Νέο πρόγραμμα σπουδών Γ τάξης ΓΕ.Λ.

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 26 Ιαν 2015, 09:04:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Σωστά Γιάννη, τώρα τι να πω ... ξέρουμε αν οι σημειώσεις αυτές δωθούν από φέτος ?? πάντως σε σχέση με το βιβλίο που δεν έχει τίποτα σχεδόν μέσα είναι αρκετά καλό το πακέτο .. τώρα το αν έχει και "νέο" υλικό μέσα, αυτό είναι άλληη συζήτηση

bugman

Δεν είναι λάθος αν υπάρχει το Α[100]
Απλά δεν είναι το βέλτιστο. Το βέλτιστο θα ήταν να υπάρχει ένα τελευταίο στοιχείο όπου θα μπει το ζητούμενο. Οπότε σίγουρα θα βρεθεί ένα. Ουσιαστικά με μια θέση στο πίνακα παραπάνω κοιτάμε μόνο μια συνθήκη.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: bugman στις 22 Σεπ 2015, 12:22:55 ΜΜ
Δεν είναι λάθος αν υπάρχει το Α[100]
Απλά δεν είναι το βέλτιστο. Το βέλτιστο θα ήταν να υπάρχει ένα τελευταίο στοιχείο όπου θα μπει το ζητούμενο. Οπότε σίγουρα θα βρεθεί ένα. Ουσιαστικά με μια θέση στο πίνακα παραπάνω κοιτάμε μόνο μια συνθήκη.
O αλγόριθμος είναι 100% λάθος γιατί αν δεν βρεθεί το στοιχείο, η δομή επιλογής θα ελέγξει το περιεχόμενο του Α[101]....Το χειρότερο όλων ότι πρόκειται για διδακτικά λάθος χειρισμό (πρόκειται για λύση που κάνουν ορισμένα παιδιά όταν βλέπουν για πρώτη φορά τη σειριακή...και αποτελεί μάλιστα αντιπαράδειγμα για το πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται η σειριακή!!!)

xara_pap

Οκ είναι λάθος όπως και πολλά άλλα που έχει το βιβλίο μέσα. Δεν είναι αυτό το ζήτημα. Το θέμα είναι τι θα διδάξουμε ρε παιδιά. Τι ταξινομήσεις θα κάνουμε και πως θα ζητηθούν σε πρόβλημα. Δηλαδη σε πρόβλημα που θα απαιτείται ταξινόμηση ο μαθητής θα διαλέγει όποια θέλει? Που μπορούμε να απευθυνθούμε να μας απαντήσουν υπεύθυνα. Σε ένα μήνα μπαίνω πίνακες κι ακόμη δεν ξέρω τι θα κάνω

Diotima

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 22 Σεπ 2015, 01:41:40 ΜΜ
O αλγόριθμος είναι 100% λάθος γιατί αν δεν βρεθεί το στοιχείο, η δομή επιλογής θα ελέγξει το περιεχόμενο του Α[101]....Το χειρότερο όλων ότι πρόκειται για διδακτικά λάθος χειρισμό (πρόκειται για λύση που κάνουν ορισμένα παιδιά όταν βλέπουν για πρώτη φορά τη σειριακή...και αποτελεί μάλιστα αντιπαράδειγμα για το πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται η σειριακή!!!)

Έχεις απόλυτο δίκιο!!! Ήταν πάντα αντιπαράδειγμα για να μην κάνουν έτσι την σειριακή και αφορμή για συζήτηση με τους μαθητές ώστε και σε πολλές άλλες ασκήσεις με πίνακες να προσέχουν ώστε σε καμία περίπτωση να μη βγαίνουν εκτός των ορίων του πίνακα (να αποφεύγουν έλεγχο στοιχείων του πίνακα στη συνθήκη της επανάληψης κ.τ.λ.). Εννοείται ότι δε θα διδάξουμε τη σειριακή έτσι αλλά όπως είναι στο βιβλίο και θα εξακολουθήσει να είναι παράδειγμα προς αποφυγή!!!

tasospap

Επειδή θα λαλίσω, αυτό το πακέτο αφορά την φετινή χρονιά; (ελπίζω όχι!)   :laugh: :laugh: :laugh:

LongPuglia

Είναι ντροπή για το μάθημα της Πληροφορικής και του προγραμματισμού,
είναι ντροπή για την προσπάθεια που έχει καταβληθεί στο στέκι των πληροφορικών,
είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει γενικώς.

Κάποιοι (νομίζουν ότι) σώζουν/επανακαθορίζουν την Πληροφορική στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.


canarini

Δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις με αυτά που βλέπεις. Όταν αυτοί που ηγούνται της πληροφορικής της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι και οι κολλητοί τους) δεν ξέρουν όχι μόνο προγραμματισμό αλλά δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις επεξεργασίας κειμένου τι συζητάμε συνάδελφοι;
Αυτοί είναι που θα σώσουν τον κλάδο?

Αυτοί που συνέταξαν αυτές τις σημειώσεις που είναι προσβολή για τον κλάδο πρέπει να βγουν και να ζητήσουν συγγνώμη.

Αλήθεια, παρατήρησε κανείς ότι οι δυο βασικοί συγγραφείς των σημειώσεων είναι και συγγραφείς βοηθήματος του ίδιου μαθήματος? Αυτό είναι νόμιμο?
https://www.ianos.gr/anaptiksi-efarmogon-g-lik-t-k-0174991.html

και ακόμα και αν είναι νόμιμο είναι ηθικό?

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: canarini στις 25 Σεπ 2015, 04:01:54 ΜΜ
Δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις με αυτά που βλέπεις. Όταν αυτοί που ηγούνται της πληροφορικής της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι και οι κολλητοί τους) δεν ξέρουν όχι μόνο προγραμματισμό αλλά δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις επεξεργασίας κειμένου τι συζητάμε συνάδελφοι;
Αυτοί είναι που θα σώσουν τον κλάδο?

Αυτοί που συνέταξαν αυτές τις σημειώσεις που είναι προσβολή για τον κλάδο πρέπει να βγουν και να ζητήσουν συγγνώμη.

Αλήθεια, παρατήρησε κανείς ότι οι δυο βασικοί συγγραφείς των σημειώσεων είναι και συγγραφείς βοηθήματος του ίδιου μαθήματος? Αυτό είναι νόμιμο?
https://www.ianos.gr/anaptiksi-efarmogon-g-lik-t-k-0174991.html

και ακόμα και αν είναι νόμιμο είναι ηθικό?

Η δουλειά πάντως έγινε χωρίς αμοιβή

Εγώ θα έλεγα να ανοίξουμε ένα thread στο οποίο να μαζέψουμε όλες τις διορθώσεις μας και να τις υποβάλουμε ενιαίες στους αρμόδιους

vtsakan

Οι συγκεκριμένες σημειώσεις δεν έχουν να προσφέρουν κάτι νέο στο μάθημά μας. Μοιάζει σαν πρώιμο υλικό για την συγγραφή βοηθήματος για το μάθημα. Συμφωνώ πως πρέπει να μαζέψουμε όλες τις διορθώσεις και να τις στείλουμε. Πιο σημαντικό όμως θεωρώ πως πρέπει να ανοίξουμε ένα θέμα με τα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί για το μάθημα, μετά την νεά ύλη και τις αντίστοιχες οδηγίες, έτσι ώστε να τις υποβάλουμε το συντομότερο δυνατό, μήπως και πάρουμε απαντήσεις.

Για παράδειγμα, ένας μαθητής θα πρέπει να ξέρει να γράφει ή να διαβάζει ψευδογλώσσα. Είναι στην ύλη του (2ο κεφ) αλλά οι οδηγίες μιλούν για ΓΛΩΣΣΑ. Για εμένα, η απάντηση είναι καταφατική, αλλά....
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

petrosp13

Αν η διδασκαλία αφορά όλο το 2ο κεφάλαιο, τότε το 2ωρο είναι απαγορευτικό για την κάλυψη της ύλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pvs

Διαβάζοντας το πακέτο ασκήσεων ένα σχόλιο μου έρχεται να γράψω. Δυστυχώς βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. Κρίμα και πάλι κρίμα.