ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 25 Ιουλ 2017, 11:15:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα κώδικα , προσπαθώντας να κάνω την είσοδο ενός τυχαίου αριθμού και κατόπιν να υψώσω στο τετράγωνο τον εν λόγω αριθμό και να τον εμφανίσω κάπου . Μπορεί κάποιος να μου δώσει λύση;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.


from tkinter import*
root=Tk()
xLabel=Label(text=" Παρακαλώ εισάγετε το τυχαίο αριθμο")
xLabel.pack()
xBox=Entry()
xBox.pack()
a=StringVar()
e2=StringVar()
a=Entry(root,textvariable=a)
yLabel=Label(text="το τετράγωνο του αριθμού είναι ίσο με ")
yLabel.pack()
yBox=Entry(root)
yBox.pack()
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

bugman

Διάβασε εδώ:
http://effbot.org/tkinterbook/tkinter-events-and-bindings.htm
Τα γραφικά περιβάλλοντα λειτουργούν με γεγονότα. Κάνεις σύνδεση ενός γεγονότος με μια συνάρτηση εξυπηρέτησης. Άρα το πρόγραμμά σου θα  έχει δυο μέρη. Το ένα θα κατασκευάζει τα στοιχεία στη φόρμα, και το άλλο θα είναι η συλλογή συναρτήσεων εξυπηρέτησης και στο τέλος αυτού η σύνδεση (Bind)  των συναρτήσεων με τα στοιχεία αυτά.

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Θα μελετήσω το σύνδεσμο που μου έστειλες :D
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20


ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη στο βιβλίο ΕΠΑΛ
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20