Τεχνικά ζητήματα για το MySchool

Ξεκίνησε από lef, 26 Νοε 2013, 12:26:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xdinola

giorgis37...

Όλοι οι μαθητές του τμήματος ένταξης είναι της Γ Τάξης και στο ίδιο τμήμα Γ2 γενικής παιδείας. Ωρολόγιο πρόγραμμα για τους εκπαιδευτικούς του τμήματος ένταξης δεν έχω δοκιμάσει να κάνω. Δυστυχώς τους βαθμούς τους περνάω "με το χέρι". Το να τους φέρουν σε excel είναι ολόκληρη πονεμένη ιστορία... Την επόμενη Τετάρτη υποτίθεται ότι θα δώσουμε ελέγχους...


giorgis37

Το εφάρμοσα από πέρσι με αρχεία excel και είναι μεγάλη ευκολία...
Ειδικά στο myschool που τα περνάει ταχύτατα (ας πούμε και κάτι καλό)
Πληροφορικός είσαι και εσύ xdinola?
έστειλα μειλ για το τμήμα ένταξης....
Όσον αφορά τους ελέγχους προόδου βγάζει στην Α τάξη βιολογία και γεωγραφία 2 φορές στα ξενόγλωσσα δεν βγάζει το όνομα του διδάσκοντα εκπαιδευτικού και ακόμα δεν εμφανίζεται ο γενικός μέσος όρος..
Προσωπικά θα αρνηθώ να βγάλω ελέγχους αν δεν λυθούν τα παραπάνω προβλήματα..

bright

Παράθεση από: giorgis37 στις 26 Νοε 2013, 02:51:12 ΜΜ
Νομίζω πως για τα γυμνάσια είναι πιο δύσκολο....διότι σε μόλις 4 μέρες τελειώνει το τρίμηνο.
Όσοι είστε σε γυμνάσιο μπορείτε να δείτε
1) Σας εμφανίζει γενικό μέσο όρο του κάθε μαθητή για το τρίμηνο στον έλεγχο προόδου
2) Υπάρχει δυνατότητα αυξομοίωσης του πλάτους των στηλών του μαθήματος και του διδάσκοντα καθηγητή στον έλεγχο προόδου;
3) Τις απουσίες πρέπει να τις καταχωρούμε καθημερινά;
4) Που θα βγάλετε ελέγχους
5) Σας εμφανίζει το όνομα του καθηγητή που διδάσκει Σχολική και κοινωνική ζωή στον έλεγχο προόδου;

Τελικά με ποιό πρόγραμμα θα βγάλετε ελέγχους; eschool ή myschool;

dora


bright

Παράθεση από: dora στις 08 Δεκ 2013, 09:33:18 ΠΜ
ΕΠΑΦΟ (γυμνάσιο) :)
και με το myschool τι θα γίνει; δεν είναι υποχρεωτικό;

dora

Δε γνωρίζω αν ειναι υποχρεωτικό.  Πάντως το αφεντικό δεν έχει πει τιποτα ακόμη.

lef

 Διόρθωσαν το πρόβλημα με τον Μ.Ο. τριμήνου για τα Γυμνάσια

"Θα επιθυμούσαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι πλέον διαθέσιμος και ο ΜΟ για το Α' τρίμηνο στον έλεγχο προόδου στο κάτω μέρος της σελίδας πατώντας το κουμπί «Πρόσθετα Κριτήρια» και επιλέγοντας «Εμφάνιση Κάθετου Μέσου Όρου»"

spyropk

Τους βαθμούς τους περάσαμε στη δ-βάση, για διάφορους λόγους. Από κει πήρα κατάσταση βαθμολογίας για όλα τα μαθήματα ανά τάξη, το έσωσα σε excel και τα πέρασα στο MySchool.  Πέρασε εύκολα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι η λίστα με τα μαθήματα δεν είναι ταξινομημένη και  πρέπει να ψάχνεις, αλλά είναι γρήγορο. Τα ονόματα διδασκόντων δεν μου τα 'βγαζε μέχρι Παρασκευή βράδυ  που το έλεγξα απ' το σπίτι γιατί δεν είχε καμιά ανάθεση, Σάββατο βράδυ οι αναθέσεις εμφανίστηκαν αλλά μόνο για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας οπότε και στους ελέγχους μου έβγαλε τα ονόματα διδασκόντων για ΓΠ, για τα ξενόγλωσσα και τα επιλογής τις πέρασα ξανά με το χέρι και όταν ξανάτρεξα ελέγχους εμφάνισε τα ονόματα και κει.
Εγώ στο σχολείο έχω και θέματα σύνδεσης (πέφτει το δίκτυο αρκετά συχνά) οπότε θα βγάλουμε ελέγχους από δ βάση.

lef

Συνάδελφοι καλή χρονιά.

Τα μαθήματα επιλογής πληροφορικής στην Β' και Γ' ΓΕΛ, εμφανίζονται να συμμετέχουν στον ΓΜΟ. Το μόνο που δεν συμμετέχει είναι η Φυσική Αγωγή.
Ξέρουμε αν αυτό θα ισχύσει ή πρόκειται για λάθος του myschool?

Laertis

Προφανώς πρόκειται για ένα ακόμα  λάθος. Δε νομίζω το myschool να αλλάζει το καθεστώς των μαθημάτων επιλογής B και Γ που ισχύει για 13 χρόνια, μόνο και μόνο για μια χρονιά.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

thana$i$

Στην καρτέλα κάθε μαθητή υπάρει στο αριστερό μενού ο σύνδεσμος Μαθήματα,όπου μπορείς να ορίσεις ποια μαθήματα (δεν) συμπεριλαμβάνονται στον ΜΟ.
Την αυτοματοποιημένη μετάπτωση από το survey την έφερε σε εσάς ο Αγ. Βασίλης;
Εγώ μάλλον δεν ήμουν καλό παιδί και με ξέχασε ...

lef

Την καρτέλα την έχω βρει, εξάλλου απο εκεί είδα ότι συμπεριλαμβάνεται στο ΜΟ ;-)

Την   "αυτοματοποιημένη" μετάπτωση φυσικά και την ξέχασε ο Αγ. Βασίλης και σε έμας, όπως και σε όλους άλλωστε.

"Αυτοματοποιημένα" κάναμε αντιστοίχηση πεδίων στις εκτυπώσεις του  ΝΕΣΤΩΡ, με 1000 κόπους, και με το template εισαγωγής να αλλάζει απροειδοποίητα κάθε τρεις και λίγο (παρεμπιπτόντος, πόσο IQ πρέπει να έχει κάποιος για να γράψει απλά την τελευταία ημερομηνία αλλαγής, ώστε να ξέρουμε κι εμείς αν πρέπει να το ξανακατεβάσουμε ή όχι;). Πόσο δύσκολο θα ήταν να βγάλει το υπουργείο ή το ΙΤΥΕ ένα σύντομο οδηγό αντιστοίχησης των πεδίων στην εκτύπωση του ΝΕΣΤΩΡ; Ο ΕΠΑΦΟΣ το είχε κάνει για το δ-ΒΑΣΗ. Εφόσον ο ΝΕΣΤΩΡ ήταν εντός συμβολαίου συντήρησης, μπορούσε άνετα το υπουργείο να ζητήσει μια τέτοια λειτουργία και να υποχρεώσει τον ΕΠΑΦΟ να το κάνει. Αλλά όσοι γνωρίζουν πως λειτουργούν κάποια "κεφάλια" στο υπουργείο, ξέρουν ότι το "έλα μωρέ, ας το ξαναπεράσουν χειροκίνητα" το έχουν ψωμοτύρι ......

"Αυτοματοποιημένα" άλλαξαν το φύλλο και η κατεύθυνση στο excel του ΝΕΣΤΩΡ, λές και ήταν δύσκολο να διαβάσουν Αγόρι ή Κορίτσι και να το μετατρέψουν εσωτερικά.

"Αυτοματοποιημένα" μπήκαν οι κενές στήλες όπου χρειαζόταν, μέσα σε ένα πλήθος παν-αχρηστων στηλών δεδομένων.

"Αυτοματοποιημένα" ανέβηκαν σε 40άδες 450 μαθητές γιατί το σύστημα δεν έχει τη δυνατότητα να περάσει ενα exelακι μερικών kb, όχι τουλάχιστον τις πρωινές ώρες που το σύστημα έχει  .... "φόρτο"

Δεν ξέρω πόσο το έχετε δουλέψει το σύστημα, αλλά πέρα από τις καθυστερήσεις του on-line που είναι σε αποδεκτό (?) επίπεδο, υπάρχουν απαράδεκτα σημεία με τεράστια drop down μενου που χάνεις την μπάλα για να κάνεις επιλογές (χάθηκε να βγει ένα παράθυρο με check boxes?), ανούσιες αρχικοποιήσεις επιλογών  μετά από μία εισαγωγή, με τεράστιο κόπο για να κάνεις τις ίδιες και τις ίδιες επιλογές από την αρχή με άπειρο χαμένο χρόνο, ένα απαράδεκτο Interface για την επιλογή των πεδίων μιας εκτύπωσης .... εεεε, συγνώμη ... αναφοράς (chick?????!!!!)  καθόλου μα καθόλου λειτουργικό και .... πόσα να πει κανείς ακόμα.

Από την άλλη, υπάρχουν και κάποιες ωραίες βελτιώσεις (για να μην λέμε μόνο τα άσχημα) όπως η δυνατότητα να πας από την μία καρτέλα μαθητή στην άλλη μόνο μέ ένα βελάκι, και όχι βγαινοντας στη γενική λίστα όπως τον ΝΕΣΤΩΡ, καθώς και η ομαδική επεξεργασία μαθητών για την κατάταξη σε τμήμα, που θα μας γλυτώσει πολύ χρόνο, πιθανώς και κάποια άλλα που ξεχνώ/αγνοώ.

Τέλος, να μου επιτρέψετε να έχω κάποιες αμφιβολίες για το πώς θα περπατήσει στο μέλλον η βάση, λόγω του προχειρου και μη σοβαρού σχεδιασμού της. Και για να καταλάβετε τι εννοώ, δείτε το εξής: Η βάση έχει στηθεί αρχικά με επιλογή πρωτεύοντος κλειδιού τον ΑΜΚΑ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Προφανώς δεν τους είπε κανείς ότι τέτοιο πεδίο δεν υπάρχει καταχωρημένο στο ΝΕΣΤΩΡ, ούτε ότι ό ΑΜΚΑ αποτελεί προσωπικό δεδεμένο, το οποίο τους υποχρέωσε η αρχη προσωπικών δεδομένων να αποσύρουν. Το πώς θα λειτουργήσει μια βάση που σχεδιάστηκε για ένα συγκεκριμένο πρωτεύον κλειδί το οποίο αποσύρθηκε στη συνέχεια (και είναι άγνωστο αν και με τι αντικαταστάθηκε), μένει να δείξει το μέλλον ... Το μόνο προφανές είναι ότι δεν συμβουλεύτηκαν κανένα έμπειρο χρήστη του προηγούμενου συστήματος με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να πειραματίζονται στου κασίδη το κεφάλι, για άλλη μια φορά σε βάρος των καθηγητών πληροφορικής που τρέχουμε να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα ...


pgrontas

Συμφωνώ σε όλα με τους προλαλήσαντες, ειδικά με αυτό με το φύλο, την κατεύθυνση, αλλά και την ημερομηνία γέννησης σε μένα. Τις ξαναπληκτρολόγησα από πάνω μία, μία γιατί δεν τις έπαιρνε όπως τις έβγαλε ο Νέστωρ.

Εγώ έχω όμως τις εξής απορίες:

1. Από τη στιγμή που γίνει η μετάπτωση σταμάταμε τον Νέστορα και πάμε στο MySchool, ή  τα συντηρούμε και τα δύο ταυτόχρονα.
Η απάντηση δεν είναι και τόσο απλή έχοντας υπόψιν την παλαιότερη περίπτωση του eSchool αλλά κυρίως το γεγονός ότι το ιστορικό του σχολείου υπάρχει στον Νέστωρ και η εισαγωγή γίνεται για το τρέχον έτος. Επίσης δεν ξέρω αν το πρακτικό ανάθεσης εξωδιδακτικών εργασιών καλύπτει μετάπτωση ή ταυτόχρονη χρήση δύο συστημάτων.

2. Τι σημαίνει το λογότυπο ΕΣΠΑ, στο τέλος; Αν κάποιοι πληρώθηκαν (έξτρα) για να το αναπτύξουν γιατί δεν έκαναν και την μετάπτωση ή γιατί δεν είναι και η μετάπτωση αμοιβόμενη;

Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη. Τα ερωτήματα αυτά πρέπει να απασχολήσουν και την ΠΕΚΑΠ, θεωρώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

sarakiniotis

με τα μαθηματα που συμμετέχουν η δεν συμμετεχουν στον ΜΟ , τι κανουμε ?

lef

Παράθεση από: pgrontas στις 09 Ιαν 2014, 07:45:39 ΜΜ

Εγώ έχω όμως τις εξής απορίες:

1. Από τη στιγμή που γίνει η μετάπτωση σταμάταμε τον Νέστορα και πάμε στο MySchool, ή  τα συντηρούμε και τα δύο ταυτόχρονα.
Η απάντηση δεν είναι και τόσο απλή έχοντας υπόψιν την παλαιότερη περίπτωση του eSchool αλλά κυρίως το γεγονός ότι το ιστορικό του σχολείου υπάρχει στον Νέστωρ και η εισαγωγή γίνεται για το τρέχον έτος.

To ΝΕΣΤΩΡ το χρειάζεσαι για να εκδίδεις έγγραφα-αποδεικτικά περασμένων ετών. (π.χ. σου ήρθε κάποιος που έχασε το απολυτήριο ή τη βαβαίωση πρόσβασης.) Αυτά δηλαδή που έκανες μέχρι τώρα με αλλαγή σχολικού έτους. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να καθίσει κανείς να μεταφέρει δεδομένα προηγούμενων ετών στο myschool, άσε που λογικά δεν πρόκειται να δημιουργήσουν τα σχετικά σχολικά έτη για να μπορείς να το κάνεις.

Παράθεση από: sarakiniotis στις 09 Ιαν 2014, 09:04:44 ΜΜ
με τα μαθηματα που συμμετέχουν η δεν συμμετεχουν στον ΜΟ , τι κανουμε ?

κάποιος πρέπει να στηθεί στη γραμμη για να τους θέσει τηλεφωνικά το ερώτημα ή να ανοίξει ticket στο helpdesk. Όποιος το κάνει, ας κάνει ένα κόπο να ενημερώσει και για την απάντηση που θα πάρει. Αν βρω χρόνο μέσα στην ημέρα, μπορεί να ανοίξω ένα ticket