Αλλαγές στο Νομοσχέδιο

Ξεκίνησε από evry, 07 Μαΐου 2010, 03:47:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

  Τελικά το νομοσχέδιο για την παιδεία ψηφίστηκε, αυτό που θα ήθελα να σχολιάσω είναι το εξής. Άσχετα με το αν ήμουν σύμφωνος ή όχι με τις διατάξεις, μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το εξής: Ενώ υποτίθεται ότι ένα νομοσχέδιο έχει περάσει από κάποια επεξεργασία από "ειδικούς" (λέμε τώρα) και αρκετή σκέψη (υπήρξε και διαβούλευση αν θυμάστε) πήρε μια τελική μορφή.
   Ξαφνικά λοιπόν εκεί που πάει να ψηφιστεί παρουσιάζονται κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Μια ζωή τα ίδια, ότι συνέβαινε πάντα στην εκπαίδευση. Αλλαγές της τελευταίας στιγμής τις περισσότερες φορές για να ικανοποιηθούν συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό και σε αυτή την περίπτωση, αρκεί να δει κανείς τις αλλαγές.
http://www.alfavita.gr/typos/t7_5_10_1227.php
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση, δεν με ενοχλούν οι αλλαγές, μπορεί να είναι δίκαιες, αυτή η απίστευτη προχειρότητα είναι που μου τη δίνει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tom

Μπορεί οι αλλαγές να είναι και αποτέλεσμα αγώνων από τις ομοσπομδίες και τους εκπαιδευτικούς, οπότε σε αυτή την περίπτωση θετικό είναι.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

evry

Δεν διαφωνώ, αλλά υποτίθεται ότι για να φτιάξεις ένα νομοσχέδιο έχεις πρώτα συζητήσει με τις ομοσπονδίες και τους εκπαιδευτικούς, οπότε έχει διαμορφώσει άποψη για τις θέσεις τους.
Δηλαδή αν είσαι σοβαρός δεν μπορεί να κάνεις αλλαγές τελευταία στιγμή
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Θα είμαι πολύ λακωνικός, στην περιγραφή, του νομοσχεδίου...

Είναι ένα Αμερικανοφινλανδικό κουστούμι,
που καλείται να αγοράσει και να φορέσει ένας Έλληνας,
...μετανάστης στη Ρουμανία.

Προτιμώ να είμαι ντυμένος με λινάτσα.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: evry στις 07 Μαΐου 2010, 04:06:03 ΜΜ
Δεν διαφωνώ, αλλά υποτίθεται ότι για να φτιάξεις ένα νομοσχέδιο έχεις πρώτα συζητήσει με τις ομοσπονδίες και τους εκπαιδευτικούς, οπότε έχει διαμορφώσει άποψη για τις θέσεις τους.
Δηλαδή αν είσαι σοβαρός δεν μπορεί να κάνεις αλλαγές τελευταία στιγμή
Συμφωνώ με τον evry
Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής δεν δείχνουν σοβαρότητα αλλά μάλλον προχειρότητα.
Και δεν είναι λίγες.

Vangelis

Οι αλλαγή  για το δεύτερο διδακτορικό έγινε για την εξυπηρέτηση δύο ορισμένων ατόμων.
Εντύπωση προκαλεί ότι για επιστημονικές θέσεις (σύμβουλοι) δεν μοριοδοτείται  η επιστημονική παραγωγή (παρουσίαση) δηλαδή δημοσιεύσεις σε περιοδικά και συνέδρια .  ΕΞΑΙΡΕΣΗ η δημοσίευση σε συνδικαλιστικά περιοδικά !!!!!!

Το πιστοποιητικό επιμόρφωσης ΤΠΕ  Β επιπέδου μετράει όσο μισό διδακτορικό!!! Ή όσο ένα δεύτερο πτυχίο!!!.

Διαβάστε τι κατάφεραν οι υπεύθυνοι περιβαλλοντολογικών κέντρων και πως αγνόησαν τα ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Vangelis στις 10 Μαΐου 2010, 12:28:48 ΠΜ
Το πιστοποιητικό επιμόρφωσης ΤΠΕ  Β επιπέδου μετράει όσο μισό διδακτορικό!!! Ή όσο ένα δεύτερο πτυχίο!!!.

Διαβάστε τι κατάφεραν οι υπεύθυνοι περιβαλλοντολογικών κέντρων και πως αγνόησαν τα ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ.


Vangelis, δεν σε καταλαβαίνω, τι εννοείς;