ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝ-(ΕΣ)-(ΟΥΣ)-2016

Ξεκίνησε από Κανένας, 11 Απρ 2016, 08:34:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κανένας

Επισυνάπτεται αρχείο pdf
και με άλλη γραμματοσειρά
Και οι απαντήσεις
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

pstasinos

Πάρα πολύ ωραία θέματα , ευχαριστούμε , Θέμα Δ πολύ καλό , επίσης Θέμα Γ και μπορώ να πω πανέξυπνο το Α4 - Α5 σε συνδυασμό με το Θέμα Β εκτός του Β3 που νομίζω μπερδεύει αρκετά.

achilleas

μήπως θα ήταν εύκολο να αλλάξει η γραμματοσειρά, να είναι πιο κοντά τα γράμματα και λιγο πιο εντομα, ευχαριστω

nick_papag

Πολύ ωραία θέματα! Ευχαριστούμε! Κάποια θα μπερδέψουν... :D
Οι προτεινόμενες λύσεις θα βοηθούσαν!!!

gioufkas

Συγχαρητήρια για την "ποιότητα" και την πρωτοτυπία, έχω μια μικρή ένσταση σε ένα θέμα

στο Α3  η μεταβλητή Α πρέπει να δηλωθεί ως πραγματική, δεν είναι δυνατόν όμως να χρησιμοποιηθεί ο τελεστή mod μαζί με αυτήν την πραγματική μεταβλητή. Η χρήση div και mod επιτρέπεται μόνο για ακέραιους. Σωστά;

Λεπτομέρεια που μπορούμε όμως στους μαθητές μας, να το αποκαλύψουμε στο τέλος και αφού την λύσουν πετυχαίνοντας την ουσία της άσκησης.

και πάλι μπράβο συνάδελφε

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Κανένας

Παράθεση από: gioufkas στις 13 Απρ 2016, 12:55:19 ΠΜ
Συγχαρητήρια για την "ποιότητα" και την πρωτοτυπία, έχω μια μικρή ένσταση σε ένα θέμα

στο Α3  η μεταβλητή Α πρέπει να δηλωθεί ως πραγματική, δεν είναι δυνατόν όμως να χρησιμοποιηθεί ο τελεστή mod μαζί με αυτήν την πραγματική μεταβλητή. Η χρήση div και mod επιτρέπεται μόνο για ακέραιους. Σωστά;

Λεπτομέρεια που μπορούμε όμως στους μαθητές μας, να το αποκαλύψουμε στο τέλος και αφού την λύσουν πετυχαίνοντας την ουσία της άσκησης.

και πάλι μπράβο συνάδελφε
Αποδεκτή η ένσταση.
Απλώς το σωστό Α_Μ(Α) mod 2=0 ίσως δημιουργούσε αμφιβολίες, θα απαιτούσε εξηγήσεις και όπως σημειώνεις, ίσως θα χανόταν λίγο ο στόχος της άσκησης. 
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

iomil

Πολύ ωραία και έξυπνα θέματα! Μία παρατήρηση μόνο κι από μένα...

Απ' τη στιγμή που στις οδηγίες δήλωσαν ότι το Α_Μ ορίζεται όπως στα μαθηματικά, (δηλαδή είναι ίσο με τον αμέσως μικρότερο ακέραιο αριθμό), θα ισχύει Α_Μ(-2.4)=-3.

Οπότε στο Α3 το τμήμα:

ΑΝ Α_Μ(Α)=Α ΚΑΙ Α<0 ΤΟΤΕ
     ΓΡΑΨΕ 'Αρνητικός ακέραιος'

δεν είναι λάθος;

iomil


Κανένας

Παράθεση από: Κανένας στις 11 Απρ 2016, 08:34:53 ΜΜ
Επισυνάπτεται αρχείο pdf
και με άλλη γραμματοσειρά
Προστέθηκαν και οι απαντήσεις.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

vistrian

μια λύση για το ΘΕΜΑ Γ και από μένα

έχω βάλει σταθερά για 10 τραγούδια ώστε να μπορούσα να το τρέξω. Η σωστή λύση είναι για 100 τραγούδια.

Ωραίο διαγώνισμα  θέμαΓ και Θέμα Δ ΜΟΝΟ ΓΙΑ  ΚΑΛΑ ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝΟΥΣ-ΝΕΣ. ;)
VR in Computing

eltsakma

Πολύ έξυπνα θέματα. Μπράβο!
Μία ερώτηση σχετικά με το Β3.
Για την ταξινόμηση του πίνακα μας δίνει τον τύπο υπολογισμού των επαναλήψεων.
Αλλά για τη δυαδική αναζήτηση στη λύση που προτείνεται πώς  βρίσκει το 1000 αναζητήσεις για τον Γ[100], ενώ βρίσκει 100 αναζητήσεις για τον Α[1000];

Κανένας

Παράθεση από: eltsakma στις 21 Απρ 2016, 11:58:35 ΜΜ
Πολύ έξυπνα θέματα. Μπράβο!
Μία ερώτηση σχετικά με το Β3.
Για την ταξινόμηση του πίνακα μας δίνει τον τύπο υπολογισμού των επαναλήψεων.
Αλλά για τη δυαδική αναζήτηση στη λύση που προτείνεται πώς  βρίσκει το 1000 αναζητήσεις για τον Γ[100], ενώ βρίσκει 100 αναζητήσεις για τον Α[1000];
Αν θέλεις να βρεις ποιοι έχουν πιστοποίηση και στις δύο γλώσσες, μπορείς να το κάνεις με δύο τρόπους: είτε να ελέγξεις  αν κάθε ένας που έχει πιστοποίηση στ' Αγγλικά έχει και στα Γαλλικά ή αντίστροφα αν καθένας που έχει πιστοποίηση στα Γαλλικά έχει και στα Αγγλικά.
Αυτό σημαίνει ότι στην πρώτη περίπτωση θα κάνεις 1000 αναζητήσεις (μια για καθέναν απ' τους ανήκοντες στον Α[1000]) στον πίνακα Γ[100] ή αντίστροφα στη δεύτερη περίπτωση θα κάνεις 100 αναζητήσεις (μια για καθέναν απ' τους ανήκοντες στον Γ[100])) στον Α[1000].
Όμως κάθε αναζήτηση της πρώτης περίπτωσης χρειάζεται 7 επαναλήψεις (ψάχνεις σε πίνακα με 100 θέσεις ενώ αντίστοιχα κάθε αναζήτηση της δεύτερης περίπτωσης χρειάζεται 10 επαναλήψεις (ψάχνεις σε πίνακα με 1000 θέσεις) (πάντα για τη χειρότερη περίπτωση) .
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/