Τεχνική στήριξη σχολείων

Ξεκίνησε από Vangelis, 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: fof στις 23 Νοε 2011, 02:07:25 ΜΜ
Ερώτηση: Μας ζητήθηκε από το Υπουργείο να καταθέσουμε Πρόταση σχετικά με την τεχνική στήριξη;

fof, δεν γνωρίζω αν ζητήθηκε κάτι, και με δεδομένη την υπεροψία των πολιτικών, αρνούμαι να πιστέψω ότι θα μας ζητηθεί ποτέ κάτι.

δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο. δεν είναι κακό να συντάξουμε μια πρόταση, την οποία θα διαβιβάσουμε στην πεκάπ και στο πσδ για προώθηση (εγώ τουλάχιστο μπορώ να την διαβιβάσω στο εαίτυ). έχει νόημα μια τέτοια κίνηση, καθώς από το εαίτυ ζητήθηκε μια πρόταση για το μέλλον της τεχνικής στήριξης των σχολείων.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Πριν απαντήσω θα σας παρακαλούσα και πάλι όλους να παραμείνουν  στο θέμα "Τεχνική Στήριξη"
Γνωρίζω πολύ καλά την τρέχουσα οικονομική κατάσταση και την επίδραση που έχει στην κοινωνία μας και στα σχολεία.  Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη ότι πρέπει να υπερασπίσουμε το δημόσιο σχολείο και αν  θέλετε να την κουβεντιάσουμε ευχαρίστως αλλά παρακαλώ δημιουργήστε ένα άλλο θέμα.
Ευχαριστώ τον arliba που ακολούθησε την τακτική αυτή και ήδη έχουν εκφραστεί πολλές απόψεις στα ερωτήματά του.

Vangelis

@ Λάμπρος
Συμφωνώ με όλα όσα λέει  ο Λάμπρος και ορισμένα είναι  και δικές μου εμπειρίες (έχω κουβαλήσει αρκετά PC με το αμάξι μου από την ALPHA BANK) .
Στα ΣΕΚ (για παράδειγμα) αυτοί που έκαναν τον κανονισμό δεν ήξεραν την πραγματική κατάσταση έτσι π.χ αντί να πουν 3 ώρες μείωση για τον υπεύθυνο εργαστηρίου είπαν ωράριο 18 ώρες.  Τέτοια λάθη θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν υπήρχε μια δική μας πρόταση. 

Vangelis

Για τον κ. Μουμουτζή
Απ όσο ξέρω η  ομάδα http://groups.google.com/group/pekap?lnk=srg  δέχεται πράγματι μόνο διορισμένους καθηγητές Πληροφορικής. Υπήρξαν παλαιότερα μερικά παρατράγουδα από άτομα που είχαν γραφεί χωρίς έλεγχο και δεν ήταν καθηγητές.
Αν και δεν είσαστε καθηγητής Πληροφορικής (στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εννοώ) θα το θέσω προσωπικά το θέμα στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και δεν νομίζω ότι θα υπάρξει αντίρρηση να συμμετέχετε. 

Να υποβάλω και εγώ όμως ένα αίτημα; να με βάλετε στη "εκπαιδευτική λίστα" της ΕΠΕ.  Αν δεν κάνω λάθος είναι η pe19-20-ira-bounces@sch.gr

Σχετικά με την πρόσκλησή σας ευχαριστώ πολύ αλλά θεωρώ ότι  τέτοιες προτάσεις δεν  μπορούν να συζητηθούν σε περιβάλλον αμφιθεάτρου.  Βλέπετε ότι  ακόμα και σε γραπτό λόγο (στο συγκεκριμένο θέμα) υπάρχουν αλαλαγμοί και κραυγές, ανακάτεμα άλλων θεμάτων, διάφορες κατηγορίες  κ.λπ. Σε περιβάλλον αμφιθεάτρου επικρατούν  συνήθως απόψεις του στυλ "Δεν συζητάμε τίποτα". Θα με ενδιέφεραν οι προτάσεις της ΕΠΕ και σκοπεύω να τις ζητήσω γραπτά από το ΔΣ σας με την θεσμική μου ιδιότητα.  Η συγκέντρωσή σας είναι μια καλή ευκαιρία να συναντηθούν οι απόψεις της ΠΕΚΑΠ και της ΕΠΕ  (ιδιαίτερα τώρα που στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ υπάρχουν και μέλη της ΕΠΕ –Διευκρινίζω ότι το θεωρώ θετικό-) οπότε θα σας πρότεινα να καλέσετε επίσημα και το νέο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ. Προσωπικά θα προσπαθήσω να έρθω στην συγκέντρωσή σας.   

Vangelis

Παράθεση από: stratosg στις 23 Νοε 2011, 11:07:43 ΠΜ
@Vangelis

<ΑΡΧΗ OFF TOPIC>
Όσο για την επιμόρφωση που κατά καιρούς διεξάγεται από τα κατατόπους ΠΛΗΝΕΤ, δεν μπορώ να την κρίνω αρνητικά αφού με την καλή τους θέληση γίνεται. Την ευθύνη φέρει η πολιτική ηγεσία και κτά την άποψή μου και οι σύμβουλοι του κλάδου μας.  Θα έπρεπε να γίνεται κεντρικός σχεδιασμός επιμορφώσεων, σε τακτά διαστήματα, ανά νομό κι εντός ωραρίου ώστε να γλιτώνουμε και το burn out από την διαρκή τριβή με το κυρίως αντικείμενό μας που είναι η διδασκαλία.
<ΤΕΛΟΣ OFF TOPIC>.


Οι σύμβουλοι διοργανώνουν σεμινάρια σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχουν (μηδενική χρηματοδότηση , μη δυνατότητα παροχής  άδειας στους εκπαιδευτικούς για να συμμετάσχουν).  Προσωπικά γνωρίζω συμβούλους που διοργανώνουν σεμινάρια αυτοεπιμόρφωσης  όπου διδάσκουν είτε οι ίδιοι είτε άλλοι συνάδελφοι χωρίς  καμία  αμοιβή.
Τέλος διαφωνώ πλήρως  στο ότι παθαίνουμε burn out όταν μόνο διδάσκουμε, εκτός αν δεν μας αρέσει η τάξη.  Τι να πουν και οι άλλες ειδικότητες που είναι συνέχεια σε μια τάξη. Πάντως στην δική μας περίπτωση υπάρχει λύση:  τεχνικός για μερικά χρόνια.


Vangelis

Παράθεση από: fof στις 23 Νοε 2011, 02:07:25 ΜΜ
Ερώτηση: Μας ζητήθηκε από το Υπουργείο να καταθέσουμε Πρόταση σχετικά με την τεχνική στήριξη;

Ζητήθηκε από την ΠΕΚΑΠ  βλέπε http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/DT_eidGr.pdf
Καλό είναι να γίνει μια κοινή πρόταση από όλους και όχι από κάθε φορέα ή ένωση χωριστά.  Η συζήτηση αυτή εδώ εξυπηρετεί ένα τέτοιο σκοπό.   

Παράθεση από: jfk1976 στις 23 Νοε 2011, 02:34:33 ΜΜ
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τρίωρη μείωση στους Φυσικούς, δεν δίνεται τόσο για την συντήρηση όσο για την καλή λειτουργία του εργαστηρίου και την προετοιμασία του μαθήματος...Σε αυτά τα δύο μπορούμε να στηριχθούμε επιπλέον για να πιέσουμε και να υπάρχει η μείωση ωραρίου στο Δημοτικό και συνέχιση της ύπαρξης της μείωσης στο Γυμνάσιο-Λύκειο...

Δυστυχώς τα κριτήρια του Υπουργείου για μειώσεις ωραρίου δεν στηρίζονται σε εκπαιδευτικά κριτήρια αλλά κυρίως σε οικονομικά (ιδιαίτερα σήμερα).

Ένα μικρό παράδειγμα:  Ίσως έχετε πληροφορηθεί ότι στα δημοτικά με Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (αυτά που κάνουν πληροφορική 2 ώρες σε κάθε τάξη) στην Α και Β τάξη η πληροφορική έγινε 1 ώρα (αντί για 2).  Γιατί άραγε; επικράτησαν παιδαγωγικά κριτήρια για τη μη υπερβολική επιβάρυνση των μικρών παιδιών, ακτινοβολίες, μάτια κ.λπ.

Η αλήθεια είναι πολύ πιο πεζή.

Τα δημοτικά αυτά είναι 12-θέσια (έχουν 12 τάξεις) άρα με 2 ώρες Πληροφορική σε κάθε τάξη έχουμε 24 ώρες, έλα όμως που οι περισσότεροι πληροφορικοί έρχονται από την δευτεροβάθμια και έχουν ωράριο 21 ώρες!.  Τι κάνουμε;  Είτε διορίζουμε και άλλους είτε  μειώνουμε τις ώρες της Πληροφορικής. Το τι  έγινε το ξέρουμε.

Όταν οι Φυσικοί και εμείς πήραμε τη μείωση του ωραρίου ως υπεύθυνοι εργαστηρίου είχε γίνει ειδική μελέτη στο Υπουργείο για την επίδραση που θα είχε στον αριθμό των προσλήψεων. Διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν διαθέσιμες πλεονάζουσες ώρες στους δύο κλάδους και δεν θα χρειαζόντουσαν νέες προσλήψεις.  Έτσι έγινε η μείωση.
Φυσικά υπήρχαν και πιέσεις από τους κλάδους αλλά το οικονομικό πάντα μετράει.
Αγώνες και πίεση λοιπόν ναι αλλά να ξέρουμε που πατάμε, που πιέζουμε και που μπορούμε  να κερδίσουμε. 


iliasthes

Βαγγέλω σωστές οι επισημάνσεις, αλλά εμείς πρέπει να κάνουμε δικό μας πρόβλημα, τα προβλήματα του Υπουργείου; Θέλω να πω πως αύριο το Υπουργείο μπορεί να διαπιστώσει οτι δεν μπορεί να μας πληρώνει όλους και να διπλασιάσει το ωράριο για να γλιτώσει τους μισούς μισθούς. Εμείς πρέπει να βάζουμε παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια και με βάση αυτά να οριοθετούμε τις διεκδικήσεις μας. Από εκεί και μετά φυσικά θα έχουμε υπ ' όψιν πόσο εφικτή είναι η υλοποίηση τους και να προσπαθούμε να πετύχουμε έστω και βήμα βήμα την υλοποίηση τους. Γι' αυτό και παρά τους αφορισμούς από κάποιους και μόνο οτι υπήρξε κανονισμός και αναγνώριση για τα εργαστήρια στο δημοτικό είναι ένα πρώτο βήμα.

Μέχρι σήμερα για το υπουργείο δεν υπήρχαν τα εργαστήρια στο δημοτικό, ήταν μια εικονική πραγματικότητα, μια οφθαλμαπάτη των συναδέλφων που εργάζονται στα δημοτικά. Πως μπορείς να διεκδικήσεις μείωση ωραρίου για απασχόληση σε ένα εργαστήριο που δεν υπάρχει; Η αναγνώριση τους ως εργαστήρια όμως πλέον προσθέτει επιπλέον επιχειρήματα στη φαρέτρα μας.

poursali

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Νοε 2011, 12:29:12 ΠΜ
Οι σύμβουλοι διοργανώνουν σεμινάρια σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχουν (μηδενική χρηματοδότηση , μη δυνατότητα παροχής  άδειας στους εκπαιδευτικούς για να συμμετάσχουν).  Προσωπικά γνωρίζω συμβούλους που διοργανώνουν σεμινάρια αυτοεπιμόρφωσης  όπου διδάσκουν είτε οι ίδιοι είτε άλλοι συνάδελφοι χωρίς  καμία  αμοιβή

Αν θέλεις το διευκρινίζεις αυτό το: "χωρίς καμία αμοιβή";...
Είχα την εντύπωση ότι από τη στιγμή που κάποιος γίνεται σύμβουλος αυτό είναι το αντικείμενό του πλέον... και από όσο ξέρω συνεχίζει να παίρνει το μισθό του.
Για ποιο λόγο χρειάζεται επιπλέον χρήματα για να χρησιμοποιήσει πχ την αίθουσα και τον εξοπλισμό του σχολείου και να κάνει μια συνάντηση/επιμόρφωση ή οτιδήποτε άλλο με τους συναδέλφους του; Άλλωστε ποιο κερδισμένος από όλους θεωρώ ότι θα είναι ο ίδιος... ανάλογα βέβαια πως σκεφτόμαστε και τι θεωρούμε κέρδος.

Και για να πω το παράπονό μου. Θεωρείς λογικό για παράδειγμα ότι σε 5 έτη η εμπειρία μου είναι η εξής:

  • μία ενημέρωση από σύμβουλο για το νέο (τότε) βιβλίο Πληροφορικής.
  • μία επικοινωνία με mail για να στείλω θέματα που έβαλα στις εξετάσεις
  • μία συνάντηση συμβούλου καθηγητών (όπου ξέχασε να συμπεριλάβει στη "πρόσκληση" και τα 2 σχολεία στα οποία υπηρετούσα)
  • άλλη μία συνάντηση στην οποία πήγα για να μου δείξει τις εντολές της logo

Θέλω να πιστεύω ότι όλοι οι σύμβουλοι κάτι έχουν να μας δώσουν, αρκεί να θέλουν. Τρόπους έχουμε ειδικά εμείς απεριόριστους.

Σημειωτέον, δεν μιλάω για ένα μόνο σύμβουλο καθώς σε αυτό το διάστημα υπηρέτησα σε παραπάνω από μία περιφέρεια.
Ακούω βέβαια για άλλους νομούς που η επικοινωνία λειτουργεί καλύτερα και σχεδόν ζηλεύω.

Πάντως όποιος θέλει επιμόρφωση πραγματικά δεν ασχολείται με το αν είναι εντός ή εκτός ωραρίου. Κατά μια έννοια για να μας δείξει και ο "εργοδότης" μας ότι μας υπολογίζει και μας σέβεται θα πρέπει να το κάνει εντός ωραρίου, αλλά επειδή αυτό είναι ουτοπικό (όπως ορθός αναφέρθηκε το ίδιο για χρηματοδοτήσεις τεχνικών κλπ) δεν με νοιάζει καθόλου. Εγώ θέλω να τραβάω μπροστά. Αλλιώς παίζουμε το παιχνίδι τους. Έτσι απλά τα βλέπω.
Ως ελαφρυντικό (και αντίβαρο) οφείλω να πω ότι πχ σε εκείνο το mail με τα θέματα των εξετάσεων ανταποκρίθηκαν πολύ λίγοι. Αν και αυτό είναι σύνθετη κουβέντα και καταλαβαίνω τις ενστάσεις ορισμένων προσωπικά ανταποκρίνομαι σε τέτοιες "προσκλήσεις". Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι δικαιολογία για να σταματήσουμε το έργο που έχουμε αναλάβει να φέρουμε εις πέρας.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Κώστα,
είτε είσαι καθηγητής, είτε πληνέτ, είτε σύμβουλος, ακόμη και αυτοκράτορας και ό,τι θέλεις, τελικά όλα είναι θέμα ανθρώπου.

ΥΓ: συγνώμη, δεν είπα "και πολιτικός, και υπουργός παιδείας, και σύμβουλος υπουργού, και πρωθυπουργός ακόμη...". Ο λόγος είναι ότι δε μου αρέσει να βρίζω στο στέκι...  ;D ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

skoud

Παράθεση από: fof στις 23 Νοε 2011, 02:07:25 ΜΜ
Ερώτηση: Μας ζητήθηκε από το Υπουργείο να καταθέσουμε Πρόταση σχετικά με την τεχνική στήριξη;

Είχε ζητηθεί η πρόταση της Π.Ε.ΚΑ.Π. από τον κ.Κουλαϊδή τον περασμένο Μάρτιο και για την Τεχνική στήριξη και για την Επιστημονική υποστήριξη του "ψηφιακού σχολείου". Δες: http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΔΕΛΤΙΟ%20ΤΥΠΟΥ%20ΠΕΚAΠ%2011-3-2011.pdf   αλλά «παγώσαμε» το θέμα χρησιμοποιώντας το και ως διαπραγματευτικό μέσο για την ύπαρξή μας στο Νέο Λύκειο. Αυτή η στάση επιβεβαιώθηκε και από τη Γ.Σ. της 16ης Μαρτίου 2011. (http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΑΠΟΦΑΣΗ%20ΓΣ%2016-3-2011.pdf)

Προφανώς αυτή η απόφαση ισχύει έως ότου υπάρξει ο νόμος για το Νέο Λύκειο (διάβασα ότι θα ψηφιστεί μέσα στο Δεκέμβριο) και εφόσον υπάρχει η Πληροφορική  τουλάχιστον στη Β' και στη Γ' Λυκείου, όπως έχουν δεσμευτεί...

Το ότι δεν καταθέτουμε επίσημα πρόταση, δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν μπορούμε να συζητάμε το θέμα. Το είχαμε συζητήσει και στο προηγούμενο ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. και υπάρχει ήδη ένα πολύ πρόχειρο κείμενο με θέσεις που έχουν κατατεθεί και από άλλους συναδέλφους και που κάποια στιγμή μπορώ να το κοινοποιήσω.

Έγινε επίσης συζήτηση στην απολογιστική συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. της 11.11.11 όπου μεταξύ άλλων ανάφερα και την σκέψη-πρόταση που είχαμε συζητήσει στο Δ.Σ. για θεσμοθέτηση υπεύθυνου ΤΠΕ στο σχολείο που θα επέχει θέση αναπληρωτή δ/ντη και στην οποία κατ' αρχήν, χωρίς να παρθεί απόφαση, μάλλον συμφώνησαν όλοι οι συμμετέχοντες στη Γ.Σ. συνάδελφοι.

Το νέο Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. πρέπει να επιδιώξει μια καλύτερη οργάνωση του διαλόγου για το θέμα, ώστε η όποια πρόταση να είναι κατά το δυνατόν η σύνθεση των πολλών και διαφορετικών απόψεων που ακούγονται.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

amichail

Μια μικρή διόρθωση: η λίστα pe19-20-ira δεν έχει επίσημη σχέση με την ΕΠΕ (πώς άλλωστε αφού είναι πάνω στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
Είναι η λίστα των καθηγητών Πληροφορικής του νομού Ηρακλείου (εξ ου και το ira), συντηρείται από το Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης και χρησιμοποιείται από το Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης για ενημέρωση και ανακοινώσεις.
Μέλη προφανώς είναι όλοι οι συνάδελφοι που εργάζονται σε σχολεία του νομού (είτε με οργανική είτε αποσπασμένοι είτε σε δημοτικά κλπ).
Υπάρχει και η αντίστοιχη pe19-20-las για το νομό Λασιθίου.
Και επί τη ευκαιρία να αποδώσω τα εύσημα στο Δ.Σ. του εν λόγω Συλλόγου που κατάφερε, με αρκετή δουλειά και βοηθούσης της κρίσης βέβαια, να αναγεννηθεί και να μετράει ζηλευτή συμμετοχή των συναδέλφων.

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Νοε 2011, 12:27:36 ΠΜ
Να υποβάλω και εγώ όμως ένα αίτημα; να με βάλετε στη "εκπαιδευτική λίστα" της ΕΠΕ.  Αν δεν κάνω λάθος είναι η pe19-20-ira-bounces@sch.gr
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

stratosg

#71
Παράθεση από: Vangelis στις 24 Νοε 2011, 12:29:12 ΠΜ
Οι σύμβουλοι διοργανώνουν σεμινάρια σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχουν (μηδενική χρηματοδότηση , μη δυνατότητα παροχής  άδειας στους εκπαιδευτικούς για να συμμετάσχουν).  Προσωπικά γνωρίζω συμβούλους που διοργανώνουν σεμινάρια αυτοεπιμόρφωσης  όπου διδάσκουν είτε οι ίδιοι είτε άλλοι συνάδελφοι χωρίς  καμία  αμοιβή.
Τέλος διαφωνώ πλήρως  στο ότι παθαίνουμε burn out όταν μόνο διδάσκουμε, εκτός αν δεν μας αρέσει η τάξη.  Τι να πουν και οι άλλες ειδικότητες που είναι συνέχεια σε μια τάξη. Πάντως στην δική μας περίπτωση υπάρχει λύση:  τεχνικός για μερικά χρόνια.

Μάλλον έχεις να μπεις αρκετά χρόνια σε αίθουσα, γιατί τα τελευταία δέκα χρόνια είμαι μέσα συνεχώς και πραγματικά μου αρέσει αυτό που κάνω, αλλά όσο να είναι μια όχληση αρχίζω να την αισθάνομαι, ίσως μια ανία και μια τελμάτωση και δεν νομίζω ότι το κατσαβιδολόγημα θα με σώσει. Βέβαια σε άλλα κράτη είναι προφανώς αδαείς που ανά τρια ή πέντε έτη βγαίνεις από την αίθουσα κι επιμορφώνεσαι για ένα έτος, δίνεις και τις εξετάσεις σου και προχωράς μπροστά. Ακριβώς με τη λογική της επιμόρφωσης και της αποφυγής του burn out. Ξέρω, ξέρω, να πάω εκεί. Την ίδια απάντηση δίνω κι εγώ στους άλλους όταν μου λένε τέτοια.

Το ότι ο σύμβουλος δεν μπορεί να δώσει άδεια το γνωρίζω. Δυστυχώς όμως δεν είδα μια μαζική κίνηση συμβούλων, αυτό που λένε η ισχύς εν τη ενώσει να διεκδικήσουν όλοι μαζί, τότε στα χρόνια των παχιών αγελάδων, μια τέτοιου τύπου επιμόρφωση που περιγράφω, μόνο άκουγα από στόμα συμβούλων συμβουλές για επιμόρφωση το καλοκαίρι. Τώρα που είμαστε στην αρχή της εποχής των επτά των πληγών του Φαραώ... βράσε όρυζα.

Αντίς να δούμε πως θα διασφαλίσουμε την ποιότητα του λειτουργήματος που υπηρετούμε, μήπως και διασφαλίσουμε το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης κοιτάμε πως να βολευτούμε αν τύχει και χάσουμε την οργανική μας. Και σε τελική όποιος ήθελε να γίνει τεχνικός, ας διοριζόταν ως διοικητικός κι όχι ως εκπαιδευτικός. Το ότι η πολιτική ηγεσία τα έχει κάνει γης μαδιάμ με τους ατυχείς σχεδιασμούς της δεν σημαίνει ότι πρέπει να συναινέσουμε.

Όσον αφορά στο εντός και το εκτός ωραρίου.

Επειδή είμαι από εκείνους που συνήθως επιδιώκουν να επιμορφωθούν, παρακολούθησα κάποια επιμόρφωση η οποία ήταν τρεις το μεσημέρι με οκτώ το βράδυ, χωρίς να έχω καμία απαλλαγή από το ωράριο του σχολείου μου σε αντίθεση από τους υπαλλήλους του Δήμου, της Νομαρχίας, του Νοσοκομείου, της Εφορίας που όλοι τους είχαν απαλλαγή από την πρωινή τους εργασία. Αλλά βέβαια εκείνοι προφανώς δεν παθαίνουν burn out και μάλλον κάνουν και τεχνική στήριξη στις υπηρεσίες τους.

Κι αν κάποιος είναι σύμβουλος, καλό είναι να θυμάται ότι ανάγκες επιμόρφωσης έχουν οι εκπαιδευτικοί του από όλη την περιοχή ευθύνης και αν είναι να ετοιμάζει επιμορφώσεις καλό είναι να μην τις κάνει πάντα στην έδρα του, γιατί κι εκτός ωραρίου και 200 χιλιόμετρα ταξίδι πήγαινε - έλα κάθε φορά δεν είναι δίκαιο.  Άσε που και για εμάς ισχύει το χωρίς καμία αμοιβή. Άλλωστε νομίζω πως υπάρχει το επίδομα θέσης. Πλάκα, πλάκα μια διετία την κλείνω από τότε που είδα τελευταία φορά σύμβουλο.

Τέλος για το αν κάνω τον τεχνικό ή όχι, τα χέρια μου και οι συνάδελφοί μου της ειδικότητας το ξέρουν τα τελευταία δέκα χρόνια, χωρίς να χάσουμε ώρα από τα διδακτικά μας καθήκοντα, χωρίς ποτέ να απασχολήσουμε το ΠΛΗΝΕΤ για θέμα εργαστηρίου, παρέχοντας τηλεφωνικές κι όχι μόνο υπηρεσίες σε γειτονικές μονάδες, επισκευάζοντας Η/Υ των γραφείων, τραβώντας γραμμές δικτύου από κτήριο εργαστηρίων σε κτήριο θεωριών για να δημιουργηθεί αίθουσα παρουσιάσεων, έχω/ουμε κουβαλήσει και μηχανήματα από τη ΔΟΥ στην αλλαγή εξοπλισμού και και και... Κερδίσαμε το βραβείο της ανοικτής παλάμης. Και μάλλον από την απάντησή σου προσθέτω άλλο ένα στη συλλογή μου.

θα σε παρακαλούσα λοιπόν να μη μου δίνεις συμβουλές τύπου κάνε τον τεχνικό για να μην πάθεις burn out. Όχι είμαι κατά. Την άποψη μου την έχω εκφράσει πιο πίσω κι εμμένω.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

jtsop

λέω να απαντήσω με ένα απόσπασμα από εδώ:  "ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ∆.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π. 2008-09" [σελ. 8]
...
Η κατάργηση της απαλλαγής από τις εξωδιδακτικές εργασίες του υ-
πεύθυνου του εργαστηρίου Πληροφορικής, που έγινε μετά από 18
χρόνια στα οποία ίσχυε, σε συνδυασμό με την «εν δυνάμει» ή/και
επιδιωκόμενη( ; ) μετατροπή μας σε τεχνικούς για την υποστήριξη
των σχολείων.
...
Η ντε φάκτο και ανέξοδη για το κράτος απασχόλησή μας στην μηχα-
νογράφηση των σχολείων, κάτι που μόνο στο Υπουργείο Παιδείας
γίνεται, δηλ. ένας εργαζόμενος να απασχολείται, πολλές φορές πε-
ρισσότερο, με άλλα καθήκοντα παρά με αυτά για τα οποία έχει προσ-
ληφθεί.
...
Όλα τα παραπάνω αλλά και άλλα λιγότερο ίσως σημαντικά, δείχνουν,
αν όχι μια γενικότερη εχθρική πολιτική απέναντι στους κλάδους ΠΕ19-
ΠΕ20
...



και ερωτώ γίνεται να είμαστε και τεχνικοί και καθηγητές και γραμματεία και ότι άλλο προκύψει;

Vangelis

Παράθεση από: poursali στις 24 Νοε 2011, 08:39:41 ΠΜ
Αν θέλεις το διευκρινίζεις αυτό το: "χωρίς καμία αμοιβή";...

Φυσικά
Μιλάω για σεμινάρια που δεν έχουν σχέση με τα παιδαγωγικά αλλα με συντήρηση εργαστηρίου, Linux, Photoshop, Joomla, Flash κ.λπ
(αυτά ελπίζω να θεωρείς ότι δεν είναι στην αρμοδιότητα του συμβούλου να τα ξέρει ή να τα διδάξει).

Αυτά λοιπόν τα σεμινάρια γίνονται δωρεάν απο συναδέλφους προς συναδέλφους (θεωρώ και τους συμβούλους  ότι είναι συνάδελφοι)

Σχετικά με τους συμβούλους δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι αλλα αν ο συμβουλός σας έχει 400 σχολεία και πάνω απο 600 καθηγητές τόσες φορές που τον είδες είναι μάλλον πολλές.

Vangelis

Παράθεση από: jtsop στις 24 Νοε 2011, 10:13:28 ΜΜ
λέω να απαντήσω με ένα απόσπασμα από εδώ:  "ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ∆.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π. 2008-09" [σελ. 8]
....
και ερωτώ γίνεται να είμαστε και τεχνικοί και καθηγητές και γραμματεία και ότι άλλο προκύψει;

Προτάσεις λοιπόν εσύ τι απαντάς στην ερώτησή σου;