Προσόντα εκπαιδευτικών Πληροφορικής

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 04 Φεβ 2011, 04:10:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Μιας που έχω κάνει με κάποιους συναδέλφους αρκετές συζητήσεις στο παρελθόν και επειδή μου δώθηκε σήμερα το έναυσμα μέσα από τις αναφορές του Σέργιου και της Φανής, αλλά και άλλων που βλέπουν από μία διαφορετική οπτική τα πράγματα...

σας επισυνάπτω από την έκδοση με τίτλο "Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: Μελέτη διερεύνησης επιμορφωτικών αναγκών" τα στατιστικά για τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής, όσον αφορά τα τυπικά προσόντα τους.

Είναι εκπληκτικό ότι καθόμαστε και τσακωνόμαστε αντί να βλέπουμε και να αξιοποιούμε τις δυνατότητες του συγκεκριμένου κλάδου.
Αυτά είναι κάποια χρήσιμα στοιχεία, για να γνωρίζει ο καθένας ποιες είναι οι σπουδές των Πληροφορικών. Μέσα στις 24 Ειδικότητες κατέχουμε:

1. την 2η θέση στην πιστοποίηση σε ξένη γλώσσα (αφαιρώντας τους ξενόγλωσσους). Πρώτοι οι ΠΕ12.
2. την 3η θέση στην κατοχή ΜΔΕ (Master). Πρώτοι οι ειδικοί Νηπιαγωγοί και 2η ΠΕ12
3. την 6η θέση στην κατοχή διδακτορικών.
4. την 2η μικρότερη ηλικία κατά μέσο όρο μετά τους ειδικούς Νηπιαγωγούς.
5. την 1η θέση (ΟΚ αναμενόμενο) στην γνώση χρήσης ψηφιακών εργαλείων

και πάμε στο διαταύτα. Ποιες δύο ειδικότητες φεύγουν από το Λύκειο; οι ΠΕ19-20 και οι ΠΕ12...

Ας βρούμε αυτά που μας ενώνουν συνάδελφοι! Τις διαφορές τις λύνει η φύση!
Επισυνάπτω το αρχείο σε καλύτερη ανάλυση για όποιον θέλει να το δει καλύτερα. Όλο το υλικό υπάρχει στην παρακάτω αναφορά.

Μελέτη διερεύνησης επιμορφωτικών αναγκών «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών», ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Οκτώβριος 2010

pgrontas

Εμείς τα ξέρουμε αυτά ή τέλος πάντων μπορούσαμε να το φανταστούμε.

Το θέμα είναι γιατί το ίδιο το υπουργείο δεν λαμβάνει υπόψιν τις έρευνες που κάνει ένας φορέας του. Έχει ο κάθε υπουργός την απόλυτη σοφία και μπορεί να αγνοεί τους πάντες;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λάμπρος Μπουκουβάλας

παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον ο πίνακας Σπύρο!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Να έχουμε υπόψη ότι τα στατιστικά αυτά δεν είναι συνολικά αλλά στηρίζονται σε όσους απάντησαν. 
Για παράδειγμα βλέπω 6 συναδέλφους να έχουν πτυχίο παιδαγωγικής Ακαδημίας ή σχολής Νηπιαγωγών !!!!   Υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι; προσωπικά διατηρώ μερικές αμφιβολίες.


Σπύρος Δουκάκης

Οι παιδαγωγικές ακαδημίες καταργήθηκαν το 1990 (??) και άρα είναι πιθανό κάποιος/α να προέρχεται από αυτές και στη συνέχεια να έκανε πτυχίο ΑΕΙ μιας και μέχρι τότε το πτυχίο της Ακαδημίας δεν ήταν πτυχίο ΑΕΙ... Υποθέτω ότι είναι δυνατόν...

Κατά τα άλλα είναι μία έρευνα που σίγουρα θα έχει ελλείψεις, μιας και μιλάνε στο εξώφυλλο για αρχική έκδοση... Ακόμα όμως και αν υπάρχουν λάθη, αυτά τα λάθη θα είναι αναλογικά και στις υπόλοιπες ειδικότητες...

Πάντως κάθε έρευνα στηρίζεται σε όσους απάντησαν. Δεν έχω εντοπίσει έρευνα σε τόσο μεγάλο δείγμα που να απαντούν όλοι... ούτε στην απογραφή δεν απαντούν όλοι...

Παράθεση από: Vangelis στις 04 Φεβ 2011, 09:36:06 ΜΜ
Να έχουμε υπόψη ότι τα στατιστικά αυτά δεν είναι συνολικά αλλά στηρίζονται σε όσους απάντησαν. 
Για παράδειγμα βλέπω 6 συναδέλφους να έχουν πτυχίο παιδαγωγικής Ακαδημίας ή σχολής Νηπιαγωγών !!!!   Υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι; προσωπικά διατηρώ μερικές αμφιβολίες.