Πόσο ενωμένη είναι ή διαμαρτυρία για την πληροφορική;

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 13 Φεβ 2011, 11:11:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

 Είμαι καθηγητής σε ιδιωτικό  σχολείο και ερωτώ το εξής:
Πως σε μια τόση μεγάλη διαμαρτυρία διασφαλίστηκε ότι θα έχουν συμμετοχή στις 15 Φεβρουαρίου και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί,   γιατί συνάδελφοι δεν έστειλε η ΠΕΚΑΠ μια κοινοποίηση και στην ΟΙΕΛΕ.  Γιατί αφήνετε τον κάθε συνάδελφο των ιδιωτικών σχολείων να έρθει σε διένεξη με την διεύθυνση του σχολείου για την συμμετοχή του στην διαμαρτυρία . Προτείνω άμεση δίωρη στάση των καθηγητών πληροφορικής σε ιδιωτικά σχολειά όπως και η ΟΛΜΕ.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  Η 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

Σπύρος Δουκάκης

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3674.msg37628#msg37628

http://pekap.blogspot.com/2011/02/152_11.html

Παράθεση από: kostasalgo στις 13 Φεβ 2011, 11:11:57 ΠΜ
Είμαι καθηγητής σε ιδιωτικό  σχολείο και ερωτώ το εξής:
Πως σε μια τόση μεγάλη διαμαρτυρία διασφαλίστηκε ότι θα έχουν συμμετοχή στις 15 Φεβρουαρίου και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί,   γιατί συνάδελφοι δεν έστειλε η ΠΕΚΑΠ μια κοινοποίηση και στην ΟΙΕΛΕ.  Γιατί αφήνετε τον κάθε συνάδελφο των ιδιωτικών σχολείων να έρθει σε διένεξη με την διεύθυνση του σχολείου για την συμμετοχή του στην διαμαρτυρία . Προτείνω άμεση δίωρη στάση των καθηγητών πληροφορικής σε ιδιωτικά σχολειά όπως και η ΟΛΜΕ.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  Η 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ


Καρκαμάνης Γεώργιος

Επρεπε εδώ και πολύ καιρό να είχε γίνει μια οργανωμένη διαμαρτυρία για την κατάσταση της πληροφορικής στην εκπαίδευση όταν τα "πρώτα μηνύματα"  είχαν έρθει από τα ΕΠΑΛ με την μείωση των ωρών διδασκαλίας εκεί.





dkonetas

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 14 Φεβ 2011, 11:40:58 ΠΜ
Επρεπε εδώ και πολύ καιρό να είχε γίνει μια οργανωμένη διαμαρτυρία για την κατάσταση της πληροφορικής στην εκπαίδευση όταν τα "πρώτα μηνύματα"  είχαν έρθει από τα ΕΠΑΛ με την μείωση των ωρών διδασκαλίας εκεί.

Νομίζω ότι, προφανώς όχι εσκεμμένα, αδικείς κάποιους πληροφορικούς οι οποίοι πέρα από τις δημόσιες τοποθετήσεις και παρεμβάσεις (στην βουλή και σε κάθε εμπλεκόμενο φορέα) http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=349 
έχουν μαυρίσει τις ιστοσελίδες τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας και έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας. 
Να σημειώσω ότι το θέμα σχετίζεται και με τον τίτλο του thread  καθώς διάφοροι φορείς και ενώσεις (οι οποίοι έχουν και έμμεση χρηματοδότηση από το ελληνικό δημόσιο) δήθεν συνυπογράφουν αλλά στην πράξη μόνο περίπου 140 μέλη της ΕΠΕ συνεχίζουν τον δικαστικό αγώνα με σημαντικό (και οικονομικό) προσωπικό κόστος


ενδεικτικά παραθέτω από: http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=344
κατατέθηκε η αίτηση ακυρώσεως στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τις Αναθέσεις
Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατέθεσαν, διά του πληρεξουσίου δικηγόρου τους Μιχάλη Τσαγκατάκη, η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, ο Σύλλογος Πτυχιούχων Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης και 142 Πληροφορικοί που εργάζονται ως μόνιμοι ή αναπληρωτές/ωρομίσθιοι καθηγητές Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και αδιόριστοι Πληροφορικοί ενταγμένοι στους πίνακες αναπληρωτών. Με την αίτηση αυτή ζητείται η ακύρωση απόφασης του υπουργού Παιδείας, η οποία εκδόθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο και αφορά σε αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς κατά το μέρος που αφαιρούνται μαθήματα Πληροφορικής και Εφαρμογών Υπολογιστών από τους Πληροφορικούς.

Στο δικόγραφο αναπτύσσονται τα επιχειρήματά μας και τεκμηριώνεται ότι με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση και τη σχετική εγκύκλιο που ακολούθησε, η διδασκαλία της πληροφορικής αντί να επαφίεται στους Πληροφορικούς, ανατίθεται σε κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών με άλλο γνωστικό αντικείμενο από εκείνου που όρισε ο νόμος 2009/92 (άρθρο 30) με αποτέλεσμα οι μαθητές των επαγγελματικών λυκείων (ΕΠΑΛ) και επαγγελματικών σχολών (ΕΠΑΣ) να υφίστανται άνιση μεταχείριση έναντι των μαθητών γυμνασίων και γενικών λυκείων που διδάσκονται την Πληροφορική από Πληροφορικούς. Περαιτέρω τεκμηριώνεται ότι με την εν λόγω υπουργική απόφαση υποβαθμίζεται η ποιότητα της εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται για τα μαθήματα πληροφορικής αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι άλλων ειδικοτήτων με επιβάρυνση του προϋπολογισμού και ότι πλήττονται τα συνταγματικά δικαιώματα των μαθητών λόγω της υποβάθμισης του επιπέδου διδασκαλίας των μαθημάτων πληροφορικής.
Θα ακολουθήσει και αίτηση αναστολής των ανωτέρω αποφάσεων ώστε να αποτραπεί η εφαρμογή τους μέχρι την έκδοση απόφασης επί της αιτήσεως ακυρώσεως, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του ΔΣ της ΕΠΕ. 
..."

Έχει ενδιαφέρον ότι όσοι διδάσκουν σε Ενιαία Λύκεια και Γυμνάσια δεν είναι καν ενήμεροι ότι η συγκεκριμένη απόφαση για τις αναθέσεις σε συνδυασμό με τις υπολοιπες εξελίξεις που οδήγησαν στην περαιτέρω υποβάθμιση της Τεχνικής εκπαίδευσης κόστισαν πολλαπλάσιες ώρες και θέσεις εργασίας πληροφορικής από το σύνολο των ωρών που φοβούμαστε ότι θα καταργηθούν σύμφωνα με τα σχέδια που διαρρεύσαν για το Νέο Λύκειο 
ΔΚ ;-)