Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Ύλη Πανελλαδικών 2019
« Τελευταίο μήνυμα από nekpap στις Χθες στις 11:36:17 πμ »
Άκυρο το post.

Το ΦΕΚ διαχωρίζει διδακτέα με εξεταστέα ύλη και παρακάτω αναφέρει ξεχωριστά την εξεταστέα η οποία παραμένει τελικά ίδια.
2
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Ύλη Πανελλαδικών 2019
« Τελευταίο μήνυμα από nekpap στις Χθες στις 10:58:06 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

στο ΦΕΚ B 4320 – 28.09.2018 καθορίζεται η διδακτέα-εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.

Αν διαβάζω καλά και δεν με γελούν τα μάτια μου, φέτος στα Δίκτυα έχουν προστεθεί 2 νέα κεφάλαια, μέρος του 7 (μικρό σε έκταση) και όλο το 8.

Είναι όντως έτσι;

Αν δείτε σε προηγούμενη σελίδα η ύλη για τους ηλεκτρονικούς στο ίδιο μάθημα δεν άλλαξε και δεν περιέχει τα κεφάλαια αυτά!

Είναι σωστό αυτό; Και τα δύο μαθήματα είναι 3ωρα (το 2ωρο εργαστηριού δεν είναι εξεταζόμενο) και τα παιδιά διαγωνίζονται για την εισαγωγή τους σε πάρα πολλές ίδιες σχολές (σε όλα τα τμήματα πληροφορικής)!

Μήπως πρέπει σαν κλάδος (η ΠΕΚΑΠ ίσως) να κάνουμε κάτι;
3
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Απορία για το LLC στο Ethernet II
« Τελευταίο μήνυμα από khatziar στις 19 Οκτ 2018, 10:35:26 μμ »
http://e-learning.ilei.sch.gr/students/course/category.php?id=30
Είμαι ήδη γραμμένος στο moodle και το επισκέπτομαι ... Ευχαριστώ και πάλι
4
Linux / Απ: ΣΕΠΕΗΥ με Ubuntu 18.04/LTSP/sch-scripts/Επόπτη
« Τελευταίο μήνυμα από gidarakos στις 19 Οκτ 2018, 11:05:07 πμ »
Επειδή χρειάστηκε αρκετές φορές σε εγκαταστάσεις 18.04.1 να κρατήσουμε το /home ενημέρωσα τον οδηγό και πρόσθεσα και ένα .zip με screenshots.. Νέα εγκατάσταση κρατώντας το παλιό /home
5
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις 19 Οκτ 2018, 12:22:34 πμ »
Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν τέτοιοι μαθητές, ευτυχώς ως μειοψηφία. (και εφόσον το ίδιο το σχολείο δεν τους υποστηρίζει, αν μείνουν, καλώς δεν μένουν).
Δεν γίνεται όμως να σχεδιάζεις για το μέλλον για να επιβεβαιωσεις - δικαιολογήσεις τέτοια φαινόμενα, αλλά να τα περιορίσεις.

Το παραπάνω παράδειγμα δείχνει πως στο υπάρχον πλαίσιο οι εξετάσεις κάλλιστα μπορούν να αγνοηθούν από όποιον δεν έχει τη διάθεση να διαβάσει. Το ίδιο το σύστημα σχεδόν εγγυάται πως όλοι προβιβάζονται και λαμβάνουν απολυτήριο. Άρα η ουσιαστική συμμετοχή στις εξετάσεις είναι πλέον προαιρετική.

Θα μπορούσαμε να γράφουμε πολλά για τις εξετάσεις και το πλαίσιο λειτουργίας του λυκείου αλλά όλα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα αν δε δούμε και σε ποιο σχολείο αναφερόμαστε. Έχει κανένα νόημα να περάσεις το μαθητή από "40 κύμματα" για να αποκτήσει το απολυτήριο του σημερινού λυκείου; Είναι οι δύσκολες εξετάσεις και τα εμπόδια στο δρόμο ενός εφήβου αυτοσκοπός ύπαρξης του σχολείου; Το πρόβλημα του σχολείου σήμερα είναι απλά πως είναι πολύ εύκολο; Αν το κάνουμε δύσκολο θα είναι όλα καλά;

Κατά τη γνώμη μου το βασικό πρόβλημα του σχολείου είναι πως αυτό που προσφέρει, στους περισσότερους τομείς, δεν είναι πλέον αρκετό. Το θέτω σκόπιμα έτσι γενικά! Τι λαμβάνεις από το λύκειο; Την αγάπη για τη γνώση που θα σε ακολουθεί στη μετέπειτα ζωή σου; Γίνεσαι "κοινωνός" κάποιου συστήματος υψηλών αξιών; Παίρνεις εφόδια για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας; Κάποιο ουσιαστικό επαγγελματικό προσόν; Δε θα το έλεγα... Μάλλον μαθαίνεις το πως θα "κοσνερβοποιείς" τα πάντα, πως θα τη βγάζεις απλά "καθαρή" με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια, πως θα χρησιμοποιείς τα διάφορα παραθυράκια του νόμου προς όφελός σου και πως να απαξιώνεις κάτι πλήρως αντί να το διορθώνεις! Πάλι καλά που ακόμα σε φέρνει σε επαφή με συνομιλίκους και δεν είσαι εντελώς εκτεθειμένος σε  όλους τους κινδύνους της κοινωνίας...

6
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις 18 Οκτ 2018, 06:45:35 μμ »
Το σημαντικότερο στην εκπαίδευση είναι η σχέση δάσκαλου-μαθητή, ή εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου. Αυτό που λείπει στο σχολείο είναι η επιλογή, τόσο για το δάσκαλο όσο και για το μαθητή. Δυστυχώς κατά μεγάλο βαθμό η σχέση προκύπτει από τύχη. Κατά ένα μικρό κάποιοι γονείς το ψάχνουν για που θα βρουν καλύτερο δάσκαλο ή εκπαιδευτή. Θα προτιμούσα να υπήρχε μια ομάδα παιδοψυχολόγων που θα καθόριζαν το ποιοι μαθητές ταιριάζουν με ποιους δάσκαλους. Να υπήρχε δηλαδή αξιολόγηση στους δασκάλους, όχι για τον άριστο αλλά για να μπορούν να βρεθούν "συμβατοί" μαθητές. Συζητώ δηλαδή για μια οργάνωση, όπου η τυχαιότητα θα μειωθεί στο ελάχιστο.

Στο θέμα το εξετάσεων και ότι συνεπάγεται από αυτές, πρέπει να δούμε το θέμα σαν εξωτερικός απαθής παρατηρητής. Απαθής με την έννοια ότι βλέπει την κατάσταση χωρίς να χαίρεται ή να λυπάται, και απλά να καταγράφει την αλήθεια. Και η αλήθεια αν κάνω τον παρατηρητή αυτό, είναι ότι η εκπαίδευση δεν είναι σκοπός αλλά τρόπος ζωής. Γεμίζει την ώρα του μαθητή με πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Κάνει το μαθητή να βρίσκεται μαζί με άλλα άτομα, που σε άλλες εποχές θα τα βλέπει απόμακρα, αδιάφορα, ενώ τώρα έστω και ανταγωνιστικά, έχει κάτι να κάνει, να δει τι είναι και τι δεν είναι. Με αυτό το τρόπο ζει πραγματικά, με χαρές και λύπες, μέσα στη μαθητική κοινότητα. Η εναλλαγή του μικρόκοσμου του σπιτιού με το μεγαλείο του κόσμου στη τάξη, κάνει το μαθητή να αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ένας υπέροχος κόσμος αν θέλει να τον ψάξει. Το σχολείο λοιπόν οφείλει να περιορίζει το άγχος του μαθητή, και να ζητάει από αυτόν να βγάλει την ενέργειά του, στο να πράττει, να ερευνά, να μαθαίνει και να μην φοβάται να εξεταστεί για τις γνώσεις του. Η αποτυχία αν και δεν είναι επιθυμητή πρέπει να γίνει κατανοητό στο μαθητή ότι είναι πιθανή για διάφορους λόγους, που δεν είναι πάντα υπό το έλεγχο τόσο του μαθητή όσο και του δάσκαλου. Η αποτυχία δεν είναι απόλυτα απόδειξη μη γνώσης. Αντίθετα η επιτυχία είναι και απόδειξη γνώσης αλλά και άλλων όπως καλή υγεία,  καλή διάθεση, καλή ψυχολογία γενικότερα.

Βλέποντας λοιπόν ως απαθής παρατηρητής, το πρόβλημα στην σημερινή εκπαίδευση εστιάζεται στον φόβο των γονιών για το ανταγωνιστικό περιβάλλον που οι ίδιοι συνδράμουν καθημερινά με τις ενέργειές τους, και έτσι τον τροφοδοτούν περισσότερο. Ο φόβος της αποτυχίας των παιδιών οδηγεί τους γονείς να κάνουν έξοδα. Αυτά τα έξοδα δημιουργούν δουλειά για επιστήμονες, και πολλοί μαθητές θα γίνουν οι αυριανοί φροντιστές. Το κράτος λοιπόν όσο αφήνει αυτήν την κατάσταση ως έχει, κερδίζει. Κερδίζει γιατί μεταφέρει ένα έξοδο που κατά το Σύνταγμα ανήκει εξ ολοκλήρου σε αυτό, με την έννοια της προσφοράς δημόσιας εκπαίδευσης, στο κόσμο. Αν αυτό το έξοδο δεν γίνονταν, τα χρήματα θα πήγαιναν προφανώς σε άλλου τύπου έξοδα, και θα ανέτρεπαν το αίσθημα φόβου. Και όσο λιγότερο φοβάται κανείς τόσο περισσότερο ελεύθερος είναι να κρίνει, να λειτουργήσει ως απαθής παρατηρητής, να βρει την αλήθεια. Φυσικά το κράτος διοικείται εξ ονόματος του λαού, αλλά δεν είναι όλος ο λαός στη διοίκηση, αλλά επιλεγμένοι που έχουν επιλεχθεί από τα ίδια "φοβισμένα" άτομα, που κάνουν κακές επιλογές στην εκπαίδευση των παιδιών τους.

Η μέγιστη φοβία των νέων εκδηλώνεται με την φυγή τους στο εξωτερικό, όπου υποτίθεται κερδίζουν περισσότερα, βρίσκουν δουλειά, υπάρχει δηλαδή μια ζήτηση. Αλλά όταν υπάρχει ζήτηση σημαίνει ότι κάτι άλλαξε το ισοζύγιο ζήτησης-παροχής και αυτό δεν το ξέρουν αν δεν πάνε να ζήσουν εκεί. Θα μπορούσε και εδώ να αλλάξει αυτό το ισοζύγιο; Φυσικά, αλλά πρέπει να πέσει ο φόβος. Όσο υπάρχει ο φόβος οι δράσεις ελαχιστοποιούνται, δηλαδή νομίζουμε ότι η αποτυχία θα είναι σίγουρη, παρόλο που λέμε ότι "γνωρίζουμε", σκεφτόμαστε όλους εκείνους τους παράγοντες, κάποτε θα τους λέγαμε αστάθμητους, αρά λόγω φοβίας έχουν ήδη σταθμιστεί και και έχουν απογοητεύσει.

Δεν μπορώ να προβλέψω το μέλλον, αλλά ελπίζω να αρχίσει ο κόσμος να συνειδητοποιεί ότι ο χειρότερος εχθρός του είναι η απογοήτευση, η φοβία για το αύριο.
7
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από pgrontas στις 18 Οκτ 2018, 05:18:34 μμ »
Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν τέτοιοι μαθητές, ευτυχώς ως μειοψηφία. (και εφόσον το ίδιο το σχολείο δεν τους υποστηρίζει, αν μείνουν, καλώς δεν μένουν).
Δεν γίνεται όμως να σχεδιάζεις για το μέλλον για να επιβεβαιωσεις - δικαιολογήσεις τέτοια φαινόμενα, αλλά να τα περιορίσεις.
8
Linux / Απ: Αδυναμία εκκίνησης thin clients μετά από εγκατάσταση ενημερώσεων
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 18 Οκτ 2018, 11:13:02 πμ »
Η 14.04 δεν υποστηρίχθηκε ποτέ από τα sch-scripts κλπ, μάλλον λάθος νούμερο;
9
Αγαπητά μέλη,
Θέλω να σχεδιάσω e-learning στο οποίο θα έχουν πρόσβαση όλα τα σχολεία από Α Δημοτικού μέχρι και Γ Λυκείου.
Σκέφτομαι να ενώσω και να φέρω τους μαθητές κοντά στην εύρεση γνώσης και να παράγουν δικιά τους γνώση την οποία θα μπορούν να μοιράζουν στους υπολοίπους μαθητές,το κλίμα θα μοιάζει ως μια κοινότητα που θα αναπτύσσεται από τους ίδιους τους μαθητές.
Συμπεράσματα  από προσωπικά project και μελέτη πάνω στο αντικείμενο της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης είναι τα εξής:

1. Δίνει την δυνατότητα στον κάθε έναν, να προσδιορίζει αυτός το ωράριο που θα διαβάζει, χωρίς να
έχει διάφορους χρονικούς περιορισμούς

2. Μπορεί ενδιάμεσα να αναπτύσσει μια ιδέα, αφού δεν τον εμποδίζει ο χρόνος, πράγμα που ίσως να
έχανε, αν ήταν σε τάξη και έπρεπε να παρακολουθεί το μάθημα.

3. Επίσης, του δίνεται η δυνατότητα να συνομιλεί και να συνεργάζεται με άτομα που επιλέγει, και
όχι με αγνώστους. Αυτό επίσης, μπορεί να τον βοηθήσει να αναπτύξει πνεύμα ομαδικής
συνεργασίας, που προφανώς θα τον βοηθήσει και στο μέλλον.

4. Τα χρονικά περιθώρια που είχαν οι καθηγητές εξαλείφονται, με σκοπό να μπορούν να βοηθήσουν
στην καθοδήγηση εκπαιδευόμενων σε κρίσιμα σημεία. Αφού τα βασικά τα μαθαίνουν μέσα από
το πρόγραμμα, ο καθηγητής μπορεί να τους βοηθήσει να μάθουν πιο εξειδικευμένα πράγματα.

Επίσης υπάρχουν και κάποια μειονεκτήματα σε αυτές τις μεθόδους για τα οποία έχω βρει κάποιες
σχετικά βολικές λύσεις
 Α. Η αίσθηση απομόνωσης που μπορεί να έχουν οι εκπαιδευόμενοι, είναι ο λόγος που
δημιούργησα μια online πλατφόρμα, έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να συνδέονται και να
συνομιλούν μεταξύ τους ακριβώς όπως κάνουν και στα social media.
 
Πως μπορεί να γίνει στην πράξη αυτό για server και domain μπορεί να παρέχει το Υπουργείο;
Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό το project ;
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10