαραίτητα όλα αυτά τα έτη σπουδών και το επίπεδο σπουδών.

itt

Παράθεση από: stam12 στις 24 Φεβ 2018, 10:23:31 ΠΜ
Αν δε σας ενοχλεί εσάς αυτό που λέει πως με 500 ώρες σεμινάρια, θεολόγοι ή ιχθυοκαλιεργητές θα γίνονται "πληροφορικοί", εμένα πάντως μ' ενοχλεί. Εγώ αφιέρωσα 7 χρόνια απ' τη ζωή μου (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακό) για να λέγομαι "Πληροφορικός" (το να είμαι, το θεωρώ ακόμα ζητούμενο και μάλλον έτσι θα το θεωρώ πάντα).

Αφιέρωσες 7 χρόνια από τη ζωή σου, για να είσαι πιο ανταγωνιστικός από αυτούς στην αγορά εργασίας και είσαι. Δεν ξέρω που είναι το πρόβλημα, εφόσον δεν είναι κλειστό το επάγγελμα ας λέγονται όπως θέλουν, εγώ και πάλι εσένα θα προτιμήσω από αυτούς. Θεωρώ δε, πώς έτσι και αλλιώς δεν στοχεύουν στις ίδιες θέσεις εργασίας με εσένα και εμένα.

dpa2006

Παράθεση από: stam12 στις 24 Φεβ 2018, 10:23:31 ΠΜ
Αν δε σας ενοχλεί εσάς αυτό που λέει πως με 500 ώρες σεμινάρια, θεολόγοι ή ιχθυοκαλιεργητές θα γίνονται "πληροφορικοί", εμένα πάντως μ' ενοχλεί. Εγώ αφιέρωσα 7 χρόνια απ' τη ζωή μου (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακό) για να λέγομαι "Πληροφορικός" (το να είμαι, το θεωρώ ακόμα ζητούμενο και μάλλον έτσι θα το θεωρώ πάντα).
Παράθεση από: bugman στις 24 Φεβ 2018, 01:51:57 ΜΜ
Προφανώς για μερικές εργασίες να μην είναι απαραίτητα όλα αυτά τα έτη σπουδών και το επίπεδο σπουδών.

Παράθεση από: stam12 στις 24 Φεβ 2018, 10:23:31 ΠΜ
Αν δε σας ενοχλεί εσάς αυτό που λέει πως με 500 ώρες σεμινάρια, θεολόγοι ή ιχθυοκαλιεργητές θα γίνονται "πληροφορικοί", εμένα πάντως μ' ενοχλεί. Εγώ αφιέρωσα 7 χρόνια απ' τη ζωή μου (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακό) για να λέγομαι "Πληροφορικός" (το να είμαι, το θεωρώ ακόμα ζητούμενο και μάλλον έτσι θα το θεωρώ πάντα).


Δεν έχεις άδικο,αλλά δεν νομίζω πως πρόκειται για αυτό που συνέβαινε στα μέσα της δεκαετίας του 1990 με τις "βαφτίσεις" Πληροφορικών με σεμινάρια (ή/και μεταπτυχιακά).
http://cgi.di.uoa.gr/~epetir/diorismoi97/dior97_pe1901.html
http://cgi.di.uoa.gr/~epetir/
Αν και κανείς δεν μπορεί να εφησυχάζει...! :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science