ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

#225
Παράθεση από: Diotima στις 07 Ιουν 2015, 05:37:04 ΜΜ


Υπουργός, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος, Θεωρητικός Φυσικός, 72 ετών
Αναπληρωτής, Γιατρός Γενετιστής, Παιδίατρος, 67 ετών
Γενικός Γραμματέας, Μαθηματικός, 66 ετών
Γενικός Γραμματέας 2ος, Φυσικός, 66 ετών

Πράγματι εντυπωσιακή η ηλικιακή κατανομή της ηγεσίας του υπουργείου...

Παράθεση από: Diotima στις 07 Ιουν 2015, 05:37:04 ΜΜ
Πιστεύετε ότι είναι χάσμα ειδικοτήτων ή χάσμα γενεών όλος αυτός ο πόλεμος που έγινε και συνεχίζεται απέναντι στην επιστήμη της Πληροφορικής;

Κατά την γνώμη μου χάσμα ασχετοσύνης και παλαιολιθικότητας.

Για παράδειγμα υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές-επιστήμονες πχ στο
τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ με πρώτα πτυχία Φυσικής ή Μαθηματικών, της ίδιας ηλικιακής ομάδας που απολαμβάνουν σε τομείς
αιχμής, διεθνή αναγνώριση. Ίσως θα ήταν τα πιο κατάλληλα άτομα να δείξουν στους παραπάνω κυρίους ότι σκέφτονται στενόμυαλα.


seibei

Γενικότερα νομίζω οτι μας "έριξαν"  και μας πολεμούν (ώρες, πανελλήνιες κτλ, κτλ)
γιατί ως κλάδος είμαστε μακρυά από τον πυρήνα του κρατικο-πολιτικού συστήματος.

Δεν είμαστε "χωμένοι", δεν έχουμε ανθρώπους που συμμετείχαν στο χτίσιμο του μεταπολιτευτικού φαυλοκρατικού συστήματος.

Ο αγώνας ενός πανίσχυρου ΝΠΔΔ εναντίον μας, βρήκε με τον έναν ή άλλον τρόπο την νομοτελειακή του κατάληξη...

Αυτή είναι η Ελλάδα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: seibei στις 07 Ιουν 2015, 07:26:57 ΜΜ
Γενικότερα νομίζω οτι μας "έριξαν"  και μας πολεμούν (ώρες, πανελλήνιες κτλ, κτλ)
γιατί ως κλάδος είμαστε μακρυά από τον πυρήνα του κρατικο-πολιτικού συστήματος.

Δεν είμαστε "χωμένοι", δεν έχουμε ανθρώπους που συμμετείχαν στο χτίσιμο του μεταπολιτευτικού φαυλοκρατικού συστήματος.

Ο αγώνας ενός πανίσχυρου ΝΠΔΔ εναντίον μας, βρήκε με τον έναν ή άλλον τρόπο την νομοτελειακή του κατάληξη...

Αυτή είναι η Ελλάδα.

Θα συμφωνήσω διαφωνώντας μαζί σου, με την έννοια ότι πετύχαμε πολλά παραπάνω απο όσα περίμεναν οι "αλλοι".. Που και να γίνουμε 1 σώμα...

Απλά πρέπει να συνεχίσουμε..

seibei

1 ώρα στο Γυμνάσιο
0 ώρες Α' Λυκείου
1 ώρα Β' Λυκείου
Μη εξεταζόμενο στη Γ΄Λυκείου για Πολυτεχνεία, Μαθηματικό και άλλα πολλά.

Δεν μπορώ να τα πω "πολλά" αυτά.


veni

Παράθεση από: seibei στις 08 Ιουν 2015, 08:01:01 ΜΜ
1 ώρα στο Γυμνάσιο
0 ώρες Α' Λυκείου
1 ώρα Β' Λυκείου
Μη εξεταζόμενο στη Γ΄Λυκείου για Πολυτεχνεία, Μαθηματικό και άλλα πολλά.

Δεν μπορώ να τα πω "πολλά" αυτά.



Διορθώνω (ελαφρώς) , όποιος μπορεί και είναι ενήμερος ας συμπληρώσει και τις ώρες του ΕΠΑΛ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
1 ώρα στο Γυμνάσιο (Μη εξεταζόμενο) σε κάθε τάξη

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

2 ώρες Α' Λυκείου Επιλογής
1 ώρα Β' Λυκείου
2 ώρες Μη εξεταζόμενο στη Γ΄Λυκείου για Πολυτεχνεία, Μαθηματικό και άλλα πολλά.
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: seibei στις 08 Ιουν 2015, 08:01:01 ΜΜ
1 ώρα στο Γυμνάσιο
0 ώρες Α' Λυκείου
1 ώρα Β' Λυκείου
Μη εξεταζόμενο στη Γ΄Λυκείου για Πολυτεχνεία, Μαθηματικό και άλλα πολλά.

Δεν μπορώ να τα πω "πολλά" αυτά.

Επειδή μάλλον υπάρχει μία λάθος ερμηνεία των λεγόμενων μου, αυτό που είπα είναι ότι καταφέραμε "πολλα" σε σχέση με αυτό που ξεκίνησε..Βλέπε καλοκαίρι του 2013 (...)

Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είμαι ικανοποιημένος...

ntzios kostas

Την σημερινή μέρα πρέπει να την γιορτάζουμε ως την μερα της πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Είναι η μέρα που έφυγε το 2014 ο απίστευτος τύπος που λέγεται Αρβανιτόπουλος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pthomop

Οι Μαθηματικοί γκρινιάζουν και κλαίνε για μια ώρα που έχασαν στην Β Λυκείου. Εμείς πόσες ώρες έχουμε χάσει τελικά στο Λύκειο;

pthomop

Παράθεση από: ntzios kostas στις 09 Ιουν 2015, 11:27:18 ΠΜ
Την σημερινή μέρα πρέπει να την γιορτάζουμε ως την μερα της πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Είναι η μέρα που έφυγε το 2014 ο απίστευτος τύπος που λέγεται Αρβανιτόπουλος.
Η ζημιά που έκανε στον κλάδο αυτό το άτομο είναι ανυπολόγιστη. Και δυστυχώς μη αναστρέψιμη.

seibei

Παράθεση από: veni στις 09 Ιουν 2015, 12:14:57 ΠΜ
Διορθώνω (ελαφρώς) , όποιος μπορεί και είναι ενήμερος ας συμπληρώσει και τις ώρες του ΕΠΑΛ


ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

2 ώρες Α' Λυκείου Επιλογής
Σωστή η διόρθωση, τυπικά. Ουσιαστικά όμως,
2 ώρες Α' Λυκείου Επιλογής = 0 υποχρεωτικές ώρες = 0 ώρες για πολλά σχολεία και πολλούς μαθητές.

Τα ΕΠΑΛ στα οποία αναφέρεσαι είναι πολύ λίγα. Ένα ΕΠΑΛ μπορεί και να αντιστοιχεί σε μια περιοχή με 10 ΓΕΛ. Και πίστεψέ με δεν υπάρχει ΕΠΑΛ
με 10 πληροφορικούς!
Επίσης, τα ΕΠΑΛ απορροφούν το 25% περίπου των μαθητών, το οποίο με την σειρά του διασκορπίζεται σε διάφορες ειδικότητες.

Συμπερασματικά, στην ραχοκοκαλιά της β/θμιας (Γυμνάσιο και ΓΕΛ) η Πληροφορική είναι περιορισμένη και υποβαθμισμένη.



pthomop

http://www.esos.gr/arthra/38705/epeigoysa-dieykrinisi-gia-ta-mathimata-epilogis-tis-g-taxis-gel-kata-sholiko-etos-2015

Τα δίκτυα πολυμέσα δεν θα μπορούσαν να είναι μέσα στα επιλογής;

amichail

Ξέρω ότι το θέμα μας είναι άλλο, αλλά δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο.

Παράθεση από: seibei στις 09 Ιουν 2015, 12:21:01 ΜΜ
Τα ΕΠΑΛ στα οποία αναφέρεσαι είναι πολύ λίγα. Ένα ΕΠΑΛ μπορεί και να αντιστοιχεί σε μια περιοχή με 10 ΓΕΛ. Και πίστεψέ με δεν υπάρχει ΕΠΑΛ
με 10 πληροφορικούς!
Επίσης, τα ΕΠΑΛ απορροφούν το 25% περίπου των μαθητών, το οποίο με την σειρά του διασκορπίζεται σε διάφορες ειδικότητες.

Συμπερασματικά, στην ραχοκοκαλιά της β/θμιας (Γυμνάσιο και ΓΕΛ) η Πληροφορική είναι περιορισμένη και υποβαθμισμένη.

Πρώτον τα ΓΕΛ είναι περίπου 1000 και τα ΕΠΑΛ περίπου 300 (μετά και την κατάργηση των περίπου 100 ΕΠΑΣ), άρα η αναλογία είναι 1 προς 3.
Δεύτερον στα ΕΠΑΛ ακόμα και στις άλλες ειδικότητες κάνουν όλοι:
2-4 ώρες Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α (x 2 καθηγητές)
1 ώρα Εισαγωγή στις Αρχές Επιστήμης Υπολογιστών Γενικής Παιδείας στη Β
1 ώρα Εισαγωγή στις Αρχές Επιστήμης Υπολογιστών Γενικής Παιδείας στη Γ (θεωρητικά από του χρόνου)
Επίσης αν υπάρχει τομέας, κάθε τμήμα έχει περίπου 20 ώρες ειδικότητας από τις οποίες 10 εργαστήρια, άρα διπλοί καθηγητές, οπότε κάθε τμήμα ειδικότητα θέλει 1,5 καθηγητή. Οπότε πίστεψέ με, υπάρχουν ΕΠΑΛ με 10 καθηγητές Πληροφορικής.

Ναι, η Πληροφορική είναι περιορισμένη και υποβαθμισμένη (και στα ΕΠΑΛ όπου τα βιβλία είναι από το 1999 και οι οδηγίες είναι να επικαιροποιήσουμε την ύλη αυτοσχεδιάζοντας και ο τομέας γλύτωσε την τελευταία στιγμή την κατάργηση στο σχέδιο Αρβανιτόπουλου).

Νοοτροπίες όμως του στυλ "ραχοκοκκαλιά της β/θμιας είναι τα ΓΕΛ" τι ακριβώς διαφορά έχουν με "ραχοκοκκαλιά της β/θμιας είναι τα βασικά μαθήματα (Νέα, Μαθηματικά) και όχι τα δευτερεύοντα" που μας έχουν φέρει εδώ που είμαστε.

Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο. Αν απορρίπτουμε εμείς οι ίδιοι έτσι άκριτα κάποια πράγματα, γιατί απορούμε μετά όταν οι άλλοι απορρίπτουν έτσι άκριτα τις δικές μας θέσεις;
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

demodosm

 >:D ;) Το πιάσατε το υπονοουμενο.... εεε....
Επανακαθορισμός των ειδικοτήτων και τι διδάσκει η κάθε μια....
Βλέπω αναβάθμιση της Πληροφορικής.....
;D Λέω και ανέκδοτα....

pthomop

Παράθεση από: demodosm στις 10 Ιουν 2015, 06:31:44 ΜΜ
>:D ;) Το πιάσατε το υπονοουμενο.... εεε....
Επανακαθορισμός των ειδικοτήτων και τι διδάσκει η κάθε μια....
Βλέπω αναβάθμιση της Πληροφορικής.....
;D Λέω και ανέκδοτα....

Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; Θα μας πάρουν και τα Μαθηματικά από β ανάθεση. Όχι ότι πρόλαβε κανείς να τα διδάξει στο γυμνάσιο!!!