Ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός και έχουμε στείλει πολλά μηνύματα στον ΟΠΑΔ. Το τηλέφωνο δε το σηκώνουν. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Γνωρίζετε;
1. μιλα με το γραφειο της περιοχης σου
2. συγκέντρωσε τα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να είστε έτοιμοι για καταχώρηση
Και εμείς έτσι νομίζαμε καθώς δεν είχαμε λάβει σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail.
Όμως δοκίμασα να συνδεθώ και η σύνδεση έγινε χωρίς πρόβλημα.
Δοκίμασέ το. :)