ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Όλα για την θετική και τους ΠΕ04



Δηλαδή, πόσο δύσκολο είναι να ενταχθούν οι σχολές μαθηματικών σε ένα πεδίο με βασικό μάθημα τα Μαθηματικά;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Έχει κάποιος το νέο σύστημα σε σχεδιάγραμμα μαθημάτων ανά κατεύθυνση?

nikolasmer

Κάποιος να μας το κάνει λιανά.  :-[
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

apom


petrosp13

Καμία επικοινωνία μεταξύ πεδίων;;;;
Εξαιρετικά χαμένοι οι Μαθηματικοί που χάνουν όλους τους υποψηφίους σχολών Υγείας
Ποιος βάζει στοίχημα ότι οι ώρες δεν θα είναι 6 για όλα τα μαθήματα αλλά θα αλλάξουν;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Με ψήφιση μέχρι τα Χριστούγεννα και εκλογές τον Μάιο... παίζει να μην προχωρήσει καν...

ilias_s

#801
Και πάλι η ΑΕΠΠ θα μείνει στον προσανατολισμό για τα Οικονομικά!!!

Φαντάζομαι πως το "δίπορτο" για τις Σχολές Πληροφορικής θα συνεχίσει να ισχύει με την Οικονομία-Πληροφορική να έχει πρόσβαση στα Πανεπιστημιακά τμήματα μόνο και τη Θετική να έχει πρόσβαση και στα Πανεπιστημιακά και στα Πολυτεχνικά.

Προσωπικά περίμενα περισσότερο θάρρος για αλλαγές που θα διόρθωναν τις στρεβλώσεις.


petrosp13

Μην ξεχνάμε ότι με το νέο σύστημα, δεν υπάρχει ΑΕΠΠ στην Θετική, άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πρόσβασης στις σχολές Πληροφορικής από την Θετική
Αποκλειστική πρόσβαση από την κατεύθυνση μας, αλλιώς εμπαιγμός..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Πάντως αφού δεν έβαλαν στην θέση των λατινικών την χημεία... πάλι καλά... Χημεία rules!!!

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Σεπ 2018, 02:16:37 ΜΜ
Μην ξεχνάμε ότι με το νέο σύστημα, δεν υπάρχει ΑΕΠΠ στην Θετική, άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πρόσβασης στις σχολές Πληροφορικής από την Θετική
Αποκλειστική πρόσβαση από την κατεύθυνση μας, αλλιώς εμπαιγμός..
...και ποιος ακούει;... η θέλει να ακούσει;

NiColas1957

Για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα, να πω ότι τα δύο θετικά που εγώ βλέπω είναι:
α) Το μάθημα γίνεται 6ωρο
β) Αποκτά και τυπικά τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας με τα υπόλοιπα μαθήματα.

xristos_ts

Σςςςςςςςς!
Η ΠΕΚΑΠ κοιμάται! Σεβαστείτε λίγο!

ilias_s

Παράθεση από: apom στις 03 Σεπ 2018, 02:23:36 ΜΜ
Πάντως αφού δεν έβαλαν στην θέση των λατινικών την χημεία... πάλι καλά... Χημεία rules!!!

Ε, λάθη γίνονται πάντα!!!  :D

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Σεπ 2018, 02:16:37 ΜΜ
Μην ξεχνάμε ότι με το νέο σύστημα, δεν υπάρχει ΑΕΠΠ στην Θετική, άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πρόσβασης στις σχολές Πληροφορικής από την Θετική
Αποκλειστική πρόσβαση από την κατεύθυνση μας, αλλιώς εμπαιγμός..

Θεωρώ απίθανο να επιτρέψουν την πρόσβαση σε τμήματα π.χ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχ/κών Η/Υ χωρίς εξέταση στη Φυσική.

Κοιτάζοντας το νέο ΩΠ, με δεδομένο ότι όλα τα μαθήματα προσανατολισμού θα είναι 6ωρα, και συγκρίνοντας με το ισχύον σύστημα :

Εμείς οι ΠΕ86, είμαστε κερδισμένοι όταν υπηρετούμε σε μικρές σχολικές μονάδες (όπου δημιουργείται συνήθως 1 τμήμα ανά Ο.Π). Σε μεγαλύτερες σχολικές μονάδες (με αρκετά τμήματα Ο.Π Θετικής και Οικονομίας-Πληροφορικής) τα πράγματα είναι περίπου τα ίδια και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να δούμε μικρή μείωση ωρών με το νέο σύστημα (όπου είχαμε 3 τμ. Θετικής και 1 τμ. Οικονομίας-Πληροφορικής). Σημαντικό είναι πως πλέον δεν υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας που σημαίνει πως η ΑΕΠΠ θα είναι το ίδιο με τα άλλα μαθήματα.

Αυτό όμως είναι ένα σχέδιο..! Δεν ξέρουμε καν αν θα εφαρμοστεί αφού μεσολαβούν εκλογές...

Από την άλλη, δεν θεωρώ και απίθανο, αυτό ή κάποιο παρόμοιο σχέδιο να εφαρμοστεί από οποιονδήποτε και αν έρθει. Αν προσέξετε έχουμε και πάλι μία εξοικονόμηση ωρών λίγο-πολύ σε κλάδους που λείπουν από τα σχολεία (ΠΕ02, ΠΕ03). Οι ελλείψεις αυτές είναι γεγονός και με κάποιο τρόπο πρέπει να αντιμετωπιστούν από οποιονδήποτε υπουργό και αν αναλάβει. Έτσι, όσο δεν γίνονται προσλήψεις όπως παλιά, η εξοικονόμηση είναι ο μοναδικός τρόπος για να καλύψουμε τα κενά και αυτό το σχέδιο την εξυπηρετεί.

Αυτό όμως που δεν κατάλαβα είναι αυτό που λέει :

"6 ώρες κάθε μάθημα συν 1 ώρα ανά μάθημα για συνεργασία με τον εκπ/κό"

pgrontas

Καλή χρονιά σε όλους!

Παράθεση από: ilias_s στις 03 Σεπ 2018, 03:33:11 ΜΜ

Εμείς οι ΠΕ86, είμαστε κερδισμένοι όταν υπηρετούμε σε μικρές σχολικές μονάδες (όπου δημιουργείται συνήθως 1 τμήμα ανά Ο.Π). Σε μεγαλύτερες σχολικές μονάδες (με αρκετά τμήματα Ο.Π Θετικής και Οικονομίας-Πληροφορικής) τα πράγματα είναι περίπου τα ίδια και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να δούμε μικρή μείωση ωρών με το νέο σύστημα (όπου είχαμε 3 τμ. Θετικής και 1 τμ. Οικονομίας-Πληροφορικής). Σημαντικό είναι πως πλέον δεν υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας που σημαίνει πως η ΑΕΠΠ θα είναι το ίδιο με τα άλλα μαθήματα.

Αυτό όμως είναι ένα σχέδιο..! Δεν ξέρουμε καν αν θα εφαρμοστεί αφού μεσολαβούν εκλογές...


Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Σεπ 2018, 02:16:37 ΜΜ
Μην ξεχνάμε ότι με το νέο σύστημα, δεν υπάρχει ΑΕΠΠ στην Θετική, άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πρόσβασης στις σχολές Πληροφορικής από την Θετική
Αποκλειστική πρόσβαση από την κατεύθυνση μας, αλλιώς εμπαιγμός..

Πολύ σωστά. Δεν υπάρχει δικαιολογία να μην μπαίνουν οι μαθητές στις καθαρές σχολές πληροφορικής και επιστήμης ΗΥ με ΑΕΠΠ. Το ίδιο ισχύει και για τους μηχανικούς ΗΥ (Πάτρα, Γιάννενα, Σάμος). Για τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς θα πρέπει να δίνεται πρόσβαση και από τις δύο κατευθύνσεις. Το ίδιο και για τους μαθηματικούς.

Αν φυσικά εφαρμοστεί.

Επίσης έχει καταλάβει κάποιος με το μάθημα της Β Λυκείου τι παίζει;

Και ένα γενικότερο σχόλιο. Ένα μεγάλο πρόβλημα με την πληροφορική στο Λύκειο είναι ότι κοιτάζουμε μόνο τι γίνεται με τις πανελλήνιες. Αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα ξεκομμένο μάθημα, το οποίο θεωρείται απαρχαιωμένο και κάθε φορά που γίνεται αλλαγή πρέπει να τρέχουμε να αποδεικνύουμε την αξία μας. Το πρόβλημα διαιωνίζεται επειδή όλες οι αλλαγες γίνονται στο πόδι και χωρίς σχέδιο. Αυτό ναι μεν αφορά όλα τα μαθήματα, αλλά χτυπά ιδιαίτερα εμάς που δεν έχουμε καθιερώσει κάποια συγκεκριμενη ύλη που θα θέλαμε να ξέρουν όλοι οι μαθητές τελειώνοντας το Λύκειο καθώς και τη διαρθρωσή της μεταξύ των τάξεων.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson