Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

P.Tsiotakis

Παράθεση από: C στις 28 Μαΐου 2010, 05:15:13 ΜΜ

Η ουσία είναι αυτή:

Ο υποψήφιος της θετικής κατεύθυνσης που έγραψε σήμερα 100 στη χημεία θα μπεί αύριο στην ηλεκτρολόγων και μηχανικών Η/Υ ενώ ο υποψήφιος της τεχνολογικής μπορεί να μείνει απέξω.

εκτός κι αν ο υποψήφιος στην ΑΟΔΕ έγραψε 100 και ο συμμαθητής του στη Βιολογία όχι

θέλω να πω πως η σύγκριση υπάρχει αλλά δεν είναι ισορροπημένη

σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα
αν έχεις ΑΟΘ μην αναλώνεις χρόνο εδώ, αλλά ξεκουράσου

vistrian

Δεν μπορεί κάποιος διαχειριστής του forum να βάλει πάνω μια απλή δημοσκόπιση ;

Να κοπούν μονάδες με χρήση πίνακα;

ΝΑΙ
ΟΧΙ

είμαι πολύ περίεργος να δώ το αποτέλεσμα
VR in Computing

chzisi

Το μόνο σίγουρο είναι οτι πρέπει κάτι να γίνει με το βιβλίο....

Σούλας Βασίλης

Περιμένω την θέση της ΕΠΥ και της ΠΕΚΑΠ.

Θα το αντιμετωπίσει θεωρητικά, δηλαδή άγνωστος ο αριθμός των μαθητών άρα όχι πίνακες γιατί θεωρητικά μπορεί να έχουμε άγνωστο μέγεθος πίνακα άρα δεν μπορούμε να κρατήσουμε θέσεις μνήμης άσκοπα ή πρακτικά ότι στο συγκεκριμένο και ξέρουμε και μπορούμε ουσιαστικά να έχουμε αναμενόμενο μέγεθος πίνακα άρα κανένα πρόβλημα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Petros

Στο βιβλίο και μάλιστα στο 3ο κεφάλαιο γράφει με σαφήνεια ότι το μέγεθος του πίνακα δεν μπορεί να μεταβάλλεται κατά την εκτέλεση του προγράμματος (δε θυμάμαι τη σελίδα, ακριβώς...). Το ίδιο ακριβώς με άλλα λόγια αναφέρει στο 9ο κεφάλαιο για το πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες. Το θέμα δεν έπρεπε να λυθεί με πίνακες, και όποιος μαθητής το έλυσε έτσι έχει λάθος και πρέπει να του κοπούν μονάδες. Σε κάθε άλλη περίπτωση αδικούνται όσοι αξιολόγησαν σωστά το πρόβλημα και επέλεξαν να το λύσουν με τον δύσκολο τρόπο, χωρίς τη χρήση πινάκων. 

dspanoud

Αγαπητοί συνάδελφοι...Ξεχνάμε το σημαντικότερο.. Διορθώνουμε και βαθμολογούμε ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και όχι ως ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ... Επομένως, όπου υπάρχουν ασάφειες από το βιβλίο, όπου υπάρχουν κενά και "απλοποιήσεις" πρέπει να σεβόμαστε το μαθητή πάνω από όλα, όσο και αν αυτό ακυρώνει το επιστημονικό μας ένστικο.

Όλες οι επιστήμες βλέπουν κάποια πράγματα αφαιρετικά όταν εξετάζουν στη δευτεροβάθμια, χάριν απλότητας, και δεδομένων και των εγχειριδίων... Φανταστείτε να ζητούσαν από μαθητή Χημείας να λύσει μεταβολή εκτός Κ.Σ.;;;;;;;; (ενδεικτικό και ατυχές παράδειγμα, το ομολογώ)

Είμαστε ΗΘΙΚΑ υποχρεωμένοι πιστεύω, να μην αδικήσουμε τα παιδιά, για κάτι που αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο (και κακώς αναφέρεται και δεν διευκρινίζεται..και επίσης ΚΑΚΙΣΤΑ δεν δόθηκε διευκρίνηση σήμερα...), όταν ουδέποτε αναφέρθηκε η απαίτηση για βέλτιστο αλγόριθμο, και όταν ο πίνακας τελικά είναι στατικός με την έννοια ότι το μέγεθος του δεν μεταβάλλεται κατά τη διάρκεια του προγράμματος...

Δημήτρης

karinakis

Συνάδελφοι δεν θεωρώ ότι το Γ θέμα ήταν η παγίδα της ΚΕΕ. Μάλλον ήταν η γκάφα τους καθώς αν ήθελαν πραγματικά να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες θα έπρεπε να το δηλώσουν ώστε όλοι να επιλέξουν το δύσκολο δρόμο υλοποίησης του θέματος χωρίς τη χρήση πίνακα. Τώρα καθυστερημένα πάνε να εμφανίσουν τη γκάφα τους ως δήθεν παγίδα!!! θα πρέπει να σκέφτονται ότι μαθητές διαγωνίζονται και επιπλέον να έχουν καλά στο νου τους τι περιέχει το βιβλίο και τι διδάσκεται στα σχολεία

denispyr

Να μία ενδεικτικη περίπτωση που δεν έχει σημασία η γνώμη της πλειοψηφίας. Και τι έγινε αν 95% πουν ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Δεν μπορεί, και δεν πρέπει,  να αποτελέσει βάση για οτιδήποτε άλλο.
Παράθεση από: vistrian στις 28 Μαΐου 2010, 05:18:32 ΜΜ
Δεν μπορεί κάποιος διαχειριστής του forum να βάλει πάνω μια απλή δημοσκόπιση ;

Να κοπούν μονάδες με χρήση πίνακα;

ΝΑΙ
ΟΧΙ

είμαι πολύ περίεργος να δώ το αποτέλεσμα

Διονύσης

P.Tsiotakis

παιδιά που είναι η ασάφεια για το οτι οι πίνακες είναι στατικές με προκαθορισμένο μέγεθος δομές;

dspanoud

Παράθεση από: denispyr στις 28 Μαΐου 2010, 05:21:18 ΜΜ
Να μία ενδεικτικη περίπτωση που δεν έχει σημασία η γνώμη της πλειοψηφίας. Και τι έγινε αν 95% πουν ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Δεν μπορεί, και δεν πρέπει,  να αποτελέσει βάση για οτιδήποτε άλλο.
Δεν είναι θέμα δημοσκόπησης..το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να γίνουμε νούμερα  >:D

Ανδρέας Φαρμακόρης

Να πω κάτι άσχετο;
Δεν ξέρω πόσοι συνάδελφοι έκαναν post σήμερα (πολλοί για πρώτη φορά - άλλοι κάνουν σπάνια (όπως και εγώ)), ασχέτως με την θέση τους στο συγκεκριμένο θέμα (Γ).
Όμως θα μπορούσαν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι να αποτελέσουν μία μαγιά για το μέλλον (για το καλό της Πληροφορικής στην εκπαίδευση).  Ας το σκεφτούν οι διαχειριστές του foroum - είναι η κατάλληλη ευκαιρία, έστω και μέσα από διαφωνίες!
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

pgrontas

Παράθεση από: dski στις 28 Μαΐου 2010, 05:12:14 ΜΜ
Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...
Διαφωνώ κάθετα. Και για να ειπωθεί κάτι καινούριο, οι πίνακες είναι ένα εργαλείο με συγκεκριμένη χρήση. Δεν είναι πολυμίξερ. Χρησιμοποιούνται όταν χρειάζεσαι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΑ τα δεδομένα. Εδώ δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μπορούσες να πας ένα-ένα.
Η σωστή χρήση ενός εργαλείου, είναι απαραίτητη στην τεχνολογική κατεύθυνση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

Παράθεση από: karinakis στις 28 Μαΐου 2010, 05:20:39 ΜΜ
Συνάδελφοι δεν θεωρώ ότι το Γ θέμα ήταν η παγίδα της ΚΕΕ. Μάλλον ήταν η γκάφα τους καθώς αν ήθελαν πραγματικά να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες θα έπρεπε να το δηλώσουν ώστε όλοι να επιλέξουν το δύσκολο δρόμο υλοποίησης του θέματος χωρίς τη χρήση πίνακα. Τώρα καθυστερημένα πάνε να εμφανίσουν τη γκάφα τους ως δήθεν παγίδα!!! θα πρέπει να σκέφτονται ότι μαθητές διαγωνίζονται και επιπλέον να έχουν καλά στο νου τους τι περιέχει το βιβλίο και τι διδάσκεται στα σχολεία

που το έγραψε αυτό η ΚΕΕ;;;

Πάντως οι ενδεικτικές απαντήσεις που ήρθαν στο κέντρο φυσικώς αδυνάτων που ήμουν ήταν χωρίς τη χρήση πίνακα

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Petros στις 28 Μαΐου 2010, 05:19:33 ΜΜ
Στο βιβλίο και μάλιστα στο 3ο κεφάλαιο γράφει με σαφήνεια ότι το μέγεθος του πίνακα δεν μπορεί να μεταβάλλεται κατά την εκτέλεση του προγράμματος (δε θυμάμαι τη σελίδα, ακριβώς...). Το ίδιο ακριβώς με άλλα λόγια αναφέρει στο 9ο κεφάλαιο για το πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες. Το θέμα δεν έπρεπε να λυθεί με πίνακες, και όποιος μαθητής το έλυσε έτσι έχει λάθος και πρέπει να του κοπούν μονάδες. Σε κάθε άλλη περίπτωση αδικούνται όσοι αξιολόγησαν σωστά το πρόβλημα και επέλεξαν να το λύσουν με τον δύσκολο τρόπο, χωρίς τη χρήση πινάκων. 

Δηλαδή σε ένα μαθητικό αγώνα ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι κάτι άγνωστο;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 28 Μαΐου 2010, 05:22:42 ΜΜ
Να πω κάτι άσχετο;
Δεν ξέρω πόσοι συνάδελφοι έκαναν post σήμερα (πολλοί για πρώτη φορά - άλλοι κάνουν σπάνια (όπως και εγώ)), ασχέτως με την θέση τους στο συγκεκριμένο θέμα (Γ).
Όμως θα μπορούσαν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι να αποτελέσουν μία μαγιά για το μέλλον (για το καλό της Πληροφορικής στην εκπαίδευση).  Ας το σκεφτούν οι διαχειριστές του foroum - είναι η κατάλληλη ευκαιρία, έστω και μέσα από διαφωνίες!

Μα αύριο Ανδρέα, δε θα είναι κανένας μας εδώ, κάθε χρονιά τέτοια μέρα γίνεται χαμός και μετά από 1-2 μέρες νέκρα.
Αν συμμετείχαμε πιο ενεργά θα μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα