Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Το μάθημα στο Γυμνάσιο μετονομάστηκε  σε ΤΠΕ, προς συμπλήρωση αυτών που λέει ο συνάδελφος badim
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Katsadouros_Dhm

#331
Πέτρο και lxart: Πολύ σωστά.
Το πρόγραμμα που βγήκε στη δημοσιότητα και μένα μου φαίνεται χωρίς... ισορροπία σε πολλά σημεία.
(Π.χ. ξεκομμένα μαθήματα χωρίς συνέχεια από τάξη σε τάξη, άσχετα μαθήματα για την επιλογή μαθητών ως προς τις σχολές, μη δυνατότητα επιλογής μαθημάτων στη Β' Λυκείου, πάρα πολλές ώρες διδασκαλίας σε ορισμένα μαθήματα (π.χ. Βιολογία, Χημεία), 2η ξένη γλώσσα χωρίς την ύπαρξη της 1ης!, ψηφιακό σχολείο στα λόγια κ.α.)

Παναγιώτη και badim: Νομίζω ότι το μάθημα θα έχει σίγουρα ανάθεση σε ΠΕ19-20. Δε νομίζω ότι θα υπάρξει -και εδώ-θέμα. Το θέμα θα μπορούσε να ήταν το εξής: Να δικαιολογούνται 2 συνάδελφοι σε τμήματα άνω των 22 ατόμων, λόγω εργαστηρίου. Θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση ωρών σε μεγάλα σχολεία.
Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει στα Γυμνάσια. Αν το ξέρει κάποιος συνάδελφος ας το παραθέσει. (Αν και ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα του Γενικού Λυκείου αλλά δε νομίζω να πειράζει).

dim

Οδηγίες.  Αν ισχύει το παρακάτω έγγραφο.
Πάνω από 22 μαθητές ~ δεύτερος καθηγητής.

tsiko

1.Θέμα: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2 : πλέον ακούγεται σαν ανέκδοτο.
2.Έμαθα πως θα γίνει (ή γίνεται) συνάντηση της ΠΕΚΑΠ με τους υφυπουργούς
3.Προς τους συναδέλφους που ετοιμάζουν κείμενα αποστασιοποίησης από τα «κοινά» των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων τους και την καθημερινότητά τους  (βοήθεια τύπου γιατί δεν εκτυπώνει, γιατί δεν έχει ιντερνετ, τι έπαθε το φαξ,  γιατί δεν δουλεύει το νετμπουκ που μου χαρίσανε στο γ/σιο ή το λαπτοπ της κόρης μου, κάνε το πρόγραμμα της γιορτής, στήσε και τα μηχανήματα, το δικό μου project δεν το ανέβασες στο σαιτ, κατέβασε το τάδε ΦΕΚ, κάνε εγκατάσταση το πρόγραμμα για τα οικονομικά ή για το δελτίο κίνησης, βγάλε μου στατιστικά για το survey, στείλε e-mail στη Δ/νση, δώσε καταστάσεις βαθμολογίας, πάρε απουσίες ό.τι νάναι, φτιάξε μητρώο άστα να πάνε) θα τους πρότεινα, αντί γι αυτό, να πείσουν τους συναδέλφους τους ότι οι μέρες όπου ο καθένας κοιτούσε τις ωρίτσες  του και την πάρτη του έχουν περάσει. Αυτές οι ώρες ξαφνικού θανάτου που ήρθαν για συναδέλφους της τεχνικής  και έρχονται και σε Γσια και Γελ θα πρέπει να μας συσπειρώσουν και όχι να μας φέρουν απέναντι σε άλλους συναδέλφους. Όλοι το γνωρίζουν ότι λύκειο χωρίς πληροφορικό και μαθητές χωρίς να ξέρουν Η/Υ  «δεν γίνεται».
4.Όταν πλακωθήκαμε (δυο, τρεις συνάδελφοι) με τον πρόεδρο ΒΚ που πήγε να μας μιλήσει για ευσυνειδησία και αυξημένο αίσθημα ευθύνης κατά την βαθμολόγηση και γιατί δεν πήγαμε στους ΦΑ για εξέταση, όλοι οι υπόλοιποι (40 άτομα) κοιτούσαν (με κλειστό το στόμα). Το γεγονός ότι δεν τους άγγιζε η υπεραριθμία και η λίστα της ντροπής των ΠΕ19-20 των ΕΠΑΛ (προς διαθεσιμότητα, μετάταξη, υποχρ. μετάθεση κλπ) ήταν αρκετό για να σωπαίνουν. Θα το κάνουν – με και τώρα;
5.Φιλόλογοι και μαθηματικοί ή φυσικοΚΛΠ θα βολευτούν άραγε ή θα ξυπνήσουν επιτέλους; Οι ειδικότητες των επαλ που «εξαφανίστηκαν» δεν μειώνουν τα τμήματα και τις ώρες τους ΓΠ;
6.Αν ισχύσει τελικά αυτό το έκτρωμα στο ΓΕΛ πόσα παιδιά θα μπορέσουν να δώσουν πανελλαδικές κάνοντας 800 ώρες φροντιστήριο; Γιατί εκεί τους οδηγεί. Πόσα παιδιά θα εγκαταλείψουν τα ΓΕΛ για να πάνε σε ΙΕΚ μετά το γ/σιο; Όταν δεν θα έχουν μαθητές, όταν θα κλείνουν τα σχολεία τους μόνο τότε θα αντιδράσουν οι μη θιγόμενες, προς το παρόν, ειδικότητες; 
7.Ας πάνε λοιπόν να κάνουν πανελλαδικές χωρίς πληροφορικό. Βλέπω τα θέματα από την «τράπεζα θεμάτων» να πηγαίνει η δ/νση να τα παίρνει από την alpha bank.
8.Το σύνθημα «κανένα σχολείο ανοιχτό το σεπτέμβρη» πρέπει να ακουστεί ΤΩΡΑ πιο δυνατά από ποτέ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και όχι ο ψωριάρης (πληροφορικός) χώρια.


P.Tsiotakis

Οι ηλεκτρονικές εργασίες αφορούν τη διεύθυνση του σχολειου όχι τους καθηγητές. Η διεύθυνση ειναι υπεύθυνος για αυτά.
Σε ποιο σημείο έγκειται η διαμάχη με τους συναδέλφους;

Αν θέλει κάποιος (άλλος κλάδος) συσπείρωση να πάρει θέση.

Το καταλάβατε οτι στο γενικο Λυκειο έμειναν πάλι μόνοι τους; (Μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι)
Τα πει συσπείρωσης αφήστε τα για τα μανιφέστα

tsiko


Keep Growing

Παράθεση από: tsiko στις 02 Αυγ 2013, 11:06:49 ΠΜ
...
8.Το σύνθημα «κανένα σχολείο ανοιχτό το σεπτέμβρη» πρέπει να ακουστεί ΤΩΡΑ πιο δυνατά από ποτέ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και όχι ο ψωριάρης (πληροφορικός) χώρια.



Μακράν η καλύτερη πρόταση που έχω ακούσει μέχρι τώρα.
Αυτή είναι η προτεραιότητα, διότι αν ανοίξουν τα σχολεία, μέσα σε ένα τόσο τοξικό περιβάλλον τι να ζητήσεις, τι να διεκδικήσεις, ....
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

Παράθεση από: tsiko στις 02 Αυγ 2013, 11:36:45 ΠΜ
Απόλα αυτά αυτό κατάλαβες;
Δε φημίζομαι για την ευρεία μου αντίληψη
Ειδικά αφότου με πέταξαν έξω απο το Λυκειο

P.Tsiotakis

Και σε έναν τόσο λάθος σχεδιασμο και για το γενικό και για το τεχνολογικό περιμένω να δω και τις δικές τους ανακοινώσεις "κανένα σχολείο ανοικτό"

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Αυγ 2013, 11:42:01 ΠΜ
Και σε έναν τόσο λάθος σχεδιασμο και για το γενικό και για το τεχνολογικό περιμένω να δω και τις δικές τους ανακοινώσεις "κανένα σχολείο ανοικτό"

Παναγιώτη, δεν κατάλαβα το μήνυμά σου. Είναι λίγο ασαφές για μένα.

Αν κατάλαβα πάντως, το ότι θα είναι κλειστά τα σχολεία δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνεται και βομβαρδισμός επιχειρημάτων προς την πολιτική ηγεσία για το θέμα που μας αφορά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Σιγά να μην δεις ανακοινώσεις
Όταν οι ώρες κόβονται από κάπου, δίνονται κάπου αλλού
Η λογική του διαίρει και βασίλευε εδώ και αιώνες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsiko

Φημίζεσαι και πολύ καλά μάλιστα. Άλλωστε το έργο σου (βοηθήματα) μιλάει από μόνο του (εγώ προσωπικά τα έχω πάντα παραμάσχαλα στα μαθήματά μου). Μην αφήνεις την πίκρα και την απογοήτευση να σε οδηγήσει στην απομόνωση.

ftsak

Σοβαρά?
μάλιστα, να κλείσουμε τα σχολεία, αυτή είναι η λύση.
Ωραία εικόνα θα δώσουμε στην κοινωνία.
Όχι κύριοι, ο σωστός δάσκαλος αγωνίζεται με ανοικτό σχολείο.

Τα σχολεία τα κλείνουν κάτι γιαλαντζί αγωνιστές που νομίζουν ότι έτσι κάνουν το χρέος τους στην παράταξη που ανήκουν.
(ανυπακοή κλπ),
Αυτά είναι στρατηγικές συνδικαλιστών παλαιάς κοπής που δεν μπορούν να αγωνιστούν με τα σημερινά δεδομένα.
Δεν μπορούν να προσαρμοστούν στο σήμερα και ζουν στο χθες των απεργιών και των καταλήψεων.
Κλείστε λοιπόν τα σχολεία για να αυξηθούν οι εγγραφές στα ιδιωτικά και να έχουμε και την κοινωνία απέναντί μας.
Πρέπει να βρεθούν άλλες προτάσεις αγώνα με ανοικτά σχολεία.

Παράθεση από: Keep Growing στις 02 Αυγ 2013, 11:36:59 ΠΜ
Μακράν η καλύτερη πρόταση που έχω ακούσει μέχρι τώρα.
Αυτή είναι η προτεραιότητα, διότι αν ανοίξουν τα σχολεία, μέσα σε ένα τόσο τοξικό περιβάλλον τι να ζητήσεις, τι να διεκδικήσεις, ....

Keep Growing

Συνάδελφε ftsak, σεβαστή η άποψή σου, αλλά πολύ έντονο το ύφος σου.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Και όχι μόνο αυτό συνάδελφε tsiko, είμαστε απομονωμένοι και μέσα στον κλάδο μας.
Αν σκεφτείς ότι είμαστε στην πρώτη πεντάδα από άποψη πλήθους καθηγητών, θα έπρεπε να είχαν καταρρεύσει πολλοί servers, αλλά μπα, "οι μύγες είναι παχιές τον Αύγουστο".   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).