Καλημέρα συνάδελφοι.
Βλέπω ότι δημιουργούνται παρεξηγήσεις σχετικά με το τι μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές κ τι όχι στις εξετάσεις. Κατά τη γνώμη μου μόνο ο.τι υπάρχει στο βιβλίο της Γ επαλ.
Το θέμα είναι πώς θα μπορούσε να διατυπωθεί στις πανελλαδικές ώστε να αποφευχθούν προβλήματα. Εγώ σκέφτηκα το εξης:
Διευκρινήσεις για τα θεματα:
1. Δεν μπορεί να γίνει εισαγωγή (import) κανενός αρθρώματος (module)
2. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο οι συναρτήσεις / μέθοδοι του βιβλιου
Ποια είναι η γνώμη σας; πείτε καμιά ιδέα, δεν ξέρετε πότε, μπορεί οι θεματοδοτες να διαβάζουν Στέκι!
import math, random ?
Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί στα θέματα 3 κ 4. Αν βάλουν θέμα που να το χρειάζεται, ε τότε οκ
Σε κάθε μάθημα η ύλη είναι καθορισμένη. Το τι μπορεί και τι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ορίζεται στην διδακτέα ύλη. Γιατί πρέπει σε εμάς να υπάρχει ιδιαίτερη μνεία για αυτό? Δεν είναι αυτονόητο?
Γιατί στο τέλος των θεμάτων, στις οδηγίες προς εξεταζόμενους, λεει πάντα το εξής: "Κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή". Μπορεί να διυλιζω και τον κωνωπα δεν ξέρω...
Στο δικό μας το μάθημα σε τι συνίσταται η επιστημονική τεκμηρίωση?
Πως τεκμηριώνεις επιστημονικά μια λύση, που στη δική μας περίπτωση είναι ένα πρόγραμμα/αλγόριθμος?
Μπορεί, λέω εγώ τώρα, ένας μαθητής που του αρέσει ο προγραμματισμός να έκατσε να διάβασε μόνος του python κ να χαρηκε" όταν ανακάλυψε ότι υπάρχει κ η sort πχ. Και ναι, η ταξινόμηση μιας λίστας με sort είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη.
Παράθεση από: dimitra στις 11 Ιουν 2017, 08:21:29 ΜΜ
Και ναι, η ταξινόμηση μιας λίστας με sort είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη.
Φυσικά και δεν είναι.Επιστημονική τεκμηρίωση σημαίνει :
α) να δώσεις την υλοποίηση της sort
β) να
αποδείξεις την ορθότητά της
Αν ήταν έτσι τότε στα μαθηματικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν όποιο θεώρημα τους βολεύει εκτός της ύλης τους
Οκ, well said