Σχετικά με την εξέταση της θεωρίας

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 05 Μαΐου 2016, 12:20:23 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Μήπως ήρθε η στιγμή να συζητήσουμε, τι νόημα έχει τα παιδιά να διαβάζουν όλη αυτή τη θεωρία της ΑΕΠΠ ;

Για να το θέσω στη σωστή του βάση, μήπως θα ήταν δόκιμο να ζητήσουμε να εκδοθεί μία οδηγία η οποία πλέον να απαγορεύει τις ερωτήσεις ανάπτυξης στην ΑΕΠΠ;

Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει πλέον τα παιδιά να αφιερώνουν άπειρες ώρες στην εκμάθηση της θεωρίας, όταν τελικά ζητούνται απλά πράγματα (ή καθόλου).

Απο την άλλη όμως, δεν μπορείς να πεις στα παιδιά να μην τα διαβάσουν, αφού κάποιες χρονιές υπάρχουν κανονικές ερωτήσεις ανάπτυξης.

Το 2010 και το 2015 για παράδειγμα, όποιος έκατσε και αφιέρωσε αρκετές ώρες στην εκμάθηση της θεωρίας, ένοιωσε μάλλον κορόιδο.

Μήπως λοιπόν, είναι κατάλληλη στιγμή, για τις επόμενες γενιές, να αλλάξει αυτό; Και να ειναι πλέον επίσημο, ότι η θεωρία της ΑΕΠΠ εξετάζεται με ερωτήσεις μόνο κλειστού τύπου;


Milspil

Δεν έχετε καθόλου άδικο,συμφωνω απόλυτα μαζί σας! Ή βλακεία είναι πως οι περισσότεροι που ξέρω που δίνουν αεππ,χαίρονται που έχουν μάθει παπαγαλια την θεωρία και δεν έχουν εμβαθύνει τις γνώσεις τους εκεί που  πραγματικά χρειάζεται. Εγω δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ανηκω σε αυτή την κατηγορία, πολύ φοβάμαι ότι θα τις παίξω τζόκερ αυτές τις 2-3 μονάδες της θεωρίας ,αλλά αλλιώς είναι να ξέρεις πως μπορείς να αντιμετωπίσεις τα πάντα και αλλιώς είναι να έχεις πάρει σίγουρα 2-3 μονάδες και μετά να κάνεις τον σταυρό σου μπας και μαζεψεις κανα μοριο... Η αεππ πάντως γενικότερα  είναι παρεξηγημένο μάθημα...Ίσως εξαιτίας της θεωρίας τι να πω...