Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Διαγωνισμοί / Απ: Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής
« Τελευταίο μήνυμα από Νίκος Αδαμόπουλος στις Χθες στις 01:00:03 πμ »
Σχετικά με την ταξινόμηση τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη sort από την standard template library, η οποία είναι αρκετά γρήγορη και επιτρέπεται  :police:.

Η καλύτερη στρατηγική είναι να κάνεις C++ (χωρίς κλάσεις) και να χρησιμοποιήσεις STL για το διαγωνισμό.
Έχεις την ταχύτητα της C αλλά γλιτώνεις από πολλά πράγματα που θα χρειαζόσουν να εξηγήσεις όπως δυναμική εκχώρηση μνήμης/pointers (vs vectors/VLAa), printf/scanf (vs cin/cout)
Αν θέλεις όμως να ταξινομήσεις ζευγάρια τιμών (παράλληλους πίνακες που λέμε στη ΓΛΩΣΣΑ) θα χρειαστείς pair ή struct.
Νομίζω με pair είναι καλύτερα.
Αυτές είναι οι δικές μου παρατηρήσεις αν και έχω να ασχοληθώ με τον διαγωνισμό κάποια χρόνια.

H sort της STL είναι Ο(nlogn) και λειτουργεί και με τους κλασικούς πίνακες και με vectors.

Δυστυχώς η cin/cout δεν είναι κατάλληλες σε διαγωνιστικό επίπεδο γιατί είναι πολύ αργές. Ομοίως η Java είναι κι αυτή αργή.

Με τον ΠΔΠ είχα ασχοληθεί πιο παλιά με κάποιους μαθητές μου. Τα τελευταία 2-3 χρόνια τον παρακολουθώ πιο στενά λόγω της ενασχόλησης του γιου μου με αυτόν. Πράγματι τα τελευταία χρόνια είναι πιο δύσκολο να προκριθεί κάποιος στην τελική φάση. Θεωρώ ότι κατά ένα μέρος την ευθύνη έχουν κάποιοι συνάδελφοι, κυρίως ιδιωτικών σχολείων, που μάλλον πιέζονται ώστε να εμφανίσουν αποτελέσματα, οι οποίοι προσπαθούν να στείλουν στην τελική φάση δυσανάλογα μεγάλο αριθμό μαθητών τους υποβάλλοντας στις πρώτες φάσεις μαζικά την ίδια ουσιαστικά λύση. Επειδή όμως ο αριθμός διαγωνιζομένων στην τελική φάση είναι συγκεκριμένος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μένουν απ' έξω μαθητές που απλά έτυχε να έχουν λίγο χειρότερο χρόνο.
2
Linux / Απ: Υπολογιστές με Ubuntu δεν συνδέονται στο διαδίκτυο
« Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar στις 15 Νοέ 2018, 09:53:19 μμ »
Την ερχόμενη Τρίτη που θα ξανά-είμαι στο σχολείο θα επανέλθω.
Δυστυχώς εκεί πάω 1 φορά την εβδομάδα (κάθε Τρίτη) με λίγο ελεύθερο χρόνο για τους κατάλληλους ελέγχους με αποτέλεσμα να αργεί αρκετά η αποκατάσταση των θεμάτων. Και εγώ να μην μπορώ να κάνω σωστά το μάθημά μου...

Αυτά πρέπει να τα βλέπουν στο Υπουργείο που κατάργησαν το 3ωρο του υπεύθυνου εργαστηρίου στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια δεν το έδωσαν ποτέ! Και ο κύριος Φίλης (αυτός το κατάργησε, όποιος θυμάται) που θεωρούσε ότι τα εργαστήρια θα αυτοδιορθώνονται από μόνα τους... Έτσι έλεγε, θα μπαίνει ο εκπαιδευτικός και θα είναι όλα έτοιμα από μόνα τους. Τεσπα!
3
Linux / Απ: Ανάλυση κάρτας γραφικών στον server (για πολλά σχολεία)
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις 15 Νοέ 2018, 03:18:44 μμ »
Η δημιουργία xorg θα βόλευε σε ένα μοναδικό μηχάνημα. Τώρα που έχει φορητό δίσκο για πολλά μηχανήματα, είναι βολικότερο με script, αφού μπορεί να χρειαστεί 2-3 διαφορετικές αναλύσεις.
Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να βρούμε γιατί δεν κάνει autodetect αλλά σ' εκείνη τη φάση δεν είχαμε αρκετό χρόνο.

Κάθε Τρίτη είμαι σε εκείνο το σχολείο (και Πέμπτη σλλά μετα πάω και σε άλλο ... το οποίο έχει κι εκείνο παρόμοιο θέμα αλλά παω μονο για 2 ωρες και δεν προλαβαίνουμε) ...

Την 3η ώρα την Τρίτη έχω κενό οπότε αν υπάρχει χρόνος το κοιτάμε πάλι
4
Τεχνική υποστήριξη / Κωδικός εργαστηρίων infoquest
« Τελευταίο μήνυμα από happiness στις 15 Νοέ 2018, 11:33:38 πμ »
Λοιπόόόν.... φέτος είμαι σε δημοτικό με εργαστήριο win xp infoquest στο οποίο δεν μπορώ να βρω κανένα έγγραφο για το εργαστήριο και η διευθύντρια δεν μπορεί να με βοηθήσει γιατί είναι κι αυτή καινούρια. Και δεν ξέρω τον κωδικό του admin για τους σταθμούς εργασίας :)
Μήπως υπήρχε κάποιος default που χρησιμοποιούνταν από την εταιρία να τον δοκιμάσω;
Ξέρω ότι μπορώ να τους σπάσω με hirens αλλά επειδή  έπεται εγκατάσταση ltsp στο εργαστήριο, βαριέμαι να δοκιμάσω   :angel:
5
Linux / Απ: Ανάλυση κάρτας γραφικών στον server (για πολλά σχολεία)
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 15 Νοέ 2018, 08:49:49 πμ »
Η δημιουργία xorg θα βόλευε σε ένα μοναδικό μηχάνημα. Τώρα που έχει φορητό δίσκο για πολλά μηχανήματα, είναι βολικότερο με script, αφού μπορεί να χρειαστεί 2-3 διαφορετικές αναλύσεις.
Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να βρούμε γιατί δεν κάνει autodetect αλλά σ' εκείνη τη φάση δεν είχαμε αρκετό χρόνο.
6
Linux / Απ: Ανάλυση κάρτας γραφικών στον server (για πολλά σχολεία)
« Τελευταίο μήνυμα από gidarakos στις 15 Νοέ 2018, 08:37:29 πμ »
Άλκη αυτές τις ρυθμίσεις δεν τις χάνει μετά από επανεκκίνηση όποτε χρειάζεται η δημιουργία xorg;
7
Εφαρμογές Πληροφορικής / Τest - Kef11 - HTML: αποτελέσματα...
« Τελευταίο μήνυμα από stam12 στις 14 Νοέ 2018, 05:29:36 μμ »
Κεφ. 11 - HTML
Αρ. μαθητών: 20

Μια εικόνα από πρόσφατο "test" στο μάθημα. Το "test" ήταν με τη μορφή "Quiz" ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών. Αυτό σημαίνει ότι πολλές από τις σωστές απαντήσεις (ίσως και πάνω από 50%) απαντήθηκαν τυχαία. Τα αποτελέσματα; Οι περισσότεροι μαθητές κυμάνθηκαν ανάμεσα στο 6 και το 12. Ο μεγαλύτερος βαθμός... 15!  :o

Σημ.: το "test" ήταν προειδοποιημένο.
8
Linux / Απ: ένα τερματικό σταμάτησε να βλέπει το πληκτρολόγιο
« Τελευταίο μήνυμα από marilena στις 14 Νοέ 2018, 01:19:03 μμ »
ευχαριστώ πολύ και bonjour
υγ. από εδώ πρέπει να έρθουν. εδώ είναι το φάντασμα.
9
Μπορούμε να κάνουμε έλεγχο με Α_Μ(χ)=χ. Και μετά να βάλουμε το Α_Μ(χ) μέσα σε μια ακέραια για να υποστηρίξουμε τα div-mod. Δηλαδή κ<--Α_Μ(χ) όπου κ δηλωμένη ακέραια


Αυτό σκεφτόμουν. Είναι πολύ τραβηγμένο λέτε; Δηλαδή αν η εκφώνηση δεν αναφέρει ότι δεχόμαστε ακέραιους, μπορούμε να το υποθέσουμε από μόνοι μας, μόνο και μόνο για να μας βολέψει με τα div και mod;
10
Linux / Απ: Παρεμπόδιση χρηστών (μόνο) σε ιστοσελίδες
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις 14 Νοέ 2018, 10:00:37 πμ »
Το πρόβλημα ήταν ότι ο zavag δεν είχε "DHCP, μόνο αυτόματες διευθύνσεις" όπως το βάζουν τα sch-scripts, αλλά σκέτο "DHCP", οπότε έπαιρνε αυτόματα DNS, και άρα χρησιμοποιούνταν ο router ως DNS server και όχι ο dnsmasq.

Το πρόβλημα είναι ότι ο zavag δεν αφήνει τις default ρυθμίσεις και ενίοτε τα "σκαλίζει" κιόλας :) :P

Ευχαριστώ και πάλι !!
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10