Προγραμματισμος Διαγωνισματων

Ξεκίνησε από poursali, 05 Φεβ 2010, 10:26:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


στην τυπικότητα και γραφειοκρατική ιλιθιότητα απάντας με το ίδιο νόμισμα, δηλαδή λες :
"Παιδιά σήμερα θα κάνουμε ανακεφαλαίωση, και φυσικά ξέρετε τι σημαίνει αυτό, έτσι? για αυτό καλό να προσέξετε τα σημαντικά σημεία που θα τονίσω."

και αν τολμήσει κανείς να σου πει ότι προειδοποίησες για διαγώνισμα θα τον βγάλεις και τρελό, γιατί εσύ δεν έχεις πει τίποτα για διαγώνισμα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

poursali

Παράθεση από: evry στις 07 Φεβ 2010, 12:56:17 ΜΜ
στην τυπικότητα και γραφειοκρατική ιλιθιότητα απάντας με το ίδιο νόμισμα, δηλαδή λες :
"Παιδιά σήμερα θα κάνουμε ανακεφαλαίωση, και φυσικά ξέρετε τι σημαίνει αυτό, έτσι? για αυτό καλό να προσέξετε τα σημαντικά σημεία που θα τονίσω."

και αν τολμήσει κανείς να σου πει ότι προειδοποίησες για διαγώνισμα θα τον βγάλεις και τρελό, γιατί εσύ δεν έχεις πει τίποτα για διαγώνισμα.

νομοι-λαστιχο... δεν πειραζει απο τη μια καλο ειναι να οξυνεις και λιγο την παρατηρητικοτητα και την εγρηγορση των παιδιων...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Ε όχι και 2-0.
Δηλαδή για σένα ένας αγώνας ξεκινά μετά την σφυρίχτρα του διαιτητή και στο λεπτό που θέλεις;
Έ συγγνώμη, αυτό δεν είναι αγώνας. >:D >:D >:D

Σημ: ελπίζω να μη μας παρεξηγεί το "γήπεδο" και μας πει σεξιστές. Δε θα το αντέξω :angel:

poursali

και με την ευκαιρια αυτης της κουβεντας μια διαχρονικη μου απορια... μπορουμε να βαλουμε διαγωνισμα (οχι τεστ) στον υπολογιστη? π.χ. κανω excel στη Β' και θα ηθελα να τους βαλω διαγωνισμα στον υπολογιστη.. νομιμοποιουμαι ή πρεπει να υπαρχει οπωσδηποτε γραπτο?

βεβαια υπαρχει και η ενδιαμεση λυση: τους βαζεις να τα βρουν στον υπολογιστη και να τα μεταφερρουν στο χαρτι, αλλα αυτο θελει χρονο για τα παιδια, οποτε θα πρεπει να εξετασω λιγοτερα πραγματα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Χαρτί και καλαμάρι συνάδελφε. Και μόνο.
Έχει βέβαια την λογική του.
Σύμφωνα με την υπουργό τα παιδιά ξέρουν να χτυπούν τα πλήκτρα, έτσι αν "έγραφαν" στο PC τότε θα παίρναν όλα 20.
Αυτό σημαίνει λιγότερο κόπο για μας κατά την εισαγωγή των βαθμών στο e-skroutz.

Συμπέρασμα: Η υπουργός θέλει το καλό μας! >:D

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 08 Φεβ 2010, 04:57:49 ΜΜ
Συμπέρασμα: Η υπουργός θέλει το καλό μας! >:D

το μονο στο οποιο συμφωνω  :angel:  :police:  >:D
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Το διαγώνισμα του 1ου τριμήνου είναι κάτι που μου χαλάει όλο τον προγραμματισμό των μαθημάτων μου. Το καταφέρνω πάντα με τον α ή το β τρόπο (όλο το τμήμα παίρνοντας το άλλο μισό) αλλά δεν κάνω την ύλη που θέλω και με τον τρόπο που θέλω. Στο 2ο τρίμηνο βάζω (αν προλαβαίνω) ένα τέστ γραπτό το οποίο βαφτίζουμε διαγώνισμα. Συνήθως χάνονται πολλές ώρες για διάφορους λόγους και δεν γίνεται να το προγραμματίσω (τουλ. στο 2ο τρίμηνο)

Το μάθημά μας έχει μια ιδιαιτερότητα και κάποτε πρέπει να το καταλάβουν οι "εγκέφαλοι" που σχεδιάζουν την εκπαίδευση στα χαρτιά τους.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

katrina

Παράθεση από: za√'ag στις 08 Φεβ 2010, 07:40:44 ΜΜ
Το διαγώνισμα του 1ου τριμήνου είναι κάτι που μου χαλάει όλο τον προγραμματισμό των μαθημάτων μου. Το καταφέρνω πάντα με τον α ή το β τρόπο (όλο το τμήμα παίρνοντας το άλλο μισό) αλλά δεν κάνω την ύλη που θέλω και με τον τρόπο που θέλω. Στο 2ο τρίμηνο βάζω (αν προλαβαίνω) ένα τέστ γραπτό το οποίο βαφτίζουμε διαγώνισμα. Συνήθως χάνονται πολλές ώρες για διάφορους λόγους και δεν γίνεται να το προγραμματίσω (τουλ. στο 2ο τρίμηνο)

Το μάθημά μας έχει μια ιδιαιτερότητα και κάποτε πρέπει να το καταλάβουν οι "εγκέφαλοι" που σχεδιάζουν την εκπαίδευση στα χαρτιά τους.

Mε βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη, τα όσα γράφεις.
Και εγω νόμιζα, ότι ήμουν μόνη μου, που αγχωνόμουνα να προλάβω. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που όλως περιέργως τα προγραμματίζουν και τα προλαβαίνουν ΟΛΑ. Μήπως πρόκειται για φτιασιδωμένα πασαλείματα;
Aραγε, το end  θά είναι happy;

toufeki

Όχι ρε συ Κατερίνα. Πολύ οργάνωση χρειάζεται και τα προλαβαίνεις. Βέβαια το άγχος δε λείπει.
Πάντα έχεις αυτόν τον "κόμπο" ότι δε θα τα καταφέρω, αλλά τελικά τα καταφέρνεις.

Ίσως βοηθήσουν οι παρακάτω φόρμες:

1) προγραμματισμός διαγωνισμάτων για όλα τα μαθήματα που συμπληρώνεται από τους καθηγητές και ικανοποιούνται οι περιορισμοί.(για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ συναδέλφων.

2) καταγραφή ύλης που "καταναλώνεται" ανα ώρα και τμήμα/υποτμήμα.

3) προγραμματισμός ωριαίων εξετάσεων τριμήνων για την Πληροφορική.   


katrina

Παράθεση από: katrina στις 09 Φεβ 2010, 10:08:21 ΜΜ
Mε βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη, τα όσα γράφεις.
Και εγω νόμιζα, ότι ήμουν μόνη μου, που αγχωνόμουνα να προλάβω. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που όλως περιέργως τα προγραμματίζουν και τα προλαβαίνουν ΟΛΑ. Μήπως πρόκειται για φτιασιδωμένα πασαλείματα;
[/quo
Παράθεση από: toufeki στις 09 Φεβ 2010, 10:22:58 ΜΜ
Όχι ρε συ Κατερίνα. Πολύ οργάνωση χρειάζεται και τα προλαβαίνεις. Βέβαια το άγχος δε λείπει.
Πάντα έχεις αυτόν τον "κόμπο" ότι δε θα τα καταφέρω, αλλά τελικά τα καταφέρνεις.

Ίσως βοηθήσουν οι παρακάτω φόρμες:

1) προγραμματισμός διαγωνισμάτων για όλα τα μαθήματα που συμπληρώνεται από τους καθηγητές και ικανοποιούνται οι περιορισμοί.(για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ συναδέλφων.

2) καταγραφή ύλης που "καταναλώνεται" ανα ώρα και τμήμα/υποτμήμα.

3) προγραμματισμός ωριαίων εξετάσεων τριμήνων για την Πληροφορική.   



Σίγουρα βοηθανε και σ'ευχαριστω πολύ Παναγιώτη! Ομως είναι και κάποιες χρονιές που δε μπορεις ν'ακολουθήσεις πιστά τα τόοοοοσο προγραμματισμένα και τακτοποιημένα.
Είσαι λίγο πιο χύμα.
Εεεεε  τότε, είσαι για κλάμματα..
Ετσι είμαι λοιπόν φέτος!
Υπάρχουν εξαλλου και οι αστάθμητοι παράγοντες. Δηλαδή, αν προκυψουν  αρκετούτσικες χαμένες ώρες στο μονόωρο μαθημα, ξέρουμε τις συνέπειες στην ύλη μας ..
Aραγε, το end  θά είναι happy;

EleniK

Συνάδελφοι καλησπέρα,

εγώ προειδοποιώ πάντα τα διαγωνίσματα που βάζω διότι είναι επαναληπτικά. Πολλές φορές όμως προειδοποιώ και στα τεστάκια, καθότι η λογική μου δεν είναι να 'πιάσω' τους μαθητές μου αδιάβαστους. Η λογική μου είναι να προειδοποιήσω τους μαθητές στα κεφάλαια που θεωρώ σημαντικά έτσι ώστε να τα διαβάσουν και να τους μείνουν έστω 5 πράγματα. Ποια η λογική να γράψουν κατω από τη βάση και να μη θυμούνται τίποτα μετά; Απλά για να βάλω χαμηλούς βαθμούς; Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

Ελένη 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Σπύρος Δουκάκης

Νομίζω ότι όλη ιστορία έγκειται στην απαρχαιωμένη και ταυτόχρονα ασυνεπή νομοθεσία που ακόμα ισχύει στο Γυμνάσιο.

Από τη μία έχουμε το ΔΕΠΠΣ που αναδεικνύει σύγχρονες μορφές αξιολόγησης και από την άλλη έχουμε το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει με προεδρικό διάταγμα (ΠΔ) από το 1994 (το είχε φτιάξει ως υπουργός Παιδείας ο σημερινός πρωθυπουργός) και αφήνει σε ισχύ και άρθρα από προεδρικά διατάγματα του 1981 και μετά.

Μάλιστα επί της ουσίας δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε την αξιολόγηση που προτείνει το ΔΕΠΠΣ, αφού προβλέπεται ότι η νομοθεσία περί αξιολόγησης πρέπει να προκύπτει από ΠΔ.

Νομίζω ότι η Ελένη αγγίζει αυτό που επικαλείται το ΔΕΠΠΣ: Την αξιολόγηση με σκοπό τη μάθηση και όχι της αξιολόγηση της μάθησης. Αν αυτό γινόνταν ουσία στην ΠΕ και ΔΕ ίσως τροποποιούσε την προσέγγιση αξιολόγησης που κάνουμε.

Όμως πώς θα επιτευχθεί αυτό όταν καθώς ανεβαίνουν οι μαθητές βαθμίδες εκπαίδευσης αυτό που τους ζητείται είναι η αποστήθιση, ακόμα και στην τεχνολογική κατεύθυνση (ΑΟΔΕ); Ή ακόμα ακόμα μας προετοίμασαν να κάνουμε διαμορφωτική αξιολόγηση ή ακολουθούμε τον τρόπο που εμείς αξιολογηθήκαμε σε γυμνάσιο και λύκειο; Επιστρέφουμε όλοι στα παιδιά το τεστ ή το διαγώνισμα ή απλώς το βαθμολογούμε... χωρίς επισημάνσεις, προσθήκες, συζήτηση...

Τέλος πάντων... Ανοικτά μέτωπα!! Που δεν νομίζω ότι θα επιχειρήσει κανείς να τα κλείσει... Εμείς νομίζω ότι πρέπει να ακολουθούμε το μοντέλο της Ελένης και ας ερμηνεύσουμε το ΠΔ με τον τρόπο που θα βοηθήσει τη μάθηση των μαθητών μας... Ας αλλάξουμε λίγο τα πράγματα, ώστε όταν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας γίνουν εκπαιδευτικοί να μάς θυμούνται για την ποιότητα της αξιολόγησης που κάναμε και να γίνουμε για αυτούς παράδειγμα προς μίμηση...

ΣΔ

poursali

τελικα ως συνηθως ισχυει οτι "ο,τι ειναι νομιμο, δεν ειναι και ηθικο" και δυστυχως ισχυει και το αντιστροφο "ο,τι ειναι ηθικο δεν ειναι απαραιτητα και νομιμο"
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Circle

Όμως, ο νόμος που τώρα ισχύει είναι σαφής, μιλάει για επαναληπτικά διαγωνίσματα τα οποία δεν προειδοποιούνται και για τεστ στο μάθημα της ημέρας τα οποία επίσης δεν προειδοποιούνται.
Η επανάληψη δεν συνεπάγεται διαγώνισμα, το διαγώνισμα όμως προϋποθέτει επανάληψη.

Έτσι, άλλοι μαθητές είναι σε "πλεονεκτική θέση" στα μαθήματα στα οποία προειδοποιούνται σε σχέση με εκείνους τους μαθητές που δεν προειδοποιούνται.

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουμε κάτι άλλο από αυτό που τώρα λέει ο νόμος? Αυτό οδηγεί σε σύγχιση και σε ανισότητες. Αντί να αυθαιρετεί κάποιος, γιατί δεν στέλνει ένα έγγραφο με αιτιολογημένες ενστάσεις ή και προτάσεις, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναθεώρηση και αλλαγή του νόμου προς το καλύτερο?


Τώρα καθώς το μάθημά μας θέλουμε να είναι αυτόνομο, φροντίζω να μην παίρνω ποτέ ώρες από το μάθημα με το οποίο μοιράζομαι το τμήμα! Όπως ποτέ κάποιο άλλο μάθημα δεν παίρνει ώρες από άλλο, το ίδιο ισχύει και για την πληροφορική. Θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο να βάλω 9 διαγωνίσματα δανειζόμενη ώρες, όμως από νωρίς προγραμματίζω 18 διαγωνίσματα και κατά κανόνα δεν έχω πρόβλημα.
Δεν προειδοποιώ και δεν δίνω ημερομηνίες μα όπως το καταλαβαίνουμε όλοι, όταν γίνεται η επανάληψη και ζητάμε ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές, κατά 90% αυτό οδηγεί σε διαγώνισμα.


Και εγώ μαζί σας είμαι, να αλλάξει αυτός ο τρόπος αξιολόγησης που ζητάει και διαγωνίσματα, μα μέχρι να γίνει η αλλαγή δεν ερμηνεύω όπως νομίζω, αλλά κάνω αυτό που ζητείται.

poursali

εγω γιατι αισθανομαι οτι αν δεν προειδοποιησουμε τους μαθητες μας ειναι σε μειονεκτικη θεση?
γιατι δεν εχω γνωρισει καθηγητη που δεν βαζει απροειδοποιητα διαγωνισμα? ισως να γνωρισα λιγους μεχρι τωρα και να μην ειναι αξιοπιστο το δειγμα μου, ισως να κανω λαθος υποθεσεις.... ισως να ξεκινησω μια ψηφοφορια?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ