Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Γυμνασίου

Ξεκίνησε από alkisg, 08 Σεπ 2011, 10:32:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

aspd

Λένε ότι θα εφαρμοστεί από την επόμενη χρονιά.

dski

Παράθεση από: Vangelis στις 20 Σεπ 2011, 09:29:01 ΜΜ
Και μια παρατήρηση για το ΕΣΠΑ.  Δεν προβλέπει αγορά εξοπλισμού (προβλέπει όμως επιμορφώσεις).

Αυτό είναι σίγουρο; Νομίζω π.χ. ότι οι διαδραστικοί πίνακες αγοράστηκαν με χρήματα του ΕΣΠΑ. Επίσης με χρήματα του ΕΣΠΑ νομίζω θα χρηματοδοτηθεί η ενεργειακή αναβάθμιση κάποιων σχολικών κτιρίων (π.χ. αλλαγή κουφωμάτων, τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων κτλ). Σε κάθε περίπτωση όταν συζητάμε πως περίπου το 70% των διαθέσιμων ευρωπαϊκών κονδυλίων για την Ελλάδα δεν έχουν απορροφηθεί ακόμη και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να τα χάσουμε, πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποιος τρόπος ένα μέρος των χρημάτων αυτών να πάει και στον εξοπλισμό των εργαστηρίων πληροφορικής.

jimmaria

Σε κάποια εξαγγελία που είχε κάνει πέρσι αν θυμάμαι καλά έλεγε ότι τα νέα αυτά γυμνάσια θα γίνουν ολοήμερα 8-4 οπότε έτσι οι ώρες που είναι διαθέσιμο το εργαστήριο είναι 10*5=50 οπότε φτάνουν. Μάλλον το έχουν λύσει το θέμα αλλά δεν το έχουν ανακοινώσει ακόμα

P.Tsiotakis

Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "


aspd

#35
Επιτέλους να ξεκαθαρίσει το τοπίο για να ξέρουμε τι να κάνουμε. Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση!
Είδα ότι οι οδηγίες αυτές είναι αναρτημένες και στη σελίδα του ψηφιακού σχολείου.

tzorba

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

Έλεος... Λίγο λίγο το αυξάνουν... 21 παλιά στο Λύκειο... μετά πάνω από 21 στο Γυμνάσιο ... στο "Νέο" Γυμνάσιο πάνω από 22....

Καλή η αύξηση των 2 ωρών αλλά προβλέπεται δύσκολο το μάθημα.... με 3 (ή 2) παιδιά σε κάθε PC.
Και κάτι άλλο που είδα στο κείμενο ... όχι εξετάσεις στη Γ... Αλλά προβλέπουν ωστόστο σύστημα διεξαγωγής πιστοποίησης στους Υπολογιστές.

Wizard

#37
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

Τι συνέβη; Το link δουλεύει, αλλά δεν εμφανίζεται πια στο http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php

EDIT: Άκυρο, το ξαναβάλανε.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Είναι κάποιος συνάδελφος που διδάσκει σε κάποιο από τα Γυμνάσια που εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, για να μας ενημερώσει ακόμα καλύτερα;


spyropk

Γεια σας,
Κάποιος μάλλον παίζει με τα νεύρα μας!!! Τα αρχεία αυτά για το Scratch το Σάββατο υπήρχαν κανονικά, τα άνοιξα και αποθήκευσα στον υπολογιστή μου το πρώτο. Το επισυνάπτω. Δυστυχώς, δεν έχω τ' άλλα.
Στο μεταξύ, βρήκατε κάτι επίσημο, εγκύκλιο ή κάτι για το αν τα τμήματα σπάνε ή πως θα γίνει με 2ο καθηγητή από πόσα παιδιά; Δεν μπορούμε ούτε καν να βγάλουμε πόσες ώρες Πληροφορική θέλουμε τελικά και να δώσουμε ώρες για άλλον καθηγητή Πληροφορικής. Το Γραφείο μας (2ο Β΄ Αθήνας) δεν ξέρει ούτε αυτό και γενικώς @#$%&^*(&!!

odysseas

Παράθεση από: spyropk στις 05 Οκτ 2011, 11:30:38 ΜΜ
Στο μεταξύ, βρήκατε κάτι επίσημο, εγκύκλιο ή κάτι για το αν τα τμήματα σπάνε ή πως θα γίνει με 2ο καθηγητή από πόσα παιδιά;

(Για τα πιλοτικά) Το παρακάτω απόσπασμα είναι από τις οδηγίες του υπουργείου.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2011, 10:36:25 ΠΜ
Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

P.Tsiotakis

αρχεία

spyropk


aspd

Πρόγραμμα σπουδών στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Γ' Γυμνασίου
Ενότητα 1: Δημιουργώ έγγραφα.
Λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την ψηφιακή πλατφόρμα τάξης.
Μήπως ξέρει κανένας τι είναι αυτό;
Εννοεί την  ψηφιακή τάξη του ΠΔΣ (http://eclass.sch.gr/);  Αν ναι, δεν καταλαβαίνω πώς θα χρησιμοποιηθεί για να γράψουν ή να συν-επεξεργαστούν οι μαθητές κείμενα. Ή είναι απλώς για να ανεβάζουμε υλικό και να το κατεβάζουν στα μηχανήματά τους;