ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vagnes

Καλησπέρα, ενα όνομα που παίζει για το υπουργείο Παιδείας εκτός του μπαλτά είναι του Κώστα Γαβρόγλου... http://www.phs.uoa.gr/an8ropino-dynamiko/afyphretisantes/kostas-gabrogloy.html
Ξέρει κάποιος περαιτέρω πληροφορίες για αυτόν?? Και τί στάση κράτησε στο θέμα μας??

dpa2006

Παράθεση από: Vagnes στις 21 Σεπ 2015, 12:43:07 ΜΜ
Καλησπέρα, ενα όνομα που παίζει για το υπουργείο Παιδείας εκτός του μπαλτά είναι του Κώστα Γαβρόγλου... http://www.phs.uoa.gr/an8ropino-dynamiko/afyphretisantes/kostas-gabrogloy.html
Ξέρει κάποιος περαιτέρω πληροφορίες για αυτόν?? Και τί στάση κράτησε στο θέμα μας??
Τομείς ενδιαφέροντος Θεωρητική Φυσική και Φυσικοχημεία...

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

    Ιστορία της Φυσικής χαμηλών θερμοκρασιών, τεχνητό ψύχος.
    Ιστορία της φυσικοχημείας 19-20ος αιώνα.
    Η πρόσληψη των επιστημονικών ιδεών και πρακτικών τον 18-19ο αιώνα.

και ο Μπαλτάς φιλόσοφος είναι ουσιαστικά άσχετα από το βασικό πτυχίο του Ηλεκτρολόγου.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

pthomop

Παράθεση από: dpa2006 στις 21 Σεπ 2015, 12:54:19 ΜΜ
Τομείς ενδιαφέροντος Θεωρητική Φυσική και Φυσικοχημεία...

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

    Ιστορία της Φυσικής χαμηλών θερμοκρασιών, τεχνητό ψύχος.
    Ιστορία της φυσικοχημείας 19-20ος αιώνα.
    Η πρόσληψη των επιστημονικών ιδεών και πρακτικών τον 18-19ο αιώνα.

και ο Μπαλτάς φιλόσοφος είναι ουσιαστικά άσχετα από το βασικό πτυχίο του Ηλεκτρολόγου.

Συνεπώς να μην περιμένουμε καμία θετική εξέλιξη ως ειδικότητα. Παρηγοριά μου είναι ότι ο Αρβι δεν ξαναεκλέχθηκε.

meteo_xampos

Dont feed the troll.. Αν τον είχαμε face to face τον "κύριο" σιγά μην έλεγε τα ίδια... Πολλοί δειλοί κρύβονται πίσω από λογαριασμούς στο ίντερνετ... Αγνοήστε τον παιδιά...

gpapargi

Αγαπητοί φίλοι τα μηνύματα του/της chemist και όσα απαντούσαν σε αυτά σβήστηκαν. Ο άνθρωπος δεν μπήκε στο στέκι για να συζητήσει. Μπήκε για να προκαλέσει και το κάνει ανώνυμα χωρίς κανένα κόστος για αυτόν/αυτήν. Μην μπαίνετε στα διαδικασία να απαντάτε, διότι δεν έχει νόημα. Έχει μπει για να προκαλέσει και το κάνει ανώνυμα. Δε θα σταματήσει ποτέ. Κάντε μια αναφορά στους συντονιστές και το μήνυμα θα σβηστεί.

tdrivas

Παράθεση από: pthomop στις 21 Σεπ 2015, 01:09:38 ΜΜ
Συνεπώς να μην περιμένουμε καμία θετική εξέλιξη ως ειδικότητα. Παρηγοριά μου είναι ότι ο Αρβι δεν ξαναεκλέχθηκε.
Κανεις δεν μπορει a priori να ανακηρυχθει σε εχθρο η συμμαχο της επιστημης μας. Ο επομενος υπουργος οφειλει να μας ακουσει . Αν δεν υπαρχουν σκοπιμοτητες απο μερους του και αν οι εκπροαωποι μας πρεσβευσουν οπως της αναλογει τηβ επιστημη μας,τοτε θα εχουμε τη θεση που μας αρμοζει..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tropheus

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Υπουργός: Νίκος Φίλης
Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας: Σία Αναγνωστοπούλου
Αναπληρωτής: Κώστας Φωτάκης
Υφυπουργός: Θεοδόσης Πελεγρίνης

Μακάρι να πέσω έξω αλλά αν κρίνω από τα βιογραφικά τους, μάλλον θα συνεχιστούν για πολύ ακόμα τα μαύρα φεγγάρια της Πληροφορικής...

dpa2006

Παράθεση από: pthomop στις 21 Σεπ 2015, 01:09:38 ΜΜ
Συνεπώς να μην περιμένουμε καμία θετική εξέλιξη ως ειδικότητα. Παρηγοριά μου είναι ότι ο Αρβι δεν ξαναεκλέχθηκε.
Πιθανόν,δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος,αλά δεν θέλω να κάνω και τον προφήτη.
Θα φανει γρήγορα πιστεύω το τι έχουν στο μυαλό τους προς υλοποίηση.
Ελπίζω για το καλύτερο.
OECD Education at a glance for Greece
Ας πάρουμε μια ιδέα για το τι λένε οι στατιστικές μελέτες σε σχέση με τον μέσο όρο της EΕ.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science


pthomop

http://www.lifo.gr/now/economy/76518?ref=yfp

Ποια επαγγέλματα ζητά η αγορά στην εποχή της κρίσης. Στημένο το ρεπορτάζ από την ΕΠΕ και την ΠΕΚΑΠ.
Θα ήθελα να επισημάνω στον αδαή σύμβουλο καριέρας ότι η μόνη επικερδής δραστηριότητα στην Ελλάδα της κρίσης είναι η συγγραφή βοηθημάτων Χημείας. BEST SELLER η Φιλένια!!!!

Diotima


thana$i$

Οι προτιμήσεις των φετινών φοιτητών ανά τμήμα.


Στην Πληροφορική ΕΚΠΑ το 77% δηλώνει ότι ήταν μέσα στις τρεις πρώτες επιλογές, ενώ στην Πληροφορική ΑΠΘ το 64%
58% και 34% είναι τα αντίστοιχα ποσοστά για βασική επιστήμη.
Ηλ. Μηχανικών και Μηχ Η.Υ τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 100% και 98%, αλλά εκεί τα παιδιά πάνε για να μάθουνε Ηλεκτροχημεία και Υλικά, οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.  ::)





pthomop

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

Τέλος η β ανάθεση των Μαθηματικών για τους Πληροφορικούς που δεν έχουν πτυχίο Μαθηματικών. Συμφωνώ απόλυτα. Καιρός πια οι διορισμένοι όμως ΠΕ03 και ΠΕ04 με τα τρίμηνα σεμινάρια του ΕΛΚΕΠΑ, να απελευθερώσουν τις δικές μας θέσεις που κατέχουν και να μεταπηδήσουν στις πραγματικές τους ειδικότητες αφού υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις σε αυτές.

petrosp13

Παράθεση από: thana$i$ στις 01 Οκτ 2015, 01:51:54 ΜΜ
Οι προτιμήσεις των φετινών φοιτητών ανά τμήμα.


Στην Πληροφορική ΕΚΠΑ το 77% δηλώνει ότι ήταν μέσα στις τρεις πρώτες επιλογές, ενώ στην Πληροφορική ΑΠΘ το 64%
58% και 34% είναι τα αντίστοιχα ποσοστά για βασική επιστήμη.
Ηλ. Μηχανικών και Μηχ Η.Υ τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 100% και 98%, αλλά εκεί τα παιδιά πάνε για να μάθουνε Ηλεκτροχημεία και Υλικά, οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.  ::)

Τα είχα βάλει πέρσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Μα για αυτό έδωσαν τον υπέρ πάντων αγώνα οι του ΝΠΔΔ, να μην μπει με κανέναν τρόπο επιλογή μεταξύ Πληροφορικής-Χημείας.
Όλοι στο μαντρί, θέλουν δεν θέλουν μαθητές, σχολές και λοιποί. Με το έτσι θέλω.

Παράθεση από: pthomop στις 01 Οκτ 2015, 01:57:26 ΜΜ
Τέλος η β ανάθεση των Μαθηματικών για τους Πληροφορικούς που δεν έχουν πτυχίο Μαθηματικών. Συμφωνώ απόλυτα. Καιρός πια οι διορισμένοι όμως ΠΕ03 και ΠΕ04 με τα τρίμηνα σεμινάρια του ΕΛΚΕΠΑ, να απελευθερώσουν τις δικές μας θέσεις που κατέχουν και να μεταπηδήσουν στις πραγματικές τους ειδικότητες αφού υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις σε αυτές.
Θα γινόταν μεγάλη εξοικονόμηση, πολλοί συνάδελφοι θα έβρισκαν ώρες και κανείς στο κάτω κάτω δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί επειδή θα διδάξει το αντικείμενο του πτυχίου του! Εμάς μας είχαν έτοιμους για μετατάξεις σε όλα τα υπουργεία με την περιβόητη κινητικότητα.

Αλλά ξέρεις τι γίνεται; Οι άλλοι κλάδοι, πχ πε04, πε03 κτλ θεωρούν τους συναδέλφους που διδάσκουν με τα σεμινάρια Πληροφορικούς! Η μετάταξή τους στο πτυχίο τους, κατα αυτούς, θα "φάει" θέσεις από άλλους που περιμένουν τον διορισμό και θα αδικηθούν. Και μπλοκάρουν έτσι τις μεταπηδήσεις αυτές.
Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος.

Κοινώς, η ισχύς του πτυχίου μετριέται κατα το συμφέρον του κλάδου τους. Άλλοτε το πτυχίο είναι ιερό και αξεπέραστο, άλλοτε δεν έχει και τόση πια μεγάλη σημασία. Έδω σχετικός είναι και ο τραγέλαφος των αναθέσεων των ΠΕ04 στον οποίο έχουμε κατ' επανάληψη αναφερθεί.   

Αναθέσεις, μετατάξεις, ώρες, πανελλήνιες, σε όλα η πληροφορική έγινε αντικείμενο βοράς από τους "παλιούς".