ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕ19-20

Ξεκίνησε από stalker, 25 Σεπ 2008, 11:07:13 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stalker

Συνάδελφοι καλημέρα. Παρακολουθώ τη δεύτερη φάση της επιμόρφωσης, οπότε και ανακάλυψα το στέκι.
Στα πλαίσια των εργασιών συμμετέχω για πρώτη φορά κι εγώ σε αυτό το στέκι (και γενικά πρώτη φορά σε φόρουμ).
Τέλος πάντων, ποια η εμπειρία σας από αυτή την επιμόρφωση (που νομίζω πως όλοι μας την περιμέναμε χρόνια τώρα...).
Το ότι ξεκίνησε νομίζω πως είναι θετικό. Το πώς γίνεται είναι άλλο ζήτημα... Λογικό είναι η δεύτερη φάση να είναι πιο οργανωμένη από την πρώτη

P.Tsiotakis

Το οτι ξεκίνησε είναι καλό. Το οτι ξεκίνησε με μας (ΠΕ19-20) είναι καλό.

Καλή συνέχεια και καλώς ήρθες στο στέκι   ;)

klarabel

Τυγχάνει να παρακολουθώ και εγώ την επιμόρφωση αυτή την εποχή.

Δεν θα θίξω το θέμα των εκπαιδευτών (πώς επιλέχθηκαν και αν γνωρίζουν το αντικείμενο που διδάσκουν), αλλά τον στόχο της επιμόρφωσης.  Μας τραβολογάνε τόσες ώρες για να μας δείξουν οτι υπάρχουν κάποια πράγματα και όχι για να μας μάθουν τίποτα. Υπάρχει περίπτωση να μάθει κάποιος Visual Βasic ή Java σε ένα τρίωρο; Τι είναι πολυμεσική εφαρμογή όλοι το γνωρίζουμε και με ποιά εργαλεία μπορούμε να την παράγουμε αν δεν το ξέρουμε, το βρίσκουμε. Αν δεν μπορούν να μου δείξουν κάτι ολοκληρωμένο και πρέπει να βγάλω εγώ τα κάστανα από την φωτιά (πάλι μόνη μου) ...

Ελπίζω το δεύτερο μέρος να είναι καλύτερο 

Laertis

Παρακολούθησα την επιμόρφωση στην Α' φάση. Το δεύτερο μέρος είναι θεωρητικό.
Δε θα κάνω κανένα σχόλιο ακόμη , αλλά θα περιμένω να δω τις εντυπώσεις των συναδέλφων που παρακολουθούν τώρα, και μετά υπάρχουν ράμματα για πολλές γούνες  ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pgrontas

Παρακολουθώ την επιμόρφωση τώρα και οι εντυπώσεις μου δεν είναι και οι καλύτερες (για να το θέσω ήπια).

Το πρώτο  που θέλω να παρατηρήσω είναι ότι το υλικό που έχει επιλεγεί δεν είναι στοχευμένο. Εννοώ πως ούτε είναι αρκετό ούτε είναι διαρθρωμένο έτσι ώστε να κάνει κάποιον να πει ότι μετά θα γνωρίζει ή θα θυμηθεί το αντικείμενο, αλλά ούτε από την άλλη είναι προσαρμοσμένο στο να σου δώσει ιδέες ώστε να αξιοποιήσεις αυτά που μαθαίνεις στην τάξη σου.
Για παράδειγμα στην java - η ενότητα έχει τίτλο Προηγμένο περιβάλλον Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού JAVA και αυτό που μαθαίνεις είναι τι είναι to private και τι είναι το public.Τέτοιες αντιφάσεις υπάρχουν σε όλες τις ενότητες.

Οι σημειώσεις μου φαίνονται πάρα πολύ γραφειοκρατικές - πολλά διαδικαστικά λίγη ουσία. Η συγγραφή τους μάλλον έγινε με την μέθοδο συμπληρώστε τα κενά.

Σχετικά με τους εκπαιδευτές. Γενικά σε εμάς είναι τυπικοί στο υλικό. Το πρόβλημα όμως είναι ότι πολλοί δεν έχουν καταλάβει το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Έχω την αίσθηση ότι νομίζουν ότι μιλάνε σε ζουλού. Για να είμαι δίκαιος όμως ούτε το υλικό που έχουν να υπερασπιστούν τους βοηθάει. Πολλοί από αυτούς έχουν το επιπλέον ελαφρυντικό του ότι δεν προέρχονται από την εκπαίδευση, οπότε δεν γνωρίζουν τον χώρο. Μήπως όμως τότε δεν θα έπρεπε να συμμετέχουν;

Ίσως το Α μέρος να είχε νόημα να γίνει μόνο στους μη έχοντες βασικό πτυχίο πληροφορικής. Αλλά ούτε τότε θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα γιατί είναι πολύ επιφανειακό.

Αναμένω το Β μέρος τα παιδαγωγικά, για να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά δεν περιμένω και πολλά γιατί όλη η ενότητα αυτή έχει κακή φήμη (βλ. ΠΕΚ και τις άπειρες παραλλαγές της μεθόδου project που ακούγαμε).

Κρίμα πάντως γιατί ήταν καλή ευκαιρία και γιατί το πρόγραμμα απαιτεί αρκετές θυσίες σε χρόνο (3-3ωρα την εβδομάδα είναι πάρα πολλά).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

klarabel

Μετά από δύο τρίωρα στην περιβόητη διδακτική της πληροφορικής, η κατάσταση συνεχίζει οχι μόνο να μην παρουσίαζει κανένα ενδιαφέρον, αλλά να είναι απαράδεκτη.

Laertis

Περίμενε να κάνεις και τα υπολοιπα 5 τρίωρα και τα λέμε ... :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

klarabel


klarabel

Επιτέλους τέλος. Η υπόθεση ήταν μια γιγάντια κοροϊδία. Σκέφτομαι πως έχασα στην κυριολεξία τόσα απογεύματα. Θα μου πείτε βέβαια γιατί πήγαινες; Γιατί είχα την ελπίδα ;D οτι το επόμενο τρίωρο μπορεί να ήταν καλύτερο και γιατί δεν ήθελα να τα παρατήσω στην μέση.
Σε συζητήσεις με κάποιους συναδέλφους πληροφορήθηκα οτι αρχικά ο σχεδιασμός δεν περιελάμβανε το πρώτο μέρος (αυτό που στην πραγματικότητα είχε σχέση με το αντικείμενό μας)... Το έβαλαν λοιπόν σαν "κράχτη" γιατί δεν θα πήγαινε κανείς διαφορετικά (αυτό μου λέει το πονηρό μυαλό μου λέει).
Εχω και μια απορία. Γιατί τέτοιο ζόρι με την LOGO;

Laertis

Τώρα πιά αγαπητή klarabel μπορούμε να συζητήσουμε εφ'όλης της ύλης αφού πλέον θεωρείσαι "επιμορφωμένη".
Η εντύπωση των περισσότερων είναι η ίδια με τη δική σου. Κοροϊδία και χάσιμο χρόνου.

Πάντα έλεγα ότι η Πληροφορική "μπήκε" στραβά στην εκπαίδευση και συνεχίζει να αρμενίζει με στραβό το γιαλό. Πολύ καλό παράδειγμα αυτή η "στο γόνατο" επιμόρφωση των Πληροφορικών που σχεδιάστηκε , υλοποιήθηκε και τελειώνει μέσα σε 8 μήνες για να προλάβουνε τα φράγκα απο το Γ' ΚΠΣ το οποίο διήρκεσε 8 χρόνια. Η προχειρότητα και η ανοργανωσιά σε όλο της το μεγαλείο. Εμείς δε, που επιμορφωθήκαμε στην Α' φάση (Απρ-Ιουν 2008) δεν είχαμε τους 2 πρώτους μήνες καν το υλικό για την επιμόρφωση. Κατά το Μάη άρχισε να ανεβαίνει σταδιακά στον κόμβο.Και κάναμε μαθήματα χωρίς να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε ούτε καν κι οι επιμορφωτές. Άστα να πάνε ...

Όσο για τη Logo, είναι ακόμη μια παληνωδία που εντάσσεται στο "σωστό" και "σε βάθος χρόνου" σχεδιασμό που γίνεται στην Πληροφορική στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ενώ ήταν στο πρόγραμμα σπουδών απο το 1992 έως το 1998, βγήκε σαν ξεπερασμένη, απο το 1999 ως το 2006 κι επανέρχεται δριμύτερη απο δω και στο εξής. Δε θα εντυπωσιαστώ αν σε λίγα χρόνια ξαναβγεί κι επανέλθει η GWBasic. Ποιος ξέρει , όλο και κάποιος ιθύνοντας με διδακτορικό στην Διδακτική της ΠΛηροφορικής ισως κάποτε (ξανα)ανακαλύψει τα "εκπαιδευτικά"  προτερήματα της Basic έναντι της Logo...

Και πάει λέγοντας ... >:(

Σε συγχαίρω πάντως που επέδειξες τόση υπομονή και επιμονή και κατάφερες να παρακολουθήσεις επιτυχώς αυτό το πρόγραμμα επιμόρφωσης. Είναι κοινώς ομολογούμενο ότι χρειαζόταν "κότσια" και γερά νεύρα για το κάνει κάποιος αυτό....

ʼντε και καλή πιστοποίηση σε 20 μέρες ... ;D

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

taxata

Το σεμινάρια μου θύμησαν μια ατάκα που άκουσα παλαιότερα μία κουρελού γνώσεων ατάκτως τοποθετημένα :D. Και επίσης ... ίσως είμαστε ο μοναδικός κλάδος του Δημοσίου τομέα ο οποίος παρακολουθεί σεμινάρια α) εκτός ωραρίου β)χωρίς καμία ανταμοιβή και επίσης α) πρέπει να κάνει εργασίες για να πάρει τη βεβαίωση και β) πρέπει να δώσει και εξετάσεις για την πιστοποίηση ... το άλλο με τον τοτό το ξέρεις  :laugh:.
Η αλήθεια είναι ότι μόνο για γέλια δεν είναι και όσο δεν αντιστεκόμαστε τα πράγματα θα χειροτερεύουν δείτε και την ανακοίνωση των συναδέλφων από την κρήτη ...

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank10_11_08_828.php
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

emil

Υπάρχει περίπτωση να νομιμοποιήσουμε την κοροίδία της επιμόρφωσής μας πηγαίνοντας στην εφάπαξ πιστοποίηση; Αντισταθείτε συνάδελφοι. Ας τους μείνουν τα λεφτά μπας και πληρώσουν αυτά που μας χρωστάνε 2,5 χρόνια.

Laertis

Η διαδικασία της πιστοποίησης εντάσσεται κι αυτή στο πλαίσιο της αντίστοιχης κοροιδίας όπως και η αρχική επιμόρφωση. Μέσα σε 1 ώρα και σε 32 θεωρητικές ερωτήσεις κλειστού τύπου (Σ-Λ, και multiple choice) θα ξεχωρίσει ο "καλός" Πληροφορικός απο τον ανεπίδεκτο.
Μέχρι εδώ δεν διαφωνούμε emil.

Το σημείο που διαφωνώ είναι στην παρουσία μας στην εν λόγω κοροιδία.
Εγώ θα πάω στην κοροιδία της πιστοποίησης την ερχόμενη Κυριακή και θα πετύχω για πολλούς λόγους που αν θέλεις μπορώ να τους αναπτύξω αναλυτικά σε επόμενο post.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Laertis

Χτές έγινε η διαδικασία της πιστοποίησης ..
Ένα έχω να πω .... (στα λατινικά)
Veni, vidi, vici  ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

πως η χελωνίτσα σχεδιάζει κανονικό εξάγωνο?