απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )

Ξεκίνησε από fof, 02 Φεβ 2011, 09:38:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fof

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σας παραθέτω μια δεύτερη απάντηση από την CSTA οι οποίοι φαίνεται ότι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν και να συνεργαστούν μαζί μας. Στο ακόλουθο mail ζητούν πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές και την υποβάθμιση της Πληροφορικής που προτίθεται να κάνει το Υπουργείο.

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ευκαιρία να προωθήσουμε τα συμφέροντά μας, αλλά και την αναβάθμιση του Κλάδου μας μέσω μιας τέτοιας συνεργασίας!

Περιμένω απάντησή σας
Τσιαβαλιά Φωτεινή



invitation to write about CS in Greece for the CSTA Voice
From:   Pat Phillips <pphillips1400@frontiernet.net>
Add to Contacts
To:   f......@yahoo.com    
      
   Tsiavalia Fotini CSTA submit.doc (24KB)   
________________________________________
Hello Tsiavalia,

I received information about the problems in Greece related to removing computer science from the high school curriculum.
Would you like to write an article about this situation for the CSTA Voice?

Our readers would like to know:
What was the status of computer science in the schools before the reform actions?
What does the new Greek curriculum look like? What took the place of CS?
What is the rationale of removing CS from the curriculum?
What actions are teachers taking?

An article of 600- 800 words would be useful for us.
The style of the Voice is more conversational than journal-like.
The next submission deadline is March 10, 2011.

I've attached a submission form for your use.

Please let me know if you have any questions,

Pat Phillips, Editor
CSTA Voice


Keep Growing

Φωτεινή, πολύ ωραία κίνηση!
Άντε να δούμε που θα βγάλει ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dtsilog

Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

poursali

Παράθεση από: fof στις 02 Φεβ 2011, 09:38:38 ΜΜ
Our readers would like to know:
What was the status of computer science in the schools before the reform actions?
What does the new Greek curriculum look like? What took the place of CS?
What is the rationale of removing CS from the curriculum?
What actions are teachers taking?

διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...
μπορεί έστω η εμπνεύστρια του νέου Λυκείου να μας πει γιατί έχει τέτοια εμμονή (γιατί περί εμμονής πρόκειται) με το μάθημά μας που δεν θέλει "ούτε να το συζητάει";
αν εγώ είμαι υπερβολικός, τότε μάλλον είμαι και βλάκας, γιατί δεν βρίσκω απάντηση
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dtsilog

Σαν μια πρώτη απάντηση απάντηση για τη βιασύνη να απομακρύνουν την Πληροφορική από το Γενικό Λύκειο θα έδινα τους παρακάτω 2 λόγους:

1. Το υπουργείο χρειάζεται άμεσα προσωπικό για τα νέα Ολοήμερα Δημοτικά (μόνο φέτος έκανε 1400 προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών Πληροφορικής μειωμένου και κανονικού ωραρίου)

2. Η μετατροπή μερίδας του διδακτικού προσωπικού Πληροφορικής σε προσωπικό τεχνικής στήριξης (ένας για κάθε σχολείο).

Τα παραπάνω φαίνεται να ταιριάζουν με την απομάκρυνση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο και την απώλεια αρκετών οργανικών θέσεων. Ανάλογη κατάργηση οργανικών θέσεων είχε γίνει στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, με ακύρωση αναθέσεων μαθημάτων σε καθηγητές Πληροφορικής και την αύξηση ορίου μαθητών στα εργαστήρια Πληροφορικής για την παρουσία δευτέρου συναδέλφου.

Τέλος η ταύτιση της επιστήμης της Πληροφορικής με τη χρήση Η/Υ από το υπουργείο Παιδείας δεν αποτελεί κάτι το παράξενο, αφού εδώ και πολλά χρόνια στη χώρα μας η έννοια της Δημοκρατίας έχει ταυτιστεί κυρίως με την ελευθερία λόγου, μια ελευθερία που και αυτή υπάρχει όταν ο λόγος είναι ακίνδυνος. Κι όμως η Δημοκρατία περιέχει το αναφέρετο δικαίωμα στην εργασία, στην ασφάλεια, στην υγεία, στη δωρεάν Δημόσια Παιδεία ...
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Sergio

Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου..

Θα αναλάβεις να γράψεις το άρθρο;

Χρειάζεσαι καμία βοήθεια;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

gthal

Μου φαίνεται ότι η Φωτεινή ζητάει βοήθεια.
Αλλά ...
Παράθεση από: poursali στις 02 Φεβ 2011, 10:03:53 ΜΜ
διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...
ο poursali με εκφράζει απόλυτα   :(
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

fof

Ακόμα μια απάντηση από την Naace (πολύ ενδιαφέρον!!)

From:   
Bernadette Brooks <bernadette.brooks@naace.co.uk>
...
Add to Contacts
To:   Fotini T <f.....@yahoo.com>   
Cc:   pekap@pekap.gr; Aga Kelly <aga.kelly@naace.co.uk>; Newsletter <newsletter@naace.co.uk>
   
   
3 Files  Download All
European Delegate Prices.pdf (60KB); Eun invitation.pdf (87KB); Naace Summary Programme 2011.pdf (110KB)

Dear Tsiavalia

Thank you for bringing your news to our attention.

I am not sure how we can help you but I thought we could tell people about what is happening in your country in our newsletter this week and see if it inspires any collaboration.

You can join our organisation as a an international member.

I will ask Aga, copied in there, to send you details of how to join.

There was a review recently here in the UK about Computing as a subject. You can find our response on the Naace website at www.naace.co.uk/1322.

Also we have invited the author of the Royal Society's final report to deliver a keynote presentation at our conference in March. Perhaps you would like to come along to represent your country at this event? I have attached our International letter of invitation and conference rates to this email.

If you can attend I will personally invite you to the opening meeting for Strategic Leaders at 11.15 on Tuesday 15 March. We can then discuss how we collaborate further.



Kind Regards,



Bernadette



Bernadette Brooks

General Manager - Naace

Naace, PO Box 6511, Nottingham NG11 8TN
| W: www.naace.co.uk | T: 0870 240 0480 | F: 0870 241 4115 | E: bernadette.brooks@naace.co.uk | M: 07753 911436

Follow us on Twitter... http://twitter.com/Naace and use the #naace tag in your posts!

You might be interested in...

Setting up in Business; making a success of independent consultancy, partnership or small company – 1 March 2011 - Click here for further details.



The New Ofsted Inspection Framework and ICT course - 10 February 2011.  For more information, including how to book, your place click here.



Strategic Conference 2011 - Brave New World: Changing Times in Education – 15 - 17 March 2011 – Wokefield Park Reading: www.naace.co.uk/conference2011  Bookings are now open!

Study towards the Naace Online ICT Award at www.ictcpd4free.co.uk



Ready for the ICT Mark? - Find out more at www.naace.co.uk/ictmark


fof

Παράθεση από: Sergio στις 03 Φεβ 2011, 01:13:26 ΠΜ
Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου..

Θα αναλάβεις να γράψεις το άρθρο;

Χρειάζεσαι καμία βοήθεια;

Παράθεση από: poursali στις 02 Φεβ 2011, 10:03:53 ΜΜ
διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...

Συνάδελφοι, νομίζω ότι επίσημες απαντήσεις πρέπει να δωθούν μόνο από την ΠΕΚΑΠ και βεβαίως αν χρειάζονται οποιαδήποτε βοήθεια είμαι πρόθυμη (όπως και οι περισσότεροι από μας) να βοηθήσω!


poursali

μπράβο και πάλι Φωτεινή για την πρωτοβουλία σου.
είναι πολύ σημαντικό να ενημερωθεί η "παγκόσμια" κοινότητα για όσα συμβαίνουν εδώ, όχι μόνο επειδή θα λάβουμε ηθική στήριξη, αλλά και επειδή οι κυβερνώντες μας μόνο σε κάτι τέτοια υπολογίζουν... δυστυχώς πρέπει (και) να σκεφτούμε με το μυαλό τους - που προσωπικά το σιχαίνομαι αλλά τελευταία όλο και το καταλαβαίνω περισσότερο
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dtsilog

Κάποτε ένας συνάδελφος μου άλλης ειδικότητας σε μια συζήτηση που είχαμε είχε πει:

"Πληροφορική... το κράτος αυτό που θέλει είναι να φτιάξει μαθητές που θα ξέρουν μόνο να χτυπάνε πλήκτρα..."

Ενοχλημένος τότε του είπα: "Τι λες ρε Θανάση; Στην Πληροφορική πρωταγωνιστεί η γνώση, η δημιουργία, η έκφραση, η επικοινωνία, η διαχείριση και επεξεργασία της πληροφορίας... έχουμε τον Προγραμματισμό, τα Πολυμέσα, τη δημιουργία Ιστοσελίδων και τόσα άλλα."

Μου απαντά: "Τίποτα απ' όλα αυτά... να χτυπάν πλήκτρα θέλουν να τους μάθουν"

Πόσο δίκιο φαίνεται να έχει σήμερα. Καιρός να τους δείξουμε ότι εμείς δε θέλουμε οι μαθητές μας απλά να χτυπάνε πλήκτρα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Sergio

Παράθεση από: fof στις 03 Φεβ 2011, 01:39:09 ΜΜ
Συνάδελφοι, νομίζω ότι επίσημες απαντήσεις πρέπει να δωθούν μόνο από την ΠΕΚΑΠ και βεβαίως αν χρειάζονται οποιαδήποτε βοήθεια είμαι πρόθυμη (όπως και οι περισσότεροι από μας) να βοηθήσω!

Πάλι σωστή..

Οπότε .. ΤΙ κάνουμε;  Ενημερώνει κάποιος την ΠΕΚΑΠ; Εξ όσον ξέρω, μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ παρακολουθούν και συμμετέχουν στις εδώ συζητήσεις μας.. 

Αν αναλάβει η ΠΕΚΑΠ, βλέπει ποιοί έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν.. Ας "επιστρατεύσει" όσους χρειάζονται .. Ας ενημερώσει όμως και εδώ είτε σκοπεύει να το συνεχίσει είτε όχι.  Αν θεωρεί ότι δεν αξίζει τον κόπο, ίσως αποφασίσουμε να το δρομολογήσουμε διαφορετικά..

Άντε, να αρχίσουμε να βλέουμε και κάποιες κινήσεις συσπείρωσης και ομαδικότητας.. Αυτό έχουμε ανάγκη τώρα, πιό πολύ από ποτέ..  Και ΙΣΩΣ να μας γίνει και συνήθεια.. ποιός ξέρει (πάντα αισιόδοξος.. ή μήπως αφελής ;; )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

skoud

Η Φωτεινή έχει ενημερώσει και το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και έχει αναλάβει το θέμα η συνάδελφος Κατερίνα Φυσσάκη η οποία βρίσκεται σε επαφή και με τη Φωτεινή. Θα την ενημερώσω για τη διάθεση προσφοράς που υπάρχει και από τους υπόλοιπους συναδέλφους εδώ.

Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία παράγραφο του Sergio
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...