Νέο blog για την διδασκαλία της Πληροφορικής στο σχολείο

Ξεκίνησε από jsari, 09 Απρ 2010, 02:34:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jsari

Είμαι καθηγητής πληροφορικής σε Λύκειο και σε Γυμνάσιο και πριν μερικές μέρες δημιούργησα ένα καινούργιο blog. Ο κύριος στόχος μου είναι να ανεβάζω στο Internet την δουλειά που κάνω στην τάξη παρέχοντας και σε άλλους καθηγητές ιδέες, φύλλα εργασίας, φυλλάδια σκήσεων και άλλα πολλά.

Η θεματολογία του blog θα αφορά όλα τα μαθήματα πληροφορικής του Γυμνασίου και του Λυκείου αλλά και θέματα που αφορούν μαθήματα που διδάσκω στο ΙΕΚ.

Περιμένω με ανυπομονησία τις πρώτες σας εντυπώσεις.

http://pliroforikiatschool.blogspot.com/

Σαρημπαλίδης Ιωάννης
Καθηγητής Πληροφορικής
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

Antigonh

Τι όμορφη δουλειά! Μπράβο συνάδελφε Ιωάννη, ελπίζω να συνεχίσεις να εμπλουτίζεις το blog με ακόμα περισσότερες δραστηριότητες και σημειώσεις. Εισαι αξιέπαινος!  :)

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

veni

Συγχαρητήρια στο συνάδελφο Σαρημπαλίδη Ιωάννη.

Ευτυχώς που υπάρχουν και ορισμένοι ρομαντικοί στον κλάδο διότι οι κυβερνώντες κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να μας ισοπεδώσουν!


veni
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

cristosx

Πολύ καλή δουλειά και παιδαγωγικά και αισθητικά. Συγχαρητήρια !!!! Καλή συνέχεια.

jsari

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα προσπαθήσω να συνεχίσω σε αυτούς τους ρυθμούς. Και ευχαριστώ και για την παρατήρηση που μου έγινε. Έκανα την διόρθωση και έχω ενημερώσει και το blog.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

P.Tsiotakis


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Συγχαρητήρια. Άξια μιμήσεως η προσπάθειά σου. Μας δείχνεις το σωστό δρόμο...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

jsari

Σε ευχαριστώ Παναγιώτη και σένα Λάμπρο για τα καλά σας λόγια. Εφόσον είναι κάτι που αρέσει θα το συνεχίσω. Σιγά - σιγά μάλιστα θα προσθέσω και θέματα από το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο οποίο έχω πολλές πρωτότυπες ασκήσεις και όχι μόνο.

Περιμένω πάντα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα σχόλια και τις προτάσεις σας.

Με εκτίμηση
Γιάννης
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Γιάννη, εύχομαι το "πρωτότυπες" ασκήσεις να σημαίνει έξυπνες και εντός πραγματικότητας (να είσαι σίγουρος ότι τις χρειαζόμαστε όλοι τέτοιες ασκήσεις)  και να μη μοιάζουν με τα τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος των φετινών εξετάσεων οεφε...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

jsari

Λάμπρο με το "πρωτότυπες" εννοώ περισσότερο δικές μου ασκήσεις. Είναι εντός πραγματικότητας και αυτό που διαφοροποιούμαι είναι ότι ασχολούμαι με πραγματικά προβλήματα για να κεντρίσω το ενδιαφέρον του μαθητή.

Ήδη χρησιμοποιώ τις περισσότερες στην τάξη και δεν διαπίστωσα να υπάρχει πρόβλημα από τους μαθητές. Βέβαια άλλες ασκήσεις  έχουν μικρό βαθμό δυσκολίας και άλλες μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας.

Αυτή την στιγμή ετοιμάζω λίγο το format με το οποίο θα δημοσιεύω τις ασκήσεις. Θέλω δηλαδή να υπάρχουν :

  • Η εκφώνηση της άσκησης
  • Η λύση της άσκησης
  • Ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης
  • Η κατηγορία στην οποία ανήκει
  • Βασικές οδηγίες - Μεθοδολογία της άσκησης
Πιστεύω να είμαι έτοιμος σε μία με δύο εβδομάδες.

Αυτό που τελικά θέλω να πετύχω είναι να μοιραστώ και με άλλους την δουλειά που κάνω και να βοηθήσω και εγώ, όσο μπορώ, στην καλύτερη διδασκαλία της Πληροφορικής στο σχολείο.

Με εκτίμηση
Γιάννης
Blog : http://pliroforikiatschool.blogspot.com/
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

evry

Χμμ, ενδιαφέρον, δεν ήξερα ότι μπορείς να πειράξεις το βήμα του Για μέσα στην επανάληψη!!!

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 12 Απρ 2010, 07:23:02 ΜΜ
  και να μη μοιάζουν με τα τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος των φετινών εξετάσεων οεφε...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pthomop


gthal

Πράγματι πολύ ωραίο. Συγχαρητήρια!
Θα το κοιτάξω πιο λεπτομερώς όταν θα έχω περισσότερο χρόνο.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: evry στις 12 Απρ 2010, 09:50:41 ΜΜ
Χμμ, ενδιαφέρον, δεν ήξερα ότι μπορείς να πειράξεις το βήμα του Για μέσα στην επανάληψη!!!


ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΛΑΝΗΤΗ (τελικά) ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis


_pali_


jsari

Εδώ και λίγο καιρό έχω ξεκινήσει την ανάρτηση και ασκήσεων που αφορούν το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Οι ασκήσεις περιλαμβάνουν την εκφώνηση, την μεθοδολογία, τον βαθμό δυσκολίας, την λύση αλλά και μία ενδεικτική εκτέλεση. Τέλος, από τις τελευταίες δύο μπορείτε να κατεβάζετε την λύση τόσο στο περιβάλλον της Γλωσσομάθειας όσο και στο περιβάλλον του Διερμηνευτή.

Μία λίστα με τις ασκήσεις που έχουν αναρτηθεί μέχρι τώρα μπορείτε να δείτε πατώντας http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/09/blog-post_1893.html

Φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλες ασκήσεις και όχι μόνο ...
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Keep Growing

Μπράβο συνάδελφε. Ενισχύεις την υγιή άμιλλα, προς όφελος των μαθητών, αλλά και των καθηγητών.
Καλή συνέχεια ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

jsari

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι για τα καλά σας λόγια.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

manpap

Συγχαρητήρια και από μένα συνάδελφε...
Εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου...
Άσε που τώρα με την ΕΠΙΛΕΞΕ εκτός, χρειάζεται όλοι να κάνουμε σχετικές αναπροσαρμογές  :-\
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

sarakiniotis


Eri


achilleasgr

πολύ καλή δουλειά συνάδελφε!!! ένα μεγάλο μπράβο!!