Αιτήσεις για το Project (sos)

Ξεκίνησε από peter13, 23 Μαΐου 2011, 02:36:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odysseas

ΠαράθεσηΜε την εγγραφή σας στο φόρουμ, συμφωνείτε ότι δε θα χρησιμοποιήσετε υλικό ή κείμενο στις δημοσιεύσεις σας το οποίο είναι αναληθές, δυσφημιστικό, συκοφαντικό, ανακριβές, υβριστικό, αγενές, που να προκαλεί μίσος, πρόστυχο, βλάσφημο, που να απειλεί ή να παραβιάζει την ιδιωτική σφαίρα ενός άλλου μέλους, ή να έρχεται σε αντίθεση με κάποιον ελληνικό η διεθνή νόμο.

spantoulis

Αιτήσεις για το Project (sos)
Αυτό το είδατε πριν αρχίσετε τη φαγωμάρα?
Για τα project  έχει να πει κανείς κάτι?
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Vangelis

Συνάδελφε Νίκο λυπάμαι άλλα έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένων.
Αν κάποιος δηλώνει ότι δεν διαχωρίζει επαγγελματικά ανδρες και γυναίκες εσύ καταλαβάινεις ότι γυναίκες και άνδρες είναι ίδιοι.

Δεν θα επανέλθω εδώ αν θέλεις στείλε pm

nk

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2011, 05:16:01 ΜΜ
Συνάδελφε Νίκο λυπάμαι άλλα έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένων.
Αν κάποιος δηλώνει ότι δεν διαχωρίζει επαγγελματικά ανδρες και γυναίκες εσύ καταλαβάινεις ότι γυναίκες και άνδρες είναι ίδιοι.

Δεν θα επανέλθω εδώ αν θέλεις στείλε pm
Διαρκώς παραφράζεις αυτά που γράφω, και εγώ στα Επαγγελματικά αναφέρομαι και λέω ότι αν δεν διαχωρίζεις επαγγελματικά τους πτυχιούχους με τους μή πτυχιούχους τότε το αποτέλεσμα είναι να αποδέχεσαι και όλα αυτά που έγραψα:

Παράθεση από: nk στις 15 Οκτ 2011, 05:33:02 ΜΜ
....
Αφού λοιπόν είμαστε όλοι ίδιοι (με πτυχίο και χωρίς) τότε προφανώς όταν πας στο Υπουργείο και μιλάς με τους ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ δεν σε πειράζει που τα μαθήματα Πληροφορικής στα ΕΠΑΛ (σύμφωνα με τις αναθέσεις) τα διδάσκει οποιοσδήποτε έχει πιστοποίηση ή μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό στην Πληροφορική ! Επίσης δεν έχεις πρόβλημα αν στα μαθήματα του Γυμνασίου και του Δημοτικού αύριο-μεθαύριο μπορεί να διδάξει όποιος έχει "παρόμοια προσόντα" ! Τέλος δεν έχεις πρόβλημα που κάποιοι έχουν με 1 πτυχίο 2 ειδικότητες !!
Περίεργη ισότητα είναι αυτή  :o !

Τελικά δεν έχω καταλάβει ποιον εκπροσωπείς, τους συναδέλφους Καθηγητές Πληροφορικής ή οποιονδήποτε βαπτίσει το Υπουργείο Καθηγητή Πληροφορικής ? Στην δεύτερη περίπτωση προφανώς και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κανένας διορισμός Καθηγητών Πληροφορικής ιδιαίτερα όταν μία ένωση έχει στο ΔΣ της μέλη που εκπροσωπούν περισσότερο τις αποφάσεις του Υπουργείου παρά το ότι ισχύει για όλους τους άλλους Κλάδους και φυσικά και για την ΟΛΜΕ !
.......

Λέω λοιπόν ότι αφού υποστηρίζεις ότι "...είμαστε όλοι ίδιοι (με πτυχίο και χωρίς) ..." αναφερόμενος φυσικά στα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ !!

Πλάκα μου κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις που αναφέρομαι ? Γιατί συζητάμε τόσες ημέρες για το αν είμαστε ίδιοι νοητικά, ψυχικά και βιολογικά !?!?!?! Συνέχεια αλλάζεις συζήτηση για να αποφύγεις να απαντήσεις !!

Εγώ δεν καταλαβαίνω ή εσύ ΚΑΝΕΙΣ ότι δεν καταλαβαίνεις ?
Την επόμενη φορά να γράψεις και το όνομά σου αλλιώς να μην γράφεις για ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ, ΚΑΡΦΩΜΑΤΑ κλπ στα μηνύματά σου !

Νίκος Κατσάλης
Καθηγητής ΠΕ19

Vangelis

Τα μαθήματα κατανόησης κειμένων χρεώνονται

nk

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Οκτ 2011, 11:43:29 ΜΜ
Τα μαθήματα κατανόησης κειμένων χρεώνονται

Πραγματικά λυπάμαι γιατί όσα πίστευα απλώς επιβεβαιώνονται ...

Οι υπεκφυγές για να μην δώσεις απαντήσεις, οι κατηγορίες-λασπολογία και η εμμονή στην ανωνυμία δεν ταιριάζει:
Ούτε σε κάποιον που λέει ότι είναι Καθηγητής
Ούτε σε κάποιον που εκπροσωπεί Καθηγητές και Επιστήμονες
Ούτε σε κάποιον που γράφει "... ακούτε και κανένα Μεγαλύτερο ..."

Μάλλον έχεις επιλέξει να εκπροσωπήσεις επάξια το τρέχον συνδικαλιστικό-πολιτικό σύστημα .... Έτσι δικαιολογείται και η φθίνουσα πορεία της Πληροφορικής Παιδείας ...

Νίκος Κατσάλης
Καθηγητής ΠΕ19

Vangelis

Και τα μαθήματα λογικής σκέψης χρεώνονται


Keep Growing

Οριζοντιοποίηση, ολέ!

Το δόγμα για το λαό.
Όλοι για όλα και όλα για τίποτα.

Το δόγμα για τους λίγους.
Όλα για μας και τίποτα για όλους (εκτός από μας).


...και στο βάθος, ...θυμάρι.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

από τη μια ακούγεται "δίκαιο"

από την άλλη φοβάμαι ότι απλά θα ανατίθεται σε όποιον του περισσεύουν ώρες.... δυστυχώς συνδυάζουμε τα μειονεκτήματα των καταστάσεων και όχι τα πλεονεκτήματα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

P.Tsiotakis

Παράθεση από: poursali στις 25 Οκτ 2011, 09:37:08 ΜΜ
από την άλλη φοβάμαι ότι απλά θα ανατίθεται σε όποιον του περισσεύουν ώρες.... δυστυχώς συνδυάζουμε τα μειονεκτήματα των καταστάσεων και όχι τα πλεονεκτήματα

Πολυ απλά θα καταλάβουν σύντομα ότι ο καλύτερος σχεδιασμός στα χαρτιά στην πράξη αλλάζει. Θα περίμενε κανεις όμως πλέον να έχει γίνει αντιληπτό ότι για να σχεδιασεις σωστά οτιδήποτε πρέπει να έχεις επίγνωση της πραγματικής κατάστασης αλλα και του τι μπορείς να αλλάξεις και σε ποιο χρονικό ορίζοντα

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Οκτ 2011, 10:39:02 ΜΜ
Πολυ απλά θα καταλάβουν σύντομα ότι ο καλύτερος σχεδιασμός στα χαρτιά στην πράξη αλλάζει. Θα περίμενε κανεις όμως πλέον να έχει γίνει αντιληπτό ότι για να σχεδιασεις σωστά οτιδήποτε πρέπει να έχεις επίγνωση της πραγματικής κατάστασης αλλα και του τι μπορείς να αλλάξεις και σε ποιο χρονικό ορίζοντα

... για να μπορέσει  να καταλάβει κάτι κάποιος, θα πρέπει να είναι ελεύθερος να σχεδιάζει και ελεύθερος να κρίνει τα αποτελέσματα της σχεδίασης.
Το παραμύθι με τη Σταχτοπούτα το γνωρίζουμε όλοι μας. Είναι δυνατόν, να παντρευτεί τον πρίγκηπα, αυτή που ματώνει το πόδι της για  να ταιριάζει στο γοβάκι;

...είμαι αισιόδοξος, ότι κάποτε θα βρεθεί η Σταχτοπούτα, ...αλλά θέλει ψάξιμο...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

jfk1976

Παράθεση από: jfk1976 στις 06 Οκτ 2011, 09:00:28 ΜΜ
Εγώ πάντως είδα ότι στη συνέλευση ο κ. Λούβρης και ο κ. Κανίδης υποστήριζαν την άποψη ότι δεν πρέπει να πάμε κόντρα στο υπουργείο και να δεχτούμε να συζητήσουμε την πρόταση της μετατροπή μας σε τεχνικούς. Δε μου έδιναν την εντύπωση ότι θέλουμε να πάμε σε πόλεμο με το Υπουργείο εφόσον το τελευταίο είχε τη πρόθεση να καταργήσει την Πληροφορική από το Λύκειο...Δε θέλω να υποψιαστώ ότι προωθούσαν την πρόταση του υπουργείου, θα ήθελα να πιστεύω ότι ήταν απλά ανεπαρκείς στο συνδικαλιστικό τους ρόλο και ευτυχώς που δεν εισακούστηκαν από τη Γενική συνέλευση..


Ο κ. Κουνάδης δεν μου έδωσε αυτήν την εντύπωση...

Τώρα η ΠΕΚΑΠ πιστεύω πως πρέπει να υποστηρίξει την πρόταση της ΕΠΕ για εθελοντική μετάταξη των καθηγητών Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής στον κλάδο τους και την 1η ανάθεση σε αυτούς στα μαθήματα του βασικού της πτυχίου...

P.Tsiotakis

Για το θέμα της τεχνικής στήριξης κάποτε η ΠΕΚΑΠ και ο τομέας παιδείας της ΕΠΕ
θα πρέπει να ρωτήσουν τους περίπου 7.500 εκπαιδευτικούς πληροφορικής για το τι πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει.

Vangelis

jfk1876
Η παραπληροφόρηση θέσεων μελών του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει και κάποιο όριο.

Συμφωνω απόλυτα με τον Παναγιώτη την απόφαση πρέπει να την παρουν οι συνάδελφοι (και μάλιστα ο καθένας για τον ευατό του) και όχι οποιαδήποτε ένωση.
Στο κάτω-κάτω ο κάθε συνάδελφος ξέρει καλύτερα τις ανάγκες του από το κάθε μέλος  ΔΣ μιας ένωσης.   

Για να το συζητήσουμε άνοιξα ένα σχετικό θέμα.