Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Circle

#90
Παράθεση από: originepe στις 04 Νοε 2011, 08:44:45 ΜΜ
...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και ΑΜΕΣΑ από τον κλάδο μας ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ με βάση την επιστημονική αξιολόγηση.

Γιατί αλλάξαμε θέση;
Ως που θα φτάσει ο κατήφορος της ΕΠΕ;

...
Οι γνήσιοι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ δεν θα τα δέχονται αυτά.



Συνάδελφε αυτοί που ζητάτε να φύγουν είναι στην ίδια ειδικότητα με εσάς και βρέθηκαν εκεί με τον ίδιο τρόπο που βρεθήκατε και εσείς.
Δηλαδή κάνοντας χρήση του νόμου και τών προσόντων διορισμού που τους αφορούσαν και έτσι όπως καθορίστηκαν από το υπουργείο.
Δηλαδή ότι κάνατε και εσείς με χρήση σχετικού νόμου και προσόντων που αφορούσαν την δική σας περίπτωση.


spantoulis

Είχα καιρό να μπω στο forum αλλά βλέπω ότι ο φανατισμός από πλευράς ΕΠΕ με διάφορους απίθανους που γράφουν εδώ μέσα όσο περνούν οι μέρες διογκώνεται. Τέλος πάντων δεν πιστεύω πως οι καθηγητές πληροφορικής έχουν να πουν κάτι με τη συγκεκριμένη ένωση αφού η ίδια τους απαξιώνει και τους προσβάλει. Έχω την εντύπωση δε πως η συγκεκριμένη ένωση με το φανατισμό που λειτουργεί σύντομα θα οδηγηθεί στην  αυτοκαταστροφή (θα φαγωθούνε μεταξύ τους....)
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

nektar

Παρεξηγήθηκε (τυχαία;) η αναφορά μου στη δημοσίευση περί "τμημάτων ΤΠΕ" (http://www.etpe.gr/files/proceedings/uploads1/40.pdf). Δεν την υιοθετώ αυτή τη δημοσίευση, όπως έσπευσαν να πουν κάποιοι που εμμένουν στην ανωνυμία τους. Την ανέφερα για να δουν κάποιοι (επίσης ανώνυμοι), που έθεσαν θέμα επιστημονικότητας της μελέτης της ΕΠΕ (http://review.epe.org.gr/) επειδή δεν έχει μέχρι στιγμή δημοσιευθεί σε επιστημονικό συνέδριο ή περιοδικό, πόσο "επιστημονικές" είναι εναλλακτικές εργασίες που έχουν δημοσιευθεί.  Προσέξτε, επίσης, ότι στην εν λόγω δημοσίευση η ταξινόμηση ενός τμήματος στο "κλάδο ΤΠΕ" γίνεται με βάση τον τίτλο του και μόνο, υιοθετώντας το γνωστό "είσαι ό,τι δηλώσεις".

Η ΕΠΕ απορρίπτει σε κάθε περίπτωση την χρήση του όρων "τμήματα ΤΠΕ", "φοιτητές ΤΠΕ", "απόφοιτοι ΤΠΕ", "επιστήμονες ΤΠΕ", "μαθήματα ΤΠΕ" ως στερουμένων λογικής και νοήματος. Είναι όροι προπαγανδιστικού χαρακτήρα που θολώνουν τα όρια μεταξύ Πληροφορικής (επιστήμης) και χρήσης Η/Υ. Αναγκάζομαι να κάνω και αυτή τη διευκρίνηση διότι και ως προς αυτό το σημείο κάποιοι έσπευσαν (τυχαία;) να ταυτίσουν εμένα και την ΕΠΕ με όσους χρησιμοποιούν αυτούς τους όρους.

Θα παρακαλέσω για άλλη μία φορά τους συμμετέχοντες για επωνυμία για να μην εκτροχιαστεί η συζήτηση. Κάποιοι θεώρησαν (τυχαία;) άκομψη αυτή μου την παράκληση. Ας κρίνουν οι αναγνώστες αυτού του θέματος τι είναι κομψό και τι όχι, τι εποικοδομητικό και τι "αποδομητικό" (αν μου επιτρέπεται ο όρος).

Ας κρίνουν επίσης οι αναγνώστες τι είναι η ΕΠΕ όταν κάποιοι ανώνυμοι συνομιλητές την κατηγορούν για φανατισμό και κάποιοι άλλοι επίσης ανώνυμοι (τυχαίο κι αυτό;) την κατηγορούν για προδοτική στάση. Ας κρίνουν, τέλος, οι αναγνώστες του θέματος τη στάση κάποιων άλλων να ταυτίζουν "διάφορους απίθανους" (το αναφέρω όπως το έγραψαν) με την ίδια την ΕΠΕ, αγνοώντας όσα υπεύθυνα καταθέτει ο Γενικός Γραμματέας του ΔΣ της, ώστε να μπορέσουν να απευθύνουν στη συνέχεια την κατηγορία που συνοψίζει όλες τις προηγούμενες: ότι, δήθεν, η ΕΠΕ απαξιώνει τους "καθηγητές Πληροφορικής"...

Για το ποιος απαξιώνει και το ποιος καταξιώνει τους Πληροφορικούς της Εκπαίδευσης παραπέμπω σε ένα συνοπτικό ιστορικό των αγώνων της ΕΠΕ μέχρι το 2007: http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=303. Επιφυλάσσομαι στη συνέχεια της συζήτησης να παραπέμψω σε περισσότερες πληροφορίες για τη δράση της ΕΠΕ και προ του 2007 και μετά. Ας ξεκινήσουν, όμως, όσοι δεν γνωρίζουν την ιστορία της ΕΠΕ, από το ανωτέρω.

Προσωπικά, σεβόμενος το Στέκι, τα μέλη και τους περιστασιακούς αναγνώστες του, θα επιμείνω στην προσπάθεια για σοβαρή και νηφάλια συζήτηση με στόχο την αλήθεια ρισκάροντας ακόμη και την "ήττα" από τον "ασύμμετρο πόλεμο" των "μασκοφόρων". Θα επιμείνω να εξηγώ τι είναι η ΕΠΕ μέσα από την ιστορία της μια που η μνήμη ταυτίζεται με την αλήθεια (α-λήθη). Ίσως γι' αυτό η ΕΠΕ είναι η μόνη Ένωση στο χώρο της Πληροφορικής της οποίας ο ιστότοπος διατηρεί όλα τα κείμενά της από ιδρύσεώς της, ώστε να μπορεί καθένας να διαπιστώσει αν υπάρχει συνέχεια και συνέπεια στη διαδρομή της. Ας ανατρέξουν λοιπόν εκεί οι (επίσης ανώνυμοι) που θεωρούν ότι η ΕΠΕ έχει αλλάξει προσανατολισμό, στόχο ή θέσεις.
Νεκτάριος Μουμουτζής

originepe

#93
Παράθεση από: nektar στις 05 Νοε 2011, 05:04:40 ΜΜ
Ας ανατρέξουν λοιπόν εκεί οι (επίσης ανώνυμοι) που θεωρούν ότι η ΕΠΕ έχει αλλάξει προσανατολισμό, στόχο ή θέσεις.

άλλα μας έλεγες τα παλιά χρόνια Νεκτάριε:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qT9AT9qxpu4J:www.epe.org.gr/showarticle.jsp%3Farticleid%3D58+%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82+site:www.epe.org.gr&cd=22&hl=el&ct=clnk

"Ζητούμε οριστική παύση κάθε διορισμού μη πτυχιούχου Πληροφορικής στους κλάδους ΠΕ19-20. Ζητούμε δεσμευτικό και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα μετάταξης στους κλάδους προέλευσής τους όλων όσων βρέθηκαν στους κλάδους ΠΕ19-20 χωρίς πτυχίο πληροφορικής. Όσο καθυστερεί η υιοθέτηση των αιτημάτων μας, απλώς μεγεθύνονται οι απαιτήσεις αποζημιώσεων και συνεχίζουν να διαπράττονται σοβαρά ποινικά αδικήματα...

Νεκτάριος Μουμουτζής

Πρόεδρος της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας "


και


http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=335


"Οι κυριότεροι λόγοι για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και πλήττει το μέλλον του κλάδου είναι οι ακόλουθοι:

    Η κατοχή 3.000 και πλέον θέσεων καθηγητών στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 από πρόσωπα που δεν έχουν σπουδές Πληροφορικής, ως αποτέλεσμα μιας αλλοπρόσαλλης και παράνομης τακτικής που ακολουθήθηκε στο παρελθόν και τερματίστηκε μετά από πολύχρονους δικαστικούς και συνδικαλιστικούς αγώνες των Πληροφορικών"


"Η κατάσταση δεν πάει άλλο και οφείλετε να ενεργήσετε άμεσα. Προκειμένου να διευκολύνουμε την έναρξη των σχετικών διαδικασιών και τη λήψη των απαιτούμενων μέτρων σε ένα χρονικό ορίζοντα 1-2 ετών, προτείνουμε τα ακόλουθα: 

Προγραμματισμός της σταδιακής μετάταξης των μη-Πληροφορικών που είναι ενταγμένοι στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 στους φυσιολογικούς τους κλάδους."



Οι πολύχρονοι δικαστικοί και συνδικαλιστικοί αγώνες των Πληροφορικών δεν θα πάνε χαμένοι επειδή κάποιοι τα βρήκαν με τους άλλους και μοιράζουν θέσεις

Vangelis

Παράθεση από: nektar στις 05 Νοε 2011, 05:04:40 ΜΜ
... Ίσως γι' αυτό η ΕΠΕ είναι η μόνη Ένωση στο χώρο της Πληροφορικής της οποίας ο ιστότοπος διατηρεί όλα τα κείμενά της από ιδρύσεώς της, ώστε να μπορεί καθένας να διαπιστώσει αν υπάρχει συνέχεια και συνέπεια στη διαδρομή της. Ας ανατρέξουν λοιπόν εκεί οι (επίσης ανώνυμοι) που θεωρούν ότι η ΕΠΕ έχει αλλάξει προσανατολισμό, στόχο ή θέσεις.

Θα μπορούσατε να μας πέιτε που υπάρχει στο site σας ενημέρωση για τις τελευταίες εκλογές της  ΕΠΕ;

Πόσοι ψήφισαν και πόσους ψήφους πήρε ο κάθε υποψήφιος;

Για την περίφημη λίστα αξιολόγησης των τμημάτων να  σημειώσω ότι μια επιστημονική έρευνα δεν γίνεται από μια παρέα που μαζεύτηκε τυχαία του στυλ "ποιος θέλει βρε παιδιά να συμμετάσχει;"

Ποιός ήταν επικεφαλής τι  προσόντα είχε αυτός και τι προσόντα  αυτοί που έκαναν την έρευνα. Υπήρξε κανένας ειδικός στην αξιολόγηση και ειδικότερα στην αξιολόγηση τμημάτων; 

Η αξιολόγηση βασίστηκε μόνο στην ονομασία των μαθημάτων ή προχώρησε και στο περιεχόμενο τους και στην πραγματική  διάρκεια διδασκαλίας τους.  Για παράδειγμα είναι  ισοδύναμη η διδασκαλία ενός μαθήματος για 16 ώρες (8 δίωρα) από διδασκαλία του ίδιου μαθήματος για 36 ώρες (12 τρίωρα). 
Επίσης γιατί μόνο ποσοτική και όχι και ποιοτική π.χ Τι προσόντα έχει αυτός που κάνει το μάθημα, τι υλικό δίνεται στους φοιτητές, τι υποστήριξη έχουν, τι έρευνα παράγετε κ.λπ (καταλαβάινω βέβαια ότι αυτό δεν είναι αντικείμενο για έρευνα στύλ παρέας)

Η αξιολόγηση είναι σοβαρή υπόθεση και ανατίθεται σε ανεξάρτητους  ειδικούς  επιστήμονες και όχι σε διαθέσεις μιας ένωσης που έχει συγκεκριμένα συμφέροντα.  Είναι επίσης πλήρης και εξετάζει τόσο ποσοτικά όσο και  ποιοτικά στοιχεία. 

Εκτιμώ την προσπάθεια των συναδέλφων που δούλεψαν αλλά μέχρι εκεί.  Η εργασία απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί επιστημονική.


Τέλος με τον όρο "Καθηγητές πληροφορικής" ποιούς ακριβώς εννοείτε; είναι μέσα και οι χαρακτηριζόμενοι απο εσάς "μασκαράδες" ή μόνο οι μη "μασκαράδες";

dtsilog

Φίλε Νεκτάριε δεν παρεξηγήθηκες καθόλου και ελπίζω να μην εννοούσες εμένα με το "τυχαία". Δυστυχώς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας είναι πολύ πιο σοβαρά από οποιαδήποτε προσωπική διένεξη, από οποιαδήποτε διαφωνία επιστημονικών ενώσεων. Το σχόλιο μου αναφέρεται στους συγγραφείς του εγγράφου και σε αυτούς που το προωθούν όπως π.χ. η ΕΤΠΕ. Σε λίγο θα ξεχάσουμε τι είναι αυτό που σπουδάσαμε και κάποιοι κάποτε  θα μας πουν ότι ονομαζόταν λάθος, δεν ήταν Πληροφορική αλλά ΤΠΕ.

Καλό είναι να βάλουμε στην άκρη προσωπικές διαφορές και να δράσουμε ενωμένοι, όσο μπορούμε, πράττοντας τουλάχιστον το σωστό ή ακόμα καλύτερα αυτό που βλέπουμε. Έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία το γεγονός που συντελείται από τον οποιοδήποτε σχολιασμό του.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

dkonetas

#96
εντελώς "συμπτωματικά" συνεχίζεται η αντιπαράθεση από την μία του  τεκμηριωμένου λόγου (σωστού ή όχι) και από την άλλη διάφορων τεχνικών πρόκλησης είτε αυτή είναι η ειρωνία είτε η προσπάθεια αλλαγης θέματος είτε η ανώνυμη καταγγελία (η οποία ακόμα και σε ιστολόγια - διαδικτυακή επικοινωνία- θεωρείται ως καταπάτηση κάθε κανόνων netiquette...) είτε προσφάτως με την επιστράτευση 
http://el.wikipedia.org/wiki/Τρολ_(Διαδίκτυο)

ευτυχώς όσοι θέλουν να σκεφτούν μπορούν να συγκρίνουν το επίπεδο επιχειρηματολογίας και αν έχουν διάθεση να ανατρέξουν και στους αγώνες - δράση του καθενός ...

ΔΚ :-) 
όσο αφορά στην μελέτη για τα τμήματα πληροφορικής θα επανέλθω ελπίζω σύντομα ... απλά να υπενθυμίσω ότι είναι πολύ ευκολότερο να κατακρίνουμε (ακόμα ευκολότερο αν διαστρεβλώνουμε και τα δεδομένα) παρά να δημιουργούμε ... 
και εκτιμώ πώς κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι η προσπάθεια  ορισμού ενός  πυρήνα μαθημάτων τα οποία πρέπει να απαρτίζουν ένα  προγραμμα τμήματος πληροφορικής βασισμένη στα συμπεράσματα ACM και IEEE είναι πιό κοντά (αν και σαφέστατα επιδέχεται βελτιώσεις) στην επιστημονική θεώρηση έναντι της  αποδοχή και χαρακτηρισμού  ως "πληροφορικού"  όποιου   παρακολούθησε 600 , 400 ,300 , 100 την 1η φορά ώρες σε σεμινάρια ΤΠΕ (αναφεροντας έτσι για παράδειγμα τα κριτήρια του ΥΠΕΠΘ και προφανώς και της ΠΕΚΑΠ  ) 

falexakos

Παράθεση από: perittos στις 02 Νοε 2011, 11:16:08 ΜΜ
Αλλά να έχουμε επίγνωση του τι φτιάξαμε, ώστε να το βελτιώσουμε και όχι να απαιτούμε την αποδοχή. δεν ανακαλύψαμε και τον τροχό έτσι δεν είναι;

Ποιος "απαιτεί" την αποδοχή; Ίσα-ίσα που -όπως είπα- είναι πάντα ανοιχτή η πρόσκληση για βελτίωση της όλης εργασίας. Αυτήν τη στιγμή πάντως, βλέπετε άλλον τρόπο (απλό εργαλείο φυσικά) ώστε να διασαφηνίζεται ποια Τμήματα είναι Πληροφορικής και ποια όχι; Μάλιστα, απ' το 2008 που παρουσιάστηκε η εργασία, πρώτη φορά έχουμε ενστάσεις.

Φώτης Αλεξάκος.

falexakos

Απίστευτο "troll-άρισμα"!
Κάποιοι κάθεστε και συζητάτε με trolls. Δεν βγαίνει άκρη έτσι.
Γι' αυτό η ανωνυμία βλάπτει σοβαρά την όποια συζήτηση!

Φώτης Αλεξάκος.

perittos

Λίγη ψυχραιμία δεν βλάπτει. Αλλά η έλλειψη επιχειρημάτων οδηγεί σε διάλογο του πεζοδρομίου από κάποιους.
Δηλ. δεχόμαστε και απειλές τώρα;
Η απαίτηση για επωνυμία με απειλητικό τρόπο ανάγεται αυτομάτως σε φαφιστικές ιδεολογίες. Είναι ξακάθαρο και ευδιάκριτο αυτό πια.
Με ποιο δικαίωμα κάποιοι απαιτούν την καταστρατήγηση ενός από τις μεγαλύτερες κατακτήσεις/καινοτομίες του Διαδικτύου; Τι κρύβεται πίσω από αυτό;Δηλ. αν εγώ δηλώσω ότι με λένε Πέτρο Κόκκαλη είμαστε εντάξει και είμαι επώνυμος; ή αν δηλώσω άλλο όνομα, αυτό θα ψαχτεί, θα ερευθνηθεί από κάποιους με συγκεκριμένους σκοπούς; δεν μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο για τον οποίο ζητάται κάτι τέτοιο και, μάλιστα, με τέτοιον τρόπο. θα έπρεπε να ντρέπεται όποιος θέλει να λέγεται Πληροφορικός και απαιτεί τέτοια πράγματα.
Κύριοι, τα επιχειρήματα δεν έχουν ονοματεπώνυμο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια από οποιονδήποτε.

εάν δεν έχετε απαντήσεις απλά ΣΩΠΗΣΤΕ!

odysseas

Παράθεση από: dtsilog στις 06 Νοε 2011, 12:58:35 ΠΜ
Σε λίγο θα ξεχάσουμε τι είναι αυτό που σπουδάσαμε και κάποιοι κάποτε  θα μας πουν ότι ονομαζόταν λάθος, δεν ήταν Πληροφορική αλλά ΤΠΕ.

Επειδή ταυτίζομαι πλήρως με αυτό το σχόλιο, θα καταθέσω μια σκέψη μου κι ας μην αυτό είναι το καταλληλότερο thread: Πιστεύω οτι είναι επιζήμιο για μας (σε πολύ θεμελιώδες επίπεδο) να εισάγονται μαθήματα ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να ταυτίζονται αυτά με μαθήματα Πληροφορικής. Για το λόγο αυτό θεωρώ επωφελές όταν εισάγονται μαθήματα ΤΠΕ (όπως χωρίς αμφιβολία είναι τα μαθήματα του πιλοτικού γυμνασίου) να καλούνται με το όνομά τους, δηλαδή ΤΠΕ και όχι Πληροφορική.

Σε αυτό το πνεύμα, διαφωνώ και όταν η ΠΕΚΑΠ συναντάται με την ηγεσία του υπουργείου και ζητά τα μαθήματα αυτά να ονομαστούν Πληροφορική (αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω από το τελευταίο ανακοινωθέν). Κατανοώ γιατί το κάνουν, διαγράφεται η απειλή μήπως χαθούν οι αναθέσεις, αλλά νομίζω οτι σε τόσο θεμελιώδη ζητήματα πρέπει να αρθούμε επάνω από αυτή τη λογική.

originepe

Παράθεση από: dkonetas στις 06 Νοε 2011, 10:10:30 ΠΜ
κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι η προσπάθεια  ορισμού ενός  πυρήνα μαθημάτων τα οποία πρέπει να απαρτίζουν ένα  προγραμμα τμήματος πληροφορικής βασισμένη στα συμπεράσματα ACM και IEEE είναι πιό κοντά (αν και σαφέστατα επιδέχεται βελτιώσεις) στην επιστημονική θεώρηση έναντι της  αποδοχή και χαρακτηρισμού  ως "πληροφορικού"  όποιου   παρακολούθησε 600 , 400 ,300 , 100 την 1η φορά ώρες σε σεμινάρια ΤΠΕ (αναφεροντας έτσι για παράδειγμα τα κριτήρια του ΥΠΕΠΘ και προφανώς και της ΠΕΚΑΠ  )

Το ίδιο λέω φίλε μου ΔΚ, ποιοί είναι οι πραγματικοί ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ και γιατί τα βρήκαμε με την ΠΕΚΑΠ το υποκατάστατο του ΥΠΕΠΘ;

Vangelis

Απόλυτη ησυχία από όλα τα μέλη της ΕΠΕ και τον πολυγραφότατο ΓΓ σχετικά με τις ερωτήσεις μου:

Που υπάρχει στο site σας ενημέρωση για τις τελευταίες εκλογές της  ΕΠΕ;

Πόσοι ψήφισαν και πόσους ψήφους πήρε ο κάθε υποψήφιος;


Γιατί έχετε πρόβλημα με τη διαφάνεια που επαγγέλλεσθε.

Vangelis

Παράθεση από: dkonetas στις 06 Νοε 2011, 10:10:30 ΠΜ
και εκτιμώ πώς κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι η προσπάθεια  ορισμού ενός  πυρήνα μαθημάτων τα οποία πρέπει να απαρτίζουν ένα  προγραμμα τμήματος πληροφορικής βασισμένη στα συμπεράσματα ACM και IEEE είναι πιό κοντά (αν και σαφέστατα επιδέχεται βελτιώσεις) στην επιστημονική θεώρηση έναντι της  αποδοχή και χαρακτηρισμού  ως "πληροφορικού"  όποιου   παρακολούθησε 600 , 400 ,300 , 100 την 1η φορά ώρες σε σεμινάρια ΤΠΕ (αναφεροντας έτσι για παράδειγμα τα κριτήρια του ΥΠΕΠΘ και προφανώς και της ΠΕΚΑΠ  ) 

Η ΠΕΚΑΠ δεν χαρακτηρίζει κανένα ως "Πληροφορικό", ή "μη πληροφορικό" ή "μασκαρά πληροφορικό" όπως εσείς.
Δέχεται σα μέλη της Καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ 19-20 και τον τίτλο αυτό δεν τον αποδίδει η ΠΕΚΑΠ (σε αντίθεση με εσάς που απονέμετε τίτλους καθαρότητας) αλλά το Ελληνικό Κράτος (μέσω των διορισμών του Υπουργείου Παιδείας).  Μπορούμε να συζητήσουμε λάθη και παραλείψεις που βλέπετε σε αυτούς τους διορισμούς αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

Δεν ξέρω αν συμμετείχατε στην σύνταξη της λίστας, με ποια ιδιότητα και με ποια προσόντα αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε.   

Ποιός ήταν επικεφαλής τι  προσόντα είχε αυτός και τι προσόντα  αυτοί που έκαναν την έρευνα. Υπήρξε κανένας ειδικός στην αξιολόγηση και ειδικότερα στην αξιολόγηση τμημάτων;

Ενδιαφέρον που κρίνετε ότι η λίστα επιδέχεται  βελτιώσεις ...αλλα για την ώρα την εφαρμόζετε απόλυτα χωρίς βελτιώσεις (μήπως υπάρχει πρακτικό πρόβλημα να ξαναμαζευτεί η παρέα)

Vangelis

Σχετικά με την ανώνυμη και την επώνυμη γραφή.

Η επώνυμη γραφή εκφράζει αυτόν που γράφει τη θέση του και την ιδιότητά του ως μια ενότητα.
Για παράδειγμα ο κ. Μουμουτζής γράφει εδώ ως ο Πληροφορικός Μουμουτζής που ταυτόχρονα είναι  ΓΓ της ΕΠΕ και εκφράζει τις απόψεις της.

Αν έγραφε ως απλός καθηγητής Πληροφορικής (που δεν είναι) ελάχιστα θα μας ενδιέφερε η θέση του και η ιδιότητά του.

Το βάρος θα έπεφτε στο κείμενο  (αυτό που γράφει)  και όχι στο ποιος είναι αυτός που το γράφει.

Αποφεύγουμε  έτσι θεωρίας συνωμοσίας του τύπου "αυτός τα γράφει αυτά γιατί είναι βολεμένος, έχει αυτή τη θέση, είναι  κολλητός της κυβέρνησης, άσχετος κ.λπ"

Φυσικά πρέπει να τηρούνται οι κανόνες της ευγένειας και τη μη προσβολής του άλλου.

Το βάρος λοιπόν πρέπει να πέσει στο τι γράφεται και αν υπάρχουν ερωτήσεις που τηρούν τους παραπάνω κανόνες να δίνονται απαντήσεις.  Η απαίτηση  επώνυμης  ερώτησης  είναι φτωχή δικαιολογία για να μην δίνονται απαντήσεις.

Για παράδειγμα θα μπορούσε να μας εξηγήσει ο κ. Μουμουτζής πως και ήρθε στο στέκι μας; Ήταν τυχαίο άραγε;

Η ανωνυμία λοιπόν στο Ιντερνετ είναι μια κατάκτηση τα διάφορα troll είναι ένα πρόβλημα αλλά όχι τόσο σημαντικό.  Όταν βέβαια τα "troll" παραθέτουν γνήσιες  απόψεις του ΓΓ της ΕΠΕ τότε ... μήπως πρέπει κάποιοι να απαντήσουν;