Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 05 Απρ 2009, 07:32:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 εφ'όλης της ύλης απο την ομάδα διαγωνισμάτων του στεκιού.

Κι άλλη  ;D μικρή τροποποίηση στις 13/4/2009 και ώρα 22:35 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop


Wizard

Πολύ καλή προσπάθεια!!!
Ένα λαθάκι: στην εισαγωγή του 4ου θέματος αναφέρετε ότι ο πίνακας Π έχει 15 θέσεις, ενώ στο ερώτημα δ αναφέρετε ότι έχει 16.

Laertis

Ευχαριστώ Wizard, το λάθος διορθώθηκε ... Μπορείτε να το ξανακατεβάσετε
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ntzios kostas

#4
Πολύ καλά θέματα, που διακρίνουν τον καλύτερο από τον καλό. Πολύ καλή δουλεια μπράβο σας.


Θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο το οποίο δεν είναι μόνο πρόβλημα μόνο στη δικιά σας άσκηση, αλλά γενικότερο. Περιλαμβάνει την ονομασία των πινάκων που απαιτεί η εκφώνηση του προβλήματος. Στο 4ο θέμα για παράδειγμα λέτε να τα ονόματα των νησιών να καταχωρηστούν σε πίνακα με όνομα Π. Γιατί να βάλουμε ένα τυχαίο όνομα στον πίνακα (κακός σχεδιασμός) και να μην προσπαθούμε να βάλουμε κάτι σχετικό με αυτό που περιέχει. Θα μου πείτε μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα. Η άποψη μου είναι ότι μπορεί. Σκεφτείτε ένα πρόβλημα που δεν έχουν να φτιάξουν οι μαθητές έναν αλλά 4 πίνακες. Για παράδειγμα να δημιουργεί έναν πίνακα 10 θέσεων που o πρώτος να περιέχει ονόματα με όνομα Α έναν με τηλέφωνα με όνομα Β ένα με ύψη με όνομα J και ένα Ηλικίες με όνομα Ι. Σίγουρα ο μαθητής θα έχει μεγάλα προβλήματα άσχέτως αν ξέρει να λύσει την άσκηση.
Η άποψη μου λοιπόν είναι τα ονόματα των πινάκων να τα αφήνουμε στην ευχέρεια του μαθητή, ή αν θέλουμε να βάλουμε να βάζουμε σωστά δηλαδή σχετικά με το τι περιέχεται σε κάθε θέση του πίνακα. Στο παράδειγμα μας καλό θα ήταν Όνομα (και όχι Ονόματα, αφού σε κάθε θέση δεν περιέχονται ονόματα), Ον, Ο κτλ.

Ευχαριστώ
Κώστας
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

jgalano

Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

evry


  Ναι πράγματι, αλλά τα θέματα του φροντιστηρίου υπογράφονται από τον καθηγητή που τα έβαλε. Ο συγκεκριμένος συνάδελφος είναι και μέλος στο στέκι και η αρχική άσκηση είναι δική του. Στη συνέχεια την τροποποίησαν οι άλλοι συνάδελφοι. Άρα δεν βλέπω κάτι μεμπτό. Από τη στιγμή που είναι δική του άσκηση μπορεί να την χρησιμοποιήσει όπου θέλει. Επειδή την έδωσε στο στέκι δεν μπορεί να την χρησιμοποιήσει αλλού?
   Αντιθέτως αυτό μας τιμά γιατί ο εν λόγω συνάδελφός πρότεινε για θέμα ότι καλύτερο είχε και δεν το κράτησε για την δική του δουλειά.
   ʼρα εγώ δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, εκτός αν υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει, οπότε όποιος θέλει μπορεί να με διαφωτίσει.

Παράθεση από: jgalano στις 06 Απρ 2009, 03:29:11 ΜΜ
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

 Κώστα δεκτή η παρατήρηση, θα μπορούσαμε ας πούμε να το ονομάσουμε Αποστάσεις[16]
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Θα έλεγα ακόμα καλύτερα Απόσταση[16] ή Απ[16]. :) :) Για παράδειγμα στη θέση 2,1 βρίσκεται η Απόσταση του 2 νησιού από το 1. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

Παράθεση από: jgalano στις 06 Απρ 2009, 03:29:11 ΜΜ
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

Με πρόλαβες Ευριπίδη.
Να πω κι εγώ τα εξής:

Η ιδέα αυτής της άσκησης είναι παλαιότερη. Για παράδειγμα στο βοήθημα του Τσιωτάκη (35.5) υπάρχει η ιδέα της δημοπρασίας και το βιβλίο είναι παλαιότερο κατά ένα χρόνο από το διαγώνισμα του συγκεκριμένου φροντιστηρίου. Για να αποφύγουμε και νέες παρεξηγήσεις... ο Τσιωτάκης είναι μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων  ;D

Πέρα από αυτό, δεν είναι και τόσο δύσκολο να ανακαλύψει κάποιος αυτή την άσκηση από μόνος του. Όποιος κι αν σκεφτεί την ιδέα της δημοπρασίας στα ίδια ερωτήματα πάνω κάτω θα καταλήξει.

Αυτό ακριβώς έγινε και φέτος με το Δημήτρη Θώμου, ιδιαίτερα ενεργό μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων και καθηγητή στο φροντιστήριο που έβαλε το συγκεκριμένο διαγώνισμα. Ανακάλυψε την άσκηση ξανά. Επειδή ήταν ωραία προφανώς θα τη χρησιμοποιούσε στην τάξη του. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο την έστειλε και στην ομάδα του στο στέκι. That’s all.

Κανείς δεν έκλεψε κανέναν και κυρίως… η ομάδα διαγωνισμάτων από το στέκι δεν έχει ανάγκη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε που θυμάμαι πόσα θέματα προτείνονται κάθε χρόνο… για να απορριφθούν σχεδόν όλα και να μείνουν στο τέλος αυτά που θα μπουν στο τελικό διαγώνισμα. Αυτά περνάνε στη συνέχεια από το σφυρί και το αμόνι της κριτικής των μελών της ομάδας  για να δούμε αν υπάρχουν λάθη, ασάφειες, ελλείψεις κλπ, αν έχουν σωστό σχεδιασμό των δομών, αν επιτυγχάνουν διδακτικούς στόχους, αν έχουν ξαναπέσει παλιά… αν…αν…αν
Σε καμία περίπτωση δεν ψάχνουμε να δούμε τι έβαλαν τα διάφορα φροντιστήρια, να κάνουμε μερικές αλλάγές και να βάλουμε το ίδιο.

P.Tsiotakis

Εκτός αυτού, εγώ μέχρι τώρα μόνο φροντιστήρια, εφημερίδες και μεμονωμένους διδάσκοντες να παίρνουν το υλικό απο το στέκι, έχω παρατηρήσει, χωρίς βέβαια να είναι μέρος του τελευταίου και αλλάζοντας τα ονόματα των δημιουργών :D


Και κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την περίπτωση, δεν έχει συμβεί αντιγραφή, καθώς ο δημιουργός της ωραίας (και επεκτάσιμης) αυτής άσκησης μπορεί συμμετέχει και στις συζητήσεις αυτού του forum

xpanta

Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για το τελικό διαγωνισμα. Το βρήκα πάρα πολύ καλό και βοηθητικό και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα.

Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο αντίστοιχα.

Laertis

#12
Για όσους κατέβασαν το διαγώνισμα :

Έγινε μικρή τροποποίηση στις 7/4/2009 και ώρα 20:00 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε απο το 1ο post


Συγγνώμη για την ταλαιπωρία... :police:

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

jgalano

Δεν γνώριζα ότι ο συνάδελφος είναι μέλος στο Στέκι και μου κακοφάνηκε που είδα άσκηση, σχεδόν αυτούσια με του φροντιστηρίου, γιατί γνωρίζω ότι η ομάδα διαγωνισμάτων διακρίνεται για τη φαντασία και την προτοτυπία των θεμάτων που προτείνει. Απλώς αυθόρμητα έκανα τη σχετική παρατήρηση!!!

giotis